abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188484635
Ik ben vrij nieuw op dit forum (ik lees af en toe wel topics van anderen) dus dit is mijn eerste topic omdat ik zelf dus ook met een 'issue' zit.

Ik ben een vrouw van bijna 30 en heb weinig ervaring op het gebied van seks/mannen. Dit is zo gelopen door persoonlijke omstandigheden etc.
Ik heb in mijn leven 2 bedpartners gehad en de laatste keer dat ik seks heb gehad was ik 19 (ik weet het, heel lang geleden). Ik heb verder ook nog nooit een (serieuze) relatie gehad en de keren dat ik seks heb gehad, tja, het is gewoon vrij weinig.
Ik heb op dit gebied dus veel gemist en ik voel me daar wel onzeker over omdat ik bijna 30 ben en mannen over het algemeen graag een 'slet' in bed willen. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik niet het type ben die zomaar met iemand het bed induikt.
Dus ik vraag me af: vinden jullie mannen het een afknapper als jullie een vrouw leren kennen/ontmoeten en ze blijkt weinig ervaring te hebben op seksgebied?
pi_188484680
Hoeveel directe berichten heb je in die paar minuten al gekregen? :P
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_188484711
Nou ja het maakt toch niet uit of ze weinig ervaring heeft of niet het maakt uit in welke mate ze het laat merken. Bedoel zou het er zelf niet al teveel over hebben en gewoon mijn best doen. Meer dan dat kan je ook niet echt doen tenzij je wil liegen ofzo maar dat is misschien ook niet echt handig. Dus gewoon proberen het zo leuk mogelijk te maken voor jullie beide en een beetje proberen te camoufleren dat je al een tijd droog staat.

En ook niet zo denken dat mannen graag een slet in bed willen, bedoel dat willen ze wel maar voor een relatie willen ze vaak wel wat meer dan dat alleen. Dus als je een relatie wil (wat je lijkt te willen) dan wat minder negatief over mannen denken/praten, dat helpt vast ook wel

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2019 22:48:34 ]
pi_188484725
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 22:43 schreef Zalmslaatje het volgende:
Hoeveel directe berichten heb je in die paar minuten al gekregen? :P
Niks, hoezo?
pi_188484803
Boeiend. Niet druk over maken. Samen ontdekken is het belangrijkst.
pi_188484848
Maak je niet zo druk.

Seks is beter als je ontspant
pi_188484879
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 22:50 schreef Tailless het volgende:
Maak je niet zo druk.

Seks is beter als je ontspant
Dan is het wel minder strak
pi_188484904
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 22:40 schreef Pioenroosje het volgende:
Ik ben vrij nieuw op dit forum (ik lees af en toe wel topics van anderen) dus dit is mijn eerste topic omdat ik zelf dus ook met een 'issue' zit.

Ik ben een vrouw van bijna 30 en heb weinig ervaring op het gebied van seks/mannen. Dit is zo gelopen door persoonlijke omstandigheden etc.
Ik heb in mijn leven 2 bedpartners gehad en de laatste keer dat ik seks heb gehad was ik 19 (ik weet het, heel lang geleden). Ik heb verder ook nog nooit een (serieuze) relatie gehad en de keren dat ik seks heb gehad, tja, het is gewoon vrij weinig.
Ik heb op dit gebied dus veel gemist en ik voel me daar wel onzeker over omdat ik bijna 30 ben en mannen over het algemeen graag een 'slet' in bed willen. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik niet het type ben die zomaar met iemand het bed induikt.
Dus ik vraag me af: vinden jullie mannen het een afknapper als jullie een vrouw leren kennen/ontmoeten en ze blijkt weinig ervaring te hebben op seksgebied?
Nou, ik vind het persoonlijk geen pré, maar andere mannen denken daar weer anders over. Zou me er geen zorgen over maken, zat mannen van rond de 30 die zelf ook niet of nauwelijks ervaring hebben.
pi_188484939
Misschien moet ik er wel bij zetten dat ik PDD-NOS heb wat het een en ander verklaard...
pi_188485014
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 22:55 schreef Pioenroosje het volgende:
Misschien moet ik er wel bij zetten dat ik PDD-NOS heb wat het een en ander verklaard...
Ach tjah kan het toch moeilijker maken allemaal maar ook genoeg mensen met pdd nos hebben toch een relatie. Bedoel kan best het gat verklaren van 11 jaar maar er is nog tijd. Gewoon je best doen en als je ergens mee zit of over twijfelt met vriendinnen erover praten toch zoals iedereen doet. Bedoel pdd nos is iets waarmee je wat pech hebt maar lijkt mij dat je gewoon wel een vriend moet kunnen krijgen toch. Of mis ik iets?
pi_188485072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:00 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ach tjah kan het toch moeilijker maken allemaal maar ook genoeg mensen met pdd nos hebben toch een relatie. Bedoel kan best het gat verklaren van 11 jaar maar er is nog tijd. Gewoon je best doen en als je ergens mee zit of over twijfelt met vriendinnen erover praten toch zoals iedereen doet. Bedoel pdd nos is iets waarmee je wat pech hebt maar lijkt mij dat je gewoon wel een vriend moet kunnen krijgen toch. Of mis ik iets?
Het ligt eigenlijk wel wat complexer dan dat.
pi_188485128
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:03 schreef Pioenroosje het volgende:

[..]

Het ligt eigenlijk wel wat complexer dan dat.
Oke nou ja als je het wil delen dan kunnen de mensen hier je misschien wat beter proberen te helpen. Als je het niet wil dan ook geen probleem, bedoel we zijn ook geen wonderdokters (of althans ik niet) maar ja we kunnen alleen maar ons idee geven op basis van de informatie die we krijgen niet waar.
pi_188485244
Lastig TS. Denk dat je in de basis jezelf moet nemen zoals je bent. Het is gelopen zoals het is gelopen, en daar heeft iemand het mee te doen. Dat maakt jou tot jou. De één zal je er mooier van vinden worden, de ander zal er op afknappen. Maar je hoeft jezelf echt niet omlaag te halen of minderwaardig te voelen om hoe jouw leven is gegaan, hoor.

En als het meer psychisch is, kan dit misschien beter naar r&p.
Somebody that I used to know
pi_188485312
Over het algemeen zijn mannen rond de 30 een stuk volwassener in zulke zaken dan toen ze 21 waren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_188485340
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke nou ja als je het wil delen dan kunnen de mensen hier je misschien wat beter proberen te helpen. Als je het niet wil dan ook geen probleem, bedoel we zijn ook geen wonderdokters (of althans ik niet) maar ja we kunnen alleen maar ons idee geven op basis van de informatie die we krijgen niet waar.
Wat o.a. ook een probleem is bij mij, is dat ik mij vaak onveilig/niet op mijn gemak voel bij mannen en eigenlijk altijd een bepaalde afstand bewaar. Ik laat ook niet snel mensen toe in mijn privéleven en vind het moeilijk om me open te stellen naar mensen die ik (nog) niet zo goed ken. En door ervaringen uit het verleden (een foute man dus) ben ik heel voorzichtig geworden met mannen.
pi_188485406
Heb je het idee dat je aan een bepaalde norm moet voldoen? Dat een man iets van je verwacht waar jij eigenlijk niet aan kan tippen?
pi_188485491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:17 schreef Pioenroosje het volgende:

[..]

Wat o.a. ook een probleem is bij mij, is dat ik mij vaak onveilig/niet op mijn gemak voel bij mannen en eigenlijk altijd een bepaalde afstand bewaar. Ik laat ook niet snel mensen toe in mijn privéleven en vind het moeilijk om me open te stellen naar mensen die ik (nog) niet zo goed ken. En door ervaringen uit het verleden (een foute man dus) ben ik heel voorzichtig geworden met mannen.
Oke tjah verklaart toch inderdaad en vervelend om te horen. Bedoel we kunnen nu ook niet gaan zeggen van 'stel je wat gemakkelijker op' etc want zo werkt dat in de praktijk gewoon niet. Zou als ik jou was denk ik gewoon voorzichtig blijven maar wel proberen om met meer goede mannen in contact te komen. Denk dat dat toch ook het meest realistische maar stompzinnige antwoord is dat ik kan geven. Zou in ieder geval niet wat losser gaan proberen te worden want als je een tweede keer een naar persoon tegenkomt vergeef je het jezelf nooit dus gewoon wel je eigen waardes handhaven zoals ze zijn (dus wat stricter dan normaal) maar wat meer proberen kennis te maken met mannen.
pi_188485551
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 22:40 schreef Pioenroosje het volgende:

Zal je een eerlijke antwoord geven.
Ik als man al een paar keer de verkeerde vrouw gehad.
De laaste jaren niet meer gedate en geef er ook niet zo veel om.
Een voordeel is dat mijn mannelijke hormonen niet wild meer staan te springen .
De voordeel die hier van heb als man zijnde is dat ik compleet anders tegen vrouw aan het kijken bent.

Terwijl vroeger de hormonen door me lijf jagen en graag een relatie met een potje neuken als de standaard ziet .
Ben ik nu meer een man geworden waar de seks een leuke bonus is maar geen verwachting.
Liever een vrouw waar ik veel plezier met het leven kan hebben .
Dan een bedmatras of slet die compleet mijn pik leeg zuig tot aan mijn ruggenmerg.

Dus meid ben je zelf doe gewoon lekker je ding en een leuke man komt van zelf.
Een man moet jouw als persoon zien en niet die bedmatras of die slet .
pi_188485626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:25 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Zal je een eerlijke antwoord geven.
Ik als man al een paar keer de verkeerde vrouw gehad.
De laaste jaren niet meer gedate en geef er ook niet zo veel om.
Een voordeel is dat mijn mannelijke hormonen niet wild meer staan te springen .
De voordeel die hier van heb als man zijnde is dat ik compleet anders tegen vrouw aan het kijken bent.

Terwijl vroeger de hormonen door me lijf jagen en graag een relatie met een potje neuken als de standaard ziet .
Ben ik nu meer een man geworden waar de seks een leuke bonus is maar geen verwachting.
Liever een vrouw waar ik veel plezier met het leven kan hebben .
Dan een bedmatras of slet die compleet mijn pik leeg zuig tot aan mijn ruggenmerg.

Dus meid ben je zelf doe gewoon lekker je ding en een leuke man komt van zelf.
Een man moet jouw als persoon zien en niet die bedmatras of die slet .
Ik zie een match :P (of ben je inmiddels bezet?)

(en verder goede post )
pi_188485727
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:29 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik zie een match :P (of ben je inmiddels bezet?)

(en verder goede post )
Nee ben niet bezet lol.
Maar ben nu ook al 40 dus mag ik wel wat levens ervaring hebben.
Hoe wel ik dyslexie bent kom het vaak niet zo geweldige over als ik iets neer zet.
Vandaag ben ik dus blijkbaar scherp.
pi_188485761
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:33 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Nee ben niet bezet lol.
Hoe wel ik dyslexie bent kom het vaak niet zo geweldige over als ik iets neer zet.
Of ze ziet een match met je dyslexie
pi_188485794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:19 schreef Postbus100 het volgende:
Heb je het idee dat je aan een bepaalde norm moet voldoen? Dat een man iets van je verwacht waar jij eigenlijk niet aan kan tippen?
Dat denk ik eigenlijk niet. Maar ik moet echt verliefd zijn op iemand en me vertrouwd voelen bij diegene voordat ik er seks mee kan hebben. Maar ik heb dus meer dan andere mensen, tijd nodig om iemand te leren kennen. En ik ben een introvert persoon en ik kan niet flirten, waardoor ik waarschijnlijk geen 'signalen' afgeef.
En daarnaast ben ik ook gewoon zelden verliefd, maar als ik dan verliefd ben dan is het ook zo ontzettend ernstig dat ik bijna geen woord meer kan uitbrengen bij die persoon. En aan mijn uiterlijk ligt het verder niet want ik hoor regelmatig van andere mensen dat ze mij een mooie vrouw vinden en ik krijg genoeg aandacht van mannen, maar ik klap dus dicht zodra iemand een 'move' maakt.
pi_188485841
Nou ja je kan altijd wat standaardvragen vragen toch?
pi_188485883
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:37 schreef Pioenroosje het volgende:

[..]

Dat denk ik eigenlijk niet. Maar ik moet echt verliefd zijn op iemand en me vertrouwd voelen bij diegene voordat ik er seks mee kan hebben. Maar ik heb dus meer dan andere mensen, tijd nodig om iemand te leren kennen. En ik ben een introvert persoon en ik kan niet flirten, waardoor ik waarschijnlijk geen 'signalen' afgeef.
En daarnaast ben ik ook gewoon zelden verliefd, maar als ik dan verliefd ben dan is het ook zo ontzettend ernstig dat ik bijna geen woord meer kan uitbrengen bij die persoon. En aan mijn uiterlijk ligt het verder niet want ik hoor regelmatig van andere mensen dat ze mij een mooie vrouw vinden en ik krijg genoeg aandacht van mannen, maar ik klap dus dicht zodra iemand een 'move' maakt.
Oké, dan ga ik het anders vragen. Heb je het idee dat je te sloom bent voor een man? Dat je sneller (in vertrouwd raken met hem) moet zijn dan je kan om zijn interesse niet te verliezen? En dat je in die zin aan een norm moet voldoen?
pi_188485906
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:33 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Nee ben niet bezet lol.
Geen idee, maar top dat je post ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')