Ja de Westerse mensch NOG lager laten komen op de voortplantingsschaal zodat de hele wereld uit Afrikanen en Aziaten gaat bestaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:21 schreef -Straw- het volgende:
Je voortplanten
Over 100 jaar gaat Nederland onderlopen. Leuk nalatenschap.
Afrika is straks al helemaal niet leefbaar meer. En who cares? We worden straks toch Duitsers.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja de Westerse mensch NOG lager laten komen op de voortplantingsschaal zodat de hele wereld uit Afrikanen en Aziaten gaat bestaan
Ja ja we gaan er allemaal aan bla blaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:24 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Afrika is straks al helemaal niet leefbaar meer. En who cares? We worden straks toch Duitsers.
https://www.vn.nl/zeespiegelstijging-plan-b
Ik hoop dat je gelijk hebt. Moet Bill wel even stoppen met co2 uit de lucht halen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja ja we gaan er allemaal aan bla bla
Zo vaak gehoord al dit. In de jaren '80 zou de bom vallen! Daarna zou de olie op zijn! Daarna zou de zure regen alles dood maken! Daarna iedereen kanker door 1 seconde buiten te lopen door het gat in de ozonlaag! En nu gaan we er allemaal aan door de klimaatverandering
Al die doemsvoorspellingen werden met net zoveel 'zekerheid' gebracht als de klimaatpaniek nu. Waarom zou deze voorspelling wel uitkomen terwijl al die andere fout bleken te zijn?
Het is niets anders als wat de mens al eeuwen doet: waarschuwen voor het einde der tijden. Eerst deed de kerk het eeuwenlang met succes. Nu moet je ipv je aflaat in de kerk, je aflaat aan D66 geven door extra te betalen voor je vliegticket.quote:
En als het wel zo is? Wat is ervoor nodig om jou daarvan te overtuigen bijvoorbeeld? Voorspellingen in het verleden zeggen natuurlijk niets over de legitimiteit van hedendaagse waarschuwingen. Ik kijk liever naar het bewijs wat er is, en dat is er.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is niets anders als wat de mens al eeuwen doet: waarschuwen voor het einde der tijden. Eerst deed de kerk het eeuwenlang met succes. Nu moet je ipv je aflaat in de kerk, je aflaat aan D66 geven door extra te betalen voor je vliegticket.
1. Plaatst Naziide meningen op social media.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:43 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Dat ook nog ja![]()
En dat hetzerige gedrag van linksfascisten die iedereen die volgens hen iets verkeerd zegt de nek omdraaitje mag niks meer zeggen en als je 1 keer je ongezouten mening geeft op bv. social media ben je zo je baan kwijt.
Wat vinden je kinderen daar nou van?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
Idd terug on-topic: de meeste vrouwen van 40 die single zijn, blijven dat vaak ook. Ze hebben meestal de rest wel onder controle en zijn gewend regelmatig seks te hebben. Dat is het mooiste van ze: vaak willen ze helemaal geen samenwoonrelatie meer, maar wel seks. En dan kom ik om de hoek: ik lever ze die dienst en er hoeft niet moeilijk gedaan te worden met eerst uitgaan of zo of rommelen in hotels, want ze hebben allemaal een eigen huis! Dus ze appen zo nu en dan dat ze jeuk hebben, je maakt een afspraak, komt langs, binnen 5 minuten staat de wijn op tafel en binnen een kwartier sta je samen onder de douche. 2 uur later ben je weer eruit. Top! Ze zijn zeker over hun lichaam, over hun wensen, ze hebben veel ervaring en weten wat ze wel en niet lekker vinden en wat een man lekker vindt.
Vrouwen van rond de 40 die single zijn.
Die weten dat natuurlijk niet. Heb je zelf geen kinderen of zo dat je zo'n rare vraag stelt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat vinden je kinderen daar nou van?
Dat vraag ik mij ook altijd andersom af. Vrouwen die veel eisen hebben maar wat hebben ze zelf nou te bieden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat heeft Kluun zoal te bieden aan een vrouw?
Die zijn vaak ook fan van jongere mannenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
Zo eentje jonguh:
[ afbeelding ]
Die zit binnen 10 minuten na binnenkomst op d'r knieën en daarna boven op je
Ja dat vinden ze helemaaaaaal niet ergquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Die zijn vaak ook fan van jongere mannen
1. is het niet eens met een meningquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:41 schreef NgInE het volgende:
[..]
1. Plaatst Naziide meningen op social media.
2. "Ik ben ontslagen, hoe kan dat nou?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |