Hij doet er alles aan om zoveel mogelijk knappe meisjes in zn msn-lijst te krijgen. Hij wil ze op msn leren kennen, en zorgen dat ze hem leuk gaan vinden. Bovendien vind hij tegenwoordig meisjes leuk die hij ziet lopen, terwijl hij ze niet eens kent...maar hij weet wel alles van ze.
Toch durft hij ze niet aan te spreken.
OOk als ik hem vraag waarom hij niet gewoon IRL met een meisje gaat praten zegt hij dat hij dat neit durft.
Maar in mijn idee is het slecht om iemand via msn te leren kennen, omdat hij zich op msn echt heel anders voordoet dan normaal.
Ook beweert hij dat hij maar zoveel mogelijk meisjes moet leren kennen, en hopen dat er een bij zit die hem leuk vind. Want ze vinden hem toch neit leuk. (alsof dr achter de gemiddelde jongen hordes meisjes aanlopen).
En het ergste. Hij vergelijkt zichzelf met anderen. Onder andere met mij, dr waren wel 2 jongens die mij leuk vonden, maar geen enkel meisje dat hem leuk vond.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om hem uit te leggen dat je geen vriendin moet gaan zoeken maar dr gewoon moet tegenkomen.
BEdankt voor serieuze reacties.
(btw. hij is absoluut niet lelijk ofzo)
quote:tsja....maar hij leert meisjes zo kennen, en dan zijn ze helemaal neit zoals ze IRL zijn. En ik wil het hem best zelf laten ontdekken, maar dan wordt hij dus iedere keer weer depri als zo'n meisje heeft gezegd dat ze hem niet leuk vindt.
Op donderdag 9 januari 2003 17:00 schreef Gijsje het volgende:
Erhm misschien probeert hij wel via MSN meer zelfvertrouwen te krijgen door daar eerst met meisje te praten en het daarna in het echt te proberen. En tja je kan hem wel zegge wat hij moet doen daar moet hij toch zelf achter komen denk ik.
quote:Uit een beetje eigen ervaring is liefde iets met vallen en opstaan hier leert hij alleen maar van. Heb het zelf ook zoiets zo geleerd
Op donderdag 9 januari 2003 17:04 schreef akkien het volgende:[..]
tsja....maar hij leert meisjes zo kennen, en dan zijn ze helemaal neit zoals ze IRL zijn. En ik wil het hem best zelf laten ontdekken, maar dan wordt hij dus iedere keer weer depri als zo'n meisje heeft gezegd dat ze hem niet leuk vindt.
quote:eigenlijk was de wereld een stuk duidelijker zonder msn enzo.
Op donderdag 9 januari 2003 17:12 schreef raampje het volgende:
das de nieuwe generatie msn'ers.... cassanova's op msn, losers IRL
quote:Hey Gekke gast! Ook al hier ?
Op donderdag 9 januari 2003 17:07 schreef Gijsje het volgende:[..]
Uit een beetje eigen ervaring is liefde iets met vallen en opstaan hier leert hij alleen maar van. Heb het zelf ook zoiets zo geleerd
Maar iig, tja, ik ken ook zo'n menneke die via msn meteen zijn liefde verklaart aan meidjes. is ie al een paar keer mee op z'n bek gegaan. Ik vind dat maar niks, als je zo'n obsessie hebt. Gewoon normaal doen en eerst je eigen weg vinden waarbij je jezelf goed voelt. Niet te veel zoeken en al helemaal niet geobsedeerd raken. Gewoon "tegen komen" is het beste.
mzzl.
quote:hey ook hier
Op donderdag 9 januari 2003 17:21 schreef geursel het volgende:[..]
Hey Gekke gast! Ook al hier ?
Maar iig, tja, ik ken ook zo'n menneke die via msn meteen zijn liefde verklaart aan meidjes. is ie al een paar keer mee op z'n bek gegaan. Ik vind dat maar niks, als je zo'n obsessie hebt. Gewoon normaal doen en eerst je eigen weg vinden waarbij je jezelf goed voelt. Niet te veel zoeken en al helemaal niet geobsedeerd raken. Gewoon "tegen komen" is het beste.
mzzl.
enne tja je moet er zelf achter kome en niet zoeken dat werkt niet liefde komt meestal onverwachts.
quote:Zo is niet iedereen natuurlijk he. Als je jezelf anders voordoet, dan ben je natuurlijk zelf schuld, maar het kan echt wel hoor. Ben zelf niet zo'n MSNner, maar heb via Lycos toch een aantal contacten opgebouwd, waaronder mijn huidige vriendin.
Op donderdag 9 januari 2003 17:12 schreef raampje het volgende:
das de nieuwe generatie msn'ers.... cassanova's op msn, losers IRL
quote:Ik zeg ook niet dat het niet kan ( maat van me heeft ook vrouwke leren kennen via MSN ) maar je moet gewoon niet zo wanhopig klinken en bij elk vrouwke meteen overklomen als de beste jongen van de wereld. Als je gewoon jezelf blijft, dan is alles prima.
Op donderdag 9 januari 2003 17:29 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:[..]
Zo is niet iedereen natuurlijk he. Als je jezelf anders voordoet, dan ben je natuurlijk zelf schuld, maar het kan echt wel hoor. Ben zelf niet zo'n MSNner, maar heb via Lycos toch een aantal contacten opgebouwd, waaronder mijn huidige vriendin.
mzzl.
Daarom is het ook een feit, dat als je eenmaal een vriendin hebt, je ineens veel meer succes hebt bij de vrouwen. Je bent vrolijk, opgewekt etc.
quote:Daar hoef je niet eens single voor te zijn hoor. Mijn vriend
Op donderdag 9 januari 2003 17:42 schreef nozem het volgende:
Ik heb ook een tijd gehad dat ik heel lang single was en ook een hele zooi meisjes in m'n msn lijst had staan, en iedereen was een potentiele kandidaat. Zodoende zat ik dus elke dag uren te chatten met voor mij onbekende meisjes.
Ik heb zelf het idee dat dit een beetje matjo ( weet niet hoe je dat schrijft) gedrag is.
En wat de topicschrijfster zei over dat geen mens hem leuk vond en haar wel. Daar kan ik wel over meepraten. Hij zet zichzelf voor het blok. Houd zo geen echte vrienden meer over. Ik vind het dus absoluut niet kunnen dat iemand zo'n gedrag vertoont. Gelukkig gaat het nu wel beter met mijn vriend.
[Dit bericht is gewijzigd door Catty34 op 09-01-2003 18:39]
En idd, juist omdat msn/icq etc zo'n vertekend beeld geeft als je iemand niet uit RL kent, is dat niet zo'n beste start.
Ik beschouw het meer als een soort alternatieve telefoon voor iemand die je in IRL hebt ontmoet, waarmee het klikte en je dan contact kan houden (naast bellen/uitgaan/etc).
* chocolatemoeze zelf denkt overigens dat je maar beter niet wanhopig kunt zijn en een gelukkig leven voor je zelf kunt bouwen, maar dat is weer een heel ander verhaal.
quote:als dat tegen akkien is: die heeft al een vriend
Op zaterdag 11 januari 2003 19:51 schreef ThugLove het volgende:
waarom wordt jij nie zijn vriendinnetje ?
btw akkien, ken ik die persoon?? (ik herken wel veel van mezelf terug in het verhaal, een jaar geleden was ik ook zo )
quote:slinger die ICQ dan ook es aan man!
Op maandag 13 januari 2003 08:29 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb ook een hoop leuke meiden in me msn, niet om een vriendin te vinden.. vind het gewoon leuk om met zulke te praten![]()
quote:Is dit een uitnodiging?
Op maandag 13 januari 2003 08:35 schreef pizzaslut het volgende:[..]
slinger die ICQ dan ook es aan man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |