Dan pak je een nieuwe spons en emmer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee man, dan zijn je spons en water al meteen helemaal vies
De wielen zitten toch onder, dus die teringzooi valt naar de grond ipv over de lak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan pak je een nieuwe spons en emmer.
Beter dan dat al die teringzooi op je net gepoetste auto terecht komt.
Gewoon, ik betaal die gast en rij de wasstraat in. Daarna nog even beetje drogen en hardnekkige vlekken eruit halen en dan stofzuigen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Post hier jouw huidige car washroutine.
Vreselijk inderdaad, zoveel last van in het dagelijks leven, ow wacht, ik ben gewoon een persoon die altijd onnodig zeikt op fok (hint voor o.a. jou)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja van die autofetisjisten, verschrikkelijk
Heb je die M135i nog?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gewoon, ik betaal die gast en rij de wasstraat in. Daarna nog even beetje drogen en hardnekkige vlekken eruit halen en dan stofzuigen.
Wat voor auto heb je dat je altijd met de hand wast?
Heb jij hier de leiding?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:02 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, zoveel last van in het dagelijks leven, ow wacht, ik ben gewoon een persoon die altijd onnodig zeikt op fok (hint voor o.a. jou)
Wat is dat voor domme vraag? Ik wijs je op wat speciaal gedrag van jezelf. Geen nuttige reden om je daarna nog extra raar te gaan gedragenquote:
Ja en zelfs dan te lui om met de hand te wassen. Soms op een mooie dag wil ik het weleens doen. Het resultaat is zeker beter, maar na een paar dagen is ie toch weer vies.quote:
Dit is wederom niet aan jouquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is dat voor domme vraag? Ik wijs je op wat speciaal gedrag van jezelf. Geen nuttige reden om je daarna nog extra raar te gaan gedragen
Wat snap je er niet aan dat iemand aangeeft dat je dom reageert? Betekent niet dat je slim hoeft te gaan reageren omdat ik van de politie ben ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is wederom niet aan jou
Jij mag vinden wat je wil, maar het is gewoon niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dat iemand aangeeft dat je dom reageert? Betekent niet dat je slim hoeft te gaan reageren omdat ik van de politie ben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |