abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188473050
Je voortplanten :')

Over 100 jaar gaat Nederland onderlopen. Leuk nalatenschap.
pi_188473059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:21 schreef -Straw- het volgende:
Je voortplanten :')

Over 100 jaar gaat Nederland onderlopen. Leuk nalatenschap.
Ja de Westerse mensch NOG lager laten komen op de voortplantingsschaal zodat de hele wereld uit Afrikanen en Aziaten gaat bestaan :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188473071
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:22 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja de Westerse mensch NOG lager laten komen op de voortplantingsschaal zodat de hele wereld uit Afrikanen en Aziaten gaat bestaan :')
Afrika is straks al helemaal niet leefbaar meer. En who cares? We worden straks toch Duitsers.

https://www.vn.nl/zeespiegelstijging-plan-b
pi_188473084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:24 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Afrika is straks al helemaal niet leefbaar meer. En who cares? We worden straks toch Duitsers.

https://www.vn.nl/zeespiegelstijging-plan-b
Ja ja we gaan er allemaal aan bla bla

Zo vaak gehoord al dit. In de jaren '80 zou de bom vallen! Daarna zou de olie op zijn! Daarna zou de zure regen alles dood maken! Daarna iedereen kanker door 1 seconde buiten te lopen door het gat in de ozonlaag! En nu gaan we er allemaal aan door de klimaatverandering :Z

Al die doemsvoorspellingen werden met net zoveel 'zekerheid' gebracht als de klimaatpaniek nu. Waarom zou deze voorspelling wel uitkomen terwijl al die andere fout bleken te zijn?
pi_188473095
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja ja we gaan er allemaal aan bla bla

Zo vaak gehoord al dit. In de jaren '80 zou de bom vallen! Daarna zou de olie op zijn! Daarna zou de zure regen alles dood maken! Daarna iedereen kanker door 1 seconde buiten te lopen door het gat in de ozonlaag! En nu gaan we er allemaal aan door de klimaatverandering :Z

Al die doemsvoorspellingen werden met net zoveel 'zekerheid' gebracht als de klimaatpaniek nu. Waarom zou deze voorspelling wel uitkomen terwijl al die andere fout bleken te zijn?
Ik hoop dat je gelijk hebt. Moet Bill wel even stoppen met co2 uit de lucht halen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)ndstof-van~a47523da/
pi_188473105
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:28 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt.
Het is niets anders als wat de mens al eeuwen doet: waarschuwen voor het einde der tijden. Eerst deed de kerk het eeuwenlang met succes. Nu moet je ipv je aflaat in de kerk, je aflaat aan D66 geven door extra te betalen voor je vliegticket.
pi_188473127
WE GAAN ERAAN BINNEN 12 JAAR!!!! Aldus Amerikaanse congresleden en presidentskandidaten.

Nu even een echte wetenschapper die aangeeft dat de totale hysterie over het klimaat nu alleen maar slecht is voor het echte verhaal:
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:36:39 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_188473145
Kinderen op deze verkankerde wereld willen zetten :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_188473166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:31 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is niets anders als wat de mens al eeuwen doet: waarschuwen voor het einde der tijden. Eerst deed de kerk het eeuwenlang met succes. Nu moet je ipv je aflaat in de kerk, je aflaat aan D66 geven door extra te betalen voor je vliegticket.
En als het wel zo is? Wat is ervoor nodig om jou daarvan te overtuigen bijvoorbeeld? Voorspellingen in het verleden zeggen natuurlijk niets over de legitimiteit van hedendaagse waarschuwingen. Ik kijk liever naar het bewijs wat er is, en dat is er.

Maar nogmaals, ik hoop echt dat de voorspellingen ernaast zitten. Dat het allemaal wel meevalt. Ik denk het alleen niet. Integendeel: de indruk die ik krijg van nieuwsberichten omtrent climate change, is dat we telkens verrast worden met ontwikkelingen die 'faster than expected' zijn. Niet in positieve zin.

Terug naar het topic. Ook zonder klimaatcrisis had ik afgezien van kinderen. :P Maar ik snap persoonlijk niet waarom mensen die ze wel willen, tot hun 40e zouden wachten.
pi_188473174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:43 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Dat ook nog ja :')

En dat hetzerige gedrag van linksfascisten die iedereen die volgens hen iets verkeerd zegt de nek omdraait :r je mag niks meer zeggen en als je 1 keer je ongezouten mening geeft op bv. social media ben je zo je baan kwijt.
1. Plaatst Naziide meningen op social media.
2. "Ik ben ontslagen, hoe kan dat nou?"
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_188473215
Kluun, single en kindloos, geeft af op vrouwen die ook single en kindloos zijn. Hmm.
pi_188473253
Idd terug on-topic: de meeste vrouwen van 40 die single zijn, blijven dat vaak ook. Ze hebben meestal de rest wel onder controle en zijn gewend regelmatig seks te hebben. Dat is het mooiste van ze: vaak willen ze helemaal geen samenwoonrelatie meer, maar wel seks. En dan kom ik om de hoek: ik lever ze die dienst en er hoeft niet moeilijk gedaan te worden met eerst uitgaan of zo of rommelen in hotels, want ze hebben allemaal een eigen huis! Dus ze appen zo nu en dan dat ze jeuk hebben, je maakt een afspraak, komt langs, binnen 5 minuten staat de wijn op tafel en binnen een kwartier sta je samen onder de douche. 2 uur later ben je weer eruit. Top! Ze zijn zeker over hun lichaam, over hun wensen, ze hebben veel ervaring en weten wat ze wel en niet lekker vinden en wat een man lekker vindt.

Vrouwen van rond de 40 die single zijn. ^O^
pi_188473315
Ik ben blij dat ik een dochtertje heb *O*
pi_188473350
Zo eentje jonguh:

Die zit binnen 10 minuten na binnenkomst op d'r knieën en daarna boven op je :9
pi_188473376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
Idd terug on-topic: de meeste vrouwen van 40 die single zijn, blijven dat vaak ook. Ze hebben meestal de rest wel onder controle en zijn gewend regelmatig seks te hebben. Dat is het mooiste van ze: vaak willen ze helemaal geen samenwoonrelatie meer, maar wel seks. En dan kom ik om de hoek: ik lever ze die dienst en er hoeft niet moeilijk gedaan te worden met eerst uitgaan of zo of rommelen in hotels, want ze hebben allemaal een eigen huis! Dus ze appen zo nu en dan dat ze jeuk hebben, je maakt een afspraak, komt langs, binnen 5 minuten staat de wijn op tafel en binnen een kwartier sta je samen onder de douche. 2 uur later ben je weer eruit. Top! Ze zijn zeker over hun lichaam, over hun wensen, ze hebben veel ervaring en weten wat ze wel en niet lekker vinden en wat een man lekker vindt.

Vrouwen van rond de 40 die single zijn. ^O^
Wat vinden je kinderen daar nou van?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188473413
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat vinden je kinderen daar nou van?
Die weten dat natuurlijk niet. Heb je zelf geen kinderen of zo dat je zo'n rare vraag stelt?
pi_188473414
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En wat heeft Kluun zoal te bieden aan een vrouw?
Dat vraag ik mij ook altijd andersom af. Vrouwen die veel eisen hebben maar wat hebben ze zelf nou te bieden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:14:28 #43
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188474889
Kluun is inmiddels ook 40 en niet getrouwd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:17:03 #44
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188474911
Ah het dagelijkse inceltopic.

Ik vind het goed dat jullie genen uitsterven dus lekker zo doorgaan. ^O^.
And so is the past
pi_188474937
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
Zo eentje jonguh:

[ afbeelding ]

Die zit binnen 10 minuten na binnenkomst op d'r knieën en daarna boven op je :9
Die zijn vaak ook fan van jongere mannen :9~
pi_188474945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Die zijn vaak ook fan van jongere mannen :9~
Ja dat vinden ze helemaaaaaal niet erg
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:57:16 #47
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_188475378
Ahah, TS is dus nog steeds gefrustreerd dat hij geen vrouwtje gefixt krijgt.

Serieus advies: Heb het eens met je begeleidster over hoe je deze frustraties op een gezonde manier kunt uiten!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_188475622
Van mensen die zo graag naar anderen benoemen dat ze geen kinderen willen denk ik altijd bij mezelf ‘Da’s maar goed ook dan’ :+

Tevens heb ik echt de schurft aan incels, er zijn 3 miljard vrouwen op aarde, als je dan nog steeds niet weet te neuken ben je de vierkante meters hier ook niet waard. :{w
-nee-
pi_188479072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:41 schreef NgInE het volgende:

[..]

1. Plaatst Naziide meningen op social media.
2. "Ik ben ontslagen, hoe kan dat nou?"
1. is het niet eens met een mening
2. benoemd de person met die mening dan ook direct tot nazi

slapjanus :')
pi_188481805
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:26 schreef Geerd het volgende:
Kinderen :r
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')