abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188639249
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:14 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Ik word er gewoon bang van
Het is ook niet makkelijk, het is een bijna onmogelijke strijd die ik overwonnen heb. Ik gun niemand om in deze situatie terecht te komen , ik kan mij bedenken dat veel mensen suïcidaal worden omdat het voelt als leven zonder hoop, niet leven maar enkel bestaan. Mentaal zijn mensen tot grote dingen in staat. Ik heb eenzaamheid verslagen en een enorme zelf liefde ervoor terug gekregen.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:09:01 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188639424
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Klopt, qua uiterlijk heb jij niks te klagen, lijkt mij zeer makkelijk om met jouw uiterlijk vrouwen aan te trekken - (no homo)
Ik krijg ook vaak een eerste date, via tinder bijvoorbeeld. Maar tweede date wordt steeds moeilijker te krijgen, nu ik ouder ben geworden en mijn psychische problemen erger zijn geworden.

Maar ik vind dat niet erg.

Dank je wel trouwens voor de compliment.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188639611
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik krijg ook vaak een eerste date, via tinder bijvoorbeeld. Maar tweede date wordt steeds moeilijker te krijgen, nu ik ouder ben geworden en mijn psychische problemen erger zijn geworden.

Maar ik vind dat niet erg.

Dank je wel trouwens voor de compliment.
Ja ik merk nu ook dat bijna iedereen van mijn leeftijd getrouwd zijn (of een vaste relatie hebben) en gesetteld zijn. Ik vind dat ook niet erg.

Bij jou kon ik ook oprecht merken dat het jou niet boeide om single te zijn.

k ben blij dat mensen mij nodig hebben op mijn werk en dat ik een onmisbare schakel ben geworden, andere mensen dienen is een van de grootste voldoeningen die ik uit mijn leven haal momenteel, als is het maar om de huisdieren van mijn buurvrouw te verzorgen als ze met haar vriend op vakantie gaat. Ik wil altijd klaar staan voor anderen en dat bevalt mij echt heel erg goed, zo voel ik mij nuttig en belangrijk.

Anderen helpen zonder iets er voor terug te krijgen voelt nog beter, dan voelt het alsof ik de gebreken van een ander verhelp.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:20:19 #154
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188639690
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja ik merk nu ook dat bijna iedereen van mijn leeftijd getrouwd zijn (of een vaste relatie hebben) en gesetteld zijn. Ik vind dat ook niet erg.

Bij jou kon ik ook oprecht merken dat het jou niet boeide om single te zijn.

k ben blij dat mensen mij nodig hebben op mijn werk en dat ik een onmisbare schakel ben geworden, andere mensen dienen is een van de grootste voldoeningen die ik uit mijn leven haal momenteel, als is het maar om de huisdieren van mijn buurvrouw te verzorgen als ze met haar vriend op vakantie gaat. Ik wil altijd klaar staan voor anderen en dat bevalt mij echt heel erg goed, zo voel ik mij nuttig en belangrijk.

Anderen helpen zonder iets er voor terug te krijgen voelt nog beter, dan voelt het alsof ik de gebreken van een ander verhelp.
Dat gevoel ken ik. Ik heb dat ook. Ik wil anderen graag helpen en onbaatzuchtig ook.

Ik geloof ook in God.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188639782
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik. Ik heb dat ook. Ik wil anderen graag helpen en onbaatzuchtig ook.

