Dat verhaaltje klopt toch voor geen kant, in zijn binnenkomst waren er elke 2 maanden nominaties, waar hij bij had kunnen zitten, hij heeft nu 4 maanden, de jankertquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om 'n praatje verlegen dus flikker je pa maar voor de trein
Veel gays zouden dol zijn op het eurovisie songfestival..Ja ik weet niet hoor, maar dat klopt niet echt, want er zijn er ook, die er niets mee hebben. Ik snap die uitspraak ook niet echt..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rapporteren, aan wie? Is het songfestival niet gay genoeg?
Ik weet het ook niet,die gozer maakt overal een drama van.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rapporteren, aan wie? Is het songfestival niet gay genoeg?
Hij bedoelde presenteren.Maar we hebben Kees en Jan al.Ik hoef daar geen Jordie bij.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Veel gays zouden dol zijn op het eurovisie songfestival..Ja ik weet niet hoor, maar dat klopt niet echt, want er zijn er ook, die er niets mee hebben. Ik snap die uitspraak ook niet echt..
Ohja, natuurlijk, maar daar gaan ze echt geen wapperJorrie voor zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij bedoelde presenteren.Maar we hebben Kees en Jan al.Ik hoef daar geen Jordie bij.
O jee, nog zo een self made presentator.. Je wordt toch niet goed van al die mensen, die zichzelf eigenschappen toedichten, die ze niet of amper hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij bedoelde presenteren.Maar we hebben Kees en Jan al.Ik hoef daar geen Jordie bij.
Hij is zo overdreven,dat is niet leuk meer.En het woord fierce verkeerd gebruiken is nog het ergste.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
O jee, nog zo een self made presentator.. Je wordt toch niet goed van al die mensen, die zichzelf eigenschappen toedichten, die ze niet of amper hebben
Wat vreselijk voor je, dat ouders dat kunnen doen. Hoop dat je wel mensen in je omgeving had die je konden opvangen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach ik ben er als jongen van 17 thuis uitgezet omdat ik homo bleek te zijn
Is hij daarvoor naar Utopia gegaan Jordy haantje de voorstequote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij wil het songfestival rapporteren.
Zijn woorden.
Bullshit, kletskoek, gelul enzzquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is hij daarvoor naar Utopia gegaan Jordy haantje de voorste![]()
Off topic wat betekend BS eigenlijk, dat is aan mij voorbij gegaan
Dank jequote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bullshit, kletskoek, gelul enzz
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hmm, het valt gelukkig mee, 80% van de opnames kunnen herstellen ....
Haar moeder moest al een vakantie boeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
Dat het ineens "confronterend" is tot december Aldus Merel.. rare BS kletskoek weer want ze liep al weken te mekkeren dat ze hooguit tot de Kerst bleef, misschien wel tot januari.. dus ze moet nu niet ook theater gaan lopen maken
Wat dan? crash gehad?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hmm, het valt gelukkig mee, 80% van de opnames kunnen herstellen ....
Met haar opgespoten kopquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef 5thencounter het volgende:
Dat het ineens "confronterend" is tot december Aldus Merel.. rare BS kletskoek weer want ze liep al weken te mekkeren dat ze hooguit tot de Kerst bleef, misschien wel tot januari.. dus ze moet nu niet ook theater gaan lopen maken
Ergens best wel triestquote:Op woensdag 21 augustus 2019 05:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM Jacq,maar dit was toch een duidelijk;Ik moet je buiten niet.Of ben ik nou gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |