Hoop toch zo dat die boot een keer naar beneden pleurt.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb mijn familie opgegeven voor Utopia.Zo iemand mag je slaan en gelijk de poort uittrappen.
En Merel weer d'r oversized tijgerprint bungalowtent van PerrySport aan om de boelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:19 schreef Dotteke het volgende:
En dan zo meteen weer zonder schoonmaken/wassen natuurlijk dat vieze groene broekje aan
[ afbeelding ]
Ik hoop met je mee, maar de nummertje die Jessie maakt zijn niet erg passievol en zijn zo afgelopenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoop toch zo dat die boot een keer naar beneden pleurt.
ieluk vieze lui daaroquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel weer d'r oversized tijgerprint bungalowtent van PerrySport aan om de boel
er onder uit te laten lekken/luchten
Maf schuimpje in de krant, zal ze zelf de krant gebeld hebben?quote:
Hahaha ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar de nummertje die Jessie maakt zijn niet erg passievol en zijn zo afgelopen
Tegen de tijd dat de boot begint te wiebelen is Jessie al klaar
Ik kan ook wel me opgeven voor Utopia,Soul zegt dan niet doen ,ik wil je hier.Dan is het mijn eigen schuld om wel te gaan en Soul kwijt te raken.Zo zie ik het.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Waarom?
Familie kan het niet eens zijn met de keuze van een kind.
Maar om dan te zeggen dat hij niet meer welkom is ( als dreigement),
vind ik niet kunnen. Een volwassen kind mag zijn eigen keuzes maken,
al ben je het daar als ouders niet mee eens. had hij maar wel geluisterd, dan had ik me niet zo hoeven storen aan hem![]()
Ja ik ook, Raam open, deur open heerlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gewoon aankleden, en Jessie zelfs weer z'n gewatteerde winterjas aan én dicht![]()
Ik zit hier al sinds 6 uur met het raam open, veel te benauwd in huis.
Ik vind partner, of ouders, nog wel een verschil.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel me opgeven voor Utopia,Soul zegt dan niet doen ,ik wil je hier.Dan is het mijn eigen schuld om wel te gaan en Soul kwijt te raken.Zo zie ik het.
Dat bevestigd nog meer mijn stelling.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind partner, of ouders, nog wel een verschil.
Zou wat zijn als je ouders bij elke baan die je kiest zich gaan bemoeien er mee, en gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind partner, of ouders, nog wel een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |