abonnement Unibet Coolblue
pi_188471945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:55 schreef Luppie0110 het volgende:
Wat een discussie om niks. Laat lekker gaan die linkse griezel. Kan mij het nou verrotten wat der zoon uitspookt.
We zijn als maatschappij wel ver gezakt als we verboden wapenbezit (messen, gasalarmpistool) nu afdoen als "geklier". Ik laat de insluiping en het vandalisme nu even buiten beschouwing - dát kan ik nog wel plaatsen onder de noemer "kwajongensgedrag".

Maar ik weiger te accepteren dat het normaal wordt gevonden dat een jongen van 15 jaar oud gewapend over straat gaat, ongeacht wier kind dit nu is. Dit is een ernstig vergrijp, getuige ook de strafmaat die hier aan verbonden is: tot 9 maanden detentie en een boete van ¤20.000. Het gaat hier dus niet om "geklier".

Een burgemeester die dit wangedrag van haar eigen kroost probeert te bagatelliseren, dient ontslagen te worden.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 01:34:59 #177
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188472038
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

We zijn als maatschappij wel ver gezakt als we verboden wapenbezit (messen, gasalarmpistool) nu afdoen als "geklier". Ik laat de insluiping en het vandalisme nu even buiten beschouwing - dát kan ik nog wel plaatsen onder de noemer "kwajongensgedrag".

Maar ik weiger te accepteren dat het normaal wordt gevonden dat een jongen van 15 jaar oud gewapend over straat gaat, ongeacht wier kind dit nu is. Dit is een ernstig vergrijp, getuige ook de strafmaat die hier aan verbonden is: tot 9 maanden detentie en een boete van ¤20.000. Het gaat hier dus niet om "geklier".

Een burgemeester die dit wangedrag van haar eigen kroost probeert te bagatelliseren, dient ontslagen te worden.
Gewapend, het was een alarmpistool :') Beetje overdreven of niet?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 01:45:42 #178
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188472127
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja..
Je loopt al posts achter elkaar mensen af te zeiken of voor troll uit te maken als hun mening je niet bevalt of als ze andere bronnen gebruiken.

Misschien eens zelf je toon aanpassen en gewoon wat meer luisteren in plaats van meteen in de verdediging schieten en dat soort dingen doen :s)
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 01:53:12 #179
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188472178
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je loopt al posts achter elkaar mensen af te zeiken of voor troll uit te maken als hun mening je niet bevalt of als ze andere bronnen gebruiken.

Misschien eens zelf je toon aanpassen en gewoon wat meer luisteren in plaats van meteen in de verdediging schieten en dat soort dingen doen :s)
Misschien even wachten tot ze er weer is.
pi_188472204
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:05 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Oke, leg me dit maar eens uit. Hoe noem je het anders als een persoon zich toegang verschaft tot andermans bezit, in het bezit van een (nep)wapen?
Je verschaft je geen toegang als het verlaten is en niet afgesloten.
pi_188472242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

We zijn als maatschappij wel ver gezakt als we verboden wapenbezit (messen, gasalarmpistool) nu afdoen als "geklier". Ik laat de insluiping en het vandalisme nu even buiten beschouwing - dát kan ik nog wel plaatsen onder de noemer "kwajongensgedrag".

Maar ik weiger te accepteren dat het normaal wordt gevonden dat een jongen van 15 jaar oud gewapend over straat gaat, ongeacht wier kind dit nu is. Dit is een ernstig vergrijp, getuige ook de strafmaat die hier aan verbonden is: tot 9 maanden detentie en een boete van ¤20.000. Het gaat hier dus niet om "geklier".

Een burgemeester die dit wangedrag van haar eigen kroost probeert te bagatelliseren, dient ontslagen te worden.
Begin je nu wéér over hetzelfde?

....

Nee, nogmaals: jeugdstrafrecht dus andere strafmaat.

En “gewapend over straat” = rondlopen met een neppistool.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 02:07:59 #182
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188472262
Bizar zeg. Los van alle claims ...

Hebben mensen in hun puberteit nooit deelgenomen aan dingen als:
"zo'n snel mogelijk rondje met je brommer" <-- illegaal om tal van redenen
"door zoveel mogelijk omheinde tuinen rennen"? <-- verschaft toegang tot, "inbraak"

Of Joost-mag-weten-wat-voor-andere bullshit?!

Ben je echt vrij van zonde in je puber jaren?!
pi_188472279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bizar zeg. Los van alle claims ...

Hebben mensen in hun puberteit nooit deelgenomen aan dingen als:
"zo'n snel mogelijk rondje met je brommer" <-- illegaal om tal van redenen
"door zoveel mogelijk omheinde tuinen rennen"? <-- verschaft toegang tot, "inbraak"

Of Joost-mag-weten-wat-voor-andere bullshit?!
Met groepje op bouwterrein van in aanbouw zijnd zwembad rondlopen, onder het zwembad (servicetunnel of wat het ook was) gevonden pur-spuiten leegspuiten :@

Ben er niet trots op, is verder ook enige akkefietje en niet gepakt... wel weggejaagd...
pi_188472284
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

We zijn als maatschappij wel ver gezakt als we verboden wapenbezit (messen, gasalarmpistool) nu afdoen als "geklier". Ik laat de insluiping en het vandalisme nu even buiten beschouwing - dát kan ik nog wel plaatsen onder de noemer "kwajongensgedrag".
Ach, we hebben het over een alarmpistool. In ieder dorp vind je wel jongens die kutten met lucht- of balletjespistolen. Dingen zo enorm uit proportie blazen is nergens voor nodig.
pi_188472325
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach, we hebben het over een alarmpistool. In ieder dorp vind je wel jongens die kutten met lucht- of balletjespistolen. Dingen zo enorm uit proportie blazen is nergens voor nodig.
Overigens vind ik het prima dat hij daarvoor opgepakt is, dat staat ook niet ter discussie wat mij betreft.

Het is alleen het overdreven gedoe er omheen, het publiekelijk afbranden en de heksenjacht van de Telegraaf.
pi_188472360
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Overigens vind ik het prima dat hij daarvoor opgepakt is, dat staat ook niet ter discussie wat mij betreft.

Het is alleen het overdreven gedoe er omheen, het publiekelijk afbranden en de heksenjacht van de Telegraaf.
Precies.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 05:21:00 #187
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188472462
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ben je echt vrij van zonde in je puber jaren?!
Only op Fok! --> ja.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 05:22:13 #188
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188472478
Zo rolt de deugfantasie van onze rechtse medelanders :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 05:46:07 #189
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188472565
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Overigens vind ik het prima dat hij daarvoor opgepakt is, dat staat ook niet ter discussie wat mij betreft.

Het is alleen het overdreven gedoe er omheen, het publiekelijk afbranden en de heksenjacht van de Telegraaf.
De Telegraaf doet gewoon wat er van haar wordt verwacht door rechts Nederland: de hypocrisie van linkse wereldverbeteraars aan de kaak stellen. Het werkende mensen door de strot duwen van honderden miljarden aan bij elkaar gelogen klimaatoplossingen is ook "kwajongenswerk". Net als Nederland verkwanselen voor immigranten die niet passen bij de Nederlandse cultuur. Halsema heeft het goed voor met de grote wereld maar in haar kleine gezinnetje is het een zooitje.

Deze sentimenten weet de Telegraaf heel goed neer te zetten ......
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_188472597
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 00:56 schreef FYazz het volgende:

[..]

Laat ik het dan nog een keer proberen, misschien kun je er dan wel wat van maken :)

In de officiële documenten staat de officiële naam.

Enkel bij de inschrijving t.b.v. het zoek- en registratiesysteem staat een andere naam.

Van een valse naam op officiële documenten is dus geen sprake en dus is er ook geen sprake van valsheid in geschrifte.
Waarom is dat eigenlijk? Andere namen in het zoek- en registratiesysteem? Vertrouwd men de waard niet?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188472600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 06:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Andere namen in het zoek- en registratiesysteem? Vertrouwd men de waard niet?
Gasten..., gasten.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 06:37:43 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188472603
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 05:46 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

De Telegraaf doet gewoon wat er van haar wordt verwacht door rechts Nederland: de hypocrisie van linkse wereldverbeteraars aan de kaak stellen. Het werkende mensen door de strot duwen van honderden miljarden aan bij elkaar gelogen klimaatoplossingen is ook "kwajongenswerk". Net als Nederland verkwanselen voor immigranten die niet passen bij de Nederlandse cultuur. Halsema heeft het goed voor met de grote wereld maar in haar kleine gezinnetje is het een zooitje.

Deze sentimenten weet de Telegraaf heel goed neer te zetten ......
Zo dan, jij hebt ze even goed de waarheid gezegd hoor.

Dat linkse hippietuig zal wel twee keer nadenken voor ze feitelijke onjuistheden in de Telegraaf benoemen
Laffe huichelaar
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 06:38:39 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188472605
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 06:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Andere namen in het zoek- en registratiesysteem? Vertrouwd men de waard niet?
Terecht zo blijkt, want het is toch gelekt
Laffe huichelaar
pi_188472606
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach, we hebben het over een alarmpistool. In ieder dorp vind je wel jongens die kutten met lucht- of balletjespistolen. Dingen zo enorm uit proportie blazen is nergens voor nodig.
Ach, zo'n dorp.... Is wel wat anders dan in Amsterdam rondlopen met een dergelijk nepwapen. Daar kan het sneller een niet wenselijke wending krijgen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188472610
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 06:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Terecht zo blijkt, want het is toch gelekt
Geen best signaal dan.

Maar goed, nog even het onderzoek afwachten wie en hoe er 'gelekt' is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188472710
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 05:46 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

De Telegraaf doet gewoon wat er van haar wordt verwacht door rechts Nederland: de hypocrisie van linkse wereldverbeteraars aan de kaak stellen. Het werkende mensen door de strot duwen van honderden miljarden aan bij elkaar gelogen klimaatoplossingen is ook "kwajongenswerk". Net als Nederland verkwanselen voor immigranten die niet passen bij de Nederlandse cultuur. Halsema heeft het goed voor met de grote wereld maar in haar kleine gezinnetje is het een zooitje.

Deze sentimenten weet de Telegraaf heel goed neer te zetten ......
Klopt, het draait immers niet meer om realisme maar om gevoel. Rechts haat links, links haat rechts. Alles wat links doet is bewijs van een corrupt en hypocriet complot, alles wat rechts doet is bewijs van sadistisch fascisme.

Deze sentimenten weet de Telegraaf idd heel goed neer te zetten...

[ Bericht 4% gewijzigd door Kassamiep op 16-08-2019 07:52:05 ]
pi_188473417
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 05:46 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

De Telegraaf doet gewoon wat er van haar wordt verwacht door rechts Nederland: de hypocrisie van linkse wereldverbeteraars aan de kaak stellen. Het werkende mensen door de strot duwen van honderden miljarden aan bij elkaar gelogen klimaatoplossingen is ook "kwajongenswerk". Net als Nederland verkwanselen voor immigranten die niet passen bij de Nederlandse cultuur. Halsema heeft het goed voor met de grote wereld maar in haar kleine gezinnetje is het een zooitje.

Deze sentimenten weet de Telegraaf heel goed neer te zetten ......
Uitstekend verwoord.
pi_188473483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 01:34 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Gewapend, het was een alarmpistool :') Beetje overdreven of niet?
Dat weet degene waar hij 't op richt niet. Kan net zo traumatisch zijn.
pi_188473489
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 02:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Begin je nu wéér over hetzelfde?

....

Nee, nogmaals: jeugdstrafrecht dus andere strafmaat.

En “gewapend over straat” = rondlopen met een neppistool.
Dat de strafmaat voor jeugdige delinquenten is aangepast, doet niets af aan de ernst van het misdrijf. Wanneer een minderjarige een moord pleegt, krijgt hij daar ook een lagere straf voor. Maar dat maakt de moord niet minder erg.
pi_188473608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 06:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ach, zo'n dorp.... Is wel wat anders dan in Amsterdam rondlopen met een dergelijk nepwapen. Daar kan het sneller een niet wenselijke wending krijgen.
Het stelt in ieder geval ontzettend weinig voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')