abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189039356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:49 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ik vind dat vrij raar. Hoe kan je een relatie aangaan met iemand die praktisch een vreemde voor je is?
Gewoon zeggen; Nu hebben wij een relatie :Y

Maar k was niet serieus.
pi_189039394
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb al bijna 9 jaar een relatie, ben verloofd en heb 2 kinderen met mijn vriend. Heb nog nooit een date met mijn vriend/verloofde gehad..
Je spreekt toch met iemand af om elkaar te leren kennen? Misschien noem je het dan geen date, maar zijn het wel dates.
pi_189039580
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Je spreekt toch met iemand af om elkaar te leren kennen? Misschien noem je het dan geen date, maar zijn het wel dates.
Ik denk dat het meer een semantische kwestie is dan een waarheid. In het meest dateloze scenario is het moment dat de een bij de ander in huis bleef en nooit meer weg is gegaan (ook een beetje vreemd, maar lees het vaker) het moment van daar samen met zijn tweeën belanden altijd nog de eerste date. :P
pi_189039828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe zijn jullie samen gekomen dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Nou uuhm ik leerde hem op nieuwjaarsdag/nacht kennen. Ben bij hem blijven slapen. Twee dagen later weer blijven slapen en nooit meer weggegaan. 😅
pi_189039878
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

Nou uuhm ik leerde hem op nieuwjaarsdag/nacht kennen. Ben bij hem blijven slapen. Twee dagen later weer blijven slapen en nooit meer weggegaan. 😅
Tja de een noemt het scharrelen, de ander meteen een relatie :P
pi_189054262
quote:

[..]

[..]

Ook nog steeds mijn droomscenario. :P
pi_189054451
Nee.

All hope is gone.
pi_189060403
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nee.

All hope is gone.
Echt? Kom op!

[ Bericht 0% gewijzigd door stokj op 22-09-2019 20:45:23 ]
pi_189081197
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nee.

All hope is gone.
Weet je het zeker? Ik ben van de 100+ pogingen 100+ keren afgewezen op uiterlijk.Ik zou de hoop nooit zomaar opgeven. Dat deed ik ook niet. Ik ben juist een persoon dat bijna nooit opgeeft daar anderen al lang afhaken. Ik zou mijzelf nooit gewonnen geven tenzij absoluut duidelijk is dat het er nooit van gaat komen want dan wordt het zelfkwelling. Het was een hele strijd voordat ik mij uiteindelijk gewonnen gaf en dat ging niet zonder slag of stoot. Als je uiterlijk in orde is zou ik sowieso nooit opgeven. Je uiterlijk moet voldoende zijn, zonder aantrekkingskracht kom je nergens, hoogstens friendzone. Ik heb een onzichtbaar uiterlijk zonder enige vorm van aantrekkingskracht dat is mijn grootste probleem. Ik ben letterlijk niemands type. En nu ben ik ook redelijk oud. Ik ben hard, verbitterd, gevoelloos, vol haat en noem maar op, ik wens zo’n leven niemand toe. Maar mij lukt het om te blijven bestaan ondanks dat het voelt alsof ik in een nachtmerrie leef. Ik zou maatregelen nemen want eindigen zoals ik dat wil je echt niet. Ik gun het niemand om dagelijks te lijden dat je niet eens meer weet wanneer het de laatste keer was dat je je goed voelde. Ik gun iedereen het beste want ik geloof in de quote : wie het geluk gunt voor een ander bezit een rijkdom zonder grenzen. Op mijn werk ontstaan er ook de ene na de andere relatie. De enige juiste manier van denken is om blij te zijn voor die persoon.

[ Bericht 17% gewijzigd door -Deluzion- op 23-09-2019 03:28:52 ]
Graag verwijderen
pi_189081203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus je besluit ineens om een relatie te nemen met een persoon die je pas net kent?
Ik oordeel daar niet over. Als het voor hen werkt wie ben ik dan om daar iets van te vinden? Er zijn ook mensen die elkaar een paar weken kennen en dan al direct gaan trouwen. Moet iedereen lekker zelf uitmaken.
Graag verwijderen
pi_189081403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:44 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Wat zonde dat je zo verbitterd bent. Praat je daar wel eens met andere mensen over?

Ik hoop dat ik nooit zo word, want ik heb (ook) nog nooit een vriendin gehad. Ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar ik ben wel bang om voor altijd single te blijven. Langzamerhand houd ik daarmee in m'n hoofd al rekening. Ik heb helaas geen sociaal netwerk, dus dat werkt me behoorlijk tegen, evenals wat andere probleempjes.
Ik ben gestopt met praten want het leverde niks op. Bovendien wordt er veel te snel geroepen vooral hier op het forum” zoek hulp” om het minste geringste roept men dit al. Alsof dat zoveel helpt. Helemaal niks is mijn ervaring. Hulp zoeken is zwaar overrated.

Ik heb ook geen sociaal netwerk en zou dit ook niet meer willen hebben. Ik ben het liefst op mezelf. Ik heb geen vrienden, familie of kennissen. Ik voel mij prettig in een geïsoleerd bestaan. Maar ik wil nu ook echt alleen blijven Zo’n bestaan wat ik nu leid past ook echt gewoon bij mij. Ben teveel misantropisch geworden om ooit nog sociaal te zijn.
Graag verwijderen
pi_189081929
Mijn uiterlijk is van het niveau Marc Zuckerberg. Dit is in mijn ogen een typisch “vijfje” niet lelijk genoeg om nagestaard te worden maar verder ook geen enkele vorm van fysieke aantrekkingskracht bezitten op vrouwen. Een compleet onzichtbaar uiterlijk. Als hij geen enorme bekendheid was geworden zonder rijkdom dan was dit een incel geweest.
Graag verwijderen
pi_189082297
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 03:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Ik ben van de 100+ pogingen 100+ keren afgewezen op uiterlijk.Ik zou de hoop nooit zomaar opgeven. Dat deed ik ook niet. Ik ben juist een persoon dat bijna nooit opgeeft daar anderen al lang afhaken. Ik zou mijzelf nooit gewonnen geven tenzij absoluut duidelijk is dat het er nooit van gaat komen want dan wordt het zelfkwelling. Het was een hele strijd voordat ik mij uiteindelijk gewonnen gaf en dat ging niet zonder slag of stoot. Als je uiterlijk in orde is zou ik sowieso nooit opgeven. Je uiterlijk moet voldoende zijn, zonder aantrekkingskracht kom je nergens, hoogstens friendzone. Ik heb een onzichtbaar uiterlijk zonder enige vorm van aantrekkingskracht dat is mijn grootste probleem. Ik ben letterlijk niemands type. En nu ben ik ook redelijk oud. Ik ben hard, verbitterd, gevoelloos, vol haat en noem maar op, ik wens zo’n leven niemand toe. Maar mij lukt het om te blijven bestaan ondanks dat het voelt alsof ik in een nachtmerrie leef. Ik zou maatregelen nemen want eindigen zoals ik dat wil je echt niet. Ik gun het niemand om dagelijks te lijden dat je niet eens meer weet wanneer het de laatste keer was dat je je goed voelde. Ik gun iedereen het beste want ik geloof in de quote : wie het geluk gunt voor een ander bezit een rijkdom zonder grenzen. Op mijn werk ontstaan er ook de ene na de andere relatie. De enige juiste manier van denken is om blij te zijn voor die persoon.
Hmmz.
pi_189086785
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 07:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met praten want het leverde niks op. Bovendien wordt er veel te snel geroepen vooral hier op het forum” zoek hulp” om het minste geringste roept men dit al. Alsof dat zoveel helpt. Helemaal niks is mijn ervaring. Hulp zoeken is zwaar overrated.
Ik kan dat beamen. Niemand staat in jouw schoenen, niemand weet wat je allemaal hebt meegemaakt. Psychologen doen helemaal niks, behalve de bal terugkaatsen en zeggen dat je het zelf allemaal moet oplossen. Ze hebben bovendien nauwelijks tijd (30 min. per sessie waarvan ze 3/4 zelf vol lullen).
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189086820
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:24 schreef -Deluzion- het volgende:
Mijn uiterlijk is van het niveau Marc Zuckerberg. Dit is in mijn ogen een typisch “vijfje” niet lelijk genoeg om nagestaard te worden maar verder ook geen enkele vorm van fysieke aantrekkingskracht bezitten op vrouwen. Een compleet onzichtbaar uiterlijk. Als hij geen enorme bekendheid was geworden zonder rijkdom dan was dit een incel geweest.
Toch zie ik wel degelijk doorsnee mannen qua uiterlijk (en dat zijn best heel veel mannen) met een partner lopen. Het is natuurlijk een combinatie van factoren wat maakt of je aantrekkelijk voor een vrouw bent.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189086873
quote:

[..]

Weet je het zeker? Ik ben van de 100+ pogingen 100+ keren afgewezen op uiterlijk.Ik zou de hoop nooit zomaar opgeven. Dat deed ik ook niet. Ik ben juist een persoon dat bijna nooit opgeeft daar anderen al lang afhaken. Ik zou mijzelf nooit gewonnen geven tenzij absoluut duidelijk is dat het er nooit van gaat komen want dan wordt het zelfkwelling. Het was een hele strijd voordat ik mij uiteindelijk gewonnen gaf en dat ging niet zonder slag of stoot.
Hebben vrouwen letterlijk tegen je gezegd dat ze jouw uiterlijk niet aantrekkelijk vinden?

Heb je wel eens vrouwen gestalkt? Zo komt dit op mij over namelijk.
pi_189086976
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:24 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik kan dat beamen. Niemand staat in jouw schoenen, niemand weet wat je allemaal hebt meegemaakt. Psychologen doen helemaal niks, behalve de bal terugkaatsen en zeggen dat je het zelf allemaal moet oplossen. Ze hebben bovendien nauwelijks tijd (30 min. per sessie waarvan ze 3/4 zelf vol lullen).
Hoe zie jij het voor je dat iemand anders jouw problemen oplost? Natuurlijk zal je het in principe zelf moeten doen. Een goede psycholoog weet wel de behandeling en opdrachten die je daarbij kunnen helpen. Daarvoor worden immers diagnoses gesteld.

Maar slechte hulpverlening is er zeker. Gelukkig ook erg goede.
pi_189088005
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 17:39 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Hoe zie jij het voor je dat iemand anders jouw problemen oplost? Natuurlijk zal je het in principe zelf moeten doen. Een goede psycholoog weet wel de behandeling en opdrachten die je daarbij kunnen helpen. Daarvoor worden immers diagnoses gesteld.

Maar slechte hulpverlening is er zeker. Gelukkig ook erg goede.
Ik vind dat een psycholoog als een coach en maatje zou moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet. Ik vind het jammer dat de zorgverzekeraar geen coaches vergoed.
pi_189088065
quote:

[..]

[..]

Ja oke, maar het was dus eerst een one night stand.

Dan is de verhouding gewoon gelijk al anders. De manier hoe TS het vertelt klinkt het alsof hij voor het eerst met iemand heeft afgesproken en het gelijk een relatie noemt.
pi_189088094
quote:

[..]

Zie je er onverzorgd uit? Heb je een neckbaard?

Ik krijg vaak het idee dat de gasten die worden afgewezen vanwege hun uiterlijk er gewoon heel erg onverzorgd uitzien.
  maandag 23 september 2019 @ 19:46:31 #271
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_189088442
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 07:56 schreef -Deluzion- het volgende:

Ik heb ook geen sociaal netwerk en zou dit ook niet meer willen hebben. Ik ben het liefst op mezelf. Ik heb geen vrienden, familie of kennissen. Ik voel mij prettig in een geïsoleerd bestaan. Maar ik wil nu ook echt alleen blijven Zo’n bestaan wat ik nu leid past ook echt gewoon bij mij. Ben teveel misantropisch geworden om ooit nog sociaal te zijn.
quote:
Ik ben hard, verbitterd, gevoelloos, vol haat en noem maar op, ik wens zo’n leven niemand toe. Maar mij lukt het om te blijven bestaan ondanks dat het voelt alsof ik in een nachtmerrie leef. Ik zou maatregelen nemen want eindigen zoals ik dat wil je echt niet. Ik gun het niemand om dagelijks te lijden dat je niet eens meer weet wanneer het de laatste keer was dat je je goed voelde.
Sorry, maar ik geloof er niet zo veel van dat je je prettig voelt met op jezelf zijn.
pi_189088566
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja oke, maar het was dus eerst een one night stand.

Dan is de verhouding gewoon gelijk al anders. De manier hoe TS het vertelt klinkt het alsof hij voor het eerst met iemand heeft afgesproken en het gelijk een relatie noemt.
Haha ja klopt.

Heb je gelijk in hoor, ik reageerde enkel op het feit dat er werd gezegd dat je voor een relatie altijd gedate moet hebben ;)
pi_189088685
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Haha ja klopt.

Heb je gelijk in hoor, ik reageerde enkel op het feit dat er werd gezegd dat je voor een relatie altijd gedate moet hebben ;)
In een zekere zin zou je dat blijven slapen ook een date kunnen noemen :P
pi_189088971
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In een zekere zin zou je dat blijven slapen ook een date kunnen noemen :P
Haha ja soort van :D
pi_189091826
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:14 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik vind dat een psycholoog als een coach en maatje zou moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet. Ik vind het jammer dat de zorgverzekeraar geen coaches vergoed.
Nee de verhouding tussen psycholoog en client is wel anders. Misschien is psychotherapie dan meer je stijl? Er zijn wel psychologen die een meer mens-gerichte stijl hebben zoals Carl Rogers.

Maar je vergist je in het beeld van een coach denk ik. Onderdeel van mijn werk is een coachopleiding en een goede coach is er niet om je vriend te zijn. Die zal je ook confronteren en een spiegel voorhouden. Ook zal een coach bij bepaalde problemen tekort schieten als je eigenlijk therapie nodig hebt. Een coach gaat uit van eigen regie en dat je zelf in actie komt. Gaat dus nog meer dan een psycholoog uit van jouw eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid. De verhouding is gelijkwaardiger.

Een klik en basis van vertrouwen moet er natuurlijk wel zijn. Heb je ook niet bij iedere psych of coach.

Psychotherapeuten hebben een andere opleiding dan bijv GZ psychologen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cliëntgerichte_psychotherapie

[ Bericht 2% gewijzigd door -Straw- op 23-09-2019 23:03:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')