quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Geen Roy Orbinson?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ken die gast niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:08 schreef phoenyx het volgende:
Weet iemand nog iets over die Zorro die ooit een keer antwoordde? Staat me heel vaag iets van bij maar ik herinner me hem helemaal niet
quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Die ken ik niet, maar ik gok echt voor mijn eigen antw. Vaker voorbij gekomen bij dit soort vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:08 schreef maily het volgende:
4 was ook waar ik aan dacht. en 7 en 8 moeten 9 en 10 zijn. Stop de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Zou ook goed kunnen, maar toen ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Daar was inmiddels heel FOK! ook achter.quote:
Juist niet..quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar was inmiddels heel FOK! ook achter.
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou ook goed kunnen, maar toen ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:16 schreef TjerkdeVries het volgende:
[..]Als je terugscrollt kun je je antwoorden controleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man manUn dann rettet kein Kavallerie,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dat heb ik ook gelezen.. snap het niet echt.. er was verdeeldheid, 1 persoon zegt dat het die is, ik bevestig het en in 3 minuten tijd (zonder reacties) wist heel fok het al blijkbaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hier pas ik denk ikVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Met de voorbeeldfoto (exact dezelfde als waar de foto uit de vraag vandaan kwam) erbij was het wel beslist dacht ikquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen.. snap het niet echt.. er was verdeeldheid, 1 persoon zegt dat het die is, ik bevestig het en in 3 minuten tijd (zonder reacties) wist heel fok het al blijkbaar...
Ik had die reactie nog niet gezien vandaar dat jouw reactie voor mij wat raar overkwamquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met de voorbeeldfoto (exact dezelfde als waar de foto uit de vraag vandaan kwam) erbij was het wel beslist dacht ik
Komen zo nieuwe vragen aan, geen paniekquote:
Nou, op naar de volgende dan. Succes met de films, niks voor mijquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik had die reactie nog niet gezien vandaar dat jouw reactie voor mij wat raar overkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |