abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 03:29:19 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188487422
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 02:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Staat 550¤ voor zag ik net zo snel. Maar in mijn beleving (gebaseerd op kranten en andere media) zit je doorgaans idd aan behoorlijke taakstraffen. Terecht overigens ook als je het mij vraagt.
Ik snap dat dit wenselijk is en gehandhaafd wordt, maar het resultaat is dan ook gelijk een strafblad wat ik wel echt wat overdreven vind. Dat is in zekere zin een veel grotere straf dan dat beetje taakstraf denk ik dan.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 04:05:50 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188487458
De TT van dit topic werkt nog etra mee.
pi_188487460
Het arme zoontje helemaal naar de kloten.
pi_188487643
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 02:07 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ugh, 2 oude brandblussers
Het waren bedrijfsklare brandblussers blijkbaar.
Dus oud ?
Nee.
pi_188487654
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 02:35 schreef lrishCassidy het volgende:
9 topics over dit?

Echt fora.... mensen houden maar niet op over bepaalde onderwerpen.
Ik ga een Princenummer posten zo denk ik ^^
Komt vooral dat heel wat lui hier damage control proberen toe te passen en daar hun levenswerk van maken in de afgelopen week.

Waren die er niet, was dit al lang vergeten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188487656
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 04:10 schreef sig000 het volgende:
Het arme zoontje helemaal naar de kloten.
Dat er hier een paar huftertjes zitten die het nodig vonden om herhaaldelijk zijn volledige naam te posten helpt ook niet. Zelfs de Telegraaf did not go so low.
pi_188488016
9 topics volgeluld met onzin over non nieuws. Het is duidelijk komkommertijd hier.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:11:14 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188488060
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:03 schreef Scarface88 het volgende:
9 topics volgeluld met onzin over non nieuws. Het is duidelijk komkommertijd hier.
Vooral door een paar figuren die om een of andere reden een enorme hekel aan zijn moeder hebben en er daarom een halszaak van maken.
Allerlei BS verzinnen vinden ze ook geen probleem en daarmee maken ze het nog groter dan de Telegraaf al gedaan heeft.

Vrij standaard methode trouwens: allerlei zaken verzinnen en dan over datgene wat je zelf verzonnen hebt enorm verontwaardigd gaan zitten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:14:43 #160
862 Arcee
Look closer
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:46:49 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188488360
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:14 schreef Arcee het volgende:

[..]

Had in deze met een hoofdletter gekund hè :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:09:47 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188488573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Komt vooral dat heel wat lui hier damage control proberen toe te passen en daar hun levenswerk van maken in de afgelopen week.

Waren die er niet, was dit al lang vergeten.
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188488671
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

_O-
Echt hè? :')
De feitenvrije propaganda vliegt je om de oren, maar nee, het zijn de mensen die het bij de feiten van de zaak houden die hier zogenaamd een hele reeks van maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:19:40 #164
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188488672
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 01:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het om kan prima vervolgen zonder aangifte. En er is ook geen sepot afgegeven. Dus ook voor de insluiping/diefstal kan nog vervolgd worden.
OK helder.... en zeker heb ik (en wrs diverse anderen) het nodige weer bijgeleerd.
Om voor het gerecht te komen, is het dus niet noodzakelijk dat er door iemand aangifte wordt gedaan van een strafbaar feit.

Dan kom ik weer terug op mijn eerdere aanname, waar fel verzet tegen was, dat in deze casus de jongen naast verdenking "bezit verboden (nep)vuurwapen" ; door het OM verdacht kan worden van:
1) Insluiping Art. 138 Sr nl. betreden (woon)boot.
2) Diefstal Art. 311 Sr in vereniging van brandblussers.
3) Vandalisme Art. 350 Sr leegspuiten op straat en andermans boten.
* Deze feiten zijn impliciet de brief en het verhaal van de advocaat, toegegeven en bekend. De rest van een scala aan strafrecht mogelijkheden, laat ik maar weg. Daar gaat een verdachte nl. niet veel blijer van worden. De aan of afwezigheid van een eventuele (on)vindbare (woon/boot)eigenaar kan nog een mee wegende factor zijn.

Sws excuses. Eerder ging ik (te) prematuur, zomaar uit van (gedane) aangiftes.
Na de repliek van Plasman bij Jinek, meende ik dat er geen zaak was voor de extra aantijgingen, omdat er (kennelijk) geen aangifte meer/voor was (gedaan).
Dat het OM het wel kan vervolgen is/was sws een stuk ongunstiger voor de verdachte. Anders zou alleen de verdenking omtrent het verboden (nep)wapen overeind blijven.
Ik snap nu beter wat anderen, waarvoor dank, mij duidelijk probeerden te maken met het begrip aanklachtwaardig.

Wordt wel interessant, en dat meen ik inhoudelijk, wat het OM dan daarmee allemaal gaat doen. De OvJ kan op grond van zijn zgn. discretionaire bevoegdheid natuurlijk afwijken van de regels.

Bij een HALT afdoening, wordt het bezit van een (nep)vuurwapen niet expliciet genoemd als afdoeningsvoorwaarde. Los daarvan, kunnen de mogelijke verdenkingen, verzwarend meewegen in een eventuele (mag ik dan hopen, hooguit een) HALT-afdoening. In het beste geval 2 uur taakstraf oplopend tot 20 uur.

The saga continues, do not feed boring animals nor shoot them as ugly messengers.....
NB: Wat mij betreft mag het topic ook verder in WGR....
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188488826
Interessante lezing over deze zaak van een jurist in het Parool.

Samengevat:
- een burgemeester moet zich niet bemoeien met een lopende strafzaak, wat Halsema met haar open brief wel heeft gedaan
- Halsema schendt trias politica met haar open brief omdat ze het onderzoek en oordeel van het OM en mogelijk daarna de rechter niet afwacht
- ondanks overdracht van de zaak naar het parket in Haarlem is de open brief een vorm van beïnvloeding
- ook Plasman krijgt een tik op de vingers, want ook hij stelt voorbarig in woord en gebaar dat er slechts sprake is van geklier
- het bagatelliseren van mogelijke strafbare daden tot kattenkwaad is niet best

Lijkt mij een terechte klacht. Ik gaf in deze reeks al aan dat de open brief een domme zet was.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:41:30 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188488854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 07:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Komt vooral dat heel wat lui hier damage control proberen toe te passen en daar hun levenswerk van maken in de afgelopen week.

Waren die er niet, was dit al lang vergeten.
Wat voor kronkel moet je hebben om de zaken 180° te verdraaien en er dan vervolgens van overtuigd te zijn dat je het juist ziet?

Werkelijk.
Huilen dan.
pi_188488921
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:38 schreef Oostwoud het volgende:
Interessante lezing over deze zaak van een jurist in het Parool.

Samengevat:
- een burgemeester moet zich niet bemoeien met een lopende strafzaak, wat Halsema met haar open brief wel heeft gedaan
- Halsema schendt trias politica met haar open brief omdat ze het onderzoek en oordeel van het OM en mogelijk daarna de rechter niet afwacht
- ondanks overdracht van de zaak naar het parket in Haarlem is de open brief een vorm van beïnvloeding
- ook Plasman krijgt een tik op de vingers, want ook hij stelt voorbarig in woord en gebaar dat er slechts sprake is van geklier
- het bagatelliseren van mogelijke strafbare daden tot kattenkwaad is niet best

Lijkt mij een terechte klacht. Ik gaf in deze reeks al aan dat de open brief een domme zet was.
Ja, inderdaad heeft Halsema de zaak erger gemaakt door de aandacht naar zich toe te trekken. Ze doet in haar brief beweringen die ze niet hard kan maken, wegens het simpele feit dat zij niet aanwezig was bij het delict. Daarmee loopt ze vooruit op een strafzaak die nog moet komen. Dit is elke bestuurder onwaardig, maar zeker een burgemeester van een grote stad. Halsema bevestigt daarmee het bestaande beeld dat ze helemaal niet geschikt is voor deze functie.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:51:02 #168
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188488941
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:38 schreef Oostwoud het volgende:
Interessante lezing over deze zaak van een jurist in het Parool.

Samengevat:
- een burgemeester moet zich niet bemoeien met een lopende strafzaak, wat Halsema met haar open brief wel heeft gedaan
- Halsema schendt trias politica met haar open brief omdat ze het onderzoek en oordeel van het OM en mogelijk daarna de rechter niet afwacht
- ondanks overdracht van de zaak naar het parket in Haarlem is de open brief een vorm van beïnvloeding
- ook Plasman krijgt een tik op de vingers, want ook hij stelt voorbarig in woord en gebaar dat er slechts sprake is van geklier
- het bagatelliseren van mogelijke strafbare daden tot kattenkwaad is niet best

Lijkt mij een terechte klacht. Ik gaf in deze reeks al aan dat de open brief een domme zet was.
The bottom line is: welke moeder laat haar zoon met een (nep-)pistool op straat lopen met het risico dat hij wordt doodgeschoten door toegesnelde agenten?
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_188488955
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat voor kronkel moet je hebben om de zaken 180° te verdraaien en er dan vervolgens van overtuigd te zijn dat je het juist ziet?

Werkelijk.
Er wordt gebashd en er wordt gebagatelliseerd. Daarbij wordt gepoogd e.e.a. in een juridisch daglicht te stellen. Dit echter zonder dat men (bashers, bagattelliseerders e.a.) alle details echt kent.

Niets meer en minder dan forumtalk.

Als je dat allemaal niet mee krijgt dan zit je echt diep in een bubbel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:53:02 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188488957
Lol, 3 pagina's Telegraaf, waaronder de hele voorpagina, maar een A4tje reactie op die 3 pagina's is "de aandacht naar zich toetrekken" :')

Ja joh, laten we 3 pagina's stoken en overdrijven van de Telegraaf vooral niet als oorzaak zien.
De reactie is uiteraard het probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188488977
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:51 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

The bottom line is: welke moeder laat haar zoon met een (nep-)pistool op straat lopen met het risico dat hij wordt doodgeschoten door toegesnelde agenten?
Dat is wat mij betreft niet de halszaak van deze kwestie. Je kunt je kinderen zeker opvoeden, maar op een gegeven moment niet meer continu bij hen zijn om te corrigeren.

Veel interessanter is wat mij betreft dat Halsema door haar open brief zich niet meer kan beroepen op het privézaak-argument. Ze heeft zich nu als bestuurder gemengd in de zaak van haar zoon. Ze heeft zich bemoeid met een juridisch onderzoek. Tegelijkertijd wil ze de moeder/privézaak-kaart spelen. Dat kan in haar geval niet allebei.

Het was echt een oliekoekendomme brief.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oostwoud op 17-08-2019 11:03:56 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:03:21 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188489061
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Echt hè? :')
De feitenvrije propaganda vliegt je om de oren, maar nee, het zijn de mensen die het bij de feiten van de zaak houden die hier zogenaamd een hele reeks van maken.
meer dat zelfs hier noh een jamaat hunnie op komt als reactie :')

ik bedoel, ja we hebben al x topics vol over dit NWS... nou en?

nog is het de schuld van hunnie, alsof je met tegenzin nog eens MOET roepen wat je ervan vind ofzo _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:04:46 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188489071
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat is wat mij betreft niet de halszaak van deze kwestie. Je kunt je kinderen zeker opvoeden, maar er op een gegeven moment niet meer continu bij hen zijn om te corrigeren.

Veel interessanter is wat mij betreft dat Halsema door haar open brief zich niet meer kan beroepen op het privézaak-argument. Ze heeft zich nu als bestuurder gemengd in de zaak van haar zoon. Ze heeft zich bemoeid met een juridisch onderzoek. Tegelijkertijd wil ze de moeder/privézaak-kaart spelen. Dat kan in haar geval niet allebei.

Het was echt een oliekoekendomme brief.
die privezaak kaart was op dat moment al de haven uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188489245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Veel interessanter is wat mij betreft dat Halsema door haar open brief zich niet meer kan beroepen op het privézaak-argument. Ze heeft zich nu als bestuurder gemengd in de zaak van haar zoon. Ze heeft zich bemoeid met een juridisch onderzoek. Tegelijkertijd wil ze de moeder/privézaak-kaart spelen. Dat kan in haar geval niet allebei.

Inderdaad. Die brief was zeer fout. Het illustreert ook duidelijk haar ongeschiktheid als burgemeester. Ze begrijpt duidelijk niet hoe de politiek-bestuurlijke verhoudingen liggen in een grote stad.

Als parlementariër kon ze nog wegkomen met die bekakt uitgesproken kletskoek, maar als bestuurder valt ze door de mand.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:24:54 #175
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188489257
Afgezien van de persoonlijk misère, welcome in the bigcity, is het ook vermakelijk en tekent het schisma op de grachten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:53 schreef Leandra het volgende:
Lol, 3 pagina's Telegraaf, waaronder de hele voorpagina, maar een A4tje reactie op die 3 pagina's is "de aandacht naar zich toetrekken" :')

Ja joh, laten we 3 pagina's stoken en overdrijven van de Telegraaf vooral niet als oorzaak zien.
De reactie is uiteraard het probleem.
Ik denk dat we het redelijk eens kunnen zijn dat de hele opblaasaffaire was voorkomen wanneer de burgemeester de boel handiger had afgehandeld. Dat Telegraaf een "handgranaat" had.... is door de betrokkene(n) zelf neergelegd.. zoiets als al die andere "stadse" handgranaat affaires.

Sws altijd verstandig om gelijk in te springen wanneer het kinnesinne gaat branden, desnoods met "dat kutjoch* is mijn "kind" wat zich voor alles zal moeten verantwoorden en verder het laten gaarkoken. Dan had het een wijf geweest.
*kutjoch is een aardige en liefdevolle aanduiding in Amsterdam.

Zelfs op een later moment, had dat nog prima gekund door desnoods op je knieën vriendjes t worden met de "media" die je vanwege je constant elitaire gedrag willen grillen. Desnoods John de eerstvolgende 5 "scoops" te beloven of door hem mee te laten kijken in de driehoek.

Puur het "kleinmaken" en "wegduwen" middels marionetten die vuurspuwen; werkt averechts.
Dan spreek ik nog niet eens over het forum, who cares, maar ook in de stadse burelen die zeggen "los je eigen hangjongeren probleem maar op". Nou, daar zijn we dan goed mee bezig om daar aandacht voor te vragen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188489281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:53 schreef Leandra het volgende:
Lol, 3 pagina's Telegraaf, waaronder de hele voorpagina, maar een A4tje reactie op die 3 pagina's is "de aandacht naar zich toetrekken" :')

Ja joh, laten we 3 pagina's stoken en overdrijven van de Telegraaf vooral niet als oorzaak zien.
De reactie is uiteraard het probleem.
Ik heb er geen moeite mee om het journalistieke werk van de Telegraaf te zien als oorzaak voor de huidige problemen van Halsema. Maar we leven gelukkig in een vrij land met een vrije pers! Als je dat niet bevalt, zou je een verhuizing naar Turkije kunnen overwegen.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:30:31 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188489312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee om het journalistieke werk van de Telegraaf te zien als oorzaak voor de huidige problemen van Halsema. Maar we leven gelukkig in een vrij land met een vrije pers! Als je dat niet bevalt, zou je een verhuizing naar Turkije kunnen overwegen.
tuurlijk wel

ze heeft problemen met hoe de Telegraaf te werk gaat, verder is er niet zoveel aan de hand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188489414
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

tuurlijk wel

ze heeft problemen met hoe de Telegraaf te werk gaat, verder is er niet zoveel aan de hand
Als Halsemama werkelijk problemen heeft met wat de Telegraaf schrijft, dan moet ze die krant aanklagen wegens smaad of laster. Maar dat doet ze niet, omdat ze ook wel weet dat die krant niets verkeerd heeft gedaan.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:47:19 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188489493
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Als Halsemama werkelijk problemen heeft met wat de Telegraaf schrijft, dan moet ze die krant aanklagen wegens smaad of laster. Maar dat doet ze niet, omdat ze ook wel weet dat die krant niets verkeerd heeft gedaan.
ik zou niet weten waarom tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:49:09 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188489516
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Als Halsemama werkelijk problemen heeft met wat de Telegraaf schrijft, dan moet ze die krant aanklagen wegens smaad of laster. Maar dat doet ze niet, omdat ze ook wel weet dat die krant niets verkeerd heeft gedaan.
Juridisch allicht niet, maar het is natuurlijk gewoon niet kies om zo doelbewust een bestuurder in opspraak te brengen. Natuurlijk mag je bestuurders prima de maat nemen, dat is zelfs één van de belangrijkste taken van de journalistiek. Maar dit heeft niks te maken met scherp zijn op misstanden, maar alles met het bewust in diskrediet brengen van 'de linkse vijand'.

Daar mag je best op reageren zonder meteen maar naar Turkije te moeten verhuizen. Daarnaast was het natuurlijk geen privékwestie meer vanaf het moment dat de Telegraaf groot uitpakte met 3 pagina's.
Huilen dan.
pi_188489670
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Juridisch allicht niet, maar het is natuurlijk gewoon niet kies om zo doelbewust een bestuurder in opspraak te brengen. Natuurlijk mag je bestuurders prima de maat nemen, dat is zelfs één van de belangrijkste taken van de journalistiek. Maar dit heeft niks te maken met scherp zijn op misstanden, maar alles met het bewust in diskrediet brengen van 'de linkse vijand'.

Daar mag je best op reageren zonder meteen maar naar Turkije te moeten verhuizen. Daarnaast was het natuurlijk geen privékwestie meer vanaf het moment dat de Telegraaf groot uitpakte met 3 pagina's.
Het is juist goed dat de Telegraaf dit naar voren heeft gebracht. De burgemeester staat aan het hoofd van de politie en is daarmee de belangrijkste persoon om de criminaliteit in Amsterdam met zijn 800.000 inwoners te bestrijden. Nu blijkt dat Halsema zelfs niet in staat is om in haar eigen gezin van 4 personen de criminaliteit buiten de deur te houden. Het gezin van Halsema draagt juist bij aan een onveiligere stad. Dan past het een burgemeester om hieraan de juiste conclusies te verbinden en ontslag te nemen. Eerst maar eens thuis de zaak op orde brengen.
pi_188489696
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het is juist goed dat de Telegraaf dit naar voren heeft gebracht. De burgemeester staat aan het hoofd van de politie en is daarmee de belangrijkste persoon om de criminaliteit in Amsterdam met zijn 800.000 inwoners te bestrijden. Nu blijkt dat Halsema zelfs niet in staat is om in haar eigen gezin van 4 personen de criminaliteit buiten de deur te houden. Het gezin van Halsema draagt juist bij aan een onveiligere stad. Dan past het een burgemeester om hieraan de juiste conclusies te verbinden en ontslag te nemen. Eerst maar eens thuis de zaak op orde brengen.
Je bent per abuis vergeten te melden dat ze van GL is. Dat vind jij ook erg belangrijk bij deze mening

En ze vliegt ook nog eens naar Zuid Afrika, ook al zoiets.

_O-
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:15:24 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188489768
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het is juist goed dat de Telegraaf dit naar voren heeft gebracht. De burgemeester staat aan het hoofd van de politie en is daarmee de belangrijkste persoon om de criminaliteit in Amsterdam met zijn 800.000 inwoners te bestrijden. Nu blijkt dat Halsema zelfs niet in staat is om in haar eigen gezin van 4 personen de criminaliteit buiten de deur te houden. Het gezin van Halsema draagt juist bij aan een onveiligere stad. Dan past het een burgemeester om hieraan de juiste conclusies te verbinden en ontslag te nemen. Eerst maar eens thuis de zaak op orde brengen.
:')

Sorry, maar een betere reactie hierop kan ik niet verzinnen. Je doet nu net alsof het gezin Halsema een criminele organisatie is.
Huilen dan.
pi_188489808
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je bent per abuis vergeten te melden dat ze van GL is. Dat vind jij ook erg belangrijk bij deze mening

En ze vliegt ook nog eens naar Zuid Afrika, ook al zoiets.

_O-
Ik wilde er zelf niet over beginnen, maar nu jij dit naar voren brengt, kan ik er ook wel iets over zeggen. GroenLinks is een mooie naam, maar ook de voortzetting van de Communistische Partij. Volgelingen van Stalin die 20 miljoen doden op zijn geweten had. Nederlandse communisten zoals Halsema hebben hier nooit afstand van genomen. Wel hebben ze schielijk hun naam gewijzigd in GroenLinks, aldus op opportunistische wijze meevarend met de groene golf die vanaf de jaren'80 over Nederland spoelt. Maar ondanks de naamswijziging zit het communistische denken nog steeds in hun hoofd.
pi_188489855
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:')

Sorry, maar een betere reactie hierop kan ik niet verzinnen. Je doet nu net alsof het gezin Halsema een criminele organisatie is.
Die user grossiert al negen topics lang in lachwekkende hyperbolen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:30:45 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188489904
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik wilde er zelf niet over beginnen, maar nu jij dit naar voren brengt, kan ik er ook wel iets over zeggen. GroenLinks is een mooie naam, maar ook de voortzetting van de Communistische Partij. Volgelingen van Stalin die 20 miljoen doden op zijn geweten had. Nederlandse communisten zoals Halsema hebben hier nooit afstand van genomen. Wel hebben ze schielijk hun naam gewijzigd in GroenLinks, aldus op opportunistische wijze meevarend met de groene golf die vanaf de jaren'80 over Nederland spoelt. Maar ondanks de naamswijziging zit het communistische denken nog steeds in hun hoofd.
Het wordt nog mooier _O- . Waarom zou ze daar afstand van moeten nemen? Ik heb jou hier ook nog nergens afstand zien nemen van Hitler's daden.
Huilen dan.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:36:45 #187
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_188489964
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

tuurlijk wel

ze heeft problemen met hoe de Telegraaf te werk gaat, verder is er niet zoveel aan de hand
Dat zou ik ook hebben als de vuile was die ik probeerde te doofpotten naar buiten komt :D wil niet zeggen dat ze een valide punt heeft...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_188489966
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het wordt nog mooier _O- . Waarom zou ze daar afstand van moeten nemen? Ik heb jou hier ook nog nergens afstand zien nemen van Hitler's daden.
Geen onterechte post van Sjoukje. Rechtse partijen moeten altijd afstand nemen van een beladen verleden, krijgen hier ook veel negatieve media-aandacht over. Feit is dat de CPN is opgegaan in GroenLinks en dat er een niet-gering deel van de GroenLinks-achterban bijzonder radicaal is.

Partijen die nieuwe vormen van marxisme en dan met name de culturele variant over ons uit willen storten worden ideologisch bij lange na niet voldoende aan de tand gevoeld.

Of Sjoukjes post relevant is in dit topic, dat is iets wat je je af kunt vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oostwoud op 17-08-2019 13:05:31 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_188489969
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Het is juist goed dat de Telegraaf dit naar voren heeft gebracht. De burgemeester staat aan het hoofd van de politie en is daarmee de belangrijkste persoon om de criminaliteit in Amsterdam met zijn 800.000 inwoners te bestrijden. Nu blijkt dat Halsema zelfs niet in staat is om in haar eigen gezin van 4 personen de criminaliteit buiten de deur te houden. Het gezin van Halsema draagt juist bij aan een onveiligere stad. Dan past het een burgemeester om hieraan de juiste conclusies te verbinden en ontslag te nemen. Eerst maar eens thuis de zaak op orde brengen.
Seksistisch en een zwaktebod om opvoedkundige skills erbij te halen omdat Halsema vrouw is.

Bij mannelijke burgemeesters waarvan een kind in de fout gaat hoor je dit soort argumenten nooit.
pi_188489977
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dan past het een burgemeester om hieraan de juiste conclusies te verbinden en ontslag te nemen.
Ik vind dat wel een tikkie overdreven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188489987
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:37 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een tikkie overdreven.
Ik vind dit wel een kleine understatement.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188489988
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zou ik ook hebben als de vuile was die ik probeerde te doofpotten naar buiten komt :D wil niet zeggen dat ze een valide punt heeft...
Iets niet naar buiten brengen in de pers is geen doofpot ;)

Een doofpot is het als deze zaak nooit was ingeschreven of na inschrijving er geen proces/vervolging komt.
Maar daar is dus geen sprake van, de zaakt loopt gewoon.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:40:37 #193
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188489989
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Als Halsemama werkelijk problemen heeft met wat de Telegraaf schrijft, dan moet ze die krant aanklagen wegens smaad of laster. Maar dat doet ze niet, omdat ze ook wel weet dat die krant niets verkeerd heeft gedaan.
Klopt, de telegraaf heeft niets verkeerds gedaan. Het lekkende rechtse agentje wel, die krijgt straks een taakstraf en ontslag. Denk dat hij dan best wel een traantje zal laten om zijn domme actie.
We have always been at war with Eastasia.
pi_188489995
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Klopt, de telegraaf heeft niets verkeerds gedaan. Het lekkende rechtse agentje wel, die krijgt straks een taakstraf en ontslag. Denk dat hij dan best wel een traantje zal laten om zijn domme actie.
Belediging van een ambtenaar in functie!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:42:02 #195
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_188489997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:40 schreef FYazz het volgende:

[..]

Iets niet naar buiten brengen in de pers is geen doofpot ;)

Een doofpot is het als deze zaak nooit was ingeschreven of na inschrijving er geen proces/vervolging komt.
Maar daar is dus geen sprake van, de zaakt loopt gewoon.
Terug naar school voor jou.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:43:50 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188490003
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zou ik ook hebben als de vuile was die ik probeerde te doofpotten naar buiten komt :D wil niet zeggen dat ze een valide punt heeft...
doet er toch niet toe

Telegraaf valt haar aan, ze reageert daar op met een mooie open brief

lijkt mij beter dan gelijk met laster van de toren te blazen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:44:27 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188490015
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Klopt, de telegraaf heeft niets verkeerds gedaan. Het lekkende rechtse agentje wel, die krijgt straks een taakstraf en ontslag. Denk dat hij dan best wel een traantje zal laten om zijn domme actie.
hoe is het agentje nu weer rechts?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:44:30 #198
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_188490017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

doet er toch niet toe

Telegraaf valt haar aan, ze reageert daar op met een mooie open brief

lijkt mij beter dan gelijk met laster van de toren te blazen
Hoe viel de telegraaf haar aan? Hebben die feiten verzonnen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:44:45 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188490021
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe viel de telegraaf haar aan? Hebben die feiten verzonnen?
vind ik wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188490025
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe is het agentje nu weer rechts?
Je moet altijd op links of rechts kunnen kankeren hoor. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')