cutequote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true true
shit man zin om verliefd te worden
Vind je het erg als ik ook kom?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kom samen verliefd worden mijn ouders zijn niet thuis
Was echt zielige foto.quote:
of zullen we naar frankrijk gaan en dan zwemmen in een meertjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kom samen verliefd worden mijn ouders zijn niet thuis
echt heel sneuquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was echt zielige foto.
Is nog geopereerd, maar na de operatie werd ze weer ziek. Was te oud waarschijnlijk om nog goed te herstellen.
jaaa is goedquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zullen we naar frankrijk gaan en dan zwemmen in een meertje
Mag ik mee?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zullen we naar frankrijk gaan en dan zwemmen in een meertje
Terwijl jij ook niet vies bent van een bruine eikelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:10 schreef Rozevla het volgende:
Walgelijke foto’s van een of ander gay’tje in deze SC
Bah!!!!
Niks mis met anaal, maar maak jezelf iig schoon voordat je het voorstelt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Terwijl jij ook niet vies bent van een bruine eikel
is meer een koppeldingetje, sorry bro :/quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mag ik mee?![]()
Frankrijk lijkt me leuk en is het lekker weer
prof gaat er vanuit dat iedereen zo'n smeerlap als hij is denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met anaal, maar maak jezelf iig schoon voordat je het voorstelt.
Wat doe je als je stevige poep hebt en er wat achter blijft hangen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met anaal, maar maak jezelf iig schoon voordat je het voorstelt.
Wil je niet gelijk op de man spelen, bedankt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
prof gaat er vanuit dat iedereen zo'n smeerlap als hij is denk ik
wat snap je niet aan 'schoonmaken' broquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je als je stevige poep hebt en er wat achter blijft hangen?
Denk soms nu is het schoon en dan zit er nog watquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat snap je niet aan 'schoonmaken' bro
ja je doet zeg maar een klysma totdat het water helder is zodat je zeker weet dat alles weg isquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk soms nu is het schoon en dan zit er nog wat
Met mijn ex was het niet altijd even gemakkelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
prof gaat er vanuit dat iedereen zo'n smeerlap als hij is denk ik
Onder de douche?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je als je stevige poep hebt en er wat achter blijft hangen?
zou sws altijd douchen vind anders maar smerigquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met mijn ex was het niet altijd even gemakkelijk.
Die had geen gevoel daar. Dus altijd even douchen van te voren.
[..]
Onder de douche?
ZOVEEL ZIN INquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is meer een koppeldingetje, sorry bro :/
heb je last van aambeienquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk soms nu is het schoon en dan zit er nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |