dat hij haar laat vallen na utopia ... was te verwachtenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 05:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik gisteren heel opvallend,en werd in de COS niet echt opgepikt.
GM Jacq,maar dit was toch een duidelijk;Ik moet je buiten niet.Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 05:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat hij haar laat vallen na utopia ... was te verwachten
Dit is inderdaad raar, maar had niet anders verwacht \\merel is niet zijn type, die is meer om de druk van de ketel te halen, zijn zijn eigenwoordenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 05:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik gisteren heel opvallend,en werd in de COS niet echt opgepikt.
Moet winnen,moet,moet,moet winnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Woelen en draaien je zal er maar naast liggen
[ afbeelding ]
Ja, valt jou dat ook op dat hij worden dwangmatig herhaaltquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet winnen,moet,moet,moet winnen.
Ik zie het hem zo in zijn slaap doen zelfs.Maar hij gaat niet winnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, valt jou dat ook op dat hij worden dwangmatig herhaalt
Hij heeft veel fans, daar moet hij het van hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie het hem zo in zijn slaap doen zelfs.Maar hij gaat niet winnen.
GM,daar werd helemaal niks meer over gezegd ,zo raar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:44 schreef Flow3r het volgende:
Het valt me zo tegen dat ze elkaar niet confronteren met eigen uitspraken.
Maris zou zelf gaan als ze niet op de bank kwam, maar niemand heeft het daar nog over![]()
Ben ook benieuwd of Adriaan nog steeds weg gaat over 3 weken
GM Cos
Ik zou het van Adriaan nog wel kunnen begrijpen, maar dat iedereen nu weer zo gezellig met mariska doet, zakt mijn broek van afquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,daar werd helemaal niks meer over gezegd ,zo raar.
En ik ben bang dat die gekke vegan ook nog gaat blijven.
Dat van Maris snap ik niet, dat werd van een zielige vogeltje in een keer een blije vrouw die het niet meer over weggaan hadquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:44 schreef Flow3r het volgende:
Het valt me zo tegen dat ze elkaar niet confronteren met eigen uitspraken.
Maris zou zelf gaan als ze niet op de bank kwam, maar niemand heeft het daar nog over![]()
Ben ook benieuwd of Adriaan nog steeds weg gaat over 3 weken
GM Cos
De mijne van haar gedrag gisteren,ze genoot.En Cees was opeens helemaal vergeten.Zelden zo`n vrouw meegemaakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zou het van Adriaan nog wel kunnen begrijpen, maar dat iedereen nu weer zo gezellig met mariska doet, zakt mijn broek van af
Ja, dat laatste snap ik ook niet hoor, vooral die Merelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zou het van Adriaan nog wel kunnen begrijpen, maar dat iedereen nu weer zo gezellig met mariska doet, zakt mijn broek van af
Ja, het is een raar wezen, je weet niet of je haar bij de kont of bij de kop hebtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De mijne van haar gedrag gisteren,ze genoot.En Cees was opeens helemaal vergeten.Zelden zo`n vrouw meegemaakt.
Dat zeg je heel mooi.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is een raar wezen, je weet niet of je haar bij de kont of bij de kop hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |