abonnement Unibet Coolblue
pi_188495001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:25 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Ingaan op een uitnodiging lijkt mij wel zo beleefd tenzij je een valide reden hebt. De schuld ligt voornamelijk bij degene die de uitnodiging heeft verstuurd. Als de organisatie van het festival niet goed heeft ingeschat dat haar publiek hier helemaal niet op zit te wachten dan ligt de schuld bij hun. Het is niet dat ze uit eigen beweging het podium opklom en de muziek uit drukte.Het tijdstip en locatie vind ik nogal vreemd. Ik moet toegeven dat zij ook een beetje schuld heeft omdat zij zelf ook wel een beeld kan hebben van haar leeftijdsgenoten en de verwachte respons, al ging het er op de andere festivals waar ze was niet zo aan toe.
Het is ook de verantwoordelijkheid van degenen die haar hebben uitgenodigd, maar muziek-festivals en speeches over het milieu zou je ook eigenlijk gescheiden moeten houden.

Ze moet wel ergens een podium krijgen, maar bijvoorbeeld in het Vondelpark, tijdens een Groen-Links bijeenkomst ofzo.

Dan weet ze ook zeker dat ze geen urine of andere vloeistoffen over zich heen krijgt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:31:29 #152
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188495026
Hoeveel mensen riepen eigenlijk boeh? 20%? 30%? Misschien was de meerderheid het wel met r eens en vond het wel mooi? Die hoor je alleen niet...
pi_188495068
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:31 schreef VoMy het volgende:
Hoeveel mensen riepen eigenlijk boeh? 20%? 30%? Misschien was de meerderheid het wel met r eens en vond het wel mooi? Die hoor je alleen niet...
Dat is het punt niet, die mensen die urine gooien kan je er niet van tevoren uit gaan filteren. Ze hebben niet op hun voorhoofd staan " wij gaan dadelijk urine over dat de Wever meisje heen gooien"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188495106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat was het punt niet. Jij wil graag 2 minuten raaskallen over de islam, ik geef aan dat dat al kan. Alleen niet op Pukkelpop ofzo. Op de IJzerwake kan dat prima.

Overigens zijn die 2 ook niet echt vergelijkbaar natuurlijk.
Waarom kan dat op Pukkelpop niet?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188495131
quote:
Pukkelpop verwijdert leeuwenvlaggen na incident met Anuna De Wever
https://www.hln.be/de-kra(...)a-de-wever~a71e8623/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188495138
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waarom kan dat op Pukkelpop niet?
Omdat-ie het dan waarschijnlijk niet of nauwelijks overleeft.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:41:46 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188495210
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Steeds hetzelfde patroon, klimaatactivisten klitten samen met (extreem)links, critici worden geframed als extreemrechts en vervolgens iedereen huilen want polarisatie.

Ben ik nou de enige die dit ziet gebeuren?
Verkeerde volgorde. Het start hier 9 van de 10 keer met een boze rechtse man die iets op internet heeft gelezen, dat gigantisch opblaast, en vervolgens hetzelfde sneeuwvlokjesgedrag vertoont als een genderdyfuse SJW'er.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:42:15 #158
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188495216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:31 schreef VoMy het volgende:
Hoeveel mensen riepen eigenlijk boeh? 20%? 30%? Misschien was de meerderheid het wel met r eens en vond het wel mooi? Die hoor je alleen niet...
De meerderheid riep boeh
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:44:14 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188495253
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

"Boehoe, niet over 1 kam scheren" gaat dan ook alleen op als je het over bewezen "misdadige" groepen hebt.

Zijn het van die vieze witte niet deugers, dan zijn ze uiteraard wel allemaal hetzelfde en intens misdadig en fout.

Elke dag weer hetzelfde hypocriete gedraai.
'Bewezen' misdadige groepen.

Bron naar het academische artikel + vakblad waar ik deze analyse kan vinden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:45:37 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188495276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom moet je op een popfestival überhaupt iemand laten speechen over het milieu?

Kras ff lekker op. Mensen willen feesten en pillen slikken.
Dat moest van Soros, denk ik.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188495331
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:33 schreef tesssssssss het volgende:
Ze hebben niet op hun voorhoofd staan " wij gaan dadelijk urine over dat de Wever meisje heen gooien"
Soms dragen ze anders wel petjes of andere kledingstukken met het logo van een urine merk..
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:51:14 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188495362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

De meerderheid riep boeh
Je was erbij?
pi_188495458
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat moest van Soros, denk ik.
Het blijkt dat mensen daar niet op zitten te wachten.

Had ieder weldenkend mens van tevoren kunnen voorspellen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:57:24 #164
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188495462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:51 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je was erbij?
Er zijn bewegende beelden van
https://www.hln.be/showbi(...)wenvlaggen~a18f996c/
pi_188495499
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Verkeerde volgorde. Het start hier 9 van de 10 keer met een boze rechtse man die iets op internet heeft gelezen, dat gigantisch opblaast, en vervolgens hetzelfde sneeuwvlokjesgedrag vertoont als een genderdyfuse SJW'er.
Waar is "hier"? We hebben het namelijk over een voorval op Pukkelpop.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:00:42 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188495516
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:26 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Grappig en voorspelbaar dat je dit uit mijn tekst haalt.

Mijn post was abstract bedoeld. Ik roep al tijden op tot meer openlijk verzet tegen de regressieven. Niet meer als makke schapen luisteren naar hun kletskoek terwijl je jezelf zit te verbijten, of klagen "dat je je mening niet mag uiten". De oplossing zit in de herovering van het publieke domein, gesteund door een nieuwe lange mars door de instituties.

Als je een GroenSinister of D66-figuur op straat ziet, of mensen die regressieve denkbeelden uitdragen: nawijzen en uitlachen op straat.
Liever mei 1968 dan jouw 'droombeeld' van het publieke domein.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:02:07 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188495537
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar is "hier"? We hebben het namelijk over een voorval op Pukkelpop.
Hier, in NWS.

Het aantal SJW'ers is hier - gelukkig - op een hand te tellen. Het aantal boze mannetjes dat reageert op SJW'ers en hun gezeik, daar kun je enkele voetbalkantines mee vullen.

Tweede reeks hierover... nuff said.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188495561
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hier, in NWS.

Het aantal SJW'ers is hier - gelukkig - op een hand te tellen. Het aantal boze mannetjes dat reageert op SJW'ers en hun gezeik, daar kun je enkele voetbalkantines mee vullen.

Tweede reeks hierover... nuff said.
En wat wil je precies met die constatering? Mogen mensen hun ongenoegen niet uiten over het feit dat je zelfs op een festival niet meer veilig bent voor links gedram?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:09:11 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188495626
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En wat wil je precies met die constatering? Mogen mensen hun ongenoegen niet uiten over het feit dat je zelfs op een festival niet meer veilig bent voor links gedram?
Juist wel; vind het zeer vermakelijk. Ik had, lang geleden, toen ik nog idealistisch was, het idee dat men uit diens plaat zou gaan wanneer het arbeidsrecht weer verder versoepeld werd (misschien drie, vier posts), of de sociale zekerheden verder werden uitgehold (met pijn en moeite misschien één draadje), maar nu weet ik dat een handjevol SJW'ers pas echt reden tot schuimbekken is. Wat heet, als ik het zo lees zou een traumateam voor de belaagde festivalgangers niet misplaatst zijn geweest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188495655
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Juist wel; vind het zeer vermakelijk. Ik had, lang geleden, toen ik nog idealistisch was, het idee dat men uit diens plaat zou gaan wanneer het arbeidsrecht weer verder versoepeld werd (misschien drie, vier posts), of de sociale zekerheden verder werden uitgehold (met pijn en moeite misschien één draadje), maar nu weet ik dat een handjevol SJW'ers pas echt reden tot schuimbekken is. Wat heet, als ik het zo lees zou een traumateam voor de belaagde festivalgangers niet misplaatst zijn geweest.
Klaag dan niet zo als een oud wijf.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:11:59 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188495673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Klaag dan niet zo als een oud wijf.
Ik klaag helemaal niet; dan zou ik wel 'boe' roepen. Zie het als een grappige, tragikomische constatering.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188496138
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Verkeerde volgorde. Het start hier 9 van de 10 keer met een boze rechtse man die iets op internet heeft gelezen, dat gigantisch opblaast, en vervolgens hetzelfde sneeuwvlokjesgedrag vertoont als een genderdyfuse SJW'er.
Nee, dat waar mee het start en dat is niet dat waar K Scheurbuik het over heeft.

Maar ga jij maar weer boos reageren op boze reacties ditmaal nav opgedrongen klimaat hysterie.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:41:59 #173
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188496181
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Er zijn bewegende beelden van
https://www.hln.be/showbi(...)wenvlaggen~a18f996c/
Bedankt voor de link naar een artikel met deze tekst:
quote:
"Drie vierde juichte wel mee”

Anuna schuimt deze zomer samen met Youth for Climate verschillende festivals af om met ‘Clap for Climate’ de aandacht te vestigen op de klimaatproblematiek. Na onder andere Dranouter en Cactusfestival was gisteren dus Pukkelpop aan de beurt.

Anuna bevestigt tegenover VTM Nieuws dat er boegeroep was, maar benadrukt dat ze vooral positieve reacties kreeg. “Drie vierde was wel heel enthousiast aan het juichen en klappen. Maar dat is natuurlijk niet zo leuk. Er zijn op elk festival waar we komen gemengde reacties. Er is applaus, maar evengoed boegeroep. Het belangrijkste is dat mensen de boodschap die we willen uitdragen meekrijgen.”

Dan vraag ik me af, kun je niet lezen? Of lees je gewoon niet waar je naar linkt? Of ben je zo iemand die weigert om dingen te lezen en geloven die niet in zn beperkte wereldbeeld passen? Dat laatste natuurlijk sowieso, maar een van die eerste 2 zaken wellicht ook?
pi_188496206
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hier, in NWS.

Het aantal SJW'ers is hier - gelukkig - op een hand te tellen. Het aantal boze mannetjes dat reageert op SJW'ers en hun gezeik, daar kun je enkele voetbalkantines mee vullen.

Tweede reeks hierover... nuff said.
Het gaat in principe dus niet zo heel erg over die paar SJWers.

Het gaat vooral over de ruimte en spotlight die die paar SJWers krijgen. Dáár zijn veel mensen nu steeds vaker en steeds meer klaar mee.
Dáár gaat het meeste gezeik van de boze mannetjes hierover.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:51:31 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188496348
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee, dat waar mee het start en dat is niet dat waar K Scheurbuik het over heeft.

Maar ga jij maar weer boos reageren op boze reacties ditmaal nav opgedrongen klimaat hysterie.
Gast, boos?

Ik vergelijk het met de huidige anti-rook hysterie. Als verstokt roker - heerlijk, tabak - kan ik dan twee dingen doen. Mezelf gigantisch lopen opwinden over al die regeltjes, reclames en verboden, met rood aangelopen hoofd wijzen naar uitlaatgassen en vliegvakanties en mezelf lekker in een slachtofferrol zetten, of ik laat de boel lekker de boel, verkas naar een terrein waar ik er een kan opsteken, en geniet van het moment. Prijzen omhoog? Ze gaan hun gang maar. Rookverbod op het station? Prima. Allerlei verwijten aangaande het kapotdoodmaken van mijn hele omgeving en de planeet en de kosmos aanhoren? Joh, als dat iemands dag maakt.

Boos zou ik eerder zijn op eerdergenoemde sociale zaken die m.i. van iets prangender aard zijn dan die drieëneenhalve SJW'er met teveel vrije tijd en een messiascomplex. Maar daarin sta ik kennelijk alleen, dus ook daaromtrent: het zal wel.

Proportionaliteit is een ding van het verleden, geloof ik. Is gewoon machtig interessant om te zien hoe zo'n klein clubje zoveel emotie kan losmaken, terwijl je ook de boel gewoon kunt negeren. Misschien komen dan echte problemen weer aan de orde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188496728
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gast, boos?
Ga het dan ook niet zo opzichtig verdraaien als in #158.
quote:
Ik vergelijk het met de huidige anti-rook hysterie. Als verstokt roker - heerlijk, tabak - kan ik dan twee dingen doen. Mezelf gigantisch lopen opwinden over al die regeltjes, reclames en verboden, met rood aangelopen hoofd wijzen naar uitlaatgassen en vliegvakanties en mezelf lekker in een slachtofferrol zetten, of ik laat de boel lekker de boel, verkas naar een terrein waar ik er een kan opsteken, en geniet van het moment. Prijzen omhoog? Ze gaan hun gang maar. Rookverbod op het station? Prima. Allerlei verwijten aangaande het kapotdoodmaken van mijn hele omgeving en de planeet en de kosmos aanhoren? Joh, als dat iemands dag maakt.

Boos zou ik eerder zijn op eerdergenoemde sociale zaken die m.i. van iets prangender aard zijn dan die drieëneenhalve SJW'er met teveel vrije tijd en een messiascomplex. Maar daarin sta ik kennelijk alleen, dus ook daaromtrent: het zal wel.

"Het zal wel", maar dan toch wel getriggerd raken om (zo) te reageren als in #158? Lastig om te geloven... Hadden wij laatst ook al niet zo soortgelijk gesprekje? :)


De ruimte die jij nu nog hebt om lekker je sigaret te roken, waarbij je ook niet gelijk gezeur aan je hoofd krijgt word steeds beperkter. Er is een limiet tot wanneer een persoon van mening is dat er een grens bereikt is, en die persoon het nodig acht om er wat van te zeggen. En dat verschilt van persoon tot persoon. Dat jij klaarblijkelijk een veel langere rek daarin hebt dan menig één, is inmiddels wel duidelijk. Fijn voor jou.

Maar heeft de ander dan geen recht om te "zeuren" als die persoon van mening is dat voor hem of haar de grens bereikt is? Is jouw lijn de lijn der lijnen, en is één ieder die eerder gaat "zeuren" een eenvoudige boosman die niets anders dan lekker stukje dedain op z'n brood verdient?
quote:
Proportionaliteit is een ding van het verleden, geloof ik. Is gewoon machtig interessant om te zien hoe zo'n klein clubje zoveel emotie kan losmaken, terwijl je ook de boel gewoon kunt negeren. Misschien komen dan echte problemen weer aan de orde.
Nogmaals; het word steeds moeilijker om te negeren omdat er zoveel aandacht aan die paar SJWers geschonken word.
Waardoor het idd lastiger word om ware problemen weer aan de orde te laten komen, ja, eens. Dat zeg ik.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:22:27 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188496848
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ga het dan ook niet zo opzichtig verdraaien als in #158.
[..]

"Het zal wel", maar dan toch wel getriggerd raken om (zo) te reageren als in #158? Lastig om te geloven... Hadden wij laatst ook al niet zo soortgelijk gesprekje? :)

De ruimte die jij nu nog hebt om lekker je sigaret te roken, waarbij je ook niet gelijk gezeur aan je hoofd krijgt word steeds beperkter. Er is een limiet tot wanneer een persoon van mening is dat er een grens bereikt is, en die persoon het nodig acht om er wat van te zeggen. En dat verschilt van persoon tot persoon. Dat jij klaarblijkelijk een veel langere rek daarin hebt dan menig één, is inmiddels wel duidelijk. Fijn voor jou.

Maar heeft de ander dan geen recht om te "zeuren" als die persoon van mening is dat voor hem of haar de grens bereikt is? Is jouw lijn de lijn der lijnen, en is één ieder die eerder gaat "zeuren" een eenvoudige boosman die niets anders dan lekker stukje dedain op z'n brood verdient?
[..]

Nogmaals; het word steeds moeilijker om te negeren omdat er zoveel aandacht aan die paar SJWers geschonken word.
Waardoor het idd lastiger word om ware problemen weer aan de orde te laten komen, ja, eens. Dat zeg ik.
Door wie wordt er aandacht aan geschonken?

En getriggered... neuh... dan zou ik als een zwaar verontwaardigde user TR's bij het leven zetten en FB volbaggeren, omdat ik in mijn 'pleziertje' gestoord wordt door mij onwelgevallige, opgedrongen meningen... of zoiets.

Verder steek ik er nog eentje op. Omdat het kan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:34:56 #179
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188497029
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waar kan ik dat lezen dan?
De OP?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_188497077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waar kan ik dat lezen dan?
Er werd op tenten gesprongen en er werden tenten open gemaakt snachts. De Wever heeft het zelf niet gemerkt maar vermoedt dat ze naar haar op zoek waren. Dat is dus geenszins een vaststaand feit.

Als jonge snaak heb ik een keer op camping Appelhof op Terschelling gestaan, dat was nog voordat De Wever verwekt was en toen werd er ook op tenten gesprongen en werden er tenten open gemaakt. Naar De Wever was men in ieder geval niet op zoek. Het kan dus net zo goed jolig geklier zijn geweest. Maar het komt natuurlijk beter uit om dat in de schoenen te schuiven van vermeend extreem rechts.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188497150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Door wie wordt er aandacht aan geschonken?
Mainstream media en de politiek.

We gaan nu echt in circeltjes.
quote:
En getriggered... neuh... dan zou ik als een zwaar verontwaardigde user TR's bij het leven zetten en FB volbaggeren, omdat ik in mijn 'pleziertje' gestoord wordt door mij onwelgevallige, opgedrongen meningen... of zoiets.

Verder steek ik er nog eentje op. Omdat het kan.
De rest van m'n post negeer je dus maar volledig?

Steek er nog maar één op ja.
Zolang het nog kan.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188497174
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er werd op tenten gesprongen en er werden tenten open gemaakt snachts. De Wever heeft het zelf niet gemerkt maar vermoedt dat ze naar haar op zoek waren. Dat is dus geenszins een vaststaand feit.

Als jonge snaak heb ik een keer op camping Appelhof op Terschelling gestaan, dat was nog voordat De Wever verwekt was en toen werd er ook op tenten gesprongen en werden er tenten open gemaakt. Naar De Wever was men in ieder geval niet op zoek. Het kan dus net zo goed jolig geklier zijn geweest. Maar het komt natuurlijk beter uit om dat in de schoenen te schuiven van vermeend extreem rechts.
Gebeurt bij elk festival toch?

Ook al wel eens iemand s nachts van mijn iglotentje geduwd/gemept terwijl ik erin lag.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:44:58 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188497193
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:42 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Mainstream media en de politiek.

We gaan nu echt in circeltjes.
[..]

De rest van m'n post negeer je dus maar volledig?

Steek er nog maar één op ja.
Zolang het nog kan.
Werkelijk, ja?

Zeg eens, hoe vaak word jij in het dagelijks leven geconfronteerd met die idiote SJW-politiek?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188497362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:34 schreef BlackNero het volgende:
De OP?
Ja prima, "volgens" iemand...

Anyway:

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Er werd op tenten gesprongen en er werden tenten open gemaakt snachts. De Wever heeft het zelf niet gemerkt maar vermoedt dat ze naar haar op zoek waren. Dat is dus geenszins een vaststaand feit.
Dit dus.

Er wordt alleen maar geouwehoerd over doodsbedreigingen, flessen zeik en gesloopte tenten. Het enige feit wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat de partytent van de Wever kapot is, verder niks. En als ik dit plaatje zo eens bekijk lijkt me het meer een wonder dat zo'n tentje heel blijft... :')

pi_188497374
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Werkelijk, ja?

Zeg eens, hoe vaak word jij in het dagelijks leven geconfronteerd met die idiote SJW-politiek?
Wat een flauwe vraag. Laat me raden, als dit aantal in jouw ogen te laag is, dan diskwalificeer ik mijzelf als legitieme zeurder, en ben ik niets meer dan een boosblankman.

Wij gaan in circeltjes, je negeert m'n antwoorden en verlangt nu opnieuw een antwoord van mij?

Nee.

Steek er maar één op.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:57:04 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188497397
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:55 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat een flauwe vraag. Laat me raden, als dit aantal in jouw ogen te laag is, dan diskwalificeer ik mijzelf als legitieme zeurder, en ben ik niets meer dan een boosblankman.

Wij gaan in circeltjes, je negeert m'n antwoorden en verlangt nu opnieuw een antwoord van mij?

Nee.

Steek er maar één op.
Helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188497507
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waarom kan dat op Pukkelpop niet?
Omdat ze niet zitten te wachten op verzuurd geleuter gok ik. Er zitten wat meters verschil tussen iemand die door bepaalde idealen wordt gedreven en iemand die alleen maar zit te kankeren en te huilen over bepaalde bevolkingsgroepen of een religie.
pi_188497664
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:32 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik deed geen uitspraak over wat Anuna zelf is overkomen. Als wat jij zegt gebeurt is en de daders kunnen herkend worden, dan moeten ze opgepakt worden.

Nogmaals: mijn post had een abstracte bedoeling waarin ik in algemene zin uitspraken deed over een tegenwicht bieden aan de sinds mei 1968 dominante opvattingen.
Wannabe Baudet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:33:25 #189
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_188497984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja prima, "volgens" iemand...

Anyway:
[..]

Dit dus.

Er wordt alleen maar geouwehoerd over doodsbedreigingen, flessen zeik en gesloopte tenten. Het enige feit wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat de partytent van de Wever kapot is, verder niks. En als ik dit plaatje zo eens bekijk lijkt me het meer een wonder dat zo'n tentje heel blijft... :')

[ afbeelding ]
Volgens een journalist. Die hebben technisch gezien een belang bij het vertellen van de waarheid. Al vind ik het wel vreemd dat hij dit wel twittert en het niet terug te vinden is in een artikel van zijn medium. Aangezien de bron zijn eigen dochter is kan hij dit ook nooit hard maken. Maar ik ga er ook niet zomaar van uit dat hij dan maar liegt.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:37:28 #190
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188498055
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:41 schreef VoMy het volgende:

[..]

Bedankt voor de link naar een artikel met deze tekst:
[..]

Dan vraag ik me af, kun je niet lezen? Of lees je gewoon niet waar je naar linkt? Of ben je zo iemand die weigert om dingen te lezen en geloven die niet in zn beperkte wereldbeeld passen? Dat laatste natuurlijk sowieso, maar een van die eerste 2 zaken wellicht ook?
Dat zijn haar woorden. We zien beiden dat, dat niet klopt
pi_188498180
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat ze niet zitten te wachten op verzuurd geleuter gok ik. Er zitten wat meters verschil tussen iemand die door bepaalde idealen wordt gedreven en iemand die alleen maar zit te kankeren en te huilen over bepaalde bevolkingsgroepen of een religie.
Nee ze zitten idd niet te wachten op verzuurd geleuter, dus ook geen zuur geleuter in de vorm van gekanker en gehuil over klimaathysterie.

Dat er dan voor mij geen mogelijkheid is om mijn ideologische waarden op een podium van een groot mainstream festival kenbaar te maken, omdat dan er ook niemand op zit te wachten vind ik niet raar. Net zoals ik het niet raar vind dat meer mensen vinden dat klimaatpraat daar en op dat moment ook niet aan de orde behoeft te zijn.

Maar wat raar toch dat er toch ook weer mensen zijn die dat laatste dan weer wel raar vinden.

...Dat je denkt dat de massale meute wél zit te wachten op klimaathysterisch en ideologisch gekanker en gehuil, maar niet op ideologisch gekanker en gehuil over een ideologie die de universele rechten van de mens in het algemeen aan de lopende band schendt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 18 augustus 2019 @ 01:05:23 #192
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_188499663
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies hetzelfde verhaal. Als iemand toestemming heeft en je bent het er niet mee eens loop je weg. Staan Pegida en dat meisje voor een leeg veld te spreken
Je loopt niet weg als je 200 euro hebt betaald om te mogen genieten van muziek.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_188499718
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Verkeerde volgorde. Het start hier 9 van de 10 keer met een boze rechtse man die iets op internet heeft gelezen, dat gigantisch opblaast, en vervolgens hetzelfde sneeuwvlokjesgedrag vertoont als een genderdyfuse SJW'er.
Dit. Al een topic lang reacties die ten eerste haar activisme afkeuren, en dan eventueel pas haar belaging.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188499722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het blijkt dat mensen daar niet op zitten te wachten.

Had ieder weldenkend mens van tevoren kunnen voorspellen.
Perfect moment om bier te halen, zou ik dan denken.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 18 augustus 2019 @ 01:14:18 #195
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_188499752
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hier, in NWS.

Het aantal SJW'ers is hier - gelukkig - op een hand te tellen.
Serieus? 😂
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 18 augustus 2019 @ 01:16:55 #196
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_188499778
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 01:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit. Al een topic lang reacties die ten eerste haar activisme afkeuren, en dan eventueel pas haar belaging.
Haar belaging? Een belaging waar ze door heen wist te slapen, dat zal me een belaging geweest zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_188500181
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 01:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit. Al een topic lang reacties die ten eerste haar activisme afkeuren, en dan eventueel pas haar belaging.
Ik keur het beiden af. En ik had van tevoren kunnen voorspellen dat het zou eindigen in boegeroep.

Prima dat je activistisch bent maar val mensen daar niet op een feestje mee lastig.

Van belaging lees ik niets terug in het artikel maar mocht dat gebeurd zijn keur ik dat uiteraard ook af.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188500540
Ik keur ook alles af, vooral die festivals.
pi_188501510
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wannabe Baudet
Ja, want niemand kon dat voor hem bedenken natuurlijk. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188505388
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja prima, "volgens" iemand...

Anyway:
[..]

Dit dus.

Er wordt alleen maar geouwehoerd over doodsbedreigingen, flessen zeik en gesloopte tenten. Het enige feit wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat de partytent van de Wever kapot is, verder niks. En als ik dit plaatje zo eens bekijk lijkt me het meer een wonder dat zo'n tentje heel blijft... :')

[ afbeelding ]
Die malloten voor de ingang met die collaboratievlaggen.
pi_188507141
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja prima, "volgens" iemand...

Anyway:
[..]

Dit dus.

Er wordt alleen maar geouwehoerd over doodsbedreigingen, flessen zeik en gesloopte tenten. Het enige feit wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is dat de partytent van de Wever kapot is, verder niks. En als ik dit plaatje zo eens bekijk lijkt me het meer een wonder dat zo'n tentje heel blijft... :')

[ afbeelding ]
Als ik dit zo eens zie ga ik de volgende keer dat ik naar LL ga toch eens de glamping optie bekijken. :D
pi_188508347
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:52 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die malloten voor de ingang met die collaboratievlaggen.
Op een bezoekersaantal van 180.000 personen tel ik nog geen 10 personen met vlaggen. Nou, poeh poeh :') het is toch wat hoor.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188510586
Is het raar dat ik nog nooit van dat kind gehoord heb?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 18 augustus 2019 @ 22:22:24 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188512946
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:52 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die malloten voor de ingang met die collaboratievlaggen.
Die vlaggen hebben niets met collaboratie te maken.

Of zullen we de NL vlag een kolonisatievlag gaan noemen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188529196
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:22 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die vlaggen hebben niets met collaboratie te maken.

Of zullen we de NL vlag een kolonisatievlag gaan noemen?
Ze hebben alles met collaboratie te maken en dat weet jij zelf ook wel. En hoe je de Nederlandse vlag noemt kan me niks schelen.
De Nederlandse afdeling van voorpost gebruikt een andere collaboratievlag: die van de NSB: oranje blanje bleu.
pi_188529207
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Op een bezoekersaantal van 180.000 personen tel ik nog geen 10 personen met vlaggen. Nou, poeh poeh :') het is toch wat hoor.
Daarom, malloten. Die denken dat ze iets voorstellen.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 augustus 2019 @ 22:50:08 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188529237
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:48 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ze hebben alles met collaboratie te maken en dat weet jij zelf ook wel. En hoe je de Nederlandse vlag noemt kan me niks schelen.
De Nederlandse afdeling van voorpost gebruikt een andere collaboratievlag: die van de NSB: oranje blanje bleu.
https://www.hln.be/video/(...)icus-legt-uit~p96187
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188532198
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 01:11 schreef probeer het volgende:

[..]

Perfect moment om bier te halen, zou ik dan denken.
pi_188532200
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:21 schreef hvan het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van dat kind gehoord heb?
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:44:10 #210
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188532231
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:48 schreef stekelzwijn het volgende:
De Nederlandse afdeling van voorpost gebruikt een andere collaboratievlag: die van de NSB: oranje blanje bleu.
Dat is toch de vlag die Martin Bosma op zijn werkkamer heeft hangen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 augustus 2019 @ 22:22:57 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188580878
quote:
Parket start onderzoek naar bedreigingen Anuna De Wever op Pukkelpop



Het parket van Limburg gaat de bedreigingen aan het adres van klimaatactiviste Anuna De Wever op Pukkelpop onderzoeken. Dat bevestigt persmagistraat Anja De Schutter.

Vorige week donderdag werd De Wever door een deel jongeren uitgejouwd tijdens ‘Clap for Climate’. een actie om de aandacht te vestigen op het klimaat. De muziek in de Boiler Room werd toen ook even stilgelegd. Daarna zouden enkele jongeren het op de camping op haar tent gemunt hebben.

Ook vriendinnen van De Wever werden geviseerd. De jonge vrouwen zouden verbaal bedreigd geweest zijn. Er werden naar verluidt ook flessen urine richting de tenten gegooid. “De feiten lijken potentieel ernstig genoeg om als strafbare feiten in aanmerking te komen. Vandaar het opstarten van een onderzoek. We moeten eerst een zicht krijgen op wat er precies gebeurd is, want het parket was er zelf niet bij. Indien er sprake is van een misdrijf, kunnen we op zoek naar identificeerbare verdachten,” zegt De Schutter.

De persmagistraat bevestigde ook dat er bij de politie van de zone Limburg Regio Hoofdstad nog geen klacht is ingediend. Voor het parket maakt het niet uit op welke manier politie en gerecht kennis krijgen van bepaalde gebeurtenissen om er een onderzoek naar te voeren. Bij een gedetailleerde aangifte zou het onderzoek vlotter kunnen verlopen. Het parket koestert de hoop dat slachtoffers en eventuele getuigen zich kenbaar maken.

https://www.hln.be/in-de-(...)-pukkelpop~a6167363/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:27:01 #212
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188580973
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 22:48 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ze hebben alles met collaboratie te maken en dat weet jij zelf ook wel. En hoe je de Nederlandse vlag noemt kan me niks schelen.
De Nederlandse afdeling van voorpost gebruikt een andere collaboratievlag: die van de NSB: oranje blanje bleu.
Bedoel je de Prinsenvlag?
Die werd voor het eerst gebruikt tijdens de tachtigjarige oorlog hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188581120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bedoel je de Prinsenvlag?
Die werd voor het eerst gebruikt tijdens de tachtigjarige oorlog hoor.
Maar voor de oorlog louter bij de NSB in gebruik en na de oorlog met name gebruikt door de rechtsextremistische clubs Voorpost, de NVU en de NVB, en door een aantal PVV-ers.
pi_188581995
Mensen die zich druk maken om een vlag.
  Eindredactie Games donderdag 22 augustus 2019 @ 23:18:29 #215
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_188582065
Wie is die Wout en waarom is zijn mening zo interessant?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_188582182
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:21 schreef hvan het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van dat kind gehoord heb?
Nee, dat is niet raar. Ik had er ook nooit van gehoord en als ik straks mijn PC uitzet, ben ik haar naam ook al weer vergeten. In Zweden schijnt ook zo'n meisje te zijn dat zich vreselijk opwindt over zaken waar ze geen verstand van heeft. Maar hoe onderontwikkeld een kind ook is, nápraten van anderen is natuurlijk geen kunst. Die kinderen worden gehersenspoeld met allerlei desinformatie over het klimaat. Dat geeft onrust in het jonge lijfje en als de hormonen dan ook nog op gaan spelen, krijg je dit effect.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')