En als je gaat beffen...moet je dan nog voorzorgsmaatregelen nemen, en waarom?
quote:Ja, dan gebruik je een beflap
Op donderdag 9 januari 2003 17:45 schreef -RuTgeR- het volgende:
Een condoom bij pijpen...moet dat nou? En waarom doen mensen dat?En als je gaat beffen...moet je dan nog voorzorgsmaatregelen nemen, en waarom?
quote:Omdat geslachtziektes ook overdraagbaar zijn via wondjes in de mond e.d.
Een condoom bij pijpen...moet dat nou? En waarom doen mensen dat?
quote:Misschien om geen geslachtsziekte te krijgen...
Een condoom bij pijpen...moet dat nou? En waarom doen mensen dat?En als je gaat beffen...moet je dan nog voorzorgsmaatregelen nemen, en waarom?
quote:Maar ik heb nog nooit met mijn dingetje ergens in gezeten, nouja...condoom na dan...
Op donderdag 9 januari 2003 17:47 schreef erikvw het volgende:[..]
Misschien om geen geslachtsziekte te krijgen...
![]()
en beffen, zo groot is de kans op soa's tog niet...?
quote:Maak je geen zorgen, als je een vriendin hebt die je een beetje kunt vertrouwen zal het echt wel goed zitten.
Op donderdag 9 januari 2003 17:50 schreef -RuTgeR- het volgende:[..]
Maar ik heb nog nooit met mijn dingetje ergens in gezeten, nouja...condoom na dan...
en beffen, zo groot is de kans op soa's tog niet...?
quote:Vertrouwen is helemaal
Op donderdag 9 januari 2003 17:51 schreef nozem het volgende:[..]
Maak je geen zorgen, als je een vriendin hebt die je een beetje kunt vertrouwen zal het echt wel goed zitten.
Kan je een SOA hebben zonder dat je het weet?
quote:Hoop van niet
Op donderdag 9 januari 2003 17:57 schreef chielechiel het volgende:
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, totdat je geen last krijgt van rare schimmel en wratten rond je mond, gaat alles nog goed.
quote:Vrouwen kunnen vaak lang met chlamydia rondlopen zonder er iets van te merken. Mannen krijgen bijna altijd na enkele weken (milde) klachten. Afscheiding, uitslag,opgezette liezen etc. Herpes wordt ook na enkele weken zichtbaar in de vorm van blaasjes. Gonorroe (druiper) merk je na verloop van tijd ook. De andere geslachtsziektes zijn vrij zeldzaam.
Op donderdag 9 januari 2003 17:57 schreef -RuTgeR- het volgende:[..]
Vertrouwen is helemaal
...zal dus wel goed komen, en bovendien moet ik van dat gele ding met bananensmaak af...
Kan je een SOA hebben zonder dat je het weet?
quote:Heeft IEMAND hier ooit wel eens zo'n ding gebruikt??
Op donderdag 9 januari 2003 18:01 schreef Roellio het volgende:
Je gaat toch niet beffen met een beflapje ??
Het lijkt me tamelijk belachelijk om er eerst een stuk zeil overheen te leggen en daar dan aan te gaan likken. What's the fucking point!?
quote:Heb het idd nog nooit gebruikt, maar het is geen stuk zeil
Op donderdag 9 januari 2003 18:06 schreef Jungler het volgende:[..]
Heeft IEMAND hier ooit wel eens zo'n ding gebruikt??
Het lijkt me tamelijk belachelijk om er eerst een stuk zeil overheen te leggen en daar dan aan te gaan likken. What's the fucking point!?
quote:weet ik, weet ik...
Op donderdag 9 januari 2003 18:17 schreef erikvw het volgende:[..]
Heb het idd nog nooit gebruikt, maar het is geen stuk zeil
Het is net zo dun als een condoom....
quote:Wil jij het risico nemen ?
Op vrijdag 10 januari 2003 01:39 schreef scanman01 het volgende:
zo goed als nul
quote:Ja hoor.... Er zijn ook voorbeelden zat van mensen die maanden lang sex hebben gehad met iemand die naderhand al lang besmet bleek te zijn met hiv .... en na een test bleken ze het zelf niet te hebben. Er is eigenlijk nog altijd maar 1 manier waarop je het meeste risico loopt.
Op vrijdag 10 januari 2003 23:09 schreef webspider het volgende:
Wil jij het risico nemen ?
Ik moet ook zeggen dat ik van alle bekende mensen die aids hebben of er al aan zijn overleden eigenlijk niemand ken die hetero is/was. Het blijft vooral een ziekte die snel doorgegeven kan worden door anale sex, waardoor vooral homosexuele mannen en vrouwen die aan anale sex doen het meeste risico lopen. Bij anale sex komt het meteen in de bloedbaan ... vandaar!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 10-01-2003 23:41]
Volgende keer dat ik bij mijn vriendin ben kan ik er met alleen een condoom voor mij (met smaakje voor haar) op een flink pijp/bed-partij aansturen?
quote:Als zij het liever met condoom doet wel ja !
Op zaterdag 11 januari 2003 19:57 schreef -RuTgeR- het volgende:
Kortom:Volgende keer dat ik bij mijn vriendin ben kan ik er met alleen een condoom voor mij (met smaakje voor haar) op een flink pijp/bed-partij aansturen?
quote:Gewone condooms smaken niet heel sterk, maar toch wel naar "rubber"
Op zondag 12 januari 2003 10:56 schreef Jipje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de smaak van condooms? Smaken die dingen niet gewoon alsnog naar rubber?
Wat ook mega-irritand is is het zaadresevoir, ben je lekker aan het pijpen schiet dat friebeltje je keel in, is niet echt bevorderend....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |