die botox reikt verquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft last van accuut geheugenverlies.
Ik weet niet waar dit nu ineens vandaan komt, maar Jessie heeft gehoord dat Merel bij het bezoek van Lexc had gezegd dat Jordy meer haar type is, dan Jessie. Ze heeft ook gezegd dat Jessie er slonsig bij loopt. Ze ontkent nu, maar volgens mij heeft ze dat wel gezegdquote:
ja heeft ze gezegdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit nu ineens vandaan komt, maar Jessie heeft gehoord dat Merel bij het bezoek van Lexc had gezegd dat Jordy meer haar type is, dan Jessie. Ze heeft ook gezegd dat Jessie er slonsig bij loopt. Ze ontkent nu, maar volgens mij heeft ze dat wel gezegd
zij kleed hem toch.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja heeft ze gezegdoh zo zielig, die Jessie
ja als een klein jochie in een pyamaatje, met als opschrift SHIRTJE, BROEKJEquote:
Klopt ze staat nu glashard te liegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:14 schreef snetje het volgende:
Merel heeft wel degelijk gezegd tegen Hiske dat ze niet snapte dat ze ooit op Jessie kon vallen ... dat Jordy meer haar type was en dat Jessie er als een slons bij liep ...
ik zie al weer trouble aankomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel is de hele dag al een beetje kortaf.
je moet rustig aan doen met je gezicht spieren....na botoxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel is de hele dag al een beetje kortaf.
Zeker weten toen het uit was met Jessiequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:14 schreef snetje het volgende:
Merel heeft wel degelijk gezegd tegen Hiske dat ze niet snapte dat ze ooit op Jessie kon vallen ... dat Jordy meer haar type was en dat Jessie er als een slons bij liep ...
Denk het ook. Even wat ruzie zoeken voor vanavond, zodat hij morgen een reden heeft een kogelvrij vest aan te trekken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:19 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jess heeft dit van achter gehoord, misschien welde beelden gezien.
Even een bommetje van de febo een dag voor het bezoek.
Nou, het is toch anders dan dat Merel vertelt. Hiske beaamt het zo'n beetje alleen niet dat het misschien Jordy niet was.quote:
Dat zeg ik netquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:21 schreef Flow3r het volgende:
Misschien heeft ie het gezien bij de febo op een filmpje
kaartje kopen.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
ik weet niet hoor..................... maar ik raak het plot kwijt
1 september is de filmavond.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
ik weet niet hoor..................... maar ik raak het plot kwijt
Heeft niks met jaloers te maken. Hij heeft weer meer lelijke uitspraken over hem gehoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
awwwww soooooo cute , een jaloerse Jessieniet echt
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb ze alle 28 gekocht, alle popcorn voor mezelf
But expensive to keep.quote:
Ook gehoordquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:14 schreef snetje het volgende:
Ik heb haar het horen zeggen, dat dat haar type was.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:25 schreef Mohitah het volgende:
Wat een verrotte meid die Merel zeg, Eruit met dat gelieg, ze moet echt op de bank
Tuurlijk moet er hier even een dingetje van gemaakt worden......alvast voor morgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Heeft niks met jaloers te maken. Hij heeft weer meer lelijke uitspraken over hem gehoord.
En vertrekt geen spiertje meer, vanmorgen vers lamgespoten met botoxquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:25 schreef Mohitah het volgende:
Wat een verrotte meid die Merel zeg, Eruit met dat gelieg, ze moet echt op de bank
Heeft hij weer een move gemaakt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
meneer grime dromend van hiske, beetje zelfde lange gezicht
een arabisch raspaard met een rooie knol
ahh... je gaat de zwarte markt op....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb ze alle 28 gekocht, alle popcorn voor mezelf
Laten we hopen dat ze het in de uitzending naast elkaar zetten : haar opmerking en haar ontkenningquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:25 schreef Mohitah het volgende:
Ik heb het haar ook allemaal horen zeggen, wees dan eerlijk en zeg ja het was toen uit en dan zeg je wel es dingen in boosheid of zo iets. Vreselijk ding bahquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar het horen zeggen, dat dat haar type was.
dat is jessie vergeten....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
wat ik niet begrijp is, dat Merel dat ook al tegen Jessie heeft gezegd, dat ze hem soms slonzig vindt, waarom is het nu een dingetje?
Morgen komt........quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
wat ik niet begrijp is, dat Merel dat ook al tegen Jessie heeft gezegd, dat ze hem soms slonzig vindt, waarom is het nu een dingetje?
Dit is van een andere orde, dacht ik. Dan moet moeder van Jessie het belangrijker vinden dat Merel haar zoon belazert, dan dan ze haar zoon zijn backup niet laat voor wat het is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:26 schreef Flow3r het volgende:
Vorige keer moest Jessie zich verdedigen omdat de moeder van Merel had geschreven dat hij zich negatief over haar had uit gelaten, mag hopen dat de moeder ven Jessie nu ook zo'n leuke brief schrijft
Toen ze het had gezegd( waren meerdere bewoners bij) was het wel paar graadjes erger dan toen tegen Jessie hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
nu vind ik die achterlijke meuk die ze Jesie aantrekt ook niet aantrekkelijk, maar ze heeft het hem wel zelf gezegd, de dramaqueenquote:
Omdat de febo even aan het roeren is voor morgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Nee, geen gezeur over boosheid, want ze meende het ook, en dat is niet erg. Je kan niet alles hebben, maar eh.... Jordy is wel een lekkerder en liever ding dan Jessie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:28 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ik heb het haar ook allemaal horen zeggen, wees dan eerlijk en zeg ja het was toen uit en dan zeg je wel es dingen in boosheid of zo iets. Vreselijk ding bah
de vraag blijft nog over of Jordie Merel wil, en dat denk ik nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, geen gezeur over boosheid, want ze meende het ook, en dat is niet erg. Je kan niet alles hebben, maar eh.... Jordy is wel een lekkerder en liever ding dan Jessie.
Het gaat om dat Merel gezegd zou hebben dat Jordy meer haar type isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Nou, dat is duidelijk Shelley in de zeik nemen, is niet hetzelfde. Hij moet wel niet zeuren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:29 schreef sjampoeh het volgende:
eh jessie roept ook steeds dat shel de moeder van zijn kinderen zijn en dat hij haar ten huwelijk wilde vragen. wel als grap ofzo maar heeft t vaak herhaald. was ook in de uitzending
doe maar 2 en krijgt 1 en dan, doe nog maar eenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:30 schreef FOKoffieleut het volgende:
text vast, nog steeds 2 whiskey, geen dubbele ofzo
ja maar wordt wel gezegd en gehoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dat is duidelijk Shelley in de zeik nemen, is niet hetzelfde. Hij moet wel niet zeuren.
Hij kan beter zien dat ze een uitnemer is en verrot is van binnen. Dan maakt het niet meer uit op wie ze valt.
Dat staat buiten kijf.... Even los van Jordy... die verdient een leuke meid.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de vraag blijft nog over of Jordie Merel wil, en dat denk ik niet
Ach.....vindt wel dat Jordy heel erg verheerlijkt wordt......ik kan nog niet oordelen of hij veel liever is, ja voor zijn moeder maar zijn dat de meeste zoons niet. En wat is bloedmooi??quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, geen gezeur over boosheid, want ze meende het ook, en dat is niet erg. Je kan niet alles hebben, maar eh.... Jordy is wel een lekkerder en liever ding dan Jessie.
nah iedereen ziet dat hij over Sjellie haar rug nog de mooie player wil lijken, wellicht om interessanter over te komen voor rupsje nooit genoegquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar wordt wel gezegd en gehoord.
Ja en niet iedereen kan dat onderscheid maken, das waar, schuimpjes will be schuimpjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja maar wordt wel gezegd en gehoord.
Met zijn hangtietenquote:
hij houdt haar straal voor de gek (denk ik) maar stiekem wil hij ook wel even zeesterren met EEN shelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah iedereen ziet dat hij over Sjellie haar rug nog de mooie player wil lijken, wellicht om interessanter over te komen voor rupsje nooit genoeg
en Sjellie die er helemaal intraptquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja en niet iedereen kan dat onderscheid maken, das waar, schuimpjes will be schuimpjes.
Ik ga niets afdoen aan dat alles. Ik vind het voldoende dat hij een leuke verschijning is, komt als een zachte lieve guy over. Of hij nou super dit of super dat is, maakt niet uit. Ik vind het leuker dan Jessie, dat staat voor mij als een paal boven water.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach.....vindt wel dat Jordy heel erg verheerlijkt wordt......ik kan nog niet oordelen of hij veel liever is, ja voor zijn moeder maar zijn dat de meeste zoons niet. En wat is bloedmooi??
hebben we gezien in uto1, als de remmen los zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij houdt haar straal voor de gek (denk ik) maar stiekem wil hij ook wel even zeesterren met EEN shel
Waarin? Ik heb iets gemist?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en Sjellie die er helemaal intrapt
Daar is ook niet veel voor nodig......quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga niets afdoen aan dat alles. Ik vind het voldoende dat hij een leuke verschijning is, komt als een zachte lieve guy over. Of hij nou super dit of super dat is, maakt niet uit. Ik vind het leuker dan Jessie, dat staat voor mij als een paal boven water.
dat dus, is niet super, en ook niet "bloedmooi" maar gewoon een harstikke leuk jong, niks mis meequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga niets afdoen aan dat alles. Ik vind het voldoende dat hij een leuke verschijning is, komt als een zachte lieve guy over. Of hij nou super dit of super dat is, maakt niet uit. Ik vind het leuker dan Jessie, dat staat voor mij als een paal boven water.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus, is niet super, en ook niet "bloedmooi" maar gewoon een harstikke leuk jong, niks mis mee
Sjellie denkt echt dat Jessie voor haar valtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarin? Ik heb iets gemist?
Ik ook .. die was toen behoorlijk aan het heen en weer rennen tussen die twee toen ze die ruzie hadden en het even uit was ...quote:
Dat is voor iedereen anders. Vin het een hele leuke jongen. Zet hem in een rij, dan komt hij er goed vanaf. Verder is bloedmooi in the eye of the beholder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus, is niet super, en ook niet "bloedmooi" maar gewoon een harstikke leuk jong, niks mis mee
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dee clip hadden ze het net over,speelt Jordy in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik denk ook dat hij in haar broekje zou willen kruipen. Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sjellie denkt echt dat Jessie voor haar valt
Begrijp je!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is ook niet veel voor nodig......![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]tuurlijk is dat harstikke gaaf, goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dee clip hadden ze het net over,speelt Jordy in.
Make trouble not war
Het mag niets kosten. Daar zijn ze alle gevoel voor gastvrijheid kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:40 schreef sjampoeh het volgende:
die mensen krijgen ook dat vieze frituur vreten ? man,man,man niet eens voor lekker eten zorgen
Jaja Wij van WC-eend…quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel gaat het morgen aan haar moeder vragen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:42 schreef sjampoeh het volgende:
merel gaat t haar moeder morgen vragen
quote:
neuh ze ziet dat merel stikgelukkig is met hem gok ik zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als we geluk hebben heeft ze nog een appeltje te schillen met Jessie.
met de nadruk op "stik"quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neuh ze ziet dat merel stikgelukkig is met hem gok ik zo
Ben reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neuh ze ziet dat merel stikgelukkig is met hem gok ik zo
slaat hij Lorenzo ook?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
lorenzo is de dupe van de losse handjes van de eikel van een vent van van een sky
ik begin de plot te begrijpen
En het werkwoord verricht Merel.quote:
Yup, Jessie is achter geweest, hij weet het dus zeker dat ze liegt tegen hemquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vermoed dat achter een filmpje gezien heeft.
Hoor Franny net zeggen dat ze Jessie naar achter had zien gaan en toen zei Merel.
O.. dan heb ik het gezegd, I don't care.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
sorry dit was een heel foute post
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Yup, Jessie is achter geweest, hij weet het dus zeker dat ze liegt tegen hem
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
slaat hij Lorenzo ook?![]()
![]()
Sjellie begrijp ik nog
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:47 schreef Maria44 het volgende:
Was tijdens bezoek van Lex dat ze het zei:
[ afbeelding ]
ik werd ff meegesleept in het verhaal Sjamp, het maakt veel emoties bij me losquote:
[ afbeelding ]
[..]
Hoppa, ff mailen naar Jessiequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:47 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|Staat bij de poortquote:
Juist!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah iedereen ziet dat hij over Sjellie haar rug nog de mooie player wil lijken, wellicht om interessanter over te komen voor rupsje nooit genoeg
En keihard liegen. Kijk goed, zo doet ze het dus!!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:47 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ruspsje nooit genoeg lacht zich kapot, dat het voetvolk erin trapt, werkmeid Sjellie, de vogel die waant zich in Games of Thrones, met haar lange waaierende jurk hand in hand met haar koning over het terrein, compleet delisional, allemaalquote:
Ik heb het filmpje gevonden…quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En keihard liegen. Kijk goed, zo doet ze het dus!!!!
ik gun iedereen alles, maakt mij niet zoveel uitquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
nog extra bezoekje lexie, jordy als specialguest filmavond
ow waar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gevonden…
Wat is HD?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op mijn HD, ik ben 'm aan het uploaden
Hard disk.quote:
quote:
beetje normale mensen willen van die oorlog af, je hoeft geen kant te zoeken, want dat is juist wat niet helpt, en gelukkig dringt dat steeds en steeds meer doorquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
adje: ik denk dat normale israelise mense goed zijn, maar die overheden van veel landen zijn ruk
Over 5 min in verslagen te zienquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:04 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ah zo haha, Ik ben niet zo bekend met al die afkortingen die hier soms voorbij komen
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over 5 min in verslagen te zien
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over 5 min in verslagen te zien
[ afbeelding ]
Die jongen wordt ergens in betrokken waar hij part noch deel aan heeft.quote:
wat zeiden ze ? Net gemistquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:08 schreef Bramenstruik het volgende:
de confrontatie, wat een gek die Jessie
is het die jongen zijn schuld dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
Dit was dus de hele reden waarom Jordy moest komen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Deze muis krijgt nog een staartje, want er zal echt wel iemand tegen Jessie zeggen dat het waar is.
En.. als jessie daar beelden van gezien heeft, kan hij geduldig zijn.
Dat zegt ieeee, iedereen daar weet al waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie had het op de markt van iemand gehoord
Heeft die wel gelijk in. Maar t zou ook vreemd zijn als Jordie het ineens op tv te zien krijgt. Denk niet dat Jessie er een foute bedoeling mee had. Maar ik kan mis zittenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:06 schreef Maria44 het volgende:
Jordy: ja woudie bij mij verhaal halen, ga lekker aan haar vragen, ja.....
Ja dat hoorde ik nog, maar dat gebruikt hj als een smoesje want Merel vroeg dat ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie had het op de markt van iemand gehoord
Ik denk de feboquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat Jessie over de rug van Jordy tv wil maken.
Het zou uitgezonden kunnen zijn en daarom vroeg hij het waarschijnlijk. Hij zei ook: voordat je het op tv ziet hoor je het nu van mij zelf.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Heeft die wel gelijk in. Maar t zou ook vreemd zijn als Jordie het ineens op tv te zien krijgt. Denk niet dat Jessie er een foute bedoeling mee had. Maar ik kan mis zitten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Heeft die wel gelijk in. Maar t zou ook vreemd zijn als Jordie het ineens op tv te zien krijgt. Denk niet dat Jessie er een foute bedoeling mee had. Maar ik kan mis zitten
Denk ik ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op dat hij het aan Jordy zelf gaat vragen. Jessie maakt geen goeie beurt hiermee. Beetje...... eh nee, erg zielig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
is het die jongen zijn schuld dan?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef zodeju het volgende:
Jessie had het op de markt gehoord en dagen lang er niet over gehad en vond het nu tijd om er over te beginnen......om toch nog de shine vandaag te pakken samen met Merel.![]()
Datum&tijd.. dat helpt geweldigquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:47 schreef Maria44 het volgende:
[ afbeelding ]
topquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Datum&tijd.. dat helpt geweldig
Die scene staat nu in verslagen
Huh... Jessie slaat de plank volkomen mis. Heb het niet gezien, maar ging hij ook helemaal in de aura van Jordy staan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal hoeren van de febo......als je nog een beetje waardigheid wilt houden dan moet je daar echt niet gaan zitten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op dat hij het aan Jordy zelf gaat vragen. Jessie maakt geen goeie beurt hiermee. Beetje...... eh nee, erg zielig.
Nog niet eens op het terrein komen, want je wordt er zo bijgesleurd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal hoeren van de febo......als je nog een beetje waardigheid wilt houden dan moet je daar echt niet gaan zitten.
Ben het er wel mee eens, niet eerlijk en opzichte van mensen die maar 2 bezoeken per jaar mogen hebbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
adje checkt bij jens wat hij van het bezoek van jordy vindt, tov iedereen vinden ze het helemaal niet helemaal fair, maar ze heeft het van iedereen het meeste nodig
Mariska zou dan Cees moeten laten komen, en dat gaat nu niet. dus.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
adje checkt bij jens wat hij van het bezoek van jordy vindt, tov iedereen vinden ze het helemaal niet helemaal fair, maar ze heeft het van iedereen het meeste nodig
Als Jessie kwaad wil kan hij misschien net zoals Merel met die meiden deed hem de toegang weigeren.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens, niet eerlijk en opzichte van mensen die maar 2 bezoeken per jaar mogen hebben
Lex zit er nog niet zo lang in en heeft voor die korte tijd 4 bezoeken.
Die was al lang het hek uit gegaan zonder die bezoekjes. Het mens heeft flinke problemen en ze moet geholpen worden om daar te blijven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens, niet eerlijk en opzichte van mensen die maar 2 bezoeken per jaar mogen hebben
Lex zit er nog niet zo lang in en heeft voor die korte tijd 4 bezoeken.
lolquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske is nu opeens de stiefzus.
Die heeft de hele zomer in haar zwarte wollen lange onderbroek rond gelopen daar worden je benen niet bruin van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
his had een hotpant aan moeten doen dan had die meneer een topavond gehad met het bijwerken an die melkflessen
Hoezo? Wie wat weigeren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Jessie kwaad wil kan hij misschien net zoals Merel met die meiden deed hem de toegang weigeren.....
Das toch niet gezond, wat doe je je zelf aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die was al lang het hek uit gegaan zonder die bezoekjes. Het mens heeft flinke problemen en ze moet geholpen worden om daar te blijven.
Die was er puur voor het Merel, Jessie item. Had Merel het over de vader van Adje gezegd dan had die vandaag een filmrol te pakken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef snetje het volgende:
Lex begint er nu over of ze dit als een bezoek zien ... ik mag het hopen toch? ... Eens kijken of ze dan nog zo blij is met Shelley haar actie ...
mens zit onder de schulden, dat is mijn aanname, mss niet terecht, ik zie een desperate zoon, mamma doe normaal!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:23 schreef Maria44 het volgende:
Lex heeft het soms moeilijk zegt ze. Jordy zegt: je weet waar je het voor doet he?
Dat vraag ik me ook elke dag weer af. Wat bezielt je om daar te gaan zitten in de wetenschap dat alles wat je doet en zegt voor jan en alleman te zien is en dat mensen over je oordelen. Keihard. Lijkt me vreselijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das toch niet gezond, wat doe je je zelf aan.
Ja, en als het nu leuk vindt. Maar een Lex en een Maris die het zo moeilijk hebben en naar huis willenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook elke dag weer af. Wat bezielt je om daar te gaan zitten in de wetenschap dat alles wat je doet en zegt voor jan en alleman te zien is en dat mensen over je oordelen. Keihard. Lijkt me vreselijk.
Ik mis een potloodventer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
een park, een verliefd stelletje een verdwaaldje jogger, zo moeilijk kan het toch niet zijn
Hij zegt ook laat buiten, buiten, maak je daar niet druk om.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mens zit onder de schulden, dat is mijn aanname, mss niet terecht, ik zie een desperate zoon, mamma doe normaal!
Nee het ging over zalf er op doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef IkFok het volgende:
Jordy heeft aanmerkingen over de tattoo van moeders. Misschien kan dylan het doen en toen SL
quote:
Dat is de issue niet, wat moet dat joch daar, mama ondersteunen in haar chaotische gedrag.. die film is BS natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:34 schreef Soulraven het volgende:
Die zoon is wel de volwassene vd twee.
quote:
Tuurlijk, is ook zo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is de issue niet, wat moet dat joch daar, mama ondersteunen in haar chaotische gedrag.. die film is BS natuurlijk
Merel heeft toch voor elkaar gekregen dat die vrijwilligsters niet meer mogen komen.....nu kan Jessie zeggen wil niet meer dat hij te pas en te onpas op het terrein komt. En het was sarcastisch bedoelt van mij.quote:
comformquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
750 ¤ behandeling gekregen voor 50¤ marktconform
gelijk heeft ze....zou ik ook doen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
750 ¤ behandeling gekregen voor 50¤ marktconform
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
naar de keel, niks geacteerd
waar woont je huis, ik hou je tegenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:38 schreef Maria. het volgende:
[..]
gelijk heeft ze....zou ik ook doen...
Hebben ze het nog over Frenkie gehad? Of andere tattooboys? Want mama labiel is naarstig op zoek naar een piemol met een tattoo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is de issue niet, wat moet dat joch daar, mama ondersteunen in haar chaotische gedrag.. die film is BS natuurlijk
jij wil eerst?...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waar woont je huis, ik hou je tegen
In het huisje ging het even over Frenkie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben ze het nog over Frenkie gehad? Of andere tattooboys? Want mama labiel is naarstig op zoek naar een piemol met een tattoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |