Kan misschien door leeftijdsverschillen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is mij dus serieus nooit gelukt om een ONS te beperken tot een enkele keer.
Echt hé. Zijn ook meestal de mensen dat het in het echte leven geen ruk lukt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi dat iedereen zich in dit soort topics geroepen voelt om te etaleren hoe goed ze in de markt liggen en dat hun het wel allemaal lukt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi dat iedereen zich in dit soort topics geroepen voelt om te etaleren hoe goed ze in de markt liggen en dat hun het wel allemaal lukt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef VEM2012 het volgende:
Badoo schijnt veel ordinair volk te herbergen. Als je dan ook nog schrijft dat je in nike, reebok en adidas rondloopt, dan moet ik ook nog aan Gopniks denken. Prima kleding voor als je gaat sporten, niet voor het aantrekken van leuke vrouwen.
Daarnaast ruik je nu naar wanhoop en onzekerheid. Dat stoot ook enorm af.
Kortom, breng je leven op orde, zorg dat je leven als single leuk is en je daar geen ander voor nodig hebt en ga vanuit die positie eens op zoek naar een echt leuke vrouw.
Ik ben 39 en een negatieve, cynische lul die alles al heeft opgegeven dus met TS en jou is het zo slecht nog niet gesteld hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:12 schreef Scrapyard het volgende:
JeetjeHier dertig, zeven (!!) jaar vrijgezel, maar eigenlijk nog niet echt erovrer nagedacht dat er misschien wat mis is met mij? Door dit topic ga ik ineens aan mezelf twijfelen
Vind het best normaal eigenlijk. En dan heb ik ook nog geeneens neukseks met milfs enzo. Ja, op tinder kan ik ze wel fixen, vind het soms wel spannend om een beetje met ze te ouwehoeren, maar ga niet serieus met ze liggen wippen
![]()
Maar dit topic gaat niet over mij... sorry![]()
Tip die ik je wél kan geven : neem het leven zoals het komt broDat is 1 ding dat ik wel heb geleerd de laatste paar jaar. Je kunt mega erg stressen of je wel aan de levensstandaard / verwachtingen van iedereen voldoet, maar het leuke is nou dat dit stressen je kansen alleen maar kleiner maakt (is fucked up voor je mood & psyche enzo).
Inderdaad. Hier begin 30 en vrijgezel sinds het begin (“relaties van 3 weken niet meegeteld). Af en toe wel een meid die interesse had maar afhaakte omdat ik me niet aan hun eisen voldoe (dan is het weer dat ik niet knap ben, niet mijn werk wil opzeggen, niet wil verhuizen etc en zo is er altijd wel iets om alles af te kappen). Al een jaar of 4 heb ik er vrede mee. Als er iemand komt doe ik mijn best maar als diegene niet wilt dan houdt het op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:12 schreef Scrapyard het volgende:
Tip die ik je wél kan geven : neem het leven zoals het komt bro
Nog in het bos geneukt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:48 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik ben 39 en een negatieve, cynische lul die alles al heeft opgegeven dus met TS en jou is het zo slecht nog niet gesteld hoor.
Ik kwam overal dezelfde profielen tegen, Tinder, badoo, Twoo, enz....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:31 schreef VEM2012 het volgende:
Badoo schijnt veel ordinair volk te herbergen. Als je dan ook nog schrijft dat je in nike, reebok en adidas rondloopt, dan moet ik ook nog aan Gopniks denken. Prima kleding voor als je gaat sporten, niet voor het aantrekken van leuke vrouwen.
En op elke site zijn er ook ontzettend veel leuke vrouwen. Je moet ze alleen wel zelf selecteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:59 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kwam overal dezelfde profielen tegen, Tinder, badoo, Twoo, enz....
Dan is het misschien ook jouw type.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:59 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kwam overal dezelfde profielen tegen, Tinder, badoo, Twoo, enz....
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En op elke site zijn er ook ontzettend veel leuke vrouwen. Je moet ze alleen wel zelf selecteren.
Dat bedoelde ik ook, ordinair volk is niet eigen aan 1 app. 't is maar wat je zelf swiped.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is het misschien ook jouw type.
Ik heb verder geen idee, alleen ervaring met Tinder en dat dateert ook alweer van vorig jaar.
Maar in welk vuur?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 05:01 schreef Ivo1990 het volgende:
Tog maar weer met de ijzers beginnen jointje moet ook stoppen kan echt niet meer om mn 28e
Thankss
Ik lees frustratie.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:16 schreef jakosi het volgende:
Het is moeilijk om iemand te vinden die bij je past, maar dat komt grotendeels door torenhoge eisen die vrouwen stellen, waardoor ze niet eens uitproberen of je wel bij ze past.
Een andere belangrijke factor is entertainment: vroeger (jaren 80 tot begin jaren 90 en misschien wel langer) was het entertainment in huis veel beperkter. Nu zal een vrouw bij twijfel over een date sneller besluiten Netflix aan te slingeren, en de date afzeggen. Vroeger was deze vrouw alsnog naar de date gegaan, omdat ze anders toch niks te doen had.
Het is toch logisch dat er eisen gesteld worden aan iemand voordat je een relatie start? En dat die hoog zijn. Een relatie met iemand die echt bij je past is al ingewikkeld genoeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:16 schreef jakosi het volgende:
Het is moeilijk om iemand te vinden die bij je past, maar dat komt grotendeels door torenhoge eisen die vrouwen stellen, waardoor ze niet eens uitproberen of je wel bij ze past.
Een andere belangrijke factor is entertainment: vroeger (jaren 80 tot begin jaren 90 en misschien wel langer) was het entertainment in huis veel beperkter. Nu zal een vrouw bij twijfel over een date sneller besluiten Netflix aan te slingeren, en de date afzeggen. Vroeger was deze vrouw alsnog naar de date gegaan, omdat ze anders toch niks te doen had.
Nee ik verwacht zeker niet dat ze aanbellen, ik weet ook wel dat dit niet zo werkt ik heb badoo en tinder ook verwijdert ik kom er vrouwen tegen die tog wel wat bagage hebben ,of ongelukkig zijn binnen een relatie.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:28 schreef KLady2 het volgende:
Waar kom jij vrouwen tegen? Of verwacht je dat ze bij jou aanbellen? Je werkt veel, dus zoek een leuke collega of ga anders iets buiten werk om doen waar je onder de mensen bent
met bagage is toch niet zoveel mis? iedereen rond jouw leeftijd heeft bagage en als je zelf een workaholic bent die zich zorgen maakt over relaties heb je zelf ook een zekere mate van bagage.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:35 schreef Ivo1990 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht zeker niet dat ze aanbellen, ik weet ook wel dat dit niet zo werkt ik heb badoo en tinder ook verwijdert ik kom er vrouwen tegen die tog wel wat bagage hebben ,of ongelukkig zijn binnen een relatie.
Ik werk gemiddeld 50 uur per week , dus ik heb weinig tijd om te ondernemen , ik ga om te beginnen weer naar de sportschool ook veel opties . Daarbij voel ik me ook stukken beter als ik sport , doet ook veel goeds
Ik zou een combinatie willen doen iets van team sport maar haltertjes tillen is gewoon goed voor mn figuur vooral met 194cm staat het goed niet te overdreven btw kilotje of 98 is mooi ohja opstapgaanquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:38 schreef KLady2 het volgende:
[..]
met bagage is toch niet zoveel mis? iedereen rond jouw leeftijd heeft bagage en als je zelf een workaholic bent die zich zorgen maakt over relaties heb je zelf ook een zekere mate van bagage.
50 uur per week valt overigens mee. Voldoende tijd om te sporten inderdaadTip: doe iets van teamsport of groepslessen en ga niet alleen maar in je eentje haltertjes liften
het belangrijkste van de tip betreft haltertjes tillen was eigenlijk om het niet in je eentje te doenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:55 schreef Ivo1990 het volgende:
[..]
Ik zou een combinatie willen doen iets van team sport maar haltertjes tillen is gewoon goed voor mn figuur vooral met 194cm staat het goed niet te overdreven btw kilotje of 98 is mooi ohja opstapgaan
Ja tuurlijk is er enige frustratie, maar aan de andere kant heb ik ook wel genoeg mooie ervaringen gehad. Maar geheel ontkennen van deze krachten vind ik ook niet op zijn plaats. Vrouwen hebben gewoon meer entertainment, meer alternatieven, en gaan in groten getalen voor de 20% man (die 80% van de vrouwen neukt). Misschien ben ik wel een 20% man, maar geen 5-10% man.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik lees frustratie.
Vrouwen willen best met je op date als dat ze leuk lijkt. Niet als je een een zolderkamer autist bent en je ze waarschijnlijk niet kunt vermaken.
Tuurlijk, maar het gaat erom dat vrouwen relatief weinig onderzoek naar je persoonlijkheid doen, maar je afkeuren om eigenschappen die hun vriendinnen hebben gezegd dat ze niet goed zijn. En zoals ik hierboven zij, als je deze krachten echt glashard ontkent leef je ook niet in de realiteit. Mensen zitten op de telefoon in plaats van met elkaar praten, mensen Netflixen in plaats van 's avonds chillen, enz enz.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er eisen gesteld worden aan iemand voordat je een relatie start? En dat die hoog zijn. Een relatie met iemand die echt bij je past is al ingewikkeld genoeg.
En als een date met jou minder interessant lijkt dan Netflix moet je echt even bij jezelf te rade gaan.
Minder werken en meer leven man.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:35 schreef Ivo1990 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht zeker niet dat ze aanbellen, ik weet ook wel dat dit niet zo werkt ik heb badoo en tinder ook verwijdert ik kom er vrouwen tegen die tog wel wat bagage hebben ,of ongelukkig zijn binnen een relatie.
Ik werk gemiddeld 50 uur per week , dus ik heb weinig tijd om te ondernemen , ik ga om te beginnen weer naar de sportschool ook veel opties . Daarbij voel ik me ook stukken beter als ik sport , doet ook veel goeds
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:19 schreef Craptacular het volgende:
je ze waarschijnlijk niet kunt vermaken.
Mannen kunnen netzo goed oppervlakkig zijn als vrouwen. Ze zijn boos dat de mooie succesvolle dame niet voor hun kiest maar kiezen zelf ook geen lelijke nietsnut uitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:54 schreef jakosi het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het gaat erom dat vrouwen relatief weinig onderzoek naar je persoonlijkheid doen, maar je afkeuren om eigenschappen die hun vriendinnen hebben gezegd dat ze niet goed zijn. En zoals ik hierboven zij, als je deze krachten echt glashard ontkent leef je ook niet in de realiteit. Mensen zitten op de telefoon in plaats van met elkaar praten, mensen Netflixen in plaats van 's avonds chillen, enz enz.
Vind je het heel erg dat ik dat totaal anders ervaar?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:54 schreef jakosi het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het gaat erom dat vrouwen relatief weinig onderzoek naar je persoonlijkheid doen, maar je afkeuren om eigenschappen die hun vriendinnen hebben gezegd dat ze niet goed zijn. En zoals ik hierboven zij, als je deze krachten echt glashard ontkent leef je ook niet in de realiteit. Mensen zitten op de telefoon in plaats van met elkaar praten, mensen Netflixen in plaats van 's avonds chillen, enz enz.
Er zijn in het datingveld allerlei krachten en mechanismes en daar doet iedereen aan mee. Ik ben ook met vrouwen naar bed geweest waarbij ik dacht "prima voor een nacht, maar ik zou haar niet aan mijn vrienden willen voorstellen". Dat is andersom ook wel gebeurd. Vrienden die volop daten praten ook over knappe en lelijke vrouwen en beginnen dan pas over het innerlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:51 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is er enige frustratie, maar aan de andere kant heb ik ook wel genoeg mooie ervaringen gehad. Maar geheel ontkennen van deze krachten vind ik ook niet op zijn plaats. Vrouwen hebben gewoon meer entertainment, meer alternatieven, en gaan in groten getalen voor de 20% man (die 80% van de vrouwen neukt). Misschien ben ik wel een 20% man, maar geen 5-10% man.
Vrouwen worden massaal 'pumped and dumped' door een kaliber mannen die relationeel boven ze staan, maar die mannen willen het best voor een nacht. Vrouwen gaan deze mannen dan als standaard zien, terwijl ze deze niet kunnen krijgen als relatiemateriaal.
Dat percentage is volgens mij gebaseerd op het feit dat 80% van de vrouwen seks heeft met de top van de mannen (de zogenaamde 20%). Ofwel de laatste groep heeft altijd seks en het restant van de mannen niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Er zijn in het datingveld allerlei krachten en mechanismes en daar doet iedereen aan mee. Ik ben ook met vrouwen naar bed geweest waarbij ik dacht "prima voor een nacht, maar ik zou haar niet aan mijn vrienden willen voorstellen". Dat is andersom ook wel gebeurd. Vrienden die volop daten praten ook over knappe en lelijke vrouwen en beginnen dan pas over het innerlijk.
En ik zou weleens weten of vrouwen echt zoveel meer seks hebben dan mannen. Denk dat het toch redelijk gelijk ligt hoor. Ik heb die 80 procent vaker voorbij zien komen maar is daar enige aanwijzing voor?
Ja en ik vroeg dus om een bronvermelding voor deze statistiek.quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat percentage is volgens mij gebaseerd op het feit dat 80% van de vrouwen seks heeft met de top van de mannen (de zogenaamde 20%). Ofwel de laatste groep heeft altijd seks en het restant van de mannen niet of nauwelijks.
Sorry, my bad.quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja en ik vroeg dus om een bronvermelding voor deze statistiek.
No offence, maar als jij jezelf al de vraag stelt of je een 20% man bent, ben je het vast niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:51 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is er enige frustratie, maar aan de andere kant heb ik ook wel genoeg mooie ervaringen gehad. Maar geheel ontkennen van deze krachten vind ik ook niet op zijn plaats. Vrouwen hebben gewoon meer entertainment, meer alternatieven, en gaan in groten getalen voor de 20% man (die 80% van de vrouwen neukt). Misschien ben ik wel een 20% man, maar geen 5-10% man.
Vrouwen worden massaal 'pumped and dumped' door een kaliber mannen die relationeel boven ze staan, maar die mannen willen het best voor een nacht. Vrouwen gaan deze mannen dan als standaard zien, terwijl ze deze niet kunnen krijgen als relatiemateriaal.
Dit zijn veel woorden maar ik weet nog steeds niet wie je bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:50 schreef Ivo1990 het volgende:
Nog een paar woorden over mij, zodat jullie een totaalbeeld van mij te krijgen. Ik werk als productieleider, verdien redelijk 2400 euro netto per maand, en heb een auto. Mijn appartement is riant: 2 verdiepingen inclusief een ondergrondse garage. Ik kleeg mij casual, draag wel altijd merk (Nike, Reebok, Adidas en zo), tot netjes (overhemd, loafers, strakkere broek). Ik heb blond haar, ben helaas kalend, heb blauwe ogen, ben 194 cm lang en weeg momenteel 88 kg (was voorheen zwaarder, gestopt met fitnessen sinds een jaartje of 4). Ik werk veel, ga minder opstap en vrienden kan ik op 1 hand tellen. Ik rook niet, ik drink soms en het afgelopen jaar heb ik soms puur uit verveling geblowd. Ik merk dat ik op het gebied van internetdaten niet succesvol ben, als ik 10 likes krijg op een week praten er mischien 4 en daar blijven er 1 of 2 van over die interesse hebben.
Terwijl, als je komt verklaren dat je schijnbaar goed in de markt ligt, dan lukken die langdurige relaties helemaal niet goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Goed puntquote:Op zondag 25 augustus 2019 14:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Terwijl, als je komt verklaren dat je schijnbaar goed in de markt ligt, dan lukken die langdurige relaties helemaal niet goed.
Dat is natuurlijk niet waar. Ook als je goed bent in lange relaties heb je ook zoekperiodes. Je gaat niet voor de eerste de beste.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Terwijl, als je komt verklaren dat je schijnbaar goed in de markt ligt, dan lukken die langdurige relaties helemaal niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |