wie heeft er gelijk!?
quote:en wat zegt Hij ervan dan?
Op donderdag 9 januari 2003 16:41 schreef Bioslock het volgende:[..]
God.
quote:het staat er niet op juist...das het probleem! maar ik vind het juist heerlijk, daarom eet ik het nu ook zoveel als ik honger heb
Op donderdag 9 januari 2003 16:44 schreef Frollo het volgende:
Kijk eens op het zakje dan. Alle voedingsinfo staat er als het goed is gewoon op.
Overigens vind ik Japanse mix wel erg vies, dus zij liever dan ik.
[Dit bericht is gewijzigd door WoekieWoekie op 09-01-2003 16:47]
quote:[quote]
Op donderdag 9 januari 2003 16:41 schreef Bioslock het volgende:
[..]God.
Er zit weinig tot niets in.
Maar aan de andere kant denk ik dan: er gaat toch eten in.
Maar dan weer aan de andere kant: het moet ook verbrand worden en dus verbrand je energie, en waarschijnlijk meer dan het oplevert, omdat er niets in zit. Dusseh... volgens mij heb jij gelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 09-01-2003 16:47]
maar het is wel vies
quote:inderdaad, het is een van de beste. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon niet slim is om dat te eten als je aan het lijnen bent
Op donderdag 9 januari 2003 16:45 schreef WoekieWoekie het volgende:
Volgens mij is japanse mix een van de beste chipjes om te eten als je chipjes eet en je bent aan het lijnen.
Je kunt beter selderij of zo eten... (niet dat dat te vreten is...)
quote:hehe daarom eet ik dit dus...meestal eind van de middag voor de smaak effe zoals nu dus
Op donderdag 9 januari 2003 16:48 schreef McGry het volgende:[..]
quote:Ja zo denk ik dus ook..... je bent aan lijnen of nie, raampje!
Op donderdag 9 januari 2003 16:48 schreef McGry het volgende:[..]
inderdaad, het is een van de beste. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon niet slim is om dat te eten als je aan het lijnen bent
![]()
quote:Ow, wist ik niet. Ik dacht dat dat tegenwoordig overal op stond (verplicht).
Op donderdag 9 januari 2003 16:45 schreef raampje het volgende:
het staat er niet op juist...das het probleem!
quote:Volgens deze theorie val je van japanse mix af ??
Op donderdag 9 januari 2003 16:46 schreef Brighteyes het volgende:[..]
[quote]
en wat zegt Hij ervan dan?
[/quote
Die zegt dat je er net zoveel van mag eten als je wilt.Er zit weinig tot niets in.
Maar aan de andere kant denk ik dan: er gaat toch eten in.
Maar dan weer aan de andere kant: het moet ook verbrand worden en dus verbrand je energie, en waarschijnlijk meer dan het oplevert, omdat er niets in zit. Dusseh... volgens mij heb jij gelijk.
Het is wel gezond, maar nog beter is zoute popcorn, ga je weer meer drinken.
Nog beter... wortels, mandarijn, appel, selderij, bloemkoolroosjes met een heel light sausje van yoghurt!
quote:Ja, maar die nootjes zijn dus weer heel slecht voor de lijn, dus die moet je er dan dus uitvissen en NIET opeten.
Op donderdag 9 januari 2003 16:50 schreef WoekieWoekie het volgende:
Oh ik vind ze wel lekker, vooral de nootjes daarvan. Je moet wel de spicy-variant nemen eh
quote:zout is toch ook weer op z'n beurt slecht?
Op donderdag 9 januari 2003 16:54 schreef Kleintje het volgende:
Het is wel gezond, maar nog beter is zoute popcorn, ga je weer meer drinken.
quote:Zo werkt dat dus niet he. Er zijn maar heeeeeeel weinig mensen die een superstreng hongerdieet volhouden. Dat gaat misschien een paar dagen goed, maar zeer veel lijners worden dan helemaal gek en grijpen in een onbewaakt moment naar de frieten, chips en mayonaise. Waarvan ze dan weer spijt krijgen, zich klote voelen en de volgende keer nóg strenger voor zichzelf worden, wat natuurlijk niet lukt, enz. enz. enz.
Op donderdag 9 januari 2003 16:50 schreef sabientje het volgende:
je bent aan lijnen of nie
quote:Doe ik ook!
Op donderdag 9 januari 2003 16:49 schreef raampje het volgende:[..]
hehe daarom eet ik dit dus...meestal eind van de middag voor de smaak effe zoals nu dus
Heb er net een paar achter de kiezen
Denk ik.
quote:Ja, da's dan wel weer apart. Maar misschien omdat, zoals ik al eerder zei, het is hoe dan ook iets dat je in je mond stopt.
Op donderdag 9 januari 2003 16:54 schreef Kleintje het volgende:
Kan iemand mij dan vertellen waarom 25 gram japanse mix mij toch 1 punt kost bij de Weight Watchers!
Dus net zoveel als een bruine boterham!
Mijn zusje heeft een aantal jaren terug (2 of zo) eens met een dietiste gelijnd en die zei dat 'minder slechte' snacks onder andere die zoute sticks (Pretzels) waren, en ook Japanse Mix.
quote:[off-topic]Dan kan je beter een pak Smacks van Kelloggs kopen, of de goedkope Aldi-variant (Honey Hitters). Gepofte tarwekorrels met honing. Niet erg vet, en prima knaagwerk voor bij de tv. En het pak is ook nog eens een stuk groter.
Op donderdag 9 januari 2003 16:46 schreef Fannetje het volgende:
Japanse Mix is niet erg vet, is de beste 'chipsachtige snack' als je aan de lijn doet.maar het is wel vies
Ik eet dat zelf vaak noodgedwongen omdat ik darmklachten krijg van teveel borrelnootjes e.d., lijnen is wel het laatste waar ik zelf aan denk, maar volgens mij is het voor die groep die daar wèl aan doet niet verkeerd.[/off-topic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |