Werd niet zo vrolijk van vingers die naar binnen glipten bij mij.quote:
hopelijk niet onaangekondigd? maar ook geen fan van neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd niet zo vrolijk van vingers die naar binnen glipten bij mij.
Moet je eens doen en dan richting je navelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd niet zo vrolijk van vingers die naar binnen glipten bij mij.
Moet het eerste nepvlees nog tegenkomen dat ik goed vind smaken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nice, heb wel nepkip maar in soep vind ik dat enkel wat toevoegen voor de bite en niet voor de smaak
Jawel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hopelijk niet onaangekondigd? maar ook geen fan van nee
echt niet oké natuurlijkquote:
vind je niks lekker?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet het eerste nepvlees nog tegenkomen dat ik goed vind smaken.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echt niet oké natuurlijkje steekt hem toch ook niet vanachter erin als ze niet kijkt
Surprise buttsexquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echt niet oké natuurlijkje steekt hem toch ook niet vanachter erin als ze niet kijkt
Zijn zat lekkere dingen hoor, zoals falafel, of van die groenteburgers.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je niks lekker?of niks goed als vervanger voor vlees
dikke rtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zat lekkere dingen hoor, zoals falafel, of van die groenteburgers.
Het is alleen niet hetzelfde als vlees. Je kunt vaak beter het vlees er uit laten dan vervangen.
hehe truequote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn zat lekkere dingen hoor, zoals falafel, of van die groenteburgers.
Het is alleen niet hetzelfde als vlees. Je kunt vaak beter het vlees er uit laten dan vervangen.
WOW WAT TOEVALLIGquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben pizza aan het eten nu
mag ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Een big sausage pizza?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
\Google maarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wasda
[..]
heb hem al op sorry
Ik niet dat er mensen zijn die geen anus douche hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je als je stevige poep hebt en er wat achter blijft hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |