abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188572854
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:28 schreef KLady2 het volgende:
Waar kom jij vrouwen tegen? Of verwacht je dat ze bij jou aanbellen? Je werkt veel, dus zoek een leuke collega of ga anders iets buiten werk om doen waar je onder de mensen bent
Nee ik verwacht zeker niet dat ze aanbellen, ik weet ook wel dat dit niet zo werkt ik heb badoo en tinder ook verwijdert ik kom er vrouwen tegen die tog wel wat bagage hebben ,of ongelukkig zijn binnen een relatie.
Ik werk gemiddeld 50 uur per week , dus ik heb weinig tijd om te ondernemen , ik ga om te beginnen weer naar de sportschool ook veel opties . Daarbij voel ik me ook stukken beter als ik sport , doet ook veel goeds
Get
pi_188572891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:35 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Nee ik verwacht zeker niet dat ze aanbellen, ik weet ook wel dat dit niet zo werkt ik heb badoo en tinder ook verwijdert ik kom er vrouwen tegen die tog wel wat bagage hebben ,of ongelukkig zijn binnen een relatie.
Ik werk gemiddeld 50 uur per week , dus ik heb weinig tijd om te ondernemen , ik ga om te beginnen weer naar de sportschool ook veel opties . Daarbij voel ik me ook stukken beter als ik sport , doet ook veel goeds
met bagage is toch niet zoveel mis? iedereen rond jouw leeftijd heeft bagage en als je zelf een workaholic bent die zich zorgen maakt over relaties heb je zelf ook een zekere mate van bagage.
50 uur per week valt overigens mee. Voldoende tijd om te sporten inderdaad ^O^ Tip: doe iets van teamsport of groepslessen en ga niet alleen maar in je eentje haltertjes liften
nieuw, wees een beetje lief voor mij ;)
pi_188573073
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:38 schreef KLady2 het volgende:

[..]

met bagage is toch niet zoveel mis? iedereen rond jouw leeftijd heeft bagage en als je zelf een workaholic bent die zich zorgen maakt over relaties heb je zelf ook een zekere mate van bagage.
50 uur per week valt overigens mee. Voldoende tijd om te sporten inderdaad ^O^ Tip: doe iets van teamsport of groepslessen en ga niet alleen maar in je eentje haltertjes liften
Ik zou een combinatie willen doen iets van team sport maar haltertjes tillen is gewoon goed voor mn figuur vooral met 194cm staat het goed niet te overdreven btw kilotje of 98 is mooi ohja opstapgaan
Get
pi_188573114
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:55 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Ik zou een combinatie willen doen iets van team sport maar haltertjes tillen is gewoon goed voor mn figuur vooral met 194cm staat het goed niet te overdreven btw kilotje of 98 is mooi ohja opstapgaan
het belangrijkste van de tip betreft haltertjes tillen was eigenlijk om het niet in je eentje te doen ;)
De crux is eigenlijk dat je gewoon onder de mensen moet begeven terwijl jij je hobby uitvoert. Je spreekt dan gelijkgestemden en komt op die manier vast ook wel eens de ware tegen. Dat beetje wat het doet voor uiterlijk is vaak maar bijzaak
pi_188573783
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik lees frustratie.

Vrouwen willen best met je op date als dat ze leuk lijkt. Niet als je een een zolderkamer autist bent en je ze waarschijnlijk niet kunt vermaken.
Ja tuurlijk is er enige frustratie, maar aan de andere kant heb ik ook wel genoeg mooie ervaringen gehad. Maar geheel ontkennen van deze krachten vind ik ook niet op zijn plaats. Vrouwen hebben gewoon meer entertainment, meer alternatieven, en gaan in groten getalen voor de 20% man (die 80% van de vrouwen neukt). Misschien ben ik wel een 20% man, maar geen 5-10% man.

Vrouwen worden massaal 'pumped and dumped' door een kaliber mannen die relationeel boven ze staan, maar die mannen willen het best voor een nacht. Vrouwen gaan deze mannen dan als standaard zien, terwijl ze deze niet kunnen krijgen als relatiemateriaal.
pi_188573807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat er eisen gesteld worden aan iemand voordat je een relatie start? En dat die hoog zijn. Een relatie met iemand die echt bij je past is al ingewikkeld genoeg.

En als een date met jou minder interessant lijkt dan Netflix moet je echt even bij jezelf te rade gaan.
Tuurlijk, maar het gaat erom dat vrouwen relatief weinig onderzoek naar je persoonlijkheid doen, maar je afkeuren om eigenschappen die hun vriendinnen hebben gezegd dat ze niet goed zijn. En zoals ik hierboven zij, als je deze krachten echt glashard ontkent leef je ook niet in de realiteit. Mensen zitten op de telefoon in plaats van met elkaar praten, mensen Netflixen in plaats van 's avonds chillen, enz enz.
pi_188574315
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:35 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Minder werken en meer leven man.
Je leeft maar 1x.

Of je moet het echt heel leuk vinden. Maar je mist wel 10 uur die je kan besteden met dingen doen waardoor je wel die ene vrouw ontmoet.
pi_188579356
Maar vond je 1 van die dames ook echt leuk? Want bagage zou niet uit moeten maken. Je bent niet op zoek naar een perfecte plaatje maar naar iemand waar je gek op bent.
pi_188579386
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:19 schreef Craptacular het volgende:
je ze waarschijnlijk niet kunt vermaken.
:')

ik ben verdorie toch geen clown
pi_188579505
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:54 schreef jakosi het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het gaat erom dat vrouwen relatief weinig onderzoek naar je persoonlijkheid doen, maar je afkeuren om eigenschappen die hun vriendinnen hebben gezegd dat ze niet goed zijn. En zoals ik hierboven zij, als je deze krachten echt glashard ontkent leef je ook niet in de realiteit. Mensen zitten op de telefoon in plaats van met elkaar praten, mensen Netflixen in plaats van 's avonds chillen, enz enz.
Mannen kunnen netzo goed oppervlakkig zijn als vrouwen. Ze zijn boos dat de mooie succesvolle dame niet voor hun kiest maar kiezen zelf ook geen lelijke nietsnut uit :D

Gedoe hoor. Mensen tolereren echt niks meer lijkt wel. Zo vind je nooit iemand he
pi_188587992
Ik zeg maar zo.

Als je een prins wilt, wees dan zelf ook een prinses en vice versa.
pi_188588000
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:54 schreef jakosi het volgende:

[..]

Vind je het heel erg dat ik dat totaal anders ervaar?
pi_188588443
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:51 schreef jakosi het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is er enige frustratie, maar aan de andere kant heb ik ook wel genoeg mooie ervaringen gehad. Maar geheel ontkennen van deze krachten vind ik ook niet op zijn plaats. Vrouwen hebben gewoon meer entertainment, meer alternatieven, en gaan in groten getalen voor de 20% man (die 80% van de vrouwen neukt). Misschien ben ik wel een 20% man, maar geen 5-10% man.

Vrouwen worden massaal 'pumped and dumped' door een kaliber mannen die relationeel boven ze staan, maar die mannen willen het best voor een nacht. Vrouwen gaan deze mannen dan als standaard zien, terwijl ze deze niet kunnen krijgen als relatiemateriaal.
Er zijn in het datingveld allerlei krachten en mechanismes en daar doet iedereen aan mee. Ik ben ook met vrouwen naar bed geweest waarbij ik dacht "prima voor een nacht, maar ik zou haar niet aan mijn vrienden willen voorstellen". Dat is andersom ook wel gebeurd. Vrienden die volop daten praten ook over knappe en lelijke vrouwen en beginnen dan pas over het innerlijk.

En ik zou weleens weten of vrouwen echt zoveel meer seks hebben dan mannen. Denk dat het toch redelijk gelijk ligt hoor. Ik heb die 80 procent vaker voorbij zien komen maar is daar enige aanwijzing voor?
  zondag 25 augustus 2019 @ 13:58:41 #94
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188616991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er zijn in het datingveld allerlei krachten en mechanismes en daar doet iedereen aan mee. Ik ben ook met vrouwen naar bed geweest waarbij ik dacht "prima voor een nacht, maar ik zou haar niet aan mijn vrienden willen voorstellen". Dat is andersom ook wel gebeurd. Vrienden die volop daten praten ook over knappe en lelijke vrouwen en beginnen dan pas over het innerlijk.

En ik zou weleens weten of vrouwen echt zoveel meer seks hebben dan mannen. Denk dat het toch redelijk gelijk ligt hoor. Ik heb die 80 procent vaker voorbij zien komen maar is daar enige aanwijzing voor?
Dat percentage is volgens mij gebaseerd op het feit dat 80% van de vrouwen seks heeft met de top van de mannen (de zogenaamde 20%). Ofwel de laatste groep heeft altijd seks en het restant van de mannen niet of nauwelijks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188617001
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat percentage is volgens mij gebaseerd op het feit dat 80% van de vrouwen seks heeft met de top van de mannen (de zogenaamde 20%). Ofwel de laatste groep heeft altijd seks en het restant van de mannen niet of nauwelijks.
Ja en ik vroeg dus om een bronvermelding voor deze statistiek.
  zondag 25 augustus 2019 @ 14:00:19 #96
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188617010
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja en ik vroeg dus om een bronvermelding voor deze statistiek.
Sorry, my bad.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 25 augustus 2019 @ 14:03:08 #97
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188617048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:51 schreef jakosi het volgende:

[..]

No offence, maar als jij jezelf al de vraag stelt of je een 20% man bent, ben je het vast niet.

Of de 80% vrouwelijke bevolking woont alleen in jouw woonplaats en zijn wij als mannen behoorlijk in overschot.
Blog
pi_188617245
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 00:50 schreef Ivo1990 het volgende:
Nog een paar woorden over mij, zodat jullie een totaalbeeld van mij te krijgen. Ik werk als productieleider, verdien redelijk 2400 euro netto per maand, en heb een auto. Mijn appartement is riant: 2 verdiepingen inclusief een ondergrondse garage. Ik kleeg mij casual, draag wel altijd merk (Nike, Reebok, Adidas en zo), tot netjes (overhemd, loafers, strakkere broek). Ik heb blond haar, ben helaas kalend, heb blauwe ogen, ben 194 cm lang en weeg momenteel 88 kg (was voorheen zwaarder, gestopt met fitnessen sinds een jaartje of 4). Ik werk veel, ga minder opstap en vrienden kan ik op 1 hand tellen. Ik rook niet, ik drink soms en het afgelopen jaar heb ik soms puur uit verveling geblowd. Ik merk dat ik op het gebied van internetdaten niet succesvol ben, als ik 10 likes krijg op een week praten er mischien 4 en daar blijven er 1 of 2 van over die interesse hebben.
Dit zijn veel woorden maar ik weet nog steeds niet wie je bent.

Let wel hier op dit forum zijn ook veel leuke vrouwen, nu heb je jezelf al als een loser gepresenteerd dus hier zijn je kansen verkeken.

Ik zou zeggen maak op een ander forum een nieuw topic aan en vertel daar wie je bent, waar je voor leeft, waar je van houdt, wat je allemaal nog meer samen zou willen doen met je vriendin behalve op de bank zitten.

Je post leest alsof je niets hebt om voor te leven. Zolang je niets hebt om voor te leven lopen mensen met een grote boog om je heen dus dan moet je toch eerst daar aan werken, anders blijf je losers aantrekken die ook niets hebben om voor te leven.
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 25 augustus 2019 @ 14:36:15 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_188617436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi dat iedereen zich in dit soort topics geroepen voelt om te etaleren hoe goed ze in de markt liggen en dat hun het wel allemaal lukt.
Terwijl, als je komt verklaren dat je schijnbaar goed in de markt ligt, dan lukken die langdurige relaties helemaal niet goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188617533
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 14:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Terwijl, als je komt verklaren dat je schijnbaar goed in de markt ligt, dan lukken die langdurige relaties helemaal niet goed.
Goed punt
pi_188619810
Volg je pik.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_188620066
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 14:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet waar. Ook als je goed bent in lange relaties heb je ook zoekperiodes. Je gaat niet voor de eerste de beste.
pi_188628223
Ik hou het al 35 jaar uit zonder relatie, geloof mij, blijf nog 5 jaar lang single een je gaat het alleen zijn ervaren en voelen als een zegen. Je blijft alleen maar de eenzaamheid verdwijnt volledig. Je gaat je zelfs volmaakt voelen. Ik voel mij volmaakter dan ooit, juist omdat ik 1 van de weinige ben die op oudere leeftijd nooit een relatie of een date heb gehad maar ik ben er nog steeds. Misschien ben ik wel de enige en ben niet van plan om de aarde binnenkort te verlaten. Ik ben nu op de helft van mijn leven en voel mij zo ontzettend sterk dat het tweede deel alleen maar beter kan worden of mee kan vallen.
Geloof mij, alleen zwakke mensen hebben elkaar nodig om te overleven.

[ Bericht 24% gewijzigd door -Deluzion- op 26-08-2019 04:38:07 ]
Graag verwijderen
pi_188628954
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 04:32 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hou het al 35 jaar uit zonder relatie, geloof mij, blijf nog 5 jaar lang single een je gaat het alleen zijn ervaren en voelen als een zegen. Je blijft alleen maar de eenzaamheid verdwijnt volledig. Je gaat je zelfs volmaakt voelen. Ik voel mij volmaakter dan ooit, juist omdat ik 1 van de weinige ben die op oudere leeftijd nooit een relatie of een date heb gehad maar ik ben er nog steeds. Misschien ben ik wel de enige en ben niet van plan om de aarde binnenkort te verlaten. Ik ben nu op de helft van mijn leven en voel mij zo ontzettend sterk dat het tweede deel alleen maar beter kan worden of mee kan vallen.
of het is een gevalletje 'wat je niet kent kan je niet missen'
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:19:18 #105
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188628991
quote:
Een heel zielig betoog van iemand die blijkbaar continu aan zichzelf dient te moeten bewijzen dat hij eigenlijk heel erg sterkjes is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188629041
quote:
Probeer je jezelf zo ook dagelijks te overtuigen?
pi_188629095
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:14 schreef KLady2 het volgende:

of het is een gevalletje 'wat je niet kent kan je niet missen'
Ik zou zeggen cognitieve dissonantie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188629497
Ja, 't is een geweldig leven als eeuwige desillusionele single :')
pi_188629769
quote:
Ik word niet vrolijk van je verhaal...
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:07:25 #110
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_188629959
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik word niet vrolijk van je verhaal...
Ik krijg bij die gedachte al zelfmoordneigingen xD
pi_188629975
TS, zoek je schatje in Rusland!
pi_188630027
quote:
Ik word er gewoon bang van
Get
pi_188630081
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:09 schreef Beursaap het volgende:
Hoe
Get
pi_188630331
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:20 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Hoe
Zie topic
pi_188630436
quote:
Ik denk niet dat hij op lange termijn erg blij zal zijn met iemand die alleen bij hem is vanwege meer zekerheden, een stabiel leven.

Bovendien schrijf je dit alsof hij in no time aan een Russisch liefje kan komen. Het zijn mensen, geen (web)shop waren.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:50 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Zie topic
Dit is geen aanval trouwens, maar waarom geef je alleen halve antwoorden? Antwoord eens volledig, daar heeft hij meer aan.
pi_188630494
quote:
Alsof Russische vrouwen met de eerste de beste Hollander meegaan.

Daarnaast: cultuurverschil, taalbarrière.

Op basis waarvan denk jij dat TS beter af is met zoeken in Rusland?
pi_188630626
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:14 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Daarom heb je ook geen relatie.
pi_188630899
De reacties op de post van -Deluzion- tonen wel aan hoe afhankelijk we allemaal zijn van relaties.

Maar in het hele (online) dating gebeuren komt men ook alleen maar om iets te halen. Mensen die liefde geven zonder iets terug te verwachten daten meestal niet.

Het lijkt me daarom niet per se vanzelfsprekend dat je met daten beter af bent dan als levenslange vrijgezel.
pi_188631171
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het echt niet meer gebeurt in de komende 2 jaar ga ik wel naar indonesie komt op t zelfde neer
Get
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:58:42 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188631220
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:37 schreef -marz- het volgende:
De reacties op de post van -Deluzion- tonen wel aan hoe afhankelijk we allemaal zijn van relaties.

Uh nee. Helemaal tevreden en alleenstaand maar dat narcistisch gebral wil ik simpelweg niet in meegaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188631282
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Uh nee. Helemaal tevreden en alleenstaand maar dat narcistisch gebral wil ik simpelweg niet in meegaan.
Het gebral is idd waarschijnlijk niet eens waar gezien zijn pohi, het ging me even om de reacties van angst en wanhoop erop.
pi_188631394
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:37 schreef -marz- het volgende:

Maar in het hele (online) dating gebeuren komt men ook alleen maar om iets te halen. Mensen die liefde geven zonder iets terug te verwachten daten meestal niet.

Het lijkt me daarom niet per se vanzelfsprekend dat je met daten beter af bent dan als levenslange vrijgezel.
Nou ja, we zijn sociale dieren, dus van relaties in het algemeen zijn we redelijk afhankelijk.

Maar dat "kijk mij eens verheven zijn als alleenstaande", dat is gewoon volstrekt idioot.
pi_188631434
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:55 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Als het echt niet meer gebeurt in de komende 2 jaar ga ik wel naar indonesie komt op t zelfde neer
Ik raad het je af. Sowieso zijn daar de verschillen nog groter, dus nog meer kans op een relatie die niet lekker loopt.

Begrijp me goed, als je iemand tegen het lijf loopt uit een andere cultuur en de vonk slaat over: vooral voor gaan. Maar het is gewoonweg minder makkelijk dan met iemand die jouw taal (goed) spreekt en dezelfde culturele achtergrond heeft.
pi_188631671
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, we zijn sociale dieren, dus van relaties in het algemeen zijn we redelijk afhankelijk.

Maar dat "kijk mij eens verheven zijn als alleenstaande", dat is gewoon volstrekt idioot.
Beide verheven houdingen zijn idioot, er zijn ook genoeg mensen die verheven doen omdat zij wel een relatie hebben en een ander niet. Ik heb vanuit mijn eigen perspectief echt respect voor mensen die happy single zijn, Mark Rutte is al regelmatig genoemd.

Belangrijkste lijkt me erkennen dat dit voor iedereen anders is. De een is het liefst alleen, de ander heeft dolgraag een partner.

Mij persoonlijk lijkt het (voor mezelf) gewoon erg om mijn hele leven alleen te blijven.
  maandag 26 augustus 2019 @ 12:29:28 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188631760
quote:
Ik vind het sterk. Ben blij dat je vrede hebt en single zijn is ook heel fijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188631771
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Beide verheven houdingen zijn idioot, er zijn ook genoeg mensen die verheven doen omdat zij wel een relatie hebben en een ander niet. Ik heb vanuit mijn eigen perspectief echt respect voor mensen die happy single zijn, Mark Rutte is al regelmatig genoemd.

Belangrijkste lijkt me erkennen dat dit voor iedereen anders is. De een is het liefst alleen, de ander heeft dolgraag een partner.

Mij persoonlijk lijkt het (voor mezelf) gewoon erg om mijn hele leven alleen te blijven.
Als iemand hier verheven gaat doen omdat hij wel een relatie heeft en anderen niet, dan krijgt die ook wel de wind van voren. :)

Nee, leef vooral je eigen leven.
pi_188631988
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als iemand hier verheven gaat doen omdat hij wel een relatie heeft en anderen niet, dan krijgt die ook wel de wind van voren. :)

Nee, leef vooral je eigen leven.
:) Doe ik ook zeker.
pi_188632049
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zijn de woorden van iemand die nog nooit geneukt heeft of een relatie heeft gehad. Plaats dingen toch in een ander perspectief, dan wanneer je wel een liefde hebt gehad.
  maandag 26 augustus 2019 @ 12:52:48 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188632113
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:48 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zijn de woorden van iemand die nog nooit geneukt heeft of een relatie heeft gehad. Plaats dingen toch in een ander perspectief, dan wanneer je wel een liefde hebt gehad.
Hij heeft wel geneukt.

Verder maakt dat niet uit. Het leven is meer dan alleen seks of liefde. Je kan ook gelukkig alleen zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_188632131
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:

Verder maakt dat niet uit. Het leven is meer dan alleen seks of liefde. Je kan ook gelukkig alleen zijn.
Ja natuurlijk. Alleen zijn mensen sociale wezens. Samen is altijd leuker.
pi_188632153
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:53 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit is dus zo'n "verheven" standpunt waar ik het net over had. ;) Voor jou is samen altijd leuker, maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
pi_188632555
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij heeft wel geneukt.

zeker kan je gelukkig alleen zijn, maar het zijn vaak de mensen die nooit een serieuze relatie hebben gehad die dit het hardst schreeuwen. Is de mening dan puur gebaseerd op wat ze van anderen of op televisie zien?
pi_188632612
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:22 schreef KLady2 het volgende:

[..]

zeker kan je gelukkig alleen zijn, maar het zijn vaak de mensen die nooit een serieuze relatie hebben gehad die dit het hardst schreeuwen. Is de mening dan puur gebaseerd op wat ze van anderen of op televisie zien?
Maar wat heeft het precies voor zin om er nog even extra hard in te wrijven dat een relatie toch echt wel veel fijner en leuker is bij dit soort mensen? Daar hebben ze toch helemaal niets aan.
pi_188632705
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar wat heeft het precies voor zin om er nog even extra hard in te wrijven dat een relatie toch echt wel veel fijner en leuker is bij dit soort mensen? Daar hebben ze toch helemaal niets aan.
Nee, inwrijven hoeft zeker niet. Ik heb momenteel ook geen relatie en ben er blij mee. Je kan echter niet zo extreem voor of tegen relaties zijn en het een veel beter vinden dan het andere wanneer je niet beide ervaren hebt. Waar je uiteindelijk voor kiest moet iedereen voor zichzelf bepalen
pi_188632737
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:34 schreef KLady2 het volgende:

[..]

Nee, inwrijven hoeft zeker niet. Ik heb momenteel ook geen relatie en ben er blij mee. Je kan echter niet zo extreem voor of tegen relaties zijn en het een veel beter vinden dan het andere wanneer je niet beide ervaren hebt. Waar je uiteindelijk voor kiest moet iedereen voor zichzelf bepalen
Nee, eens.
pi_188637185
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij op lange termijn erg blij zal zijn met iemand die alleen bij hem is vanwege meer zekerheden, een stabiel leven.

Bovendien schrijf je dit alsof hij in no time aan een Russisch liefje kan komen. Het zijn mensen, geen (web)shop waren.
[..]

Dit is geen aanval trouwens, maar waarom geef je alleen halve antwoorden? Antwoord eens volledig, daar heeft hij meer aan.
Binnen een paar weken moet zeker lukken. Zat knappe Russinnen die hier naartoe willen komen en goed Engels kunnen. Dus TS... Zoek een gratis datingsite ;)
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gewoon goed zoeken ;)
pi_188637186
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 14:03 schreef M1stral het volgende:

[..]

No offence, maar als jij jezelf al de vraag stelt of je een 20% man bent, ben je het vast niet.

Of de 80% vrouwelijke bevolking woont alleen in jouw woonplaats en zijn wij als mannen behoorlijk in overschot
Binnen die 20% heb je ook weer een 80/20 regel, met andere woorden je onderschat hoeveel variatie daarbinnen is. Voor de onderste X % is het gewoon erg droevig. Verder is het ook regionaal gebonden (en dan heb ik het niet per se over Thailand).
pi_188637360
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Omdat TS verre van verloren is. Denken dat relaties helemaal niks toevoegen helpt je dan ook niet opnieuw de dating wereld in.

Maar ben het er wel mee eens dat verhevenheid nergens voor nodig is. Er zijn ook een hoop slechte, disfunctionele relaties waarbij ik denk: waarom ben je dan niet liever alleen... is dat dan echt nog erger?
pi_188638299
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Thanks, ik heb het gemerkt als ik om mij heen kijk. Er zijn veel gelukkige mensen met een relatie, maar er zijn er ook genoeg waarbij ik al snel denk dat ik het beter getroffen heb.
Veel mensen onderschatten de pluspunten van een geïsoleerd bestaan. Alleen zijn is een onderdeel geworden van mijn leven. Ik ben best trots op mezelf dat ik deze leeftijd heb weten te bereiken zonder anderen nodig te hebben om te overleven. Ik heb mij tot nu toe nog nooit zo sterk gevoeld, en het wordt alleen maar beter lijkt het wel. Ik voel meer liefde voor mezelf dan alleen maar haat. Het restant van mijn leven kan alleen maar beter worden vooral nu ook echt dingen heb geaccepteerd. Het lukt mij nu veel beter om op andere dingen te focussen.

En hoe zit het met jou nu qua relaties? Ik weet dat je toen nog met een knappe dame aan het daten was toen ik je nog wel eens bezocht maar dat is ook alweer een tijd geleden :P Was dat nog wat geworden met die dame?
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 20:37:24 #140
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188638502
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Thanks, ik heb het gemerkt als ik om mij heen kijk. Er zijn veel gelukkige mensen met een relatie, maar er zijn er ook genoeg waarbij ik al snel denk dat ik het beter getroffen heb.
Veel mensen onderschatten de pluspunten van een geïsoleerd bestaan. Alleen zijn is een onderdeel geworden van mijn leven. Ik ben best trots op mezelf dat ik deze leeftijd heb weten te bereiken zonder anderen nodig te hebben om te overleven. Ik heb mij tot nu toe nog nooit zo sterk gevoeld, en het wordt alleen maar beter lijkt het wel. Ik voel meer liefde voor mezelf dan alleen maar haat. Het restant van mijn leven kan alleen maar beter worden vooral nu ook echt dingen heb geaccepteerd. Het lukt mij nu veel beter om op andere dingen te focussen.

En hoe zit het met jou nu qua relaties? Ik weet dat je toen nog met een knappe dame aan het daten was toen ik je nog wel eens bezocht maar dat is ook alweer een tijd geleden :P Was dat nog wat geworden met die dame?
Helaas niet. We hebben 4 jaar lang relatie gehad, maar is gestrand vanwege religie.

Ik verwacht ook dat ik rest van mijn leven single blijf. Vanwege mijn aandoening functioneer ik niet goed. Ben vaak afwezig of druk in mijn hoofd, kan me niet concentreren en heb moeite met de dagelijkse dingen. Een relatie erbij zou moeilijk zijn.

En ik heb daar ook vrede mee. Enige waarvoor ik moet zorgen is dat ik een vaste inkomen heb om mijn vaste lasten te betalen, en dan ben ik tevreden.
pi_188638513
zo'n 3 maanden geleden liep ik een vrouw tegen het lijf die ik nooit eerder gezien had op het werk, ze checkte mij heel opzichtig helemaal uit van top tot teen :') dus ik glimlachte maar, wat moet ik anders? Paar dagen later komt ze dingen vragen die niet relevant zijn met een rood hoofd, alsof ze een soort van interesse toonde, toen dacht ik, flikker maar op 5- 10 -15 jaar geleden moesten jullie mij ook niet, ik ben niet meer beschikbaar.

Ik heb alfgelopen tijd 2 vrouwen gehad die uit het niks tegen mij begonnen te praten op het werk, eentje voelt zich zo vertrouwd in mijn aanwezigheid dat ze meteen met allerlei levensverhalen kwam aanzetten :') Ik snap er niks van waarom er nu opeens vrouwen zijn die wel tegen mij praten terwijl ik daarvoor nooit voor ze bestond terwijl ik nu juist helemaal niet meer open sta voor contacten en helemaal afgesloten ben.

[ Bericht 16% gewijzigd door -Deluzion- op 26-08-2019 20:53:18 ]
Graag verwijderen
pi_188638644
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Helaas niet. We hebben 4 jaar lang relatie gehad, maar is gestrand vanwege religie.

Ik verwacht ook dat ik rest van mijn leven single blijf. Vanwege mijn aandoening functioneer ik niet goed. Ben vaak afwezig of druk in mijn hoofd, kan me niet concentreren en heb moeite met de dagelijkse dingen. Een relatie erbij zou moeilijk zijn.

En ik heb daar ook vrede mee. Enige waarvoor ik moet zorgen is dat ik een vaste inkomen heb om mijn vaste lasten te betalen, en dan ben ik tevreden.
Die afwezigheid kon ik mij nog herinneren bij jou ja inderdaad, maar ik dacht juist dat dat toen weer beter ging. Dat heb je alleen in bepaalde fases toch?
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 20:49:55 #143
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188638756
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die afwezigheid kon ik mij nog herinneren bij jou ja inderdaad, maar ik dacht juist dat dat toen weer beter ging. Dat heb je alleen in bepaalde fases toch?
Ja, was alleen maar in fases, maar ik ben nu weer in zo’n fase. Het lijkt alleen maar zwaarder te worden. En erger.

Dus ik functioneer op dit moment niet als een normaal persoon.
pi_188638955
er is altijd nog hoop! alleen zijn is ook niet het ergste van de wereld. je moet niet zomaar iemand willen. veel mensen zijn samen met iemand enkel om maar niet alleen te hoeven zijn. vind ik altijd vrij droevig.

maar als je jezelf een 5/10 zou geven, moet je misschien daar wat aan doen? beetje aan je uiterlijk werken? vaker naar de sportschool bijvoorbeeld. hoe zelfverzekerder je bent, hoe meer mensen je aan zal trekken.
pi_188638958
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:22 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Binnen een paar weken moet zeker lukken. Zat knappe Russinnen die hier naartoe willen komen en goed Engels kunnen. Dus TS... Zoek een gratis datingsite ;)
[..]

Gewoon goed zoeken ;)
Ik mis nog steeds het antwoord op de vraag waarom je denkt dat hij beter af is met zoeken naar een Russin.
pi_188638961
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:53 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nah niet altijd, ik ken een persoon in een relatie waarbij ik mij echt altijd afvraag, kom op man in je eentje ben je toch veel beter af?
Graag verwijderen
pi_188639006
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:34 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Omdat TS verre van verloren is. Denken dat relaties helemaal niks toevoegen helpt je dan ook niet opnieuw de dating wereld in.

Maar ben het er wel mee eens dat verhevenheid nergens voor nodig is. Er zijn ook een hoop slechte, disfunctionele relaties waarbij ik denk: waarom ben je dan niet liever alleen... is dat dan echt nog erger?
Het is denk ik eerder dat ze zich niet zo onbehaaglijk voelen bij dat disfunctionele, omdat het ergens vertrouwd is en past bij je copingmechanisme/manier van hechten. En dat het dus lang niet altijd voorkomt uit een angst om alleen te zijn.
  maandag 26 augustus 2019 @ 20:58:09 #148
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188639051
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:55 schreef TheGentleman het volgende:
er is altijd nog hoop! alleen zijn is ook niet het ergste van de wereld. je moet niet zomaar iemand willen. veel mensen zijn samen met iemand enkel om maar niet alleen te hoeven zijn. vind ik altijd vrij droevig.

maar als je jezelf een 5/10 zou geven, moet je misschien daar wat aan doen? beetje aan je uiterlijk werken? vaker naar de sportschool bijvoorbeeld. hoe zelfverzekerder je bent, hoe meer mensen je aan zal trekken.
Mijn probleem is niet uiterlijk. Ik ben lang en breed, rechte kaaklijn.

Maar ik ben chronisch psychiatrische patiënt.
pi_188639123
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:56 schreef Chia het volgende:

[..]

Het is denk ik eerder dat ze zich niet zo onbehaaglijk voelen bij dat disfunctionele, omdat het ergens vertrouwd is en past bij je copingmechanisme/manier van hechten. En dat het dus lang niet altijd voorkomt uit een angst om alleen te zijn.
Kan ook goed inderdaad. "We accept the love we think we deserve"
pi_188639137
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn probleem is niet uiterlijk. Ik ben lang en breed, rechte kaaklijn.

Maar ik ben chronisch psychiatrische patiënt.
Klopt, qua uiterlijk heb jij niks te klagen, lijkt mij zeer makkelijk om met jouw uiterlijk vrouwen aan te trekken - (no homo)
Graag verwijderen
pi_188639249
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:14 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

Het is ook niet makkelijk, het is een bijna onmogelijke strijd die ik overwonnen heb. Ik gun niemand om in deze situatie terecht te komen , ik kan mij bedenken dat veel mensen suïcidaal worden omdat het voelt als leven zonder hoop, niet leven maar enkel bestaan. Mentaal zijn mensen tot grote dingen in staat. Ik heb eenzaamheid verslagen en een enorme zelf liefde ervoor terug gekregen.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:09:01 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188639424
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Klopt, qua uiterlijk heb jij niks te klagen, lijkt mij zeer makkelijk om met jouw uiterlijk vrouwen aan te trekken - (no homo)
Ik krijg ook vaak een eerste date, via tinder bijvoorbeeld. Maar tweede date wordt steeds moeilijker te krijgen, nu ik ouder ben geworden en mijn psychische problemen erger zijn geworden.

Maar ik vind dat niet erg.

Dank je wel trouwens voor de compliment.
pi_188639611
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik krijg ook vaak een eerste date, via tinder bijvoorbeeld. Maar tweede date wordt steeds moeilijker te krijgen, nu ik ouder ben geworden en mijn psychische problemen erger zijn geworden.

Maar ik vind dat niet erg.

Dank je wel trouwens voor de compliment.
Ja ik merk nu ook dat bijna iedereen van mijn leeftijd getrouwd zijn (of een vaste relatie hebben) en gesetteld zijn. Ik vind dat ook niet erg.

Bij jou kon ik ook oprecht merken dat het jou niet boeide om single te zijn.

k ben blij dat mensen mij nodig hebben op mijn werk en dat ik een onmisbare schakel ben geworden, andere mensen dienen is een van de grootste voldoeningen die ik uit mijn leven haal momenteel, als is het maar om de huisdieren van mijn buurvrouw te verzorgen als ze met haar vriend op vakantie gaat. Ik wil altijd klaar staan voor anderen en dat bevalt mij echt heel erg goed, zo voel ik mij nuttig en belangrijk.

Anderen helpen zonder iets er voor terug te krijgen voelt nog beter, dan voelt het alsof ik de gebreken van een ander verhelp.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:20:19 #154
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188639690
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja ik merk nu ook dat bijna iedereen van mijn leeftijd getrouwd zijn (of een vaste relatie hebben) en gesetteld zijn. Ik vind dat ook niet erg.

Bij jou kon ik ook oprecht merken dat het jou niet boeide om single te zijn.

k ben blij dat mensen mij nodig hebben op mijn werk en dat ik een onmisbare schakel ben geworden, andere mensen dienen is een van de grootste voldoeningen die ik uit mijn leven haal momenteel, als is het maar om de huisdieren van mijn buurvrouw te verzorgen als ze met haar vriend op vakantie gaat. Ik wil altijd klaar staan voor anderen en dat bevalt mij echt heel erg goed, zo voel ik mij nuttig en belangrijk.

Anderen helpen zonder iets er voor terug te krijgen voelt nog beter, dan voelt het alsof ik de gebreken van een ander verhelp.
Dat gevoel ken ik. Ik heb dat ook. Ik wil anderen graag helpen en onbaatzuchtig ook.

Ik geloof ook in God.
pi_188639782
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik. Ik heb dat ook. Ik wil anderen graag helpen en onbaatzuchtig ook.

Ik geloof ook in God.
Dat gevoel is bij mij pas later gekomen omdat ik mij eerst nog heel eenzaam en verdrietig voelde om altijd alleen te zijn en voelde ik mij regelmatig wanhopig maar nu trots ben dat ik mijn situatie overwonnen heb. Ik weet niet zeker of God een rol gespeeld heeft aangezien ik zoveel liefde voel opeens.
Toen kwam er ruimte vrij om aan andere dingen te werken. Ik werd een stabieler persoon en betrouwbaarder op werk. Ik vind het een heerlijk gevoel dat mensen mijn hulp nodig hebben en dat ik nuttig kan zijn.
Graag verwijderen
pi_188639854
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 20:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik mis nog steeds het antwoord op de vraag waarom je denkt dat hij beter af is met zoeken naar een Russin.
Mooiere vrouwen en trouwer mits je er goed mee omgaat. En willen graag hierheen komen ;)
pi_188639911
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik krijg ook vaak een eerste date, via tinder bijvoorbeeld. Maar tweede date wordt steeds
Dat snap ik, kan ik mij wel bedenken dat als je uiterlijk goed is dat je dan wel gemakkelijk aan een eerste date kan komen maar dat je dan al snel tegen psychische klachten aanloopt in vervolg dates.
Maar helaas van dates en relaties weet ik verder helemaal niets af en ik vind het verschrikkelijk vervelend als dat onderwerp aangesneden wordt op het werk :') Dat is het enige gevoelige onderwerp dat ik nog angsten voel. Ben bang dat ik dan kut vragen krijg.
Graag verwijderen
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:44:05 #158
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_188640214
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat snap ik, kan ik mij wel bedenken dat als je uiterlijk goed is dat je dan wel gemakkelijk aan een eerste date kan komen maar dat je dan al snel tegen psychische klachten aanloopt in vervolg dates.
Maar helaas van dates en relaties weet ik verder helemaal niets af en ik vind het verschrikkelijk vervelend als dat onderwerp aangesneden wordt op het werk :') Dat is het enige gevoelige onderwerp dat ik nog angsten voel. Ben bang dat ik dan kut vragen krijg.
Ik denk juist dat je het kan meemaken in de toekomst. Nu je situatie heb overwonnen kan het zeker. Je uiterlijk is helemaal niet erg en bovendien zijn er genoeg vrouwen die uiterlijk niet belangrijk vinden. Nu je stabiel ben en het feit dat je energie krijgt door mensen te helpen zal ervoor zorgen dat vrouwen geïnteresseerd in je raken.
pi_188640305
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk juist dat je het kan meemaken in de toekomst. Nu je situatie heb overwonnen kan het zeker. Je uiterlijk is helemaal niet erg en bovendien zijn er genoeg vrouwen die uiterlijk niet belangrijk vinden. Nu je stabiel ben en het feit dat je energie krijgt door mensen te helpen zal ervoor zorgen dat vrouwen geïnteresseerd in je raken.
Ik heb maatregelen getroffen om mij erbij neer te leggen want ik wil niet eindigen als mannen zoals deze:

https://www.reddit.com/r/(...)being_a_50_year_old/

Er zijn tig voorbeelden van dit soort mannen, dat is ook een van de redenen dat ik nooit zover wil laten komen en ik heb er voor gekozen om het geen invloed te laten zijn voor het verdere verloop van mijn leven.
Graag verwijderen
pi_188640383
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb maatregelen getroffen om mij erbij neer te leggen want ik wil niet eindigen als mannen zoals deze:

https://www.reddit.com/r/(...)being_a_50_year_old/

Er zijn tig voorbeelden van dit soort mannen, dat is ook een van de redenen dat ik nooit zover wil laten komen en ik heb er voor gekozen om het geen invloed te laten zijn voor het verdere verloop van mijn leven.
Waarom neem je dit soort horrorverhalen als maatstaf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')