Ik verwacht zelf nog wel een week vol teasersquote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef FruitofUtopia het volgende:
Meeste singles worden op vrijdag uitgebracht, dus wellicht morgen?
Of ben ik nu te optimistisch.
Dat zou dan vannacht al zijn, om 12 u. Lijkt me niet, eerst een half jaar teasen en dan BAM, daar is -ie.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef FruitofUtopia het volgende:
Meeste singles worden op vrijdag uitgebracht, dus wellicht morgen?
Of ben ik nu te optimistisch.
Toch wel morgen?twitter:esc_JNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 22:25:39I just heard a snippet of Duncan's new song on the radio and IT'S SOO GOOD reageer retweet
Jaaaa leuk!quote:Op donderdag 12 september 2019 22:46 schreef Em31 het volgende:
Toch wel morgen?twitter:esc_JNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 22:25:39I just heard a snippet of Duncan's new song on the radio and IT'S SOO GOOD reageer retweet
twitter:esc_JNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 22:52:20@escsatan Idkkk I didn't really hear the title but it's quite mellow. I think it will be released on Spotify at midnight!!! reageer retweet
Goed nieuws! Prachtig nummer.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:48 schreef Mlita het volgende:
Het is blijkbaar The Woods! Maar ik denk dat ze een eerdere opname van Tuckerville hebben gedraaid bij Npo radio 2. Ik geloof niet dat Duncan een single released zonder snippets en andere promotie
Dat klopt dus al niet, want hij staat nog niet op Spotify. Singles worden vaak gereleased op vrijdag om 0.00 uur. Misschien volgende week?quote:Op donderdag 12 september 2019 23:07 schreef Em31 het volgende:
Zo benieuwd![]()
twitter:esc_JNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 22:52:20@:escsatan Idkkk I didn't really hear the title but it's quite mellow. I think it will be released on Spotify at midnight!!! reageer retweet
Denk het dan! Alleen gek dat Radio 2 dit dan al bekend maakt? Nouja, afwachten maarquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt dus al niet, want hij staat nog niet op Spotify. Singles worden vaak gereleased op vrijdag om 0.00 uur. Misschien volgende week?
Maar waarom zou hij het nu snel uit moeten brengen? Hij kan nog teren op een heel jaar ESF-winst. Breng het nummer een paar weken/maanden voor het ESF uit en ik denk dat je dan van meer aandacht geniet dan een lancering nu.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:42 schreef FruitofUtopia het volgende:
Het duurt allemaal tergend lang in ieder geval.
En dan hebben we het niet eens over een EP of album, maar over één nummer hè. Het is bijna oktober.
Je maakt een grapje hoop ik.quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:17 schreef blackswangreen het volgende:
Zijn nieuwe single is een remix van Arcade door Kris Kross Amsterdam.
kriss kross Amsterdam, het schoolvoorbeeld van one trick ponies.quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:17 schreef blackswangreen het volgende:
Zijn nieuwe single is een remix van Arcade door Kris Kross Amsterdam.
Wat leuk voor Macrontwitter:dunclaurence twitterde op maandag 30-09-2019 om 12:43:59Tomorrow I will sing for the French president. Now that’s nerve wrecking. Wish me luck... please 🥺 reageer retweet
Ik heb even getweet 'die Macron boft maar'.quote:Op maandag 30 september 2019 13:01 schreef Em31 het volgende:
Wat leuk voor Macrontwitter:dunclaurence twitterde op maandag 30-09-2019 om 12:43:59Tomorrow I will sing for the French president. Now that’s nerve wrecking. Wish me luck... please 🥺 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |