abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 11:52:49 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188518379
CNN twitterde op zondag 18-08-2019 om 23:31:12 Authorities this weekend announced they had foiled three potential mass shootings after arresting three men in different states who expressed interest in or threatened to carry them out. Here's what we know about them. https://t.co/0KIiKWka7D reageer retweet
Er zijn overeenkomsten tussen die mannen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:52:51 #53
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188518380
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Klopt als een bus, maar ik vind dat er een verschil moet zijn tussen de uitspraken van een volwassen persoon en een tiener die nog op een highschool zit.
Veel hedendaagse politici hebben het geluk dat ze niet opgegroeid zijn in een tijd van social media en het internet.
De generaties die er nu aankomen zijn dat natuurlijk wel, moeten we dan elke aankomende politicus gaan beoordelen op foute uitspraken gedaan als een tiener?
Wie kan er dan nog in aanmerking komen voor de politiek? Dit is een standaard die moet verdwijnen.
Het feit blijft dat Trump publiekelijk uitspraken heeft gedaan die in de categorie racisme thuis horen. Stephen Miller is nu communicatieadviseur! van het WH. Misschien is Miller wel gekozen in die positie vanwege zijn verleden. Wie zal het zeggen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:54:11 #54
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188518408
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:52 schreef Ulx het volgende:
CNN twitterde op zondag 18-08-2019 om 23:31:12 Authorities this weekend announced they had foiled three potential mass shootings after arresting three men in different states who expressed interest in or threatened to carry them out. Here's what we know about them. https://t.co/0KIiKWka7D reageer retweet
Er zijn overeenkomsten tussen die mannen.
het zijn allemaal boze haatbaarden? :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188518409
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Klopt als een bus, maar ik vind dat er een verschil moet zijn tussen de uitspraken van een volwassen persoon en een tiener die nog op een highschool zit.
Veel hedendaagse politici hebben het geluk dat ze niet opgegroeid zijn in een tijd van social media en het internet.
De generaties die er nu aankomen zijn dat natuurlijk wel, moeten we dan elke aankomende politicus gaan beoordelen op foute uitspraken gedaan als een tiener?
Wie kan er dan nog in aanmerking komen voor de politiek? Dit is een standaard die moet verdwijnen.
Ben ik het ook wel mee eens, al zit er wel een verschil in of iemand wat domme dingen zegt of doet op een feestje met een pot bier op. Of uitspraken die iemand in een speech doet.
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 11:57:08 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188518465
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

het zijn allemaal boze haatbaarden? :')
Volgens mij niet. Ook lijken ze geen verdachte huidskleur te hebben. Ze zwaaien niet met hamer&sikkelvlaggen zoals de antifascisten allemaal doen.

Can't put ny finger on it. Maar er is een bepaalde overeenkomst.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188518473
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het feit blijft dat Trump publiekelijk uitspraken heeft gedaan die in de categorie racisme thuis horen. Stephen Miller is nu communicatieadviseur! van het WH. Misschien is Miller wel gekozen in die positie vanwege zijn verleden. Wie zal het zeggen?
Ik heb weinig zin om de racisme discussie hier te voeren, jullie houden er eenmaal een aparte definitie van racisme op na waardoor je elke uitspraak kan verdraaien tot een racistische uitspraak.
Wat ik wel wil toegeven is dat het soms op het randje is maar er nooit overheen.
Trump en Miller delen nu eenmaal een bepaalde visie als het gaat om immigratie, het is een visie dat hem president heeft gemaakt. Maar nergens word ras genoemd in die visie als een reden om mensen te weren.
pi_188518492
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:47 schreef AnneX het volgende:
Toen Stephen Miller nog haar had. En een grote bek.
https://mobile.twitter.com/funder/status/1115699446954774532
Is wel oud nieuws, de WaPo bracht het in feb 2017:
https://www.washingtonpos(...)/?tid=graphics-story
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188518497
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus hij moet expliciet afstand nemen van domme uitspraken die hij deed op school?
En als hij afstand heeft genomen van die uitspraken, geloof je dan dat hij oprecht is veranderd of heb je dan een ander excuus?

Iedereen zegt domme dingen op die leeftijd, dat hoort bij het opgroeien. Ook ik heb toen uitspraken gedaan die niet passen bij de persoon die ik uiteindelijk ben geworden.
Als het ter spraken komt zou het verstandig zijn van hem om er iets over te zeggen ja. Bovendien blijkt uit huidige uitspraken en beleid dat hij nog steeds grote groepen mensen als minderwaardig ziet.

Daarnaast is het een onzin argument dat iedereen dit soort dingen zegt. Bij Trump werden zijn vrouwonvriendelijke uitspraken ook al afgedaan als locker room praat. Dat dit soort zaken gebagatelliseerd worden snap ik niks van.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:01:13 #60
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188518523
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Ook lijken ze geen verdachte huidskleur te hebben. Ze zwaaien niet met hamer&sikkelvlaggen zoals de antifascisten allemaal doen.

Can't put ny finger on it. Maar er is een bepaalde overeenkomst.....
Tja, als terroristen lijken op je eigen achterban dan is het lastig. Dan is het bashen van Arabieren of Hispanics voor de hand liggend. Het vingertje wijst makkelijker als je je prooi kan aanwijzen als ze opvallen in de crowd...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188518528
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:58 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Is wel oud nieuws, de WaPo bracht het in feb 2017:
https://www.washingtonpos(...)/?tid=graphics-story
Ja, het wordt weer viral gegooid.
De comments zijn veelzeggend ( in 1e linkje).
pi_188518596
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:58 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Als het ter spraken komt zou het verstandig zijn van hem om er iets over te zeggen ja. Bovendien blijkt uit huidige uitspraken en beleid dat hij nog steeds grote groepen mensen als minderwaardig ziet.
Heb je daar een voorbeeld van, het zou groot nieuws zijn als hij mensen openlijk als minderwaardig ziet.
quote:
Daarnaast is het een onzin argument dat iedereen dit soort dingen zegt. Bij Trump werden zijn vrouwonvriendelijke uitspraken ook al afgedaan als locker room praat. Dat dit soort zaken gebagatelliseerd worden snap ik niks van.
Het was letterlijk lockerroom praat, nooit in een café gezeten met wat ruwe kerels?
Of heb je nooit op voetbal gezeten? Heb je enig idee hoe de gesprekken daar aan toe gaan?
Elke man die ik ken maakt wel eens schunnige of vrouwonvriendelijke opmerkingen. Dat de media dit zo opblaast heeft natuurlijk niets te maken met het moraal maar alles om zo’n man te beschadigen.
Waar ik mij eigen over verbaas is dat mensen oprecht verontwaardigt zijn over die uitspraken gedaan in privé met een open mic.
Het zegt wel iets over de macht van de media om mensen zo te manipuleren dat lockerroom talk word gezien als not done.
pi_188518694
Aanranding goedpraten, das lang geleden... :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:12:47 #64
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188518713
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van, het zou groot nieuws zijn als hij mensen openlijk als minderwaardig ziet.
[..]

Het was letterlijk lockerroom praat, nooit in een café gezeten met wat ruwe kerels?
Of heb je nooit op voetbal gezeten? Heb je enig idee hoe de gesprekken daar aan toe gaan?
Elke man die ik ken maakt wel eens schunnige of vrouwonvriendelijke opmerkingen. Dat de media dit zo opblaast heeft natuurlijk niets te maken met het moraal maar alles om zo’n man te beschadigen.
Waar ik mij eigen over verbaas is dat mensen oprecht verontwaardigt zijn over die uitspraken gedaan in privé met een open mic.
Het zegt wel iets over de macht van de media om mensen zo te manipuleren dat lockerroom talk word gezien als not done.
Miller is een volksvertegenwoordiger. dat is het verschil. Ik stoor me ook niet aan het geraaskal van bijv. Johan Derksen, maar als dezelfde uitspraken worden gedaan door Rutte, dan accepteer ik de laffe uitvlucht lockerroom talk niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188518747
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Miller is een volksvertegenwoordiger. dat is het verschil. Ik stoor me ook niet aan het geraaskal van bijv. Johan Derksen, maar als dezelfde uitspraken worden gedaan door Rutte, dan accepteer ik de laffe uitvlucht lockerroom talk niet.
Dus stel je zit in een café en je hoort Rutte spreken over een vrouw die hij de week daarvoor heeft meegenomen en hij gebruikt schuttingtaal om zijn verhaal te vertellen.
Dan is hij meteen ongeschikt als premier van Nederland?
Het is een onmogelijke standaard om te houden vooral in de tijd van social media.
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 12:17:51 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188518799
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Miller is een volksvertegenwoordiger. dat is het verschil.
Dat is hij niet. Hij zit bij de uitvoerende macht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188518805
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus stel je zit in een café en je hoort Rutte spreken over een vrouw die hij de week daarvoor heeft meegenomen en hij gebruikt schuttingtaal om zijn verhaal te vertellen.
Dan is hij meteen ongeschikt als premier van Nederland?
Het is een onmogelijke standaard om te houden vooral in de tijd van social media.
Schuivende doelpalen? Dat verhaal van Miller was niet in een cafe maar op een podium als onderdeel van zijn poging om Class President te worden.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:19:49 #68
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188518825
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus stel je zit in een café en je hoort Rutte spreken over een vrouw die hij de week daarvoor heeft meegenomen en hij gebruikt schuttingtaal om zijn verhaal te vertellen.
Dan is hij meteen ongeschikt als premier van Nederland?
Het is een onmogelijke standaard om te houden vooral in de tijd van social media.
De uitspraken van Miller zijn gedaan VOOR de social media boom. En nu probeert hij die uitspraken met behulp van politieke meelopers op het web recht te praten of zelfs salonfähig te maken. En daar trappen we niet in, wat ze ook proberen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:20:14 #69
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188518830
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is hij niet. Hij zit bij de uitvoerende macht.
nog erger.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:20:30 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188518833
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Tja, als terroristen lijken op je eigen achterban dan is het lastig. Dan is het bashen van Arabieren of Hispanics voor de hand liggend. Het vingertje wijst makkelijker als je je prooi kan aanwijzen als ze opvallen in de crowd...
Dat is het hele eieren eten he. Mensen zullen zich altijd zelf distantiëren van dit soort lui, maar andere wel in dat hokje plaatsten. En als het niet past maken mensen nieuwe hokjes.

Als de dader een moslim is, is het 'makkelijk'. Dan ligt de schuld bij moslims. Als de dader westers is, dan heeft hij opeens een politieke kleur en ligt de schuld bij links of bij rechts. Als de dader rechts is dan zullen rechtse mensen zeggen, nee hij is alt-rechts. Alt-rechts zal zeggen 'nee het is geen normale alt-rechts persoon, het is een extreme incel, etc etc. Totdat je bij ridicule hokjes uitkomt zoals kleur van ogen, welke videogames iemand speelde, etc. Punt is, de schuld zal altijd afgeschoven worden op een andere groep.

Hoe (cultureel) dichter bij huis de dader zit, hoe specifieker de hokjes. Dat is ook wel grappig als je erover nadenkt. Heb nog nooit in een discussie over een aanslag van een moslim gezien wat zijn politieke kleur was of welke videogames hij speelde. In moslimlanden zullen die hokjes ongetwijfeld wel gemaakt worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188519002
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe (cultureel) dichter bij huis de dader zit, hoe specifieker de hokjes. Dat is ook wel grappig als je erover nadenkt. Heb nog nooit in een discussie over een aanslag van een moslim gezien wat zijn politieke kleur was of welke videogames hij speelde. In moslimlanden zullen die hokjes ongetwijfeld wel gemaakt worden.
De in- en out-group in de sociologie. Je wilt niet dat iemand in jouw in-group nare dingen doet, dus zoek je redenen op waarom diegene daar toch niet bij hoort. Aangezien moslims bij veel mensen sowieso niet in de in-group zitten, want niks mee gemeen, is een verdere definiëring niet nodig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:38:42 #72
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188519085
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De in- en out-group in de sociologie. Je wilt niet dat iemand in jouw in-group nare dingen doet, dus zoek je redenen op waarom diegene daar toch niet bij hoort. Aangezien moslims bij veel mensen sowieso niet in de in-group zitten, want niks mee gemeen, is een verdere definiëring niet nodig.
Maar de grap is natuurlijk ook dat we dat eigenlijk niet (willen) weten. Want ook moslims plegen aanslagen vanuit politieke stromingen, niet alleen 'omdat allah het wil'. Er zullen ongetwijfeld ook moslim anarchisten zijn, en alt-rechts versies.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:46:38 #73
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188519223
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:11 schreef Barbusse het volgende:
Aanranding goedpraten, das lang geleden... :')
Ach, ze praten alle andere misstanden ook goed hier. Het verbaast me niks, het blijft het internet he?. Anoniem trollen, hier kan zelfs een neger racist of xenofoob zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:51:09 #74
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188519282
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar de grap is natuurlijk ook dat we dat eigenlijk niet (willen) weten. Want ook moslims plegen aanslagen vanuit politieke stromingen, niet alleen 'omdat allah het wil'. Er zullen ongetwijfeld ook moslim anarchisten zijn, en alt-rechts versies.
Klopt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188519428
Uitgebreid artikel over hoe Miller Trump's immigratiebeleid bepaalt:
https://www.washingtonpos(...)r-trump-immigration/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:12:45 #76
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188519545
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:02 schreef crystal_meth het volgende:
Uitgebreid artikel over hoe Miller Trump's immigratiebeleid bepaalt:
https://www.washingtonpos(...)r-trump-immigration/
Sanpaku eyes...
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:13:47 #77
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188519564
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Ook lijken ze geen verdachte huidskleur te hebben. Ze zwaaien niet met hamer&sikkelvlaggen zoals de antifascisten allemaal doen.

Can't put ny finger on it. Maar er is een bepaalde overeenkomst.....
Vorige week hadden ze er ook al een opgepakt. Ook blank.

Op zich mooi dat veiligheidsdiensten er nu zo bovenop zitten maar het blijft dweilen met de kraan open, vroeg of laat glippen er een paar doorheen en liggen er weer ergens een stel mensen dood te gaan in hun eigen bloed.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188519601
Is Miller pas 33 joh.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_188519686
Ik lees dat trump een gesprek heeft gehad met de ceo van apple en daarbij een intimiderend betoog heeft gehouden over importtarieven.

Waarom staat apple dit toe?? Voor hun zou het toch niet moeilijk moeten zijn om een bypass via canada of mexico op te zetten??
speak only if it improves the silence.
pi_188519702
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:02 schreef crystal_meth het volgende:
Uitgebreid artikel over hoe Miller Trump's immigratiebeleid bepaalt:
https://www.washingtonpos(...)r-trump-immigration/
Wat een rat.
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 13:27:55 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188519736
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:23 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees dat trump een gesprek heeft gehad met de ceo van apple en daarbij een intimiderend betoog heeft gehouden over importtarieven.

Waarom staat apple dit toe?? Voor hun zou het toch niet moeilijk moeten zijn om een bypass via canada of mexico op te zetten??
Ze wachten de verkiezingen af. Ze redden het wel een jaartje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188519835
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:23 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees dat trump een gesprek heeft gehad met de ceo van apple en daarbij een intimiderend betoog heeft gehouden over importtarieven.

Waarom staat apple dit toe?? Voor hun zou het toch niet moeilijk moeten zijn om een bypass via canada of mexico op te zetten??
quote:
President Donald Trump says Apple CEO Tim Cook “made a very compelling argument” that tariffs on China will hamper Apple’s ability to compete with Samsung. The pair had dinner on Friday night at the president’s golf club in Bedminster, New Jersey, and Trump described the conversation to reporters from publications including Bloomberg, CNBC, and Fox News on the way back to Washington.

“I had a very good meeting with Tim Cook,” Trump said. “I have a lot of respect for Tim Cook, and Tim was talking to me about tariffs. And one of the things, and he made a good case, is that Samsung is their number-one competitor, and Samsung is not paying tariffs because they’re based in South Korea.”

“And it’s tough for Apple to pay tariffs if they’re competing with a very good company that’s not. I said, ‘How good a competitor?’ He said they are a very good competitor. So Samsung is not paying tariffs because they’re based in a different location, mostly South Korea but they’re based in South Korea. And I thought he made a very compelling argument, so I’m thinking about it.”
https://www.theverge.com/(...)sung-china-trade-war
Binnenkort tariffs op produkten uit Zuid Korea?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188519894
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:16 schreef nostra het volgende:
Is Miller pas 33 joh.
De Amerikaanse Sid Lukkassen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188520148
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:02 schreef crystal_meth het volgende:
Uitgebreid artikel over hoe Miller Trump's immigratiebeleid bepaalt:
https://www.washingtonpos(...)r-trump-immigration/
En deze dan?
Read the comments.
https://mobile.twitter.com/juddlegum/status/1163116649463144449

...”Today's NYT front page romanticizes Stephen Miller, the White House aide who is pushing racist immigration policies, as a "young firebrand"...
pi_188521060
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:18 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Schuivende doelpalen? Dat verhaal van Miller was niet in een cafe maar op een podium als onderdeel van zijn poging om Class President te worden.
Gedaan als een tiener, ik was toch duidelijk geweest wat ik vind van uitspraken gedaan op highschool.
pi_188521082
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De uitspraken van Miller zijn gedaan VOOR de social media boom. En nu probeert hij die uitspraken met behulp van politieke meelopers op het web recht te praten of zelfs salonfähig te maken. En daar trappen we niet in, wat ze ook proberen.
Dus een excuus is zinloos en gaat het dus alleen maar om het beschadigen van Miller en in het verlengde de president.
pi_188521352
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:02 schreef crystal_meth het volgende:
Uitgebreid artikel over hoe Miller Trump's immigratiebeleid bepaalt:
https://www.washingtonpos(...)r-trump-immigration/
Paywall helaas, zou hem graag willen lezen.
pi_188521387
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Paywall helaas, zou hem graag willen lezen.
Incognitovenster werkt perfect.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188521412
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Incognitovenster werkt perfect.
Of Javascript disablen.
Firefox plugin:
https://addons.mozilla.or(...)/disable-javascript/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:34:51 #90
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_188521419
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Paywall helaas, zou hem graag willen lezen.
19 dollar per jaar. Imho een goede deal.
Géén kloon van tvlxd!
pi_188521423
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Incognitovenster werkt perfect.
Aha, ik heb meer koffie nodig. :')
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:55:46 #92
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188521684
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus een excuus is zinloos en gaat het dus alleen maar om het beschadigen van Miller en in het verlengde de president.
Trump hoeft niet "beschadigd" te worden, daar is hij zelf al intensief mee bezig. Wat Miller betreft; zijn uitspraken "verjaren" niet, het geheugen van het internet is als als gegroefd in stenen platen. Overigens Trump sleept zélf zelfs nu nog steeds Hillary Clinton bij elke rally er bij. Dus waarom de ene partij wél en de andere niet?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 16:01:50 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188521765
Blablabla

realDonaldTrump twitterde op maandag 19-08-2019 om 15:44:58 Democrats want Open Borders and Crime! So dangerous for our Country. But we are building a big, beautiful, NEW Wall! I will protect America, the Dems don’t know where to start! https://t.co/D0APaAxvVm reageer retweet
Hij kan ook tegen zijn volgelingen vertellen dat mensen doodschietem niet mag. Zelfs al zijn het hispanics.
Helpt ook tegen criminaliteit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188521775
For real:
https://mobile.twitter.co(...)/1163216697010151424

En al weer ! de comments met historische verhalen.

...”@JoshABlock
ˇ 17 aug.
Your DOJ just filed a brief with the Supreme Court saying it’s fine for employers to have dress codes prohibiting women from wearing pants. https://twitter.com/whitehouse/status/1162775856592412679...”
pi_188522170
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump hoeft niet "beschadigd" te worden, daar is hij zelf al intensief mee bezig. Wat Miller betreft; zijn uitspraken "verjaren" niet, het geheugen van het internet is als als gegroefd in stenen platen. Overigens Trump sleept zélf zelfs nu nog steeds Hillary Clinton bij elke rally er bij. Dus waarom de ene partij wél en de andere niet?
Volgens mij heb je niet helemaal begrepen waar ik de lijn trek.
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 16:40:23 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188522213
ABCPolitics twitterde op maandag 19-08-2019 om 16:30:04 President Trump defends the strength of the U.S. economy: "I don't see a recession. I mean, the world is in a recession right now." https://t.co/9ZZnoyAhzw https://t.co/zVbNhC8hvI reageer retweet
Nutcase.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188522382
realDonaldTrump twitterde op maandag 19-08-2019 om 14:21:47 Great cohesion inside the Republican Party, the best I have ever seen. Despite all of the Fake News, my Poll Numbers are great. New internal polls show them to be the strongest we’ve had so far! Think what they’d be if I got fair media coverage! reageer retweet
Internal polls, zijn dat polls bij het Witte Huis personeel?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188522668
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van, het zou groot nieuws zijn als hij mensen openlijk als minderwaardig ziet.
[..]

Het was letterlijk lockerroom praat, nooit in een café gezeten met wat ruwe kerels?
Of heb je nooit op voetbal gezeten? Heb je enig idee hoe de gesprekken daar aan toe gaan?
Dat bepaalde mensen zich vaker nogal schunnig uitlaten maakt het niet ineens acceptabel ofzo.

quote:
Elke man die ik ken maakt wel eens schunnige of vrouwonvriendelijke opmerkingen.
Vreemde omgeving verkeer je in dan.

quote:
Dat de media dit zo opblaast heeft natuurlijk niets te maken met het moraal maar alles om zo’n man te beschadigen.
Nou nee, dit is weer dat deflecteren. Niet degene die een grens overgaat is het probleem, maar degene die het belicht.

quote:
Waar ik mij eigen over verbaas is dat mensen oprecht verontwaardigt zijn over die uitspraken gedaan in privé met een open mic.
Dat mag. Jij vindt dit blijkbaar prima, anderen weer niet.

quote:
Het zegt wel iets over de macht van de media om mensen zo te manipuleren dat lockerroom talk word gezien als not done.
Bill Clinton werd verguisd om buitenechtelijke seks maar denigrerend over vrouwen praten en opscheppen over aanranding is ineens prima en mensen die dat niet vinden zijn gemanipuleerd door de media.

Dat bord voor je kop is belachelijk groot.
pi_188522742
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gedaan als een tiener, ik was toch duidelijk geweest wat ik vind van uitspraken gedaan op highschool.
Het gaat niet alleen om deze ene uitspraak he. Miller's standpunten tov Latino's (ze horen niet thuis in de VS) waren algemeen bekend en zijn nooit veranderd. Er zijn zat artikelen op internet waarin klasgenoten zijn gedrag beschrijven.

Uit mijn hoofd herinner ik me:
- een actie tegen een cadeau voor de janitor vanwege zijn afkomst.
- een klasgenoot kreeg van hem de mededeling dat hij geen vriendjes met hem kon zijn vanwege zijn afkomst.

Dat is wel wat anders dan één onbezonnen jeugdige uitspraak.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 17:34:27 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188522928
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:53 schreef crystal_meth het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 19-08-2019 om 14:21:47 Great cohesion inside the Republican Party, the best I have ever seen. Despite all of the Fake News, my Poll Numbers are great. New internal polls show them to be the strongest we’ve had so far! Think what they’d be if I got fair media coverage! reageer retweet
Internal polls, zijn dat polls bij het Witte Huis personeel?
Dat zijn polls in opdracht van de GOP/Trumpcampagne.

Die zullen wel slecht zijn als hij nu al de pers aanvalt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 17:40:01 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188522992
realDonaldTrump twitterde op maandag 19-08-2019 om 17:26:20 Our Economy is very strong, despite the horrendous lack of vision by Jay Powell and the Fed, but the Democrats are trying to “will” the Economy to be bad for purposes of the 2020 Election. Very Selfish! Our dollar is so strong that it is sadly hurting other parts of the world... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 19-08-2019 om 17:26:20 .....The Fed Rate, over a fairly short period of time, should be reduced by at least 100 basis points, with perhaps some quantitative easing as well. If that happened, our Economy would be even better, and the World Economy would be greatly and quickly enhanced-good for everyone! reageer retweet
De economie gaat goed, maar er zijn maatregelen nodig!?! Wat wil hij doen? Oververhitting veroorzaken?


Volgens mij komen er gewoon erg slechte cijfets aan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 17:52:02 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188523145
CNNnewsroom twitterde op maandag 19-08-2019 om 16:03:01 "Farmers are losing big time," says Gary Wertish, pres. of Minnesota Farmers Union, about China tariffs. "It's coming from somebody that's never really had any soil underneath his fingernails... To tell us it's going to be great in the end, what is the end going to look like?" https://t.co/5rHMlAPnza reageer retweet
Je moet er wat voor overhebben als je veganistische millenials met hun stadse manieren wil ownen. De boerderij bijvoorbeeld.
Je dwingt wel mooi aparte toiletten af!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')