Waarmee? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.
Vw?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga jij nog vw kopen dit jaar vriend
Nope.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn er al pepernoten te koop ?
Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je niet. Misschien wel van binnen?
Ze zijn laat dit jaar.quote:
Daar bestaat geen twijfel over dacht ik toch zoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je niet. Misschien wel van binnen?
Vind ik ook. Maar is wel prima joh. Sint met zwarte piet duurt toch nog ff.quote:
Gevulde speculaasquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar is wel prima joh. Sint met zwarte piet duurt toch nog ff.
Wie ?quote:
Hopelijk gaat Arsenal faillietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
LFC is nog niet echt scherp te noemen hoor. Ik zie kansen voor Arsenal, helaas.
Volgens mij zijn die financieel best gezond heurquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Arsenal failliet
Goed gevuld jaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij met je gevulde speculaas
Het was maar een droom.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die financieel best gezond heur
dan liever man unitedquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was maar een droom.
Doet Alisson weer mee? Het blijft Anfield wat min of meer een kansloze missie wordt. Arsenal draait ook nog niet goed al gaat het wel beter. Ceballos 👌quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
LFC is nog niet echt scherp te noemen hoor. Ik zie kansen voor Arsenal, helaas.
Hard maar snap het welquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Arsenal failliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |