abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:56:07 #1
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7800511
EEN vriend van mij is nogal wanhopig. Omdat hij na zn ex (en enige vriendin) die hem vorig jaar na een maand gedumpt heeft, geen meisjes meer is tegengekomen die hem leuk vinden doet hij vreemd. Nouja...ik vind het vreemd.

Hij doet er alles aan om zoveel mogelijk knappe meisjes in zn msn-lijst te krijgen. Hij wil ze op msn leren kennen, en zorgen dat ze hem leuk gaan vinden. Bovendien vind hij tegenwoordig meisjes leuk die hij ziet lopen, terwijl hij ze niet eens kent...maar hij weet wel alles van ze.
Toch durft hij ze niet aan te spreken.
OOk als ik hem vraag waarom hij niet gewoon IRL met een meisje gaat praten zegt hij dat hij dat neit durft.
Maar in mijn idee is het slecht om iemand via msn te leren kennen, omdat hij zich op msn echt heel anders voordoet dan normaal.

Ook beweert hij dat hij maar zoveel mogelijk meisjes moet leren kennen, en hopen dat er een bij zit die hem leuk vind. Want ze vinden hem toch neit leuk. (alsof dr achter de gemiddelde jongen hordes meisjes aanlopen).
En het ergste. Hij vergelijkt zichzelf met anderen. Onder andere met mij, dr waren wel 2 jongens die mij leuk vonden, maar geen enkel meisje dat hem leuk vond.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om hem uit te leggen dat je geen vriendin moet gaan zoeken maar dr gewoon moet tegenkomen.
BEdankt voor serieuze reacties.
(btw. hij is absoluut niet lelijk ofzo)

imagination is more important than knowledge
pi_7800626
Erhm misschien probeert hij wel via MSN meer zelfvertrouwen te krijgen door daar eerst met meisje te praten en het daarna in het echt te proberen. En tja je kan hem wel zegge wat hij moet doen daar moet hij toch zelf achter komen denk ik.
-
  donderdag 9 januari 2003 @ 17:04:10 #3
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7800696
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:00 schreef Gijsje het volgende:
Erhm misschien probeert hij wel via MSN meer zelfvertrouwen te krijgen door daar eerst met meisje te praten en het daarna in het echt te proberen. En tja je kan hem wel zegge wat hij moet doen daar moet hij toch zelf achter komen denk ik.
tsja....maar hij leert meisjes zo kennen, en dan zijn ze helemaal neit zoals ze IRL zijn. En ik wil het hem best zelf laten ontdekken, maar dan wordt hij dus iedere keer weer depri als zo'n meisje heeft gezegd dat ze hem niet leuk vindt.
pi_7800780
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:04 schreef akkien het volgende:

[..]

tsja....maar hij leert meisjes zo kennen, en dan zijn ze helemaal neit zoals ze IRL zijn. En ik wil het hem best zelf laten ontdekken, maar dan wordt hij dus iedere keer weer depri als zo'n meisje heeft gezegd dat ze hem niet leuk vindt.

Uit een beetje eigen ervaring is liefde iets met vallen en opstaan hier leert hij alleen maar van. Heb het zelf ook zoiets zo geleerd
-
pi_7800823
tja, de puberteit...
erg onzeker is ie, komt ie vast wel overheen
[url=http://www.06ringtones.nl]06ringtones.nl[/url]
pi_7800837
das de nieuwe generatie msn'ers.... cassanova's op msn, losers IRL
Doh!
  donderdag 9 januari 2003 @ 17:15:27 #7
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7800900
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:12 schreef raampje het volgende:
eigenlijk was de wereld een stuk duidelijker zonder msn enzo.
  donderdag 9 januari 2003 @ 17:21:40 #8
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_7800989
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:07 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Uit een beetje eigen ervaring is liefde iets met vallen en opstaan hier leert hij alleen maar van. Heb het zelf ook zoiets zo geleerd

Hey Gekke gast! Ook al hier ?

Maar iig, tja, ik ken ook zo'n menneke die via msn meteen zijn liefde verklaart aan meidjes. is ie al een paar keer mee op z'n bek gegaan. Ik vind dat maar niks, als je zo'n obsessie hebt. Gewoon normaal doen en eerst je eigen weg vinden waarbij je jezelf goed voelt. Niet te veel zoeken en al helemaal niet geobsedeerd raken. Gewoon "tegen komen" is het beste.

mzzl.

Koude tosti's.... Brrrr....
pi_7801018
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:21 schreef geursel het volgende:

[..]

Hey Gekke gast! Ook al hier ?

Maar iig, tja, ik ken ook zo'n menneke die via msn meteen zijn liefde verklaart aan meidjes. is ie al een paar keer mee op z'n bek gegaan. Ik vind dat maar niks, als je zo'n obsessie hebt. Gewoon normaal doen en eerst je eigen weg vinden waarbij je jezelf goed voelt. Niet te veel zoeken en al helemaal niet geobsedeerd raken. Gewoon "tegen komen" is het beste.

mzzl.

hey ook hier leuke foto doe K de groete

enne tja je moet er zelf achter kome en niet zoeken dat werkt niet liefde komt meestal onverwachts.

-
  donderdag 9 januari 2003 @ 17:29:07 #10
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_7801092
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:12 schreef raampje het volgende:
Zo is niet iedereen natuurlijk he. Als je jezelf anders voordoet, dan ben je natuurlijk zelf schuld, maar het kan echt wel hoor. Ben zelf niet zo'n MSNner, maar heb via Lycos toch een aantal contacten opgebouwd, waaronder mijn huidige vriendin.
Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
  donderdag 9 januari 2003 @ 17:32:24 #11
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_7801121
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:29 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:

[..]

Zo is niet iedereen natuurlijk he. Als je jezelf anders voordoet, dan ben je natuurlijk zelf schuld, maar het kan echt wel hoor. Ben zelf niet zo'n MSNner, maar heb via Lycos toch een aantal contacten opgebouwd, waaronder mijn huidige vriendin.

Ik zeg ook niet dat het niet kan ( maat van me heeft ook vrouwke leren kennen via MSN ) maar je moet gewoon niet zo wanhopig klinken en bij elk vrouwke meteen overklomen als de beste jongen van de wereld. Als je gewoon jezelf blijft, dan is alles prima.

mzzl.

Koude tosti's.... Brrrr....
pi_7801167
Vrouwen hebben er schijnbaar een 6e zintuig voor. Als je niet lekker in je vel zit, en onzeker bent straal je dit op de een of andere manier uit. Dit pikken meisjes op.

Daarom is het ook een feit, dat als je eenmaal een vriendin hebt, je ineens veel meer succes hebt bij de vrouwen. Je bent vrolijk, opgewekt etc.

pi_7801213
Hij s gewoon homo
Jusqu'ici tout va bien...
pi_7801233
hij klinkt een beetje gefrustreerd in mijn ogen. Ik heb ook een tijd gehad dat ik heel lang single was en ook een hele zooi meisjes in m'n msn lijst had staan, en iedereen was een potentiele kandidaat. Zodoende zat ik dus elke dag uren te chatten met voor mij onbekende meisjes. Af en toe ontstond er een date uit en dat was dan even een week leuk maar toch was het niet wat ik eigenlijk zocht. Toen heb ik mezelf voorgenomen om niet meer te gaan zoeken en tja, toen was ZE daar ineens
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 9 januari 2003 @ 18:20:53 #15
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_7801721
met een vriendin zoeken is in principe niets mis.
Maar de manier waarop hij dit doet is wel beetje jammer... en overdreven..
Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_7801935
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:42 schreef nozem het volgende:
Ik heb ook een tijd gehad dat ik heel lang single was en ook een hele zooi meisjes in m'n msn lijst had staan, en iedereen was een potentiele kandidaat. Zodoende zat ik dus elke dag uren te chatten met voor mij onbekende meisjes.
Daar hoef je niet eens single voor te zijn hoor. Mijn vriend is ook zo.

Ik heb zelf het idee dat dit een beetje matjo ( weet niet hoe je dat schrijft) gedrag is.
En wat de topicschrijfster zei over dat geen mens hem leuk vond en haar wel. Daar kan ik wel over meepraten. Hij zet zichzelf voor het blok. Houd zo geen echte vrienden meer over. Ik vind het dus absoluut niet kunnen dat iemand zo'n gedrag vertoont. Gelukkig gaat het nu wel beter met mijn vriend.

[Dit bericht is gewijzigd door Catty34 op 09-01-2003 18:39]

Iedereen moet ergens in geloven, ik geloof dat ik nog iets te drinken neem
  donderdag 9 januari 2003 @ 18:35:37 #17
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_7801942
Puberen uit al die porien...
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_7802285
Hij denkt het lukt me IRL niet dan maar over MSN proberen. Althans daar komt het op neer... Tja of dat goed of slecht is ligt er net aan. De 1 doet zich over MSN inderdaad anders voor zoals jij zegt. En iemand anders is misschien wel gewoon zichzelf.. Tja.. Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan IRL contact als ik hem was, maar als het via MSN komt waarom niet? Maar hij is er duidelijk veels te druk mee bezig, moet je helemaal niet doen. Go with te flow en het komt vanzelf
pi_7802523
Heeft ie haast of zo? Klinkt behoorlijk gefrustreert. Relax and enjoy life as it comes.

En idd, juist omdat msn/icq etc zo'n vertekend beeld geeft als je iemand niet uit RL kent, is dat niet zo'n beste start.
Ik beschouw het meer als een soort alternatieve telefoon voor iemand die je in IRL hebt ontmoet, waarmee het klikte en je dan contact kan houden (naast bellen/uitgaan/etc).

vrijdag 10 januari 2003 @ 01:11:53 #20
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7812113
En wat is er nu zo gek aan dat een jongen zich wanhopig voelt als hij na tijden nog niets leuks tegen komt en mensen tegen hem aan lopen te zeuren: "joh, dat komt vanzelf". En zo'n tien verspilde jaren later komt ie er achter dat "vanzelf" eigenlijk de grootste bullshit is wat je maar kan bedenken. Wat moet je dan? Stug door blijven geloven in die zoethoudertjes? Of toch maar het heft zo goed en kwaad als het kan in eigen handen nemen?

* chocolatemoeze zelf denkt overigens dat je maar beter niet wanhopig kunt zijn en een gelukkig leven voor je zelf kunt bouwen, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 19:51:36 #21
40519 ThugLove
Me Against The World
pi_7842566
waarom wordt jij nie zijn vriendinnetje ?
Only God Can Judge Me
pi_7867365
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 19:51 schreef ThugLove het volgende:
waarom wordt jij nie zijn vriendinnetje ?
als dat tegen akkien is: die heeft al een vriend

btw akkien, ken ik die persoon?? (ik herken wel veel van mezelf terug in het verhaal, een jaar geleden was ik ook zo )

pi_7867788
Ik heb ook een hoop leuke meiden in me msn, niet om een vriendin te vinden.. vind het gewoon leuk om met zulke te praten
Lambo of Rekt
  maandag 13 januari 2003 @ 08:35:05 #24
24317 pizzaslut
of gewoon Eva B.
pi_7867813
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:29 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb ook een hoop leuke meiden in me msn, niet om een vriendin te vinden.. vind het gewoon leuk om met zulke te praten
slinger die ICQ dan ook es aan man!
kut
pi_7867886
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:35 schreef pizzaslut het volgende:

[..]

slinger die ICQ dan ook es aan man!

Is dit een uitnodiging?
Schaf msn maar aan
Lambo of Rekt
Forum Opties
Forumhop: