abonnement Unibet Coolblue
pi_188519158
Hoi!

Ik heb in Juli een roadtrip gemaakt van 12 dagen, graag ontvang ik wat feedback op onderstaande dronevideo:


Thanks!
pi_188519919
Ik vind de beelden op zich heel goed gemaakt, mooie composities en goede muziek. Heb je een filter gebruikt? Ik vind het allemaal wel heel erg donker overkomen namelijk, meer alsof je in Patagonië hebt gefilmd op een herfstdag. Noorwegen is juist zo mooi vanwege de enorme kleurcontrasten!

Te weinig blauw en teveel grauw.
blablablabla
pi_188520508
Mooie beelden, geweldig.

Ik ben het met bovenstaande eens, ik vind sommige beelden, met name in het midden van de video, erg donker. De muziek is erg prettig, goed gekozen.
Ik zou ook nog meer beelden van de zonsopgang bij Preikestolen verwachten, gezien de titel van het filmpje.
pi_188533395
Thanks!! Ik ben het inderdaad met jullie eens dat de het tegen het einde wel erg donker wordt, dit komt mede doordat het midden in de nacht is opgenomen en ik vergeten ben mijn nieuwe ND filters van de drone af te halen :')
  donderdag 22 augustus 2019 @ 00:20:31 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188566344
Het filmpje zit technisch goed in elkaar en de composities zijn aardig (voor mijnbekende plekken, leuk!), maar waar ik me 'aan stoor' is dat de cuts elkaar af en toe wat snel opvolgen. Maar goed, dat heb ik bij veel filmpjes tegenwoordig dus misschien hebben anderen daar minder problemen mee.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')