Dat over Jordie heb ik dus ook gekeken.Sorry hoor,maar wat dacht hij wel niet? Hij wilde naar het songfestival,en liet daarvoor zijn familie stikken.En nu janken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:57 schreef Dotteke het volgende:
schuimpje laat zich filmen door de krant over Utopia
Ze vraagt zich af wat er met de schulden gaat gebeuren
En ik hoorde Jordie zeggen dat hij zijn familie heeft opgegeven voor Utopia. Sorry hoor maar dan spoor je toch echt niet
https://www.telegraaf.nl/(...)aks-stopt-het-en-dan
Echt hoor,en er zijn een paar die een koude kermis gaan krijgen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:00 schreef magnaal het volgende:
Ik heb met niemand medelijden, die (zogenaamd) familiebanden verbroken zouden hebben..
Ik hoop eigenlijk dat iedereen van een koude kermis thuis komen, koekje van eigen deeg zullen krijgen...
Mochten ze willen 'n kermis, en dan vooral 'n koudequote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,en er zijn een paar die een koude kermis gaan krijgen.
en het er dan op gooien, dat zijn vader van Turkse origine is..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat over Jordie heb ik dus ook gekeken.Sorry hoor,maar wat dacht hij wel niet? Hij wilde naar het songfestival,en liet daarvoor zijn familie stikken.En nu janken.
Wat een BS was dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
en het er dan op gooien, dat zijn vader van Turkse origine is..
ZZonder voorspel hop derinquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en Merel weer fappenwordt echt 'n ochtend routine voor die 2 soort
van Olga Commandeurtje..... maar dan kort en hevig
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Passen ze gewoon niet bij elkaar - 20 augustus 2019.
x7guwsn
Hoop toch zo dat die boot een keer naar beneden pleurt.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb mijn familie opgegeven voor Utopia.Zo iemand mag je slaan en gelijk de poort uittrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |