quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hmm, het valt gelukkig mee, 80% van de opnames kunnen herstellen ....
Haar moeder moest al een vakantie boeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
Dat het ineens "confronterend" is tot december Aldus Merel.. rare BS kletskoek weer want ze liep al weken te mekkeren dat ze hooguit tot de Kerst bleef, misschien wel tot januari.. dus ze moet nu niet ook theater gaan lopen maken
Wat dan? crash gehad?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hmm, het valt gelukkig mee, 80% van de opnames kunnen herstellen ....
Met haar opgespoten kopquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
Dat het ineens "confronterend" is tot december Aldus Merel.. rare BS kletskoek weer want ze liep al weken te mekkeren dat ze hooguit tot de Kerst bleef, misschien wel tot januari.. dus ze moet nu niet ook theater gaan lopen maken
Ergens best wel triestquote:Op woensdag 21 augustus 2019 05:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM Jacq,maar dit was toch een duidelijk;Ik moet je buiten niet.Of ben ik nou gek?
Balen, nog knap dat je hebt kunnen restorenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Folder raakte tijdens het overzetten naar een harde schijf corrupt ....
Waarom zou je een Andrea er als eerste uit willen hebben?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja er zaten een paar leuke speeches aan te komen, die hadden leuk van invloed kunnen zijn op het eindspel..Ik hoop dat de PS nog gebruikt zullen worden en die drie er als eerste uitvliegen, maar dat zal wel niet
Ja, niet helemaal, ben 20% kwijt, was echter in de ochtend tussen 8 en 11 uur of zo ....quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:24 schreef 5thencounter het volgende:
Balen, nog knap dat je hebt kunnen restoren
Dat was leuk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal, ben 20% kwijt, was echter in de ochtend tussen 8 en 11 uur of zo ....
Heb Katie die Keesje zijn eten jat nog wel gelukkig ....![]()
GM cosquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, Raam open, deur open heerlijk
Hij trekt zo zijn kleren aan over zijn plaklul, vieze snotoptrekkende vent bah bah van boven en van onder en alles wat daar tussen zit is goor aan die vant
Ja, dat was zeker een gemiste kansquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Terugkomend op gisteren, ik snap nog steeds niet dat ze niet eerst gewoon de stemming
hadden laten doorgaan, en daarna pas die brief erin gegooid hebben, gemiste kans.
Die lui willen gewoon geen TV meer maken heb ik het idee ....
Ja dat is zequote:Op woensdag 21 augustus 2019 05:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy met vlechtjes.
[ afbeelding ]
Ja, nu kan het nogquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:29 schreef wildstar het volgende:
[..]
GM cos![]()
Je bent weer aardig op dreef Dotteke![]()
![]()
dat snap ik ook nooit waarom ze dat niet doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom zou je een Andrea er als eerste uit willen hebben?
Als je wil winnen, moet dat soort juist zo lang mogelijk blijven, toch?
Een Jessie of Merel meenemen naar de eindstreep is dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |