abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188640481
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom neem je dit soort horrorverhalen als maatstaf?
Waarom niet? ik ben 35 jaar en bevind mij in bijna dezelfde situatie.
Graag verwijderen
pi_188640496
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:27 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Mooiere vrouwen en trouwer mits je er goed mee omgaat. En willen graag hierheen komen ;)
Ik moet zeggen, ik vind die vrouw van Fernando Ricksen bijzonder aantrekkelijk :P
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:00:15 #163
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640498
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb maatregelen getroffen om mij erbij neer te leggen want ik wil niet eindigen als mannen zoals deze:

https://www.reddit.com/r/(...)being_a_50_year_old/

Er zijn tig voorbeelden van dit soort mannen, dat is ook een van de redenen dat ik nooit zover wil laten komen en ik heb er voor gekozen om het geen invloed te laten zijn voor het verdere verloop van mijn leven.
Iedereen heeft hun eigen lot in het leven. Zoiets is pas erg als je het erg maakt in je hoofd.

Niet iedereen krijgt een partner, en daar is niks mis mee. Het leven draait niet om een vaste partner te krijgen.

Laat je geluk niet afhangen van een ander. Ik laat mijn geluk afhangen van een hogere macht, dat werkt voor mij. Hij ziet mij en hij kent mij, hij zal mij belonen voor mijn goede daden. In dit leven of hierna.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:01:01 #164
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640512
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom neem je dit soort horrorverhalen als maatstaf?
Sommige mensen hebben het echt zo moeilijk. Deluzion heeft het zwaar gehad, en daar kan hij niks aan doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188640523
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Iedereen heeft hun eigen lot in het leven. Zoiets is pas erg als je het erg maakt in je hoofd.

Niet iedereen krijgt een partner, en daar is niks mis mee. Het leven draait niet om een vaste partner te krijgen.

Laat je geluk niet afhangen van een ander. Ik laat mijn geluk afhangen van een hogere macht, dat werkt voor mij. Hij ziet mij en hij kent mij, hij zal mij belonen voor mijn goede daden. In dit leven of hierna.
Ha ja inderdaad, zo voelt het voor mij inmiddels ook.
Graag verwijderen
pi_188640620
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben het echt zo moeilijk. Deluzion heeft het zwaar gehad, en daar kan hij niks aan doen.
Uiteindelijk heb ik diabetes type 2 eraan overgehouden toen ik zo slecht voor mezelf zorgde. maar ik werk er hard aan om de progressie van deze ziekte te stoppen door gezond te eten en te bewegen. Ook dat gaat nu de goede kant op.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:14:10 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640777
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik diabetes type 2 eraan overgehouden toen ik zo slecht voor mezelf zorgde. maar ik werk er hard aan om de progressie van deze ziekte te stoppen door gezond te eten en te bewegen. Ook dat gaat nu de goede kant op.
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.
pi_188640874
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaan we allemaal dood.
Life is a bitch and then you die, precies :) Ik ben nu op de helft van mijn leven qua leeftijd als het goed is ook dat geeft mij steun want zo ontzettend lang heb ik niet meer te leven.
ik ben er alles aan het doen om het vervolg van mijn leven beter te laten verlopen wat in mijn mogelijkheden liggen al heb je natuurlijk niet overal invloed op.

Sleep is good, death is better; but of course, the best thing would to have never been born at all.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:21:33 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640941
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Life is a bitch and then you die, precies :) Ik ben nu op de helft van mijn leven qua leeftijd als het goed is ook dat geeft mij steun want zo ontzettend lang heb ik niet meer te leven.
ik ben er alles aan het doen om het vervolg van mijn leven beter te laten verlopen wat in mijn mogelijkheden liggen al heb je natuurlijk niet overal invloed op.

Sleep is good, death is better; but of course, the best thing would to have never been born at all.
Dat is een goeie quote!
pi_188641034
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Misschien erg persoonlijk. Maar hoe heb je diabetes 2 gekregen?
pi_188643079
Yowww ik ben vanmidag bij de sportschool geweest gvd wat zijn die kt gewichten zwaar en ik werd aangesproken door een 42 jarige vrouw 😂😂😂 hier bij mij uit de buurt weetniet wat ik hier verder mee ga doen ik zie haar woensdag weer voor de rest was t rustig in de sportschool,
Ik ben zaterdag in eindhoven geweest effe 2 uurtjes gepraat met paar dames meer ook niet...
Ik ben gewoon te lang inactief geweest werken werken .....
Ik hou jullie wel op de hoogte
Get
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:10:34 #172
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_188643115
Mwah je bent niet de enigste, ik ben single, 28, heb nog nooit gedate/vriendin gehad en nog nooit sex gehad.

Het kan erger :)
pi_188643233
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:08 schreef Ivo1990 het volgende:
Yowww ik ben vanmidag bij de sportschool geweest gvd wat zijn die kt gewichten zwaar en ik werd aangesproken door een 42 jarige vrouw 😂😂😂 hier bij mij uit de buurt weetniet wat ik hier verder mee ga doen ik zie haar woensdag weer voor de rest was t rustig in de sportschool,
Ik ben zaterdag in eindhoven geweest effe 2 uurtjes gepraat met paar dames meer ook niet...
Ik ben gewoon te lang inactief geweest werken werken .....
Ik hou jullie wel op de hoogte
milfhunter status ✔ _O_
pi_188643633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:19 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

milfhunter status ✔ _O_
Die had ik al 😂😂😂 t word nu dus effe bevestigd
Get
pi_188643781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:19 schreef TheGentleman het volgende:

[..]

milfhunter status ✔ _O_
Oudere vrouwen gingen mij altyd makkelijk af maargoed ik wil over 10 jaar ook nog wel iets wat past zegmaar milf is leuk voor tijdje
Get
pi_188644813
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
zo'n 3 maanden geleden liep ik een vrouw tegen het lijf die ik nooit eerder gezien had op het werk, ze checkte mij heel opzichtig helemaal uit van top tot teen :') dus ik glimlachte maar, wat moet ik anders? Paar dagen later komt ze dingen vragen die niet relevant zijn met een rood hoofd, alsof ze een soort van interesse toonde, toen dacht ik, flikker maar op 5- 10 -15 jaar geleden moesten jullie mij ook niet, ik ben niet meer beschikbaar.

Ik heb alfgelopen tijd 2 vrouwen gehad die uit het niks tegen mij begonnen te praten op het werk, eentje voelt zich zo vertrouwd in mijn aanwezigheid dat ze meteen met allerlei levensverhalen kwam aanzetten :') Ik snap er niks van waarom er nu opeens vrouwen zijn die wel tegen mij praten terwijl ik daarvoor nooit voor ze bestond terwijl ik nu juist helemaal niet meer open sta voor contacten en helemaal afgesloten ben.
Ja, je klinkt helemaal niet verzuurd ofzo...
pi_188644856
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:27 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Mooiere vrouwen en trouwer mits je er goed mee omgaat. En willen graag hierheen komen ;)
Overal ter wereld vind je mooie vrouwen.

Russische vrouwen verwachten wel een echte man. Veel meer traditioneel. Een kunstje wat de meeste Nederlandse mannen niet verstaan. En als je het wel verstaat, dan zijn Nederlandse vrouwen net zo goed trouw.

Dat Russische vrouwen allemaal graag naar Nederland willen komen is volgens mij niet waar en als dat al zo is: niet zo relevant. Je wil een vrouw die jou wil en niet ‘naar Nederland’. Want dan ben je als ze hier is wel enorm inwisselbaar.

Heb jij überhaupt relevante ervaring met Russinnen?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:26:32 #178
80382 manny
30 is best veel
pi_188644885
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:59 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Oudere vrouwen gingen mij altyd makkelijk af maargoed ik wil over 10 jaar ook nog wel iets wat past zegmaar milf is leuk voor tijdje
dat is de manier waarop vrouwen graag willen dat je naar ze kijkt. goed bezig !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188644922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Russische vrouwen verwachten wel een echte man. Veel meer traditioneel. Een kunstje wat de meeste Nederlandse mannen niet verstaan. En als je het wel verstaat, dan zijn Nederlandse vrouwen net zo goed trouw.

Dat Russische vrouwen allemaal graag naar Nederland willen komen is volgens mij niet waar en als dat al zo is: niet zo relevant. Je wil een vrouw die jou wil en niet ‘naar Nederland’. Want dan ben je als ze hier is wel enorm inwisselbaar.

GC / Russin naar NL laten komen
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:58:09 #180
80382 manny
30 is best veel
pi_188645058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jup. Er is geen shortcut naar een mooie vrouw als je eerst je leven niet op orde hebt.
late reply. maar heb je wel eens gekeken, al dan niet bewust, naar een shownieuws programma / per abuis op dat deel van een website geklikt ?

daar wemelt het van de bn’rs en celebrities die hun leven totaal niet op orde hebben, maar wel een mooie vrouw.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188645062
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:58 schreef manny het volgende:

[..]

late reply. maar heb je wel eens gekeken, al dan niet bewust, naar een shownieuws programma / per abuis op dat deel van een website geklikt ?

daar wemelt het van de bn’rs en celebrities die hun leven totaal niet op orde hebben, maar wel een mooie vrouw.
Geld maakt gelukkig denk ik.
Roem waarschijnlijk ook.
pi_188645317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:59 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Geld maakt gelukkig denk ik.
Roem waarschijnlijk ook.
Geld maakt het leven makkelijker dus zeker gelukkig
Get
pi_188645454
quote:
Je hebt dus nog geen relatie gehad met een Russin, alleen wat contact via de app en dat ging al vrij snel fout. En toch raad je Russische vrouwen aan?

Mijn vriendin is Russisch. Ze is eind vorig jaar hier in Nederland een bedrijf gestart en kort daarna hebben wij elkaar leren kennen. Wat zij mij vertelt over hoe 95% van de Russische vrouwen in Nederland tegen hun Nederlandse man aankijkt, daar word je eng van. Pure minachting en de meesten dromen van hem aan de kant schoppen zodra ze een definitieve verblijfsstatus hebben. Dat gaat dan natuurlijk om vrouwen die hierheen gehaald zijn door mannen die hier op datinggebied mislukt zijn en dan maar over de grens gaan kijken. Een recipe for disaster.

Mijn vriendin heeft vanaf haar 19e gewoond in het westen (eerst langere tijd in de VS, daarna in Portugal, Frankrijk, België, Zweden en Noorwegen), spreekt vloeiend Engels en heeft meerdere relaties gehad met westerse mannen, dus heeft veel meer begrip van de culturele verschillen en nog steeds is het minder simpel.

Begrijp me goed, ze is geweldig. Superslim. We hebben veel lol samen. En ja, ook bloedmooi (maar ook als we in Rusland zijn valt duidelijk op dat ze bij de <1% mooiste vrouwen behoort, echt het verschil is niet zo groot, behalve dan dat Russische vrouwen zich doorgaans wat mooier presenteren). Maar ik blijf erbij: een Russin zoeken daar omdat het daar zoveel beter zou zijn als het om vrouwen gaat: kletskoek.

Als ik jouw draadje zo lees lijkt het ook alsof je vooral met je pik denkt in dezen.

En helaas is het draadje dicht, want boy oh boy, wat een onzin lees ik daar weer. Vooroordelen te over, zelden gebaseerd op de realiteit.
pi_188645514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:58 schreef manny het volgende:

[..]

Als Donald Trump alleen maar een narcistische vetklep was, dan zou er ook geen vrouw op klimmen. ;)
pi_188647181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt dus nog geen relatie gehad met een Russin, alleen wat contact via de app en dat ging al vrij snel fout. En toch raad je Russische vrouwen aan?

Mijn vriendin is Russisch. Ze is eind vorig jaar hier in Nederland een bedrijf gestart en kort daarna hebben wij elkaar leren kennen. Wat zij mij vertelt over hoe 95% van de Russische vrouwen in Nederland tegen hun Nederlandse man aankijkt, daar word je eng van. Pure minachting en de meesten dromen van hem aan de kant schoppen zodra ze een definitieve verblijfsstatus hebben. Dat gaat dan natuurlijk om vrouwen die hierheen gehaald zijn door mannen die hier op datinggebied mislukt zijn en dan maar over de grens gaan kijken. Een recipe for disaster.

Mijn vriendin heeft vanaf haar 19e gewoond in het westen (eerst langere tijd in de VS, daarna in Portugal, Frankrijk, België, Zweden en Noorwegen), spreekt vloeiend Engels en heeft meerdere relaties gehad met westerse mannen, dus heeft veel meer begrip van de culturele verschillen en nog steeds is het minder simpel.

Begrijp me goed, ze is geweldig. Superslim. We hebben veel lol samen. En ja, ook bloedmooi (maar ook als we in Rusland zijn valt duidelijk op dat ze bij de <1% mooiste vrouwen behoort, echt het verschil is niet zo groot, behalve dan dat Russische vrouwen zich doorgaans wat mooier presenteren). Maar ik blijf erbij: een Russin zoeken daar omdat het daar zoveel beter zou zijn als het om vrouwen gaat: kletskoek.

Als ik jouw draadje zo lees lijkt het ook alsof je vooral met je pik denkt in dezen.

En helaas is het draadje dicht, want boy oh boy, wat een onzin lees ik daar weer. Vooroordelen te over, zelden gebaseerd op de realiteit.
Ieder zijn ding. Ik vind de vrouwen daar echt knapper dan hier gemiddeld. Voor de TS ene goede optie en anders naar Oekraïne waar een enorm overschot is aan vrouwen ;)
pi_188648004
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:48 schreef Craptacular het volgende:
iemand die nog nooit geneukt heeft of een relatie heeft gehad
100% van de bevolking dus. :)
pi_188648054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als Donald Trump alleen maar een narcistische vetklep was, dan zou er ook geen vrouw op klimmen. ;)
Donald trump is billionaire hij heeft macht😭😭😭
Get
pi_188649068
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, je klinkt helemaal niet verzuurd ofzo...
Zelfs als ik een droomvrouw tegen het lijf zou lopen zou ik kiezen voor het leven dat ik nu leid. Ik moet niks van vrouwen weten :r
Graag verwijderen
pi_188649106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zelfs als ik een droomvrouw tegen het lijf zou lopen zou ik kiezen voor het leven dat ik nu leid. Ik moet niks van vrouwen weten :r
En altijd alleen blijven en handkarren dus?
pi_188649125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:23 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

En altijd alleen blijven en handkarren dus?
Ja, gelukkig wel,
Nee, al ruim 4 jaar niet meer actief deelgenomen aan seksualiteit dus ook geen solo :P
Graag verwijderen
pi_188649149
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja, gelukkig wel,
Nee, al ruim 4 jaar niet meer actief deelgenomen aan seksualiteit dus ook geen solo :P
Mijn keus zou het niet zijn.
pi_188649291
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:20 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Ik vind de vrouwen daar echt knapper dan hier gemiddeld. Voor de TS ene goede optie en anders naar Oekraïne waar een enorm overschot is aan vrouwen ;)
Ben je al eens in Rusland geweest dan? Want ik las in jouw draadje dat je misschien naar Praag wenst te reizen voor die Russin, maar toch zeker niet naar Rusland zelf.

Dus op basis waarvan denk jij toch te weten dat Rusland utopia is als het gaat om daten?
pi_188649314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou ja, ieder zijn meug.

Ik vind vrouwen dan weer geweldig. :)
pi_188649667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, ieder zijn meug.

Ik vind vrouwen dan weer geweldig. :)
Zonde om zo'n zwakte te hebben :P
Graag verwijderen
pi_188650206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:54 schreef -Deluzion- het volgende:

Zonde om zo'n zwakte te hebben :P
Ge wit nie wa ge mist. :P
pi_188652742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:26 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Mijn keus zou het niet zijn.
Live and let live.
Graag verwijderen
pi_188653008
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Probeer je jezelf zo ook dagelijks te overtuigen?
Het is een hogere macht dat mij een gevoel van onoverwinnelijkheid heeft gegeven. Ik hoef mijzelf niet te overtuigen. Ik ben sterk want ik denk dat 99% van de mensen in mijn situatie het al jaren geleden voor gezien hadden gehouden.
Dit werkt voor mij en dit gevoel wordt ook met de dag sterker.
Graag verwijderen
pi_188653069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is een hogere macht dat mij een gevoel van onoverwinnelijkheid heeft gegeven. Ik hoef mijzelf niet te overtuigen. Ik ben sterk want ik denk dat 99% van de mensen in mijn situatie het al jaren geleden voor gezien hadden gehouden.
Terwijl je eerder nog zei dat je soms wel aandacht krijgt van vrouwen?
pi_188653107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Terwijl je eerder nog zei dat je soms wel aandacht krijgt van vrouwen?
Ja, klopt paar maanden geleden opeens, maar ik ga er niet op in. Ik ben niet meer beschikbaar.
Graag verwijderen
pi_188653154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja, klopt paar maanden geleden opeens, maar ik ga er niet op in. Ik ben niet meer beschikbaar.
Oke.
pi_188667329
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:Ik snap er niks van waarom er nu opeens vrouwen zijn die wel tegen mij praten terwijl ik daarvoor nooit voor ze bestond terwijl ik nu juist helemaal niet meer open sta voor contacten en helemaal afgesloten ben.
Dat je zelf zegt dat je stabieler bent geworden, en dat je een bepaalde afstand bewaart, zal daar veel mee te maken hebben.

Veel vrouwen willen best contact met mannen, ze zijn alleen bang dat ze van sommige kerels niet meer afkomen of dat mannen een praatje verwarren met een uitnodiging tot seks. Als jij (zoals je zelf zegt) stabiliteit, rust en zelfvertrouwen hebt maakt dat je interessanter.
pi_188667483
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:59 schreef Ivo1990 het volgende:
Je zit op een doodlopend spoor. Geleuter over MILF's die je makkelijk afgaan is iets van 16-jarigen wier hormonen de hersenfunctie nog overschreeuwen. Dat is als een kleuter die groot en sterk wil worden maar bij 'eten' alleen maar aan de Jamin denkt.

Een volwassen kerel die een duurzame relatie zoekt begint zich ook af te vragen welke vrouwen daarvoor interessant zijn en hoe hij de interesse van die vrouwen op kan wekken.
pi_188707749
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ben je al eens in Rusland geweest dan? Want ik las in jouw draadje dat je misschien naar Praag wenst te reizen voor die Russin, maar toch zeker niet naar Rusland zelf.

Dus op basis waarvan denk jij toch te weten dat Rusland utopia is als het gaat om daten?
Ik kijk gewoon naar de looks.
pi_188707813
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:29 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon naar de looks.
Je bent nog nooit in Rusland geweest. Staar je je niet iets teveel blind op de foto's die op de datingsites voorbijkomen?
pi_188728626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:21 schreef VEM2012 het volgende:

Nee joh past juist bij hem. Hij heeft het over vrouwen in meervoud. Daarom zou een vrouw die hem ook als inwisselbaar en 1 van de velen ziet juist heel passend zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_188742085
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Misschien erg persoonlijk. Maar hoe heb je diabetes 2 gekregen?
Ongezonde levensstijl, ongezond voedingspatroon, weinig beweging, overgewicht, isolatie, depressies. Allemaal factoren die Diabetes kunnen uitlokken.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 01-09-2019 20:09:27 ]
Graag verwijderen
  dinsdag 3 september 2019 @ 15:42:32 #207
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188771672
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef DonnaNoble het volgende:
Wil je een leuke vaste relatie of wil je zoveel mogelijk makkelijke seks?
Dat laatste natuurlijk :9
Relaties lijken mij alleen maar vervelend en stressend ;(
pi_188781174
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:25 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Dat je zelf zegt dat je stabieler bent geworden, en dat je een bepaalde afstand bewaart, zal daar veel mee te maken hebben.

Veel vrouwen willen best contact met mannen, ze zijn alleen bang dat ze van sommige kerels niet meer afkomen of dat mannen een praatje verwarren met een uitnodiging tot seks. Als jij (zoals je zelf zegt) stabiliteit, rust en zelfvertrouwen hebt maakt dat je interessanter.
Nah in mijn geval is het zo dat ik een onaantrekkelijk hoofd heb, lang, smal, vergroeide kaakbotten, geen kapsel dat mij staat, onaantrekkelijke gezichtsuitdrukking etc. Dat is de main reason dat ik 35 jaar single ben, anderzijds heb ik ook een persoonlijkheid dat geen mensen aantrekt. Maar het is vooral mijn fysieke verschijning dat ver ondermaats is. Vroeger vond ik het verschrikkelijk nu boeit het mij niet meer.
Graag verwijderen
pi_188842482
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 07:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nah in mijn geval is het zo dat ik een onaantrekkelijk hoofd heb, lang, smal, vergroeide kaakbotten, geen kapsel dat mij staat, onaantrekkelijke gezichtsuitdrukking etc. Dat is de main reason dat ik 35 jaar single ben, anderzijds heb ik ook een persoonlijkheid dat geen mensen aantrekt. Maar het is vooral mijn fysieke verschijning dat ver ondermaats is. Vroeger vond ik het verschrikkelijk nu boeit het mij niet meer.
Ontwijken mensen jou ook bv in de bus om naast je te zitten?
pi_188859235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:32 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Je zit op een doodlopend spoor. Geleuter over MILF's die je makkelijk afgaan is iets van 16-jarigen wier hormonen de hersenfunctie nog overschreeuwen. Dat is als een kleuter die groot en sterk wil worden maar bij 'eten' alleen maar aan de Jamin denkt.

Een volwassen kerel die een duurzame relatie zoekt begint zich ook af te vragen welke vrouwen daarvoor interessant zijn en hoe hij de interesse van die vrouwen op kan wekken.
So complicated
Get
pi_188859368
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

So complicated
Valt wel mee toch? Het idee althans, de uitvoering kan lastiger zijn ja.
pi_188859407
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:35 schreef stokj het volgende:

[..]

Ontwijken mensen jou ook bv in de bus om naast je te zitten?
Vanwaar deze vraag aan hem?

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:12 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Het idee althans, de uitvoering kan lastiger zijn ja.
Praktijk is in deze dingen vaak wel lastiger ja. Zeker omdat de concurrentie groot is.
pi_188863627
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vanwaar deze vraag aan hem?
Als mensen in het openbaar, in een bus of tram, hem ook ontwijken dan zal het inderdaad (ook) met een uitstraling o.i.d. te maken hebben. Dan weet hij waar hij aan kan werken. En kunnen we hem gerichter tips geven over hoe en wat.

Snap het aan de ene kant wel hoor. Ben je rustig en stil dan val je niet op en gaat iemand anders er met de buit vandoor.
pi_188863660
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:40 schreef stokj het volgende:

[..]

Als mensen in het openbaar, in een bus of tram, hem ook ontwijken dan zal het inderdaad (ook) met een uitstraling o.i.d. te maken hebben. Dan weet hij waar hij aan kan werken. En kunnen we hem gerichter tips geven over hoe en wat.

Snap het aan de ene kant wel hoor. Ben je rustig en stil dan val je niet op en gaat iemand anders er met de buit vandoor.
Mwoa, ik probeer er juist altijd voor te zorgen dat er niemand naast me gaat zitten in het OV wanneer het niet noodzakelijk is. Zegt niks over mij in sociale situaties :P
pi_188863699
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mwoa, ik probeer er juist altijd voor te zorgen dat er niemand naast me gaat zitten in het OV wanneer het niet noodzakelijk is. Zegt niks over mij in sociale situaties :P
Ik heb een hekel als iemand naast mij komt zitten, tenzij het een leuke vrouw is.
Ooit gehad dat het druk was en een klein kind naast mij kwam zitten en zijn moeder op de zitplek achter mij. Dat jochie verveelde zich en zei dat tegen zijn moeder. Zegt zijn moeder "ga maar een liedje zingen". Nou, er waren nog net geen Bollywooddanseressen die te voorschijn kwamen in de bus.
pi_188864254
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee joh past juist bij hem. Hij heeft het over vrouwen in meervoud. Daarom zou een vrouw die hem ook als inwisselbaar en 1 van de velen ziet juist heel passend zijn.
Dit, verbinden is eng en je moet afscheid nemen van van alles.
pi_188865656
Eerst vrolijker in het leven staan, dan sociale kring verbreden (dmv hobby's/ verenigingen) en via via leuke mensen tegenkomen. Neem de tijd om ze te leren kennen voor je iets met ze doet. Spontaan op dames afstappen kan je denk ik helpen tegen onzekerheid, je hebt toch niks te verliezen.
pi_188889265
Goede avond allemaal , jullie geloven het niet maar ik ben gisteren in een relatie gestapt
Met een vrouw van 23 Via opstap gaan in eindhoven leren kennen.
Zo slecht ben ik dus tog nog niet.
Bedankt voor jullie steun en deluzion dont give up
Get
  woensdag 11 september 2019 @ 02:26:41 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_188889350
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 01:16 schreef Ivo1990 het volgende:
Goede avond allemaal , jullie geloven het niet maar ik ben gisteren in een relatie gestapt
Wat leuk voor je! Ben benieuwd naar jullie kinderen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 11 september 2019 @ 02:31:43 #220
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188889353
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jup. Er is geen shortcut naar een mooie vrouw als je eerst je leven niet op orde hebt.
Totale onzin in mijn geval.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188890801
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 02:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat leuk voor je! Ben benieuwd naar jullie kinderen.
Nou ja zeg, wat een onnodige sneer naar hem. Hij is gewoon blij en dat mag ook wel.
In minder dan een maand sinds dit topic, al iemand gevonden. Dat doen sommigen hem niet eens na. :)
pi_188934586
quote:
Van harte! We gunnen het jou (en iedereen).
pi_188935211
quote:
hou ons op de hoogte
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_188979207
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2019 18:22 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Eerst vrolijker in het leven staan, dan sociale kring verbreden (dmv hobby's/ verenigingen) en via via leuke mensen tegenkomen. Neem de tijd om ze te leren kennen voor je iets met ze doet. Spontaan op dames afstappen kan je denk ik helpen tegen onzekerheid, je hebt toch niks te verliezen.
Welke hobby's en welk soort verenigingen?

En is vrijwilligerswerk (bijv. in een bejaardenhuis) ook een goede optie? Want daar werken meestal veel vrouwen.
pi_188979967
quote:
Na hoeveel dates?
  maandag 16 september 2019 @ 22:47:48 #226
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188982022
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:19 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Na hoeveel dates?
De date van S95Sedan :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188984569
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

De date van S95Sedan :P
Nu ik hem weer lees zie ik dat hij na een keer stappen denkt een relatie te hebben :? Of ben ik nu bot.
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:03:03 #228
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188986373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 06:29 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Nu ik hem weer lees zie ik dat hij na een keer stappen denkt een relatie te hebben :? Of ben ik nu bot.
Volgens mij dacht die meid dat. Maargoed, als je daar als kerel in mee gaat, zegt natuurlijk ook wel iets.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188987783
@Ivo1986

dacht even dat jij dit was

Ontopicque: komt allemaal wel goed TS.
pi_189014278
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:49 schreef Biemm92 het volgende:

[..]

Welke hobby's en welk soort verenigingen?

En is vrijwilligerswerk (bijv. in een bejaardenhuis) ook een goede optie? Want daar werken meestal veel vrouwen.
Als jij je daar goed bij voelt is het prima lijkt me.. bedenk je alleen wel dat je iets met de vrouwen gemeen moet hebben. Daarom is uitgaan niet echt de beste gelegenheid vind ik - misschien vrijwilligerswerk ook niet als het je niet echt ligt.
Misschien je aanmelden bij een vereniging dat te maken heeft met je politieke overtuiging of een hobbyclub of sport waar je passie ligt of een religieuze groep ofzo.
Leuk als je een vriendin krijgt, maar je moet ook wel een beetje weten wat voor type je zoekt. Je wordt niet blij op lange termijn door zomaar 'een vriendin' te hebben - straks vind je bijvoorbeeld iemand waar je wel veel mee kan delen en heb je spijt.
pi_189019550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 22:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Als jij je daar goed bij voelt is het prima lijkt me.. bedenk je alleen wel dat je iets met de vrouwen gemeen moet hebben. Daarom is uitgaan niet echt de beste gelegenheid vind ik - misschien vrijwilligerswerk ook niet als het je niet echt ligt.
Misschien je aanmelden bij een vereniging dat te maken heeft met je politieke overtuiging of een hobbyclub of sport waar je passie ligt of een religieuze groep ofzo.
Leuk als je een vriendin krijgt, maar je moet ook wel een beetje weten wat voor type je zoekt. Je wordt niet blij op lange termijn door zomaar 'een vriendin' te hebben - straks vind je bijvoorbeeld iemand waar je wel veel mee kan delen en heb je spijt.
Sommige sporten zijn niet gemengd, daar leer je juist weinig vrouwen kennen. :P

Je hebt gelijk wat je zegt over het op lange termijn niet blij worden met zomaar een vriend(in) of de eerste beste die je kan pakken.
pi_189020997
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:19 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Na hoeveel dates?
0 dates
Get
  donderdag 19 september 2019 @ 13:39:04 #233
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189021103
Millimeteren of vrijwel kaal, veel aantrekkelijker dan van die overgebleven vlassige plukken. Verder op plekken komen waar jouw type loopt.

[EDIT]

haha, laatste posts niet gelezen, leuk, en bewijst wat ik schreef
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189032607
quote:
Mooi voor je :)

Er valt niks op te geven aangezien ik zelf niks meer wil. Ik heb geen enkele vorm meer van menselijkheid in mij. Ik voel mij het prettigst in een geïsoleerd bestaan.

Ik snap dat als je in de 20 bent of begin 30 dat je graag samen wilt zijn met iemand, maar geloof mij die drang gaat heel sterk afnemen als je de 30 ruim gepasseerd bent.

Ik ben niet goed genoeg dat is een objectieve waarneming. Voor mij geen vrouwen in mijn leven, ook niet op werk, ik weiger samen te werken met vrouwelijke personen. Ik weiger zelfs om te ze te begroeten. Ja ik haat en walg van vrouwen :r en dit gevoel is geheel wederzijds Ik compenseer mijn gedrag door de beste werknemer te zijn in het bedrijf. Ik ben onmisbaar dus wordt mijn gedrag door de vingers gezien. Ik ben de machine waar men altijd op kan rekenen.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 20-09-2019 00:06:38 ]
Graag verwijderen
pi_189033102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 13:29 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

0 dates
Je hebt een relatie met iemand waar je nog geen date mee hebt gehad?
pi_189033455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat maakt het het uit, als het voor hem werkt...
Graag verwijderen
pi_189033518
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb al bijna 9 jaar een relatie, ben verloofd en heb 2 kinderen met mijn vriend. Heb nog nooit een date met mijn vriend/verloofde gehad..
pi_189033692
Nee
pi_189033714
geen hoop
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189033795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Mooi voor je :)

Er valt niks op te geven aangezien ik zelf niks meer wil. Ik heb geen enkele vorm meer van menselijkheid in mij. Ik voel mij het prettigst in een geïsoleerd bestaan.

Ik snap dat als je in de 20 bent of begin 30 dat je graag samen wilt zijn met iemand, maar geloof mij die drang gaat heel sterk afnemen als je de 30 ruim gepasseerd bent.

Ik ben niet goed genoeg dat is een objectieve waarneming. Voor mij geen vrouwen in mijn leven, ook niet op werk, ik weiger samen te werken met vrouwelijke personen. Ik weiger zelfs om te ze te begroeten. Ja ik haat en walg van vrouwen :r en dit gevoel is geheel wederzijds Ik compenseer mijn gedrag door de beste werknemer te zijn in het bedrijf. Ik ben onmisbaar dus wordt mijn gedrag door de vingers gezien. Ik ben de machine waar men altijd op kan rekenen.
Wat zonde dat je zo verbitterd bent. Praat je daar wel eens met andere mensen over?

Ik hoop dat ik nooit zo word, want ik heb (ook) nog nooit een vriendin gehad. Ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar ik ben wel bang om voor altijd single te blijven. Langzamerhand houd ik daarmee in m'n hoofd al rekening. Ik heb helaas geen sociaal netwerk, dus dat werkt me behoorlijk tegen, evenals wat andere probleempjes.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')