abonnement Unibet Coolblue
pi_188544864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:55 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Deze mag in de de dagafsuiting.@:pacco
Uiteraard. Mooie analyse.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188544875
Joaquin was de mooiste persoon van UTO2. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:58:31 #28
137949 Disana
pi_188544884
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Joaquin was de mooiste persoon van UTO2. O+
Ja dat vind ik ook.
pi_188544885
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:57 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Uiteraard. Mooie analyse.
Ik had nog verder kunnen gaan, maar dan wordt het zo'n lang verhaal :) Dat laat ik aan jou over. :)
pi_188544887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Joaquin was de mooiste persoon van UTO2. O+
Absoluut....
pi_188544893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Joaquin was de mooiste persoon van UTO2. O+
Idd ^O^
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:58:47 #32
388664 crew  Dotteke
pi_188544894
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Ik denk dat JdM dit heeft aangezien voor al een lange tijd, en gezegd heeft: dit gaan we niet nog langer doen, deze niksnutten een podium geven.
Zij hebben het voor elkaar gekregen utopia naar de knoppen te helpen, door echt werkelijk zo ontzettend lui te zijn, elkaar zo niet te mogen, en denken dat alles ze moet worden aangebracht.
Te lamlendig om geld te verdienen, elkaar wegzetten als een stuk vuil, doen alsof ze boven alles en iedereen uitstijgen ( een aantal), Denken dat de hele wereld op ze zit te wachten. Denken dat je een heuse actrice bent, denken dat je een diva bent die alles moet krijgen wat ze wil.
Ja ik kan iedereen daar wel langs lopen, maar ze zijn allemaal hetzelfde.
Gewoon te lamlendig om uit hun ogen te kijken.
En het straks heel raar vinden dat ze bij niemand terecht kunnen, dat geen club je wil hebben om te draaien, dat geen regisseur je zal vragen voor een film, of zelfs maar voor een reclame filmpje.
En dan nog gaan roepen dat ze iets hebben neergezet .... WAT DAN? De stoel waar ze op zijn zitten? Het bord waar ze net van gegeten hebben op het aanrecht gezet?
Wat heeft dit stelletje lampenkappen dan gepresteerd?
Valt me nog mee dat JdM de stekker er niet al deze maand uittrekt.
Zinloos programma, van een stelletje dwazen.
Jessie en Merel hebben het grootste aandeel aan het kapot maken van Utopia. Mensen kregen geen ruimte meer om iets te doen. Jessie haalde vakkundig alle ideeen van andere naar beneden. Merel en hij branden iedereen die het lef had er iets van te zeggen helemaal af. We hebben dit de afgelopen dagen regelmatig ui5 de mond van andere Utopianen gehoord.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:58:48 #33
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_188544896
man man fruit
pi_188544910
quote:
Die te korte rokjes blijven. Zou ze zelf niet snappen dat het haar absoluut niet flatteert?
pi_188544915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Joaquin was de mooiste persoon van UTO2. O+
Weet je, soms baal ik wel dat ik hem niet heb meegekregen, ben er pas later ingestapt. Maar als ik zo lees elke keer in de cos was hij een leuk persoon
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188544924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Jessie en Merel hebben het grootste aandeel aan het kapot maken van Utopia. Mensen kregen geen ruimte meer om iets te doen. Jessie haalde vakkundig alle ideeen van andere naar beneden. Merel en hij branden iedereen die het lef had er iets van te zeggen helemaal af. We hebben dit de afgelopen dagen regelmatig ui5 de mond van andere Utopianen gehoord.
Precies. En die andere lamzakken lieten en laten het gebeuren. Bang dat ze zijn om stemmen te krijgen.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:59:49 #37
388664 crew  Dotteke
pi_188544925
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:56 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet, ook wat ik al eerder aanhaalde ze wisten dat dit maar voor 1,5 jaar zou zijn. Om die reden heb ik de streams ook niet aangegooid, erger mij dan groen en geel eraan, nu al zelfs als ik het hier in de cos lees. Stelletje verwende lui zijn het, tijd dat ze echt gaan werken voor hun centen. NU kunnen ze weer terug naar papa en mama :')
Ja daarom. Maar ze dachten natuurlijk dat het wel verlengd zou worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:59:57 #38
137949 Disana
pi_188544931
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:59 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Weet je, soms baal ik wel dat ik hem niet heb meegekregen, ben er pasd later ingestapt. Maar als ik zo lees elke keer in de cos was hij een leuk persoon
Hij was vooral sympathiek.
pi_188544950
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja daarom. Maar ze dachten natuurlijk dat het wel verlengd zou worden.
Ja op een presenteerblaadje nog makkelijker maken :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188544961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Ik denk dat JdM dit heeft aangezien voor al een lange tijd, en gezegd heeft: dit gaan we niet nog langer doen, deze niksnutten een podium geven.
Zij hebben het voor elkaar gekregen utopia naar de knoppen te helpen, door echt werkelijk zo ontzettend lui te zijn, elkaar zo niet te mogen, en denken dat alles ze moet worden aangebracht.
Te lamlendig om geld te verdienen, elkaar wegzetten als een stuk vuil, doen alsof ze boven alles en iedereen uitstijgen ( een aantal), Denken dat de hele wereld op ze zit te wachten. Denken dat je een heuse actrice bent, denken dat je een diva bent die alles moet krijgen wat ze wil.
Ja ik kan iedereen daar wel langs lopen, maar ze zijn allemaal hetzelfde.
Gewoon te lamlendig om uit hun ogen te kijken.
En het straks heel raar vinden dat ze bij niemand terecht kunnen, dat geen club je wil hebben om te draaien, dat geen regisseur je zal vragen voor een film, of zelfs maar voor een reclame filmpje.
En dan nog gaan roepen dat ze iets hebben neergezet .... WAT DAN? De stoel waar ze op zijn gaan zitten? Het bord waar ze net van gegeten hebben op het aanrecht gezet?
Wat heeft dit stelletje lampenkappen dan gepresteerd?
Valt me nog mee dat JdM de stekker er niet al deze maand uittrekt.
Zinloos programma, van een stelletje dwazen.
_O_ Toch had ik best respect voor ze toen ze de eerste weken met bijna niks ze moesten redden. Met linzen, water uit de vijver, een tent zonder matrassen ... Vond dat best knap.
Waar het fout is gegaan? Zal er over nadenken. (eerst even Ajax kijken)
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_188544969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Hij was vooral sympathiek.
Dat vind ik van Jens dus ook, daarom wel jammer dat ik hem niet heb meegemaakt -O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:01:34 #42
388664 crew  Dotteke
pi_188544979
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:59 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Precies. En die andere lamzakken lieten en laten het gebeuren. Bang dat ze zijn om stemmen te krijgen.
Er is van de Weel verscheiden malen aangehaald door diverse Utopianen dat ze de moed hadden opgegeven door het gedrag van Jessie en Merel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188544980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Ik denk dat JdM dit heeft aangezien voor al een lange tijd, en gezegd heeft: dit gaan we niet nog langer doen, deze niksnutten een podium geven.
Zij hebben het voor elkaar gekregen utopia naar de knoppen te helpen, door echt werkelijk zo ontzettend lui te zijn, elkaar zo niet te mogen, en denken dat alles ze moet worden aangebracht.
Te lamlendig om geld te verdienen, elkaar wegzetten als een stuk vuil, doen alsof ze boven alles en iedereen uitstijgen ( een aantal), Denken dat de hele wereld op ze zit te wachten. Denken dat je een heuse actrice bent, denken dat je een diva bent die alles moet krijgen wat ze wil.
Ja ik kan iedereen daar wel langs lopen, maar ze zijn allemaal hetzelfde.
Gewoon te lamlendig om uit hun ogen te kijken.
En het straks heel raar vinden dat ze bij niemand terecht kunnen, dat geen club je wil hebben om te draaien, dat geen regisseur je zal vragen voor een film, of zelfs maar voor een reclame filmpje.
En dan nog gaan roepen dat ze iets hebben neergezet .... WAT DAN? De stoel waar ze op zijn gaan zitten? Het bord waar ze net van gegeten hebben op het aanrecht gezet?
Wat heeft dit stelletje lampenkappen dan gepresteerd?
Valt me nog mee dat JdM de stekker er niet al deze maand uittrekt.
Zinloos programma, van een stelletje dwazen.
Dat snap ik ook niet. Waarom zo lang rekken als het toch gaat stoppen?
Goed stukje Klapskaats ^O^
pi_188544987
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:00 schreef Bonken het volgende:

[..]

_O_ Toch had ik best respect voor ze toen ze de eerste weken met bijna niks ze moesten redden. Met linzen, water uit de vijver, een tent zonder matrassen ... Vond dat best knap.
Waar het fout is gegaan? Zal er over nadenken. (eerst even Ajax kijken)
Eén van de fouten is dat ze die jessie weer binnen hebben gelaten.
pi_188544991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:00 schreef Bonken het volgende:

[..]

_O_ Toch had ik best respect voor ze toen ze de eerste weken met bijna niks ze moesten redden. Met linzen, water uit de vijver, een tent zonder matrassen ... Vond dat best knap.
Waar het fout is gegaan? Zal er over nadenken. (eerst even Ajax kijken)
Waar het echt mis ging was toen die boot binnen kwam en met Jessie erop, die fout hadden ze nooit binnen moeten halen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188545005
Leipe shit ouwe
pi_188545008
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef Klapskaats het volgende:

[..]

Eén van de fouten is dat ze die jessie weer binnen hebben gelaten.
Dit dus :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188545009
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er is van de Weel verscheiden malen aangehaald door diverse Utopianen dat ze de moed hadden opgegeven door het gedrag van Jessie en Merel.
Dan hadden ze als groep ertegenin moeten gaan toch? En niet als een mak lammetje jezelf naar de slachtbank laten brengen.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:03:05 #49
388664 crew  Dotteke
pi_188545016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Waar het echt mis ging was toen die boot binnen kwam en met Jessie erop, die fout hadden ze nooit binnen moeten halen
Ja, dat was zeker de grootste fout.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188545036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, dat was zeker de grootste fout.
Dat is de doodsteek van het programma geworden, meneertje denkt alles beter te weten, alles is voor mij
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')