abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188490309
registreer om deze reclame te verbergen
Begrijpelijke reactie als de muziek uit gaat en dat er dan opeens zo'n zuurpruim gaat praten. Op lowlands was er altijd een apart podium voor het plebs die eventueel interesse hadden in politieke praatjes, dat lijkt mij een veel betere oplossing.

Met urine gooien is verder niet zo netjes lijkt me maar misschien is het ook wel eens goed dat ze leert dat niet iedereen op haar gelul zit te wachten, zeker niet in dergelijke sferen. Dat zeg ik trouwens als iemand die wat betreft milieu en klimaat voor de rest wel 'aan haar kant' staat.
Just a humble motherfucker with a big dick.
pi_188490310
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Mensen denken een leuke avond te hebben en worden dan in een tent overvallen met klimaatpropaganda waar niet aan te ontkomen is. Dat mogen we gerust gijzelen noemen
De tent ging op slot begrijp ik? Met gewapende bewaking? Noord-Koreaanse toestanden!

Dom-rechtse sneeuwklokjes dus
pi_188490390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat heeft niets met gijzelen te maken

dat festival stelt gewoon een programma op het een vind je leuker dan het ander
Was er aangekondigd dat er tussen twee dj sets een klimaatdrammertje op het podium zou verschijnen en er klimaatpropaganda op schermen vertoond zou worden of werden de mensen tussen twee sets overvallen met propaganda waar ze zich dus niet aan konden onttrekken?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:13:41 #29
485723 NoPicNic
Netflixverslaafde liberaal
pi_188490406
Klimaatdrammers verdienen het om uitgejouwd te worden. Leugenaars als Jetten en Klaver zullen door rechts Nederland altijd maar dan ook altijd worden bestreden.
Deugmensen zijn uiteindelijk niet ok
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:16:10 #30
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_188490434
Ze mag blij zijn dat ze geen rotte eieren op dr harses kreeg.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_188490443
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

De tent ging op slot begrijp ik? Met gewapende bewaking? Noord-Koreaanse toestanden!

Dom-rechtse sneeuwklokjes dus
We kunnen een aantal gijzelingen voor het voetlicht halen en de kans dat daar de deuren op slot waren schat ik nihil. Mensen worden dan op andere manieren gedwongen te blijven waar ze zijn zoals ook hier de mensen gedwongen waren te blijven waar ze waren omdat ze anders zouden missen waar ze voor gekomen waren en waar ze voor betaald hadden.
pi_188490511
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:16 schreef Scorpie het volgende:
Ze mag blij zijn dat ze geen rotte eieren op dr harses kreeg.
Ja, want iedereen waar je het mee oneens bent verdient het om fysiek aangevallen te worden.

Die taart bij Pim Fortuyn pakte ook zo goed uit.
Dit, dus.
pi_188490519
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

We kunnen een aantal gijzelingen voor het voetlicht halen en de kans dat daar de deuren op slot waren schat ik nihil. Mensen worden dan op andere manieren gedwongen te blijven waar ze zijn zoals ook hier de mensen gedwongen waren te blijven waar ze waren omdat ze anders zouden missen waar ze voor gekomen waren en waar ze voor betaald hadden.
:')
Op 16 oktober 2019 15:42 schreef J.A.R.V.I.S.:
Mannen, het kan mij niet schelen wat de waarheid is, wat de feiten zijn
pi_188490543
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Probeer een volgend keer je antwoord ietswat beknopter te formuleren want ik vind je toch wat lang van stof zo

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 17-08-2019 13:59:46 ]
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:30:22 #35
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_188490592
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, want iedereen waar je het mee oneens bent verdient het om fysiek aangevallen te worden.

Die taart bij Pim Fortuyn pakte ook zo goed uit.
Als Pegida bij een moskee een varken staan te roosteren boven het spit krijgen ze ook klappen. Iets met provoceren en uitlokken enzo.
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
pi_188490618
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als Pegida bij een moskee een varken staan te roosteren boven het spit krijgen ze ook klappen. Iets met provoceren en uitlokken enzo.
Precies hetzelfde verhaal. Als iemand toestemming heeft en je bent het er niet mee eens loop je weg. Staan Pegida en dat meisje voor een leeg veld te spreken/roosteren.
Dit, dus.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:33:29 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188490628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In Nederland mag je provoceren. Als je klappen gaat uitdelen ben jij degene die achter de tralies gaat. Vrijheid van meningsuiting.
It's muffin time.
pi_188490654
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

In Nederland mag je provoceren. Als je klappen gaat uitdelen ben jij degene die achter de tralies gaat. Vrijheid van meningsuiting.
Toen er bij die pegida demo klappen dreigden te worden uitgedeeld, ging er anders helemaal niemand achter de tralies. Je vergeet dat als het Turken betreft, de politie niet ingrijpt maar zich deescalerend profileert. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:36:46 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188490662
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Toen er bij die pegida demo klappen dreigden te worden uitgedeeld, ging er anders helemaal niemand achter de tralies. Je vergeet dat als het Turken betreft, de politie niet ingrijpt maar zich deescalerend profileert. :')
Dat is een falen van ons systeem en wat dat betreft een is en ought discussie.
It's muffin time.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:38:49 #40
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_188490684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies hetzelfde verhaal. Als iemand toestemming heeft en je bent het er niet mee eens loop je weg. Staan Pegida en dat meisje voor een leeg veld te spreken/roosteren.
Ja hoor, in een perfecte wereld werkt het zo en kunnen zelfs homo’s hand in hand over straat in Amsterdam lopen.

Helaas leven we niet in een perfecte wereld.
pi_188490690
Ze heeft wel een irritant hoofd.
pi_188490713
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:13 schreef NoPicNic het volgende:
Leugenaars als Jetten en Klaver zullen door rechts Nederland altijd maar dan ook altijd worden bestreden.
Strijdbare woorden hoor Jopie, mooi gezegd!
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:47:47 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188490798
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:12 schreef the-eye het volgende:

[..]

Was er aangekondigd dat er tussen twee dj sets een klimaatdrammertje op het podium zou verschijnen en er klimaatpropaganda op schermen vertoond zou worden of werden de mensen tussen twee sets overvallen met propaganda waar ze zich dus niet aan konden onttrekken?
weet ik toch niet :')

geloof ook niet dat dat het verschil maakt tussen wel of niet gijzelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188490862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:22 schreef DonVincenzo het volgende:

[..]

Zo is het maar net. Als een meisje van 16 een heel andere mening heeft dan jij, dan is er niks mis mee om haar spullen te vernielen, haar te bekogelen met urine en haar vriendinnen te bedreigen.
Is dat gebeurd dan? Ik zie het juist uit de berichtgeving verdwijnen terwijl het toch al niet onderbouwd was.

quote:
Wat denkt dat meisje wel niet, om zo maar een mening te hebben?
Ze heeft niet zomaar een mening. Haar mening moet overal het grootste podium krijgen terwijl ze geen enkel bijzonder inzicht of bijzondere welsprekendheid aan de dag legt. Natuurlijk gaat dat irriteren.
Vroeger was niet alles beter maar de toekomst wel.
  Moderator / PR zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:56:36 #45
6253 crew  HeatWave
Apex Predator
pi_188490886
Dus je staat met je vrienden lekker te dansen op de muziek van een DJ, je hebt het naar je zin, kijkt dat ene meisje nou naar me, eens wat dichtbij dansen, hoi hoe heet j....

*BAM MUZIEK UIT*
JULLIE MOETEN ALLEMAAL NU NAAR MIJ LUISTEREN, JULLIE DOEN HET ALLEMAAL FOUT EN ZIJN SLECHTE MENSEN!!!!

En dan moeten een paar duizend man maar allemaal de tent uit als ze dat drammerige sfeerverpesten niet leuk vinden?

Dat is echt de wereld omdraaien.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
pi_188490897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja hoor, in een perfecte wereld werkt het zo en kunnen zelfs homo’s hand in hand over straat in Amsterdam lopen.

Helaas leven we niet in een perfecte wereld.
Jawel, dat heb je voor een deel zelf in de hand. Je kunt er voor kiezen om niet mensen met eieren te bekogelen als je het niet met ze eens bent. Voor hen is dat namelijk net zo vervelend als voor twee homo’s die op straat worden aangevallen.
Dit, dus.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:59:50 #47
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_188490912
Ze zegt dat er op een tent geplast is. -> dat gebeurt wel vaker op zo'n camping met dronken gasten
Ze zegt dat er mensen op een tent zijn gaan liggen -> tja, gewoon een dronkaard die is gevallen en op een tent terecht gekomen is
Ze zegt dat iemand een tent heeft open gemaakt -> dat was gewoon iemand die zn tent niet meer kon vinden

https://www.hln.be/showbi(...)n~a18f996c/#comments
Ik ben een Nikon :-)
pi_188490932
Anuna Matata.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / PR zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:02:06 #49
6253 crew  HeatWave
Apex Predator
pi_188490935
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jawel, dat heb je voor een deel zelf in de hand. Je kunt er voor kiezen om niet mensen met eieren te bekogelen als je het niet met ze eens bent. Voor hen is dat namelijk net zo vervelend als voor twee homo’s die op straat worden aangevallen.
Die homo's verpesten niemands plezier waar ze dik geld voor betaald hebben.

Nogmaals, staat ze op een politiek podium, prima. Nee, ze onderbreekt een feestje en verwacht dat mensen hartstikke leuk vinden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
pi_188490967
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die homo's verpesten niemands plezier waar ze dik geld voor betaald hebben.

Nogmaals, staat ze op een politiek podium, prima. Nee, ze onderbreekt een feestje en verwacht dat mensen hartstikke leuk vinden.
Ze is door de organisatie van dat feest binnengehaald. Als het je niet bevalt loop je naar een ander podium, dat is de essentie van een festival.
Dit, dus.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')