Ik geloof ook in God.
Dat gevoel is bij mij pas later gekomen omdat ik mij eerst nog heel eenzaam en verdrietig voelde om altijd alleen te zijn en voelde ik mij regelmatig wanhopig maar nu trots ben dat ik mijn situatie overwonnen heb. Ik weet niet zeker of God een rol gespeeld heeft aangezien ik zoveel liefde voel opeens.
Toen kwam er ruimte vrij om aan andere dingen te werken. Ik werd een stabieler persoon en betrouwbaarder op werk. Ik vind het een heerlijk gevoel dat mensen mijn hulp nodig hebben en dat ik nuttig kan zijn.
Graag verwijderen
pi_188639854
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik mis nog steeds het antwoord op de vraag waarom je denkt dat hij beter af is met zoeken naar een Russin.
Mooiere vrouwen en trouwer mits je er goed mee omgaat. En willen graag hierheen komen ;)
pi_188639911
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik krijg ook vaak een eerste date, via tinder bijvoorbeeld. Maar tweede date wordt steeds
Dat snap ik, kan ik mij wel bedenken dat als je uiterlijk goed is dat je dan wel gemakkelijk aan een eerste date kan komen maar dat je dan al snel tegen psychische klachten aanloopt in vervolg dates.
Maar helaas van dates en relaties weet ik verder helemaal niets af en ik vind het verschrikkelijk vervelend als dat onderwerp aangesneden wordt op het werk :') Dat is het enige gevoelige onderwerp dat ik nog angsten voel. Ben bang dat ik dan kut vragen krijg.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:44:05 #158
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640214
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat snap ik, kan ik mij wel bedenken dat als je uiterlijk goed is dat je dan wel gemakkelijk aan een eerste date kan komen maar dat je dan al snel tegen psychische klachten aanloopt in vervolg dates.
Maar helaas van dates en relaties weet ik verder helemaal niets af en ik vind het verschrikkelijk vervelend als dat onderwerp aangesneden wordt op het werk :') Dat is het enige gevoelige onderwerp dat ik nog angsten voel. Ben bang dat ik dan kut vragen krijg.
Ik denk juist dat je het kan meemaken in de toekomst. Nu je situatie heb overwonnen kan het zeker. Je uiterlijk is helemaal niet erg en bovendien zijn er genoeg vrouwen die uiterlijk niet belangrijk vinden. Nu je stabiel ben en het feit dat je energie krijgt door mensen te helpen zal ervoor zorgen dat vrouwen geïnteresseerd in je raken.
pi_188640305
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk juist dat je het kan meemaken in de toekomst. Nu je situatie heb overwonnen kan het zeker. Je uiterlijk is helemaal niet erg en bovendien zijn er genoeg vrouwen die uiterlijk niet belangrijk vinden. Nu je stabiel ben en het feit dat je energie krijgt door mensen te helpen zal ervoor zorgen dat vrouwen geïnteresseerd in je raken.
Ik heb maatregelen getroffen om mij erbij neer te leggen want ik wil niet eindigen als mannen zoals deze:

https://www.reddit.com/r/(...)being_a_50_year_old/

Er zijn tig voorbeelden van dit soort mannen, dat is ook een van de redenen dat ik nooit zover wil laten komen en ik heb er voor gekozen om het geen invloed te laten zijn voor het verdere verloop van mijn leven.
Graag verwijderen
pi_188640383
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb maatregelen getroffen om mij erbij neer te leggen want ik wil niet eindigen als mannen zoals deze:

Er zijn tig voorbeelden van dit soort mannen, dat is ook een van de redenen dat ik nooit zover wil laten komen en ik heb er voor gekozen om het geen invloed te laten zijn voor het verdere verloop van mijn leven.
Waarom neem je dit soort horrorverhalen als maatstaf?
pi_188640481
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom niet? ik ben 35 jaar en bevind mij in bijna dezelfde situatie.
Graag verwijderen
pi_188640496
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:27 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Mooiere vrouwen en trouwer mits je er goed mee omgaat. En willen graag hierheen komen ;)
Ik moet zeggen, ik vind die vrouw van Fernando Ricksen bijzonder aantrekkelijk :P
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:00:15 #163
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640498
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Iedereen heeft hun eigen lot in het leven. Zoiets is pas erg als je het erg maakt in je hoofd.

Niet iedereen krijgt een partner, en daar is niks mis mee. Het leven draait niet om een vaste partner te krijgen.

Laat je geluk niet afhangen van een ander. Ik laat mijn geluk afhangen van een hogere macht, dat werkt voor mij. Hij ziet mij en hij kent mij, hij zal mij belonen voor mijn goede daden. In dit leven of hierna.
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:01:01 #164
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640512
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben het echt zo moeilijk. Deluzion heeft het zwaar gehad, en daar kan hij niks aan doen.
pi_188640523
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Iedereen heeft hun eigen lot in het leven. Zoiets is pas erg als je het erg maakt in je hoofd.

Niet iedereen krijgt een partner, en daar is niks mis mee. Het leven draait niet om een vaste partner te krijgen.

Laat je geluk niet afhangen van een ander. Ik laat mijn geluk afhangen van een hogere macht, dat werkt voor mij. Hij ziet mij en hij kent mij, hij zal mij belonen voor mijn goede daden. In dit leven of hierna.
Ha ja inderdaad, zo voelt het voor mij inmiddels ook.
Graag verwijderen
pi_188640620
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben het echt zo moeilijk. Deluzion heeft het zwaar gehad, en daar kan hij niks aan doen.
Uiteindelijk heb ik diabetes type 2 eraan overgehouden toen ik zo slecht voor mezelf zorgde. maar ik werk er hard aan om de progressie van deze ziekte te stoppen door gezond te eten en te bewegen. Ook dat gaat nu de goede kant op.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:14:10 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640777
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik diabetes type 2 eraan overgehouden toen ik zo slecht voor mezelf zorgde. maar ik werk er hard aan om de progressie van deze ziekte te stoppen door gezond te eten en te bewegen. Ook dat gaat nu de goede kant op.
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.
pi_188640874
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaan we allemaal dood.
Life is a bitch and then you die, precies :) Ik ben nu op de helft van mijn leven qua leeftijd als het goed is ook dat geeft mij steun want zo ontzettend lang heb ik niet meer te leven.
ik ben er alles aan het doen om het vervolg van mijn leven beter te laten verlopen wat in mijn mogelijkheden liggen al heb je natuurlijk niet overal invloed op.

Sleep is good, death is better; but of course, the best thing would to have never been born at all.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:21:33 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640941
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Life is a bitch and then you die, precies :) Ik ben nu op de helft van mijn leven qua leeftijd als het goed is ook dat geeft mij steun want zo ontzettend lang heb ik niet meer te leven.
ik ben er alles aan het doen om het vervolg van mijn leven beter te laten verlopen wat in mijn mogelijkheden liggen al heb je natuurlijk niet overal invloed op.

Sleep is good, death is better; but of course, the best thing would to have never been born at all.
Dat is een goeie quote!
pi_188641034
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Misschien erg persoonlijk. Maar hoe heb je diabetes 2 gekregen?
pi_188643079
Yowww ik ben vanmidag bij de sportschool geweest gvd wat zijn die kt gewichten zwaar en ik werd aangesproken door een 42 jarige vrouw 😂😂😂 hier bij mij uit de buurt weetniet wat ik hier verder mee ga doen ik zie haar woensdag weer voor de rest was t rustig in de sportschool,
Ik ben zaterdag in eindhoven geweest effe 2 uurtjes gepraat met paar dames meer ook niet...
Ik ben gewoon te lang inactief geweest werken werken .....
Ik hou jullie wel op de hoogte
Get
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:10:34 #172
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_188643115
Mwah je bent niet de enigste, ik ben single, 28, heb nog nooit gedate/vriendin gehad en nog nooit sex gehad.

Het kan erger :)
pi_188643233
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:08 schreef Ivo1990 het volgende:
Yowww ik ben vanmidag bij de sportschool geweest gvd wat zijn die kt gewichten zwaar en ik werd aangesproken door een 42 jarige vrouw 😂😂😂 hier bij mij uit de buurt weetniet wat ik hier verder mee ga doen ik zie haar woensdag weer voor de rest was t rustig in de sportschool,
Ik ben zaterdag in eindhoven geweest effe 2 uurtjes gepraat met paar dames meer ook niet...
Ik ben gewoon te lang inactief geweest werken werken .....
Ik hou jullie wel op de hoogte
milfhunter status ✔ _O_
pi_188643633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:19 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

milfhunter status ✔ _O_
Die had ik al 😂😂😂 t word nu dus effe bevestigd
Get
pi_188643781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:19 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

milfhunter status ✔ _O_
Oudere vrouwen gingen mij altyd makkelijk af maargoed ik wil over 10 jaar ook nog wel iets wat past zegmaar milf is leuk voor tijdje
Get
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')