abonnement Unibet Coolblue
pi_188902959
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Geen post en geen familiebezoek meer na ZB.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 111 dagen.



Dinsdagavond.

Half tien. De dagsluiting is er uit en mooi op tijd. Ga nog even American Ninja Warrior kijken.

------
Dinsdag nacht.

Kwart over twee.

5thencounter maakte de volgende analyse:
Shit, nog steeds hier

Jammer dat het Marjet-Effect al zo snel uitgewerkt is na nu voor de 3e keer in Utopia te zitten met een BS verhaal.. wachten tot ze eindelijk de ZB mag voorlezen en ook haar rol is klaar, blijven of niet wordt ze de 15e nixnut ouwehoer zoals al het volk dat ze al ruim een jaar daar naar binnen pleuren...Marjet breng niets nieuws meer, ze is eigenlijk al een karikatuur van haar eigen act

Einde bericht.


-------

Woensdagmiddag.

Kwart over twaalf. Billy is weer vertrokken uit het beloofde land. Na een hartelijk afscheid en de nodige pollies. Schuiven groepjes bij elkaar om de nieuwe situatie te bespreken.

Een uur. Franny heeft de zwarte enveloppe gevonden in haar huisje. Er komt geen familiebezoek en geen post meer. Nu zijn ze echt op elkaar aangewezen. Lexy gelijk helemaal over de rooie. Nu weet ze niet meer of Frenkie op haar wacht. Jordy heeft helemaal nog geen familiebezoek gehad en loopt net als Lexy te janken. Alle familie bezoeken zijn geschrapt uit de dagsluiting agenda.

Kwart voor twee. Shelley zit ook te janken. Mylene ook van de leg want haar familie komt niet op bezoek op haar verjaardag. De lol is er af voor een hoop inwoners.

Twee uur. Ze gaan brainstormen. Kerstballen met Utopia opdruk (¤ 0,50 inkoop). En het Lego blokjes sleutelhanger idee van Maris komt ook aan bod. Maar SL. Foute kersttruien komen ook aan bod. Andrea wil een voodoo poppetje. Bubble heads zijn ook nog een optie. Een Jessie douche gordijn lijkt Dyl leuk.

Half drie.

StruisZVeugelT had de volgende suggesties:
2.0

Herfst decorie 's
eikols prikpoppetjes
haske leuk

samen tokken over ..sjah
hoe kunnen we nog een beetje geld maken

Brandson heft een idee
in Uto 1.. Krotwood ...
en nu en stukje van een wand van een ietsen
kopen .een klein tarief .en dan een fodo mee sturen

.. Jess ; heb ook ene idee
was gister et de vlog
de silo , de boot de Tent te gaan verkopen
we kunnen ok de platen?wanden van de Silo verkopen
als je dr dan een gat in maakt
kan je dat leuk thuis aan de wand
of eje koopt er 5 .. heb je een stalen KIst
speciaal voor mensons die geblikt willen uitvaren

Einde bericht.


Drie uur. Brandon, Jordy en Franny zijn flink aan het werk. Ze schroeven even een buitenwand aan de gym. Zal wel de slaapplek worden als de huisjes etc. zijn verkocht. Buitenkeuken erbij en ze kunnen daar koken ook.

Vier uur. Boven draait de Kathy knuffelfabriek op volle toeren. Er worden oren getagged en knuffels gefluft, verzendzakken gevuld en labels geprint.

StruisZVeugelT vatte het perspectief van het varken als volgt samen:
2.0

50 varkentjes in 1 doos
een lange reis was het
en nu alleen in een plastic zak
met mazzel zit de zak niet goed dicht ..toch nog gluurkans
waar ga je heen
alleen
Varkenje uit China

Einde bericht.


Kwart over vijf. Shelley wil dansen op het 'Love = Love'feest heeft ze tegen Jordy gezegd. Maar niks over Franny die daar toch de danseres is. Jordy heeft nog niks toegezegd.

Kwart over zes. De woensdag eters zijn binnen 11 stuks deze keer. Ze zitten met z'n allen aan de tafel in de keuken. Hiske en Andrea hebben voor de gasten gekookt. De bewoners eten iets anders. Aardappels, groente en gehakt die Merel heeft gekookt.

Half zeven. Jordy praat nog steeds met Shelley en Franny over het dansen op het 'Love = Love'feest. Shelley heeft het nodig voor haar carriere als actrice. Ze moet zo veelzijdig mogelijk zijn. Dus dansen, zingen, presenteren en tennissen en ook andere vaardigheden.

Dotteke schrijft het volgende over Shelley:

Ik zie het het anders
Ze is altijd tegengewerkt, vanaf dag 1
En het is een dansje, wat de fuck heben ze het over daar
Ik moet shel ook niet, vind het ook een arrogante griet, maar dit vind ik zo kinderachtig

---

Nee hoor, ze is altijd tegen gewerkt, kijk maar toen ze wilde beginnen met knippen, niets kon
Geen stoel, geen spelbak geen niets kon
Brenda komt binnen er komt een iglo, een wasbak, etc
Shel wordt heel veel tegen gewerkt

---

O ja Jordie, ga ff met Merel lullen, die zal er alles aan doen met Shel niet te laten dansen

Einde samengesteld bericht.


Het Shelley dans drama gaat door.

Mohitah was het volgende opgevallen:

Het rare is dat Shelley nooit zelf met iets komt. Ze haakt ook altijd pas later in als bijna alles zo goed als geregeld is wult ze ineens ook van alles. Zo ook het 4 okt feest. Ze had het zelf nog niet over haar 15 maanden gehad en het evenement staat vast en dan pas komt ze ineens met ik ben er 15 maanden dus blabla....met trouble in paradise idemdito. Komt ze veel later pas met ik wult ook presenteren enz enz

Einde bericht.


Ik snap niet dat Shelley en Franny niet samen gaan dansen. Met de Djembé trommel toestand een tijdje terug gingen ze samen afrikaans dansen en dat zag er verdomd goed uit. Ze dansten spontaan en synchroon en dat was levendig en goed vermaak.

Zeven uur.

Dotteke droeg het volgende bij:

Merel die zegt, als ik iets wil dan krijg ik het ook, of doe ik het gewoon
Vindt het heftig dat Shel alleen een dansje wil doen _O-
Merel en Franny willen een eigen inloop kast, iedereen is tegen en ze doen het toch
En dan een grote bek over Shel omdat die één dansje wil doen

O ja hoor daar komt Merel bij Shel waar bemoeit die dikke trien zich mee

---

Nee, dat is waar, maar SHel vraagt toch niet om een hele avond om te dansen
Ze vraagt om 1 dansje, verder mag Fran van haar dansen zoveel ze wil
Maar 1 dansje wil ze alleen zo ramp is dat toch niet

Einde samengesteld bericht.


Dotteke nog even over de tegenstellingen die door de Febo gepusheh:

Brandon doet sporten, heeft een clubje die komt sporten en die hij begeleid
En dan komt Lex binnen die gaat het ook doen
Ger dj, Jens en Andrea gaan het ook doen.
Ger gaat rappen/zingen. Jessie gaat mee doen.

Niemand heeft daar toch het alleen recht om iets te doen
Mike had kistje, Jessie komt en gaat ook kistjes maken.
Adj e deed de bakkerij, His en Ger gingen ook bakken
Mensen doen daar moeilijk om het moeilijk doen
Kijk eens wie allemaal een kledinglijn hebben

---

Weer over Shelley:

Ja en wordt 9 van de 10 x tegen gehouden
En degene die nu de grootste bek er over hebben doen precies het zelfde
wij willen een inloop kast en die komt er dan ook

---

Jessie zegt dat Shel had kunnen laten zien dat ze kan samen werken
Ja, Jessie en Franny had moeten laten zien dat ze het een ander ook gunt om een dansje alleen te doen

---

Dat bedoel ik dus, ze moet wel zo doen anders krijgt ze niet
Ik blijf het raar vinden dat merel of Franny alles kunnen doen wat ze willen maar zodra Shel iets doet is het terrein te klein
Daarbij komt dat Shel helemaal niet gezegd heeft dat Fran niet mag dansen op die avond.

---

Ja en die wil dit en die wil dat en die wil zus en die wil ze en een ander weer dit
Alleen bij Shel wordt er altijd wel heel erg moeilijk gedaan over alles.
We hebben het vorige week twee keer gezien hoe andere hun zin doorzetten. Zelfs dingen achter gedrukt door iemand en werd door iemand door de vingers gezien omdat die hem er af en toe in mag hangen

---

Ik heb het zelfde, Shel is ook niet echt mijn favoriet, maar hoe er met haar omgegaan wordt stuit mij tegen de borst, en vooral als de grootste egoist daar haar de les gaat lezen over egoistisch zijn

Einde samengesteld bericht.


Half acht. De meeste, nu verpakte knuffels, liggen nu beneden in de silo zodat de vervoerder ze kan ophalen.

Negen uur. Maris en His in de tent. Maris zegt wij hebben het schoonste huisje. Nee zegt His dat heeft Lexy. Waarop Maris zegt wij hebben het gezelligste huisje. Zelfs daar over moet ze opscheppen. Kijk als ze nou zou zeggen ik heb de vetste blubberreet dan zou ik haar gelijk geven en dat niet als opschepperij zien maar als zelfkennis.

StruisZVeugelT maakte me blij met het volgende epistel:

Merel kan delen..liefde geven
dol op dr broertje..dr mams ..dr dinnen
denkt iets te kunnen doen mbt vrouwen handelen /kids.
d8 dit platfurum wel zou aanslaan

Helly zero . . daar zit de emo stekker los.. nooit aan
gelijk beginnen ver Borstkanker BH "s verkoop
omdat dr zus .. Kanker had .. "Vagina Kanker ..dr eigen woorden met een slok op
Helly die dr pruim ff afveegd met een shirtje nadat Greet zn kwak parkeerde
Helly die in een relasie zat en dat zat was naar Uto ging
Helly die een andre Kapster niet gunde een Utopiaan te worden
Helly from Hell

Mama Leny is drots....ze doet het goed
O o Ow Den Haag
mooie stad

Einde bericht.


Kwart over negen. Gerrit heeft het wel voor elkaar met zijn twee schoonmaaksters His en Maris. Ze doen het huishouden en zijn was. De luie hond doet werkelijk niets anders dan toekijken.

Kwart voor tien. Gerrit in de keuken met Andrea. Ze zijn leuk met elkaar en Gerrit staat over zijn tepels te aaien. Hiske komt ook binnen en begint aan de afwasmachine.

Tien uur. In de boot leest Jessie zijn boek en Merel kijkt toe. Jessie en Merel gooien Franny en Shelley weer even onder de bus. Jens en Mylene ook in bed ze praten. Jordy zet iets op papier in de caravan maar met geluid van Jens en Mylene.

Op de vraag van Dotteke Wat vindt je er zo mooi aan om naar Utopia te gaan? aan Mister1984 gaf hij het volgende antwoord:

Ik vind Shelley gewoon leuk, dat is de hoofdreden. :)

En ik wou haar een hand geven bij het afscheid nemen, maar gaf ze me een knuffel in de plaats *O*
En zei ook nog uit zichzelf dat ik haar na Utopia ook een berichtje mag sturen voor een knipbeurt. w/

---

Dotteke:Oké dat is leuk. Heb je nog wat mee gekregen over het dans drama.

Mister1984: Nee ze kwam niet gestresst op mij over. Wist niet dat er iets speelde.

Ze zei wel dat zowel iets met dansen als acteren wou doen hierbuiten. Dus ik zei: musicals niks voor je dan? Maar nee dat wou ze niet.

Verder zei ze nog dat ze dacht dat haar telefoon kapot zou zijn gegaan van alle berichtjes die ze denkt ontvangen te hebben onderhand :D Ze vroeg zich af of ie nog wel aan zou gaan.

Einde samengesteld bericht.



Sluiting. Dotteke is nu gelukkig weer terug in de Cos. Welkom terug Dot. Je bijdragen worden gewaardeerd.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

13 September: Hiske 15 maanden in Utopia. Dank je Maria.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
14 September: Scooterrace. Merel kookt lasagna.
17 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Harrison.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  donderdag 12 september 2019 @ 00:00:25 #77
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188904410

Vertrek van Billy deel 1 - 11 september 2019.
x7kw4qe


Vertrek van Billy deel 2 - 11 september 2019.
x7kw7at


Vertrek van Billy deel 3 - 11 september 2019.
x7kwcvu
.
pi_188919252
Dagsluiting. De titel voor vandaag: The Gong Show.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 110 dagen.




Woensdagavond.

Kwart over tien. De dagsluiting is er uit en mooi op tijd. Ga nog even BattleBots kijken.

Kwart over elf.

MariaElena2018 ving het volgende op:
Stop it

Andrea vind dat shelly maar even bij de bespreking van Jordi merel en Lady galore moet gaan zitten.
Het is niet Shelly's fout franny heeft haar genaaid.

Verplaats je in mij ik heb haar geholpen toen met Tim een doos gemaakt, dan is er een feestje en ze hebben geneukt, ze heeft er om gehuild, en gerrit vond mij weer leuk en hij moest flowen met die chick van de markt, hoe moet ik omgaan met gerrit en franny ik kan het niet meer.....

---

Hoe boos kan je zij. Dat iemand je dat heeft aangedaan en dan ook nog op de televisie, bullshit dikke vinger. Maar ben er wel blij dat ik er van af ben

---

Jullie waren goede vriendinnen zegt Andrea over shelly en franny


Im hoorde franny gisteren zeggen dat shelly alleen maar naar haar toe kwam als ze vol met koffie zat.

---

Gerrit en franny passen goed bij elkaar en zijn sexverslaafd

Andrea zegt dat ze beter zulke uitspraken niet kan doen.

Wie gaat er sex op de wc hebben zeg nou ik niet hoor zegt shelly, ik heb het altijd netjes onde r de deken grkedaan en ook niet te wild....

---


Einde samengesteld bericht.


-------

Donderdag.

Dotteke schreef:

Er staat wat bij de poort, de Utopianen zijn helemaal hyper
Het is een gong, met een brief
Alexandra leest hem voor.
Beste inwoners
De gong moet midden op het grasveld geplaatst worden.
Vanaf 12:00 uur is de gong voor de inwoners
Bedenk goed, speel het slim met wie je wanneer bepaalde dingen doet

Nu vragen de Utopianen wanneer ze nu op de gong moeten slaan

---

Om 12 uur hebben Jens en Mylene op de gong geslagen

Mylene en Jens zijn hun stemmen voor de eerste stemmingsronde kwijt doordat ze op de gong hebben geslagen.

Einde samengesteld bericht.


Shelley, als altijd haar welbespraakte zelf, vraagt zich af hoe lang de 'bong' blijft staan.

Kwart voor een. Maris, het middagmens, gaat zo een wijntje drinken. Moet kunnen toch.

Crabapple noteerde het volgende:

Jens zegt Jessie wil met Mariska naar bed, Jes beaamt het en Mariska wordt helemaal vrolijk maar Jessie is haar type niet zegt ze

Einde bericht.


Half twee. Maris zoekt bonje met Shelley over een plaat hout. Shelley wil een cupcaketafel maken en Maris claimed de plaat voor haar wijnkistjes gedoe. Jessie komt zich er ook mee bemoeien en Shelley bekt hem ook af.

NTPQ-36 vroeg zich het volgende af:

Staat nog ergens op de camping een pissa oven. :?
Zwerft in het reservaat nog ergens een restant van een snackbar rond. :?
Penningmeester heeft een buitenkeuken geacodeerd. :?

En nu lopen pijpzeiken over een aftands plaatje hout van? ¤50,- (ex de BTW) :?

Knal mij maar in een rubber O-) :Y :?

Einde bericht.


Shelley gaat in de silo gelijk op de computer kijken naar de wijn bestellingen ze kan maar een bestelling voor 1 fles vinden en die is zonder kistje.

Kwart voor twee.

utopia2.0
trust me, I trust you

Er is nu wel één ding duidelijk, de geldwolven hebben gesproken door niet te slaan op die gong........Gerrit zijn kop stond op onweer, want die had gehoopt dat een Jens of Mylene weg zou moeten.....De teleurstelling was leesbaar op zijn kop....Hiske de veel pratende rooie heks, was niet hoorbaar op het moment en ging achteraan staan........Merel en Jessie hullen zich nu in grootspraak, maar dachten alleen, als ik sla moet ik weg en dan kan ik fluiten naar de centen....Lex een dom mens, had wel de ballen om erop te meppen.....De rest ach niet belangrijk........Jens en Mylene verdienen de credits nu.............

Einde bericht.


Kwart over twee. Hiske heeft een gouden piemel van Patricia gekregen. Ze is er verguld mee. Patricia is er om cupcakes te bakken. Ik vind Patricia een leuke en vroljke spontane vrouw.

Merel en Jordy op het bankje voor de caravan. Ze speculeren er lustig op los.

Half drie. Sander is binnen gekomen. Sander is dus Lady Galore. Merel en Jordy ontvangen hem heel hartelijk. Ze bespreken het drag evenement. Het gaat over het podium en de roze kerk. Er komt ook een bloemenboog waar mensen kunnen nep trouwen.

Drie uur. In de keuken zijn ze, onder leiding van Patricia, druk bezig met de cupcakes. Ook Danny, die net Andrea DJ les heeft gegeven, zit er ook bij.

Half vier. Danny neemt afscheid.

Kwart voor vier.

Dotteke over het Franny vs. Shelley dansen op het evenement:

Ze heeft zelf ook altijd gedanst, ook nog eens een hele andere stijl dan Shel
DJen was ook niet echt een passie van Jens
Franny kan evengoed die avond dansen, ze heeft toch niet gezegd dat Franny niet op die avond mag dansen
Ik hoor net dat het ook de bedoeling was dat Jens een uur zou gaan draaien, waar is Ger dan in dit verhaal?
Een dansje 3 minuten is toch geen ramp

Einde bericht.


Vier uur.

Harrison hoorde Gerrit over Maris:

Gerrit: ik denk dat wij hoog in haar krijt staan :+

Einde bericht.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freaky40 zag het ook.

Franny en Jessie samen op een bankje.

Dotteke ving het volgende op:

Jessie heeft weer iemand gevonden om over te kalgen, dit keer is het Franny

Franny waardeer het nog steeds dat ze daar nog mag staan
Mensen zijn blij als ze naar huis kunnen.

De poort staat altijd open volgens Franny en Jessie, euhhhhhh als er iemand naar huis wil moeten ze altijd wachten omdat de poort dicht zit.

Ze hebben het ook over Jordie, dat die nog nooit geen bezoek heeft gehad. EN gisteren best wel overstuur was. Dit terwijl ze zelf ook over de toeren was maar wel vaak bezoek heeft gehad en haar zoon een keer extra heeft gezien
Ze vinden beide dat Lex van alles heeft gekregen en er niet veel heeft hoeven doen

Einde bericht.


Kwart voor vijf.

Dotteke noteerde de volgende:

Ach jee, Jes en Maris weer bezig over de gym?

---

Ik kan die |Maris niet meer aanhoren, wat een stook wijf, meent echt daar alles voor het zeggen te hebben
Nu weer tegen Lex over brandon en over de gym

---

Jessie gaat iedereen langs om druk te zetten op geld te tverdienen

---

Einde samengesteld bericht.


Kwart over vijf. Maris nog steeds op de loungeset aan het ageren tegen alles wat haar niet bevalt. Hiske zit er ook bij. Merel komt er ook nog bij.

Kwart voor zes. In de studio zitten Jordy, Mylene en Andrea te praten over de studie van Lexy. Ze wil wel maar kan niet leren. Volgens Mylene zit het er niet in. Jordy over haar uitvluchten. Mylene en Jordy hebben het idee dat ze veel smoezen verzint om maar niet te leren.

mazaru hoorde de volgende:
Oh happy day!

Shelley: Maar als hij dat vind dan moet hij naar jou komen. En niet bij alleman zijn vruchten droppen

_O-

---

[spoiler][/spoiler]

Einde samengesteld bericht.


Zes uur. De situatie Jordy en Lexy loopt een beetje uit de hand.

StruisZVeugelT vatte de situatie als volgt samen:
2.0

Jordie ;Helly is waarschijnlijk op dr pik getrapt
ik heb heel veel moeite gedaan HIER binnen te komen
maar toen jij ..en eh
Frenkie
ALex ; Nee helemaal niet
ik kon 2 dingen krijgen
of een brief ..als ik dan of of
afscheid .ik heb het
"warrig verhaal ""

Jordie ; voor iemand die 3 bezoeken heeft gehad langer dan 3 uur
Lex; ben je daar boos om ?
Jordie ; nee .. het is meer de escalatie
wat jessie ook aangeeft ..ik pies iedere keer naast de pot he
ik kan niet eens mn fam zien
dat zijn mn irritatie punten
ik voel me zwaar kut daardoor

Einde bericht.


Kwart voor zeven. In de studio praten Andrea en Shelley nog steeds over de situatie met Lexy en Jordy. Mylene zit er ook bij maar doet iets anders, ze is namelijk weer aan het tekenen. Dat tekenen doet ze niet onverdienstelijk op het moment doet ze Mickey Mouse. Jens komt ook binnen. Andrea speelt muziekjes op de DJ set.

Zeven uur. Lexy ruimt de keuken op.

Half acht. Hiske en Gerrit zitten op de fundering te praten over de clip bij het nummer. Gerrit twijfelt of het nu moet of later als ze buiten zijn. Accuwissel is vroeg normaal is acht uur. Gerrit rookt en Maris gaat samen met Hiske een accuwissel doen en dan naar de wisselplek.

Shell wil gaan vloggen met haar moeder. Dat is misschien het slimste idee wat ze daar gehad heeft. Zeker als Lenie, haar moeder, een rol zou spelen. Lijkt mij hilarisch die combinatie.

Brandon heeft een trainingssessie met drie klanten. Op de achtergrond het geluid van de boormachines die het gym aan het dichtschroeven zijn.

Kwart voor acht. De voorlopige eindmix van de Jessie en Gerrit track is binnen. Ze luisteren er naar in de studio met Hiske en Andrea. Ze vinden het OK. Maar er zijn dingen niet helemaal lekker zijn. Jessie gelijk weer hetzelfde producers gelul als de vorige keer.

Kwart voor negen. Dylan maakt de salon schoon met de hulp van Andrea. Ze vraagt of hij een snack wil. Hij denkt er over en zegt nee.

Kwart voor tien. Jens, Franny, Mariska, Jessie en Merel zitten op de banken in de silo. Jordy komt er bij. Jessie vraagt hem wat en Jordy wil niet antwoorden. Brandon komt er ook nog bijzitten. Ze praten nog steeds over de gong.

Kwart voor elf. In de meeste bedden wordt geslapen. Een paar zijn nog op.

Harrison reageerde toen Dotteke het volgende schreef:


Vind het niet zo raar. Ze is vanaf het begin af aan tegen gewerkt

------
Harrisons reaktie:

Ik herinner het me niet zo. In het begin stond iedereen achter haar kapsalon. Toen kwam Brenda erbij en bleef ze het hardnekkig "mijn" salon noemen. Brenda mocht van haar ook geen contact hebben met "haar" leverancier.

Toen ze een beha-lijn wilde, mocht dat ook zomaar en liepen alle vrouwen vrijwillig voor schut in haar beha's over het terrein om die beha's voor haar te promoten. Manon mocht niet eens een crepe-plaat toen. Zelfde met haar survivor-jacks.

Toen ze een film wilde, heeft Hiske een script geschreven en haar geholpen met het bouwen van decors en organiseren van de filmavond. Iedereen heeft meegedaan aan de film, behalve de mensen die zij zelf buitensloot omdat ze een hekel aan ze had. Zelf bleef ze het "mijn" film en "mijn" filmavond noemen. Net nog tegen Andrea zat ze te klagen dat het moeilijker voor haar was, omdat zij een evenement helemaal in haar eentje moest doen, terwijl Jessie en Gerrit steun aan elkaar hebben.

Shelley is van alle inwoners degene met de meeste waargemaakte "dromen" in Utopia. Maar als iets haar gaat vervelen, popt er iedere keer weer een nieuwe droom op en laat ze de vorige vallen als een baksteen. Ik krijg eerder de indruk dat ze vroeger nog moeite deed om haar ware aard te onderdrukken, maar daar nu ook geen zin meer in heeft.

Ze roept zelf de hele tijd dat ze altijd wordt tegengewerkt, maar dat vind ik eerlijk gezegd nogal ondankbaar als je die waslijst aan "dromen" ziet die ze van de groep heeft mogen doen.

Einde bericht.


Snetje herinnerde zich ook nog de volgende:

Ik moet nog steeds keihard lachen om haar dromenvangers en haar lampenkappen ... _O-
De twisters liepen wel goed maar ook dat was op een gegeven moment teveel werk ...

Einde bericht.


Elf uur. Ik heb er genoeg van. De Cos is behoorlijk rustig op dit uur. Ik ben morgen weer terug.


Sluiting. Dotteke is nu gelukkig weer terug in de Cos. Welkom terug Dot. Je bijdragen worden gewaardeerd.


Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.


Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

13 September: Hiske 15 maanden in Utopia. Dank je Maria.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
14 September: Scooterrace. Merel kookt lasagna.
17 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Harrison.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.


Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  vrijdag 13 september 2019 @ 00:45:11 #79
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188920070

Er komt een gong binnen - 12 september 2019.
x7kyu0r


Wie gaat op de gong slaan - 12 september 2019.
x7kyurn
.
pi_188934280
Dagsluiting. De titel voor vandaag: The Gong Show is Over.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 109 dagen.

[img][/img]

Donderdagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even Samantha Bee kijken.

-------

Vrijdagmiddag een uur. Mickey Mouse spektakel gemist. Lexy regelt een HSP spreekster.

Harrison over de zogenaamde hooggevoeligheid van Lexy:

Ik denk echt dat Lex zich er niet in verdiept heeft wat hooggevoeligheid inhoudt. Zij denkt dat het betekent dat je extreem explosief bent in het uiten van je emoties of zo. Beter dat iemand eens tegen haar zou zeggen "mevrouw, u bent helemaal niet HSP, u heeft last van een theatrale persoonlijkheidsstoornis, en door de overgang worden de symptomen daarvan nog eens tienvoudig versterkt".

Einde bericht.


shiitake heeft het volgende idee over Lexy's HSP.

Lex vergist zich, ze is hoog(stewoord)gevoelig.

Het kan best zijn dat ze enkele kenmerken van HSP heeft maar ze is juist helemaal niet zo bezig met anderen. Niet luisteren naar iemand, maar er gewoon doorheen tetteren vind ik daar een voorbeeld van.
Net even gegoogled en ik vind HSS (High sensation seekers) meer passen bij haar.

Einde bericht.


Half twee. Shelley schreeuwt VERZAMELEN! ER staat iets te gebeuren met het geld van het treintjesgedoe. Shelley en Hiske staan klaar om het te gaan uitleggen. Jordy krijgt ¤ 1200,-- als extra voor zijn gayfeest. De resterende ¤ 1.000,-- kan besteed worden aan groepsactiviteiten op aanvraag bij het winnende groepje.

Half drie. Jessie begint tegen Lexy over dat ze alleen geld kost en niks opbrengt. Ze is echt van slag. Maar gelukkig is er Jens die het een beetje relativeert voor haar.

Harrison ving het volgende op:

Lexie: het gaat erom dat ik heel veel geld kost. Dan weer mijn chiropractor, dan weer mijn leerlessen :+

Einde bericht.


MariaElena2018 heeft het volgende:
Stop it

Ik ben anders dan een normaal persoon zegt Lexi, shelly heeft extensions voor 500¤ ik wil het niet over een ander hebben, maar mij wordt verweten dat ik geld kost.....

Lexi is voor het gemak vergeten dat die extensions op haar kop zitten..... kutwijf

Einde bericht.


Half vier. Grote bonje tussen Jessie en Merel. Filmpjes materiaal.

Vier uur. Lexy mag vanavond niet drinken omdat ze zichzelf niet in de hand heeft als ze drinkt. Maris gaat haar baby sitten.

Dotteke over Maris en Lexy:

Ja weet je, ik moet jullie wel voor dingen behoeden, weet je. Maris gaat maar door.
Ze is zo goed, ze goed, o o o wat is ze toch goed, ze doet het gewoon weet je, bedoeld het allemaal goed weet je. ZO is ze gewoon weet je

Einde bericht.


Vijf uur. De kippen worden opgehokt. Men bereidt zich voor op de festiviteiten van vanavond. Zingen om half zes en eten om half zeven.

Kwart voor zes. De bewoners oefenen voor de karaoke van vanavond. Merel en Gerrit zijn het eerst aan de beurt en ze proberen er iets van te maken. Ze hebben er duidelijk lol in. Maris doet een turks nummertje heel vals. Hiske en Lexy doen Zij gelooft in mij van Hazes ook net echt maar toch vals. Jessie doet een Trafassie liedje met Gerrit en die doen ze echt heel heel slecht. Zo passeren nog diverse nummers de revue maar niet één is niet vals gezongen. De mooiste klassiekers worden om zeep geholpen.

Kwart over zes. De karaoke valt stil het is genoeg geweest. Merel is wel eens in Preston Palace gewest en werd haast door de beveiliging verwijderd wegens vervelend gedrag.

Kwart voor zeven. De hele bubs zit nu op de fundering gefrituurde snacks te vreten. Allemaal in het kader van een gezonde geest in een gezond lichaam. Kaassouflees met pindasaus is zo'n beetje de gezondste hap daar. Groente of fruit komt er ook niet bij.

Kwart over zeven. Buiten rijden Brandon en Dyl nog steeds rondjes op de scootmobiels. Franny en Jessie poetsen hun tanden in het badhuis.

Half acht. Mylene en Andrea zijn, in hun eigen huisjes, bezig met hun make up.

Bestweldonker over de conversatie tussen Jessie en Gerrit:
Est modus in rebus

Ger probeert heel voorzichtig om Jessie te stoppen/af te remmen in het teveel veranderen van hun rap nummer.

---

Ger - Ik vind het prima.....je hoort de twijfel.

---

Jessie wil alleen finetunen waar mogelijk.........

Einde samengesteld bericht.


Shelley heeft ook spanning met Merel. Shelley wil namelijk haar rode jurkje verkopen vanavond voor ¤ 50,-- maar Merel wil dat niet want die ¤ 50,-- kunnen mensen geen BV meuk van kopen. Shelley heeft schijt en zet het ding toch in de verkoop.

Acht uur. Mylene ziet er, zoals altijd, weer heerlijk uit vanavond. Jordy doet Jens z'n haar met haarlak.

Merel heeft Shelleys jurkjes display gesaboteerd door haar eigen rotzooi er over heen te hangen. Echt weer zo'n typische Merel achterbakse teringstreek.

snetje kwam met een praktische oplossing:
Een Y hoort erbij

Shelley moet gewoon haar jurk voor het karaoke scherm plaatsten ... dan valt het zeker op ... :')

Einde bericht.


Negen uur. Shelley voelt zich helemaal gangster. Jens draait allemaal muziek die ik nog nooit gehoord heb. Hij draait wel lekker.

mazaru had een mening over het dansende publiek:
Oh happy day!

Hou je tieten vast! De jaren 70 wil zijn dansje terug _O-

Einde bericht.


Ze was niet de enige met een mening:

zodeju
ennogmeer.

Oh Shell......het is zo overdreven dat het weer komisch wordt.......wat zet die zich voor schut.

Einde bericht.


Franny staat een lekker stukje te dansen. Jens komt er bij en ze dansen samen. Ziet er soepel uit.

Half tien. De karaoke komt niet echt op gang. Het publiek zingt niet mee en staan als dooierlingen langs de kant. Ze kopen wel drank en dat is goed voor de omzet. We kunnen vaststellen dat Jens plenty talenten heeft maar dat zingen daar niet een van is.

zodeju vond dit er van:

Wat is het toch een heerlijk manneke......maakt hem totaal niet uit of hij voor schut staat......

Einde bericht.


Meer mensen hadden een mening.

ericahysterica zag het als volgt:

jens is geweldig die heeft al die tijd zijn eigen utopia...mooiste meid.....vakantie .......en lacht zich rot

Einde bericht.


zodeju had er ook nog een over Jens:

Die staat er niet van zie je hoe goed ik ben......nee die staat er om het publiek te vermaken.

Einde bericht.


Kwart voor tien. Het begint een beetje pathetisch te worden met de karaoke. Jens is de enige die het hele gebeuren een beetje op gang weet te houden.

Kwart over tien. Gerrit omringt door een paar wijven zit in de rookcel. Hij zit echt de gouden lul uit te hangen. Lekker ordinair bezig.

Crabapple ving het volgende op:

Oya le le *O* *O* *O*

Mariska deelt haar bouwplannen mee aan een bezoeker, ze gaat met Jessie bouwen, ze heeft Jessie wel moeten pushen, maar aanvraag is ingediend bij de Gemeente blabla ga ik weer bouwen in mijn jurkje, want zo ben ik 8)7

Einde bericht.


Half elf. Nou ja het gaat maar door en door. Mijn speakers zijn gescheurd en ik begin wazig te zien. Wat doen ze me aan.

StruisZVeugelT had ook nog een fijne:
2.0

Hits doet de muntjes /kassa
mensons kopen verse muntjesz

Jensie doet isngeh ding
.. hop hop
dikke piep vant geluid
he he sister on the radio
hey soul sistah
.. hey hey
hee hee hey

Einde bericht.


Kwart voor elf. Nog even de aankondiging van het feest met Trafassie en nog 10 minuten.

MacDeMarco werkte de stand van zaken uit:
WOOZE

jurkupdate: hangt er nog

Einde bericht.


Deze Cos is haast vol. Op naar de volgende met de dagsluiting.

Sluiting. Dotteke is nu weer aktief in de Cos. Welkom terug Dot. Je bijdragen worden gewaardeerd.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

14 September: Scooterrace. Merel kookt lasagna.
18 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Maria.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zaterdag 14 september 2019 @ 18:29:19 #81
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188944858
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alle fragmenten bij elkaar, Mariska wordt daar nooit meer serieus genomen .... _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188948938
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Off to the races.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 108 dagen.



Vrijdagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even The Dog House kijken. Of toch maar niet. Blij dat die pestherrie afgelopen is. Nu eens kijken of ze nog een afterparty hebben. Gerrit lebbert nog even wat van die wijven af bij de poort. Waar komen jullie vandaan vraagt hij. Uit Dronten zeggen de dames. Waar ligt dat vraagt Gerrit. Wat een oetlul is het toch.

Kwart over elf. Het jurkje is verkocht ¤ 50,-- heeft ze gevangen. Het lijkt een constructie van de Febo.

Half twaalf. Maris is het niet eens dat Shelley shag krijgt zelfs niet als Dyl aanbiedt het te betalen. Brandon is het er niet mee eens dat Dylan shag koopt voor Shelley. Want nu heeft Dyl zichzelf in de discussie gemengd.

-------

Zaterdag.

Kwart over twee. Mylene en Dyl samen beneden in de silo. Nog steeds over het gezeik over de ¤ 50,-- en het jurkje. Ze drinken en hebben een gezellige babbel. En later naar bed.

Acht uur.

Dotteke doet uitgebreid verslag over het jurkje gedoe:

Het gaat niet goed mij mij denk ik............... ik moet Jessie weer gelijk geven
Hij vindt dat Mariska gisteren haar boekje te buiten ging
Hij is met His in gesprek over wat er gisteren is gebeurd met dat jurkje gate

Jessie gaat met Maris praten, hij wordt ook in een lastige positie geplaatst door Mariska
Dan moet ze maar wat anders gaan doen.

Hiske is het er niet mee eens, er zijn wel meer mensen die met meer in een positie komen.

Jessie zegt dat Mariska maar iets anders moet gaan zoeken, hij wil dit niet zo.

His zegt Maris heeft altijd een leiding gevende geweest
Maris heeft ook gezegd dat ze niet wil dat His die 2000 niet in de gym mocht pompen.
His heeft tegen haar gezegd dat Maris daar niets over te zeggen heeft
Net als het geld van Shelly, heeft ze ook niets over te zeggen

---

Waarom wordt hier nu weer zo ding van gemaakt, Merel heeft verdomme heel veel kleding verkocht en het geld zelf gehouden. NIemand, maar dan ook niemand heeft daar niet wat van gezegd

His vindt dat Andrea te ver ging gisteren
Het is nogal wat zegt Jessie, je eigen verdiende geld en Maris zegt je krijgt het niet

---

Hiske zegt we bemoeien ons altijd met alles, we hadden een glassie op alleen jij had niet gedronken zegt ze tegen Jessie
Geef die meid haar shag, en praat er over als je niet gedronken heeft

His vindt ook dat Maris deze beslissing niet had mogen geven, maar ze vindt Maris wel straiht

Dat vindt Jessie niet, de argumenten die ze aanhaalde kan niet, zegt Jessie

Ze vinden het beide niet kunnen dat je een jurkje die je krijgt niet kan verkopen.
Ze moeten wel iets uitstralen samen, maar zo zegt Jessie in dit geval weten mensen wel dat het Shel is.
DIngen die van je zelf zijn, ook als je ze gekregen heeft mag je ze verkopen.

---

Jessie zegt dat 100 euro in de maand genoeg moet zijn, voor de tijd hadden we minder en ging het goed.

Jessie vraagt wat Maris maakt dat ze zo standvastig is en zegt dat krijg je niet

His denkt dat ze haar hele leven al bepaald wat en hoe mensen dingen doen door haar functie
Ze is binnen gekomen om een 'zaak 'te leiden.

---

His denk dat Maris uit wil stralen, als je geen geld hebt dan kan je niets meer

Jessie zegt daar heeft ze gelijk in.Maar een inkomstenbrok blokken is machtsmisbruik, dat kan niet,

---

Mensen mogen hun zakgeld niet inzien van Maris
Jessie zegt dat er al wel 10 mensen bij hem gekomen zijn dat ze hun zakgeld niet mogen in zien van Marik

His zegt dat ze dat ook de volgende dag kunnen in de vergadering, His neemt het vaak voor Maris op valt mij op

Jessie zegt dat er meerder momenten zijn geweest dat mensen hun zakgeld inwilde zien en niet mocht van His

His is blij dat Maris er op zit, er gingen veel dingen mis
Tot zover is Jessie het eens, maar je kan mensen geen inkomstenbron ontnemen, dat kan niet daar heb ik niet 9 maanden iets voor opgebouwd

---

His vindt dat Maris wel het recht heeft om te zeggen he, die jurk hoort hier niet te liggen, die is van een ander

Jessie zegt dat ze daar niets over te zeggen, het is een verkapte vorm van donatie maar het is het niet
Het is gewoon de verkoop van een jurk, ondanks dat het stinkt nar een donatie, die jurk is verkocht zegt hij.

Wederom moet ik zeggen dat Jessie die goed ziet :o

---

Einde samengesteld bericht.


Half elf.

Dotteke bracht het complete verhaal van Jordy:

Jordy kijkt terug hoe hij was al kind, als een jongen
hij was anders als andere jongens, hij speelde liever met de barbie's van vriendinnen en heeft niets met voetballen
In groep 3 werd de vraag gesteld wat men er wat van vond als mannen met elkaar trouwde
Hij was verbaasd dat dat kon, hij was opgegroeid waar mannen en vrouwen samen waren
Een jongen in zijn klas had 4 moeders.
Middelbare school, is er achter gekomen dat hij niet is weggelegd voor vrouwen, hij viel op mannen
Het voelde niet fijn toen hij dat realiseerde

Hij is half turks, daarmee viel hij niet buiten de boot, maar wel met homo zijn.

Hij begint te huilen, hij heeft toen gekozen om niet uit de kast te komen en zich anders te gedragen dan hij was
Hij was bang, bang dat hem iets zou over komen.

---

Jordy hield er van om andere mensen te beschermen
Hij was bang als hij er voor uit kwam hij geen leuke 4 jaar zou hebben op school

Hij is geslaagd, en toen maakte het niet meer uit hoe je bent
Hij volgde een grafische opleiding hij ontmoeten twee vriendinnen dagmar en Daphnewaar hij zijn ei bij kwijt kon.

In een les over geaardheid dacht hij dat dit het moment was om het te doen
Zijn eerste comming out was dat hij BI was, even daarna zei hij, grap ik ben gay
De klas reageerde Joh, je meent het

Thuis durfde hij nog niet uit de kast te komen
Het eerste vertelde hij het tegen zijn moeder, haar reactie was, het is een fase
Dat was hartbreaking voor hem op te horen
2 jaar later zei hij tegen zijn moeder, Ma je weet dat ik gay ben he, Nee, antwoorden moeder, maar nu wel
Op dat moment voelde ik de acceptatie

---

Je wordt deels geaccepteerd een een deel niet, en dat was moeilijk

Hij duurde lang voor hij zelf accepteerde dat hij gay was hierdoor
Hij zal niets met eeen vrouwen doen, ja lekker wijnen maar meer ook niet.
Jordie heeft nooit een relatie gehad, want hij hield niet van hem zelf
Hij omarde totaal niet dat hi j oma was
Hij heeft een muur om zich heen gebouwd, door die muur zorgde hij voor obstakels
Hij kreeg een adetude, zat met zichzelf in twee strijd
Hij wil vrij leven, maar hij wil ook niet zijn familie beschadigen
Hij wil niet meer dat mensen veel invloed hebben hoe hij is.
Toen zou In Utopia gaan strijden, zijn zelf acceptatie is gekomen dat hij homo is
Hij ziet nu maandenlang de invloed van anderen niet en kan hij zichzelf zijn

Voor hem was het een vrijheid, daarom wil hij ook love of love organiseren
Het maakt niet wat je bent, en hij is heel blij dat hij egoistisch is geweest en aan zichzelf heeft gedacht. Utopia is zijn vrijheid, en is dankbaar dat hij daar is, Hij hoopt het buiten voort te kunnen zetten.

-----
Einde samengesteld bericht.


Er zijn filmpjes beschikbaar van dit gebeuren. Dank aan DGK!

Een uur. De eerste scootmobiel is al gesneuveld. Iets teveel water in de waterbak en de accu nokt er mee door een spontane ontlading is het vermoeden in de Cos. Jens zoekt nu op Internet naar een oplossing.

Er is bonje in de organisatie van het evenement. Maris wordt kwaad en gaat naar bed. Hiske pikt dit niet en spreekt haar aan op dat gedrag. Maris heeft maling aan Hiske en blijft in haar bed.

Twee uur.

zodeju had de volgende goede raad:

Mariska moet haar ogen eens openen.......of een bril kopen......die denk echt dat zij de enige is die daar wat doet met haar groepje......haalt geen stuiver binnen bouwt dingen die ook niks opbrengen en zit heel vaak op haar gat maar als ze andere het ziet doen moet ze het benoemen.

Einde bericht.


Kwart over twee. Mariska ligt nog steeds in haar nest te rotten. Wat een slappe kut is het toch. Alleen omdat men niet gelijk in de houding springt als zij wat zegt. Mylene zet koffie en de rest is ook bezig met de voorbereidingen. Hiske is druk bezig zelfs nu ze zich lichamelijk niet helemaal 100% voelt. Ben normaal gesproken geen uitgesproken fan van haar en haar machinaties maar haar inzet in deze waardeer ik bijzonder.

Het filmpje over deze affaire komt er aan lees ik net. Tof DGK!

Half drie. Shelley ligt heerlijk te zonnen. Het is er lekker weer voor. Op de loungeset zitten Shelley, Andrea, Franny en Lexy. Ze zijn allemaal ziekjes en/of vermoeid. Ook Dyl en Jens komen er bij.

Even later komen de ouwetjes binnen. Dyl wil het, als grapje, hebben over de fossielen en Jens begint lachend over dinosaurussen. De gasten worden hartelijk begroet. De stream toont Mariska in haar nest met de rug naar de camera.

JcQ10 zag het als volgt:

Wat ik een beetje gelezen en vanochtend gezien heeft, was Jessie het niet met Mariska eens en zei dat ze het niet goed aanpakte met Shelly. Het lijkt wel of als ze kritiek van Jessie krijgt daar niet tegen kan en dan op haar bed gaat liggen.

Einde bericht.


Drie uur. Bewoners en gasten zitten nu aan een lange tafel koffie te drinken. Lexy verteld dat ze pas is geopereerd. Zal ze zo wel weer over haar bloedmooie zoon hebben. Ondertussen verteld ze nog even over haar tattoos.

Dotteke beschrijft een leuk verhaal van een mevrouw:

Mevr heeft een keer eerder met zo race meegedaan
De NOS Kwam en mevr zei dat ze ging winnen
NOS vroeg hoe ze daar zo zeker van was
Nou zegt ze ik win zeker, ben ik niet snel genoeg steek ik al die andere banden lek _O-
Komt het op jeugd journaal, kleinkind van 9 jaar zit te kijken en ziet zijn oma _O-O, dat is mijn oma, had hij gezegd.

Einde bericht.


Kwart over drie. Mylene heeft de grootste lol met een aantal gasten in het badhuis. De dames zijn ondeugend en genieten van de dag. Mylene is zichzelf, ze is lief en aardig voor de gasten. Ze gaat net zo goed met ouderen als met kinderen om.

Merel wil een polly met Mw. Westland want ze is zo'n grote fan van haar. Merel loopt tegen Jessie aan en begint gelijk geile praatjes te verkopen.

Half vier. Dylan gaat ondertussen een tattoo zetten bij een van de gasten. Deze mevrouw heeft al een tattoo van een engel met de letters erbij van haar kinderen. Dyl gaat de letters van haar kleinkinderen erbij zetten.

Vier uur. Ondertussen gaan de races gewoon door. Jens rent hard lachend naast de scootmobiel en die mevrouw giert het uit. Dat ziet er verdomd leuk uit. Nu is meneer Hep, leeftijd 91 jaar, aan de beurt. Hij complimenteerd zijn coach Lexy met haar fantastische figuur. Hij zegt er achter aan dat het niet vies is bedoeld. Hij heeft er dus wel over nagedacht. Meneer Hep en Lexy zijn de langzaamste tot nu toe. Ik bedenk ineens dat Lexy het goed in de zorg zou kunnen doen. Een verzorgingshuis voor ietwat dove mensen lijkt me ideaal voor haar.

Kwart over vier. Mevrouw Westland wil best wel een stukje afsnijden. Jordy loopt er druk naast. Nou ze heeft niet gewonnen want er zijn snellere.

Half vijf. Ze zitten weer aan de tafels er komt zo meteen met de lasagne voor de gasten. Een mevrouw lust dat niet en die krijgt dus patat en dergelijke.

zodeju vat nog even het gedoe met Maris samen:

Eerst gisteravond al met het jurkjes gedoe en ze had veel tegenstanders.....veel gedronken en slecht geslapen en toen ging ook nog Hiske commentaar op haar geven dat Mariska de leiding had en weleens van leer kon trekken dat er wat gedaan moest worden.....was Maris niet mee eens draaide zich om en zei ik ga naar bed.....waarna vverschillende bij haar zijn geweest met dat ze dit niet kon maken om nu zich terug te trekken en dat ze zelf zo graag wat voor de oudere wilde doen.....Hiske trok echt heel erg haar mond open dat ze het niet vond kunnen en dat ze haar bed uit moest komen en dat het haar vies tegenviel dat ze iedereen in de steek liet. Was erg heftig.

Einde bericht.


Gelukkig heeft DGK er de filmpjes al van geplaatst. Dus wil je genieten van de lachwekkende ellende geniet dan van de filmpjes.

magnaal geeft haar blik op de zaak Maris:

Ik krijg dan het gevoel, dat of; ze is bang dat ze fouten gaat maken, of ze heeft een vreselijke kater, of ze wil iedereen laten zien hoe zielig ze is...
Als ze thuis idd last had van alcoholmisbruik, waarom zuipt ze zelf dan? en waarom dringt ze het anderen op?
Wil ze ook een spreekbeurt houden? :)

---

Ja ik ook wel...en ze weten allemaal toch wel, als ze een evenement organiseren, ze er alleen voor staan? De rest is echt niet van plan te helpen..Ja soms, als ze iets van diegene nodig hebben..Ik vind het zo kinderachtig allemaal...Mariska is een beetje van het padje af..Straks gaat ze weer een fles pakken en komt ze bij

---

Al willen ze hun laatste onderbroek verkopen, om shag te kunnen kopen, moeten ze lekker zelf weten...Het is gewoon dat Mariska zich wil laten gelden..

Einde samengesteld bericht.


Kwart voor vijf.

espri hoorde ook iets en beschreef het:
Ook wel bekend als Daafje :)

Niemand hoorde de ouderen net praten over Mariska?
Dat ze in bed ligt en ze wel 50 lijkt, Jordy zegt 37 en 1 mevrouw zegt en als ze bukt 16... wij streamers zien alles zegt ze nog....De te korte rokjes en met rechte benen bukken.. :o

Einde bericht.


Lexy probeert weer een paar Katie knuffels te verpatsen aan het bezoek. Jessie is het er helemaal mee eens want er liggen er nog 500 zegt hij.

Kwart over vijf. Een paar gasten krijgen nog een flinke zak patat en ze beginnen met afscheid nemen. Eerst het hek dicht en dan zie ik bij al die valse lachebekken de grijns van het gezicht glijden. De bewoners gaan nu voor zichzelf frituren.

Kwart voor zes. Dyl, Brandon en Franny rijden nog steeds rondjes over het terrein. De scootmobiel die stuk was doet het weer. Brandon heeft er naar gekeken en nu doet hij het weer. Jens maait de camping voor dat de gasten arriveren. En SL.

Zes uur. Op de loungeset zitten Lexy, Andrea, Jordy, Mylene, Dyl en Brandon. Ze zien er allemaal versleten uit. En SL.

Ze wachten nu op de campinggasten. Twee stuks staan in de planning. Frans en Gerda zijn aangekomen in hun camper. Ze komen uit Werkendam en dat is vlakbij Dordrecht.

ANTPQ-36 hoorde het volgende:

Frans hebt altijd in de bouw gezeten en rijdt voor het eerst in een automaat.
Dat we het allemaal maar ff weten.
Morgen heb Gerda nog een verassing voor h'm.

Einde bericht.


Frans is een Ajax fan. Hij is in Den Bosch lelijk in elkaar geslagen omdat hij een Ajax dingetje op zijn shirt had. Sindsdien doet hij live voetbal meer. Frans is ook in het kasteel waar de nederlandse televisie serie Floris is opgenomen geweest. Ze zijn ook nog bij de Stichting Aap geweest. Frans is stratenmaker geweest. Hij heeft wel een mening over het straten daar. Hij is helemaal verbaasd over en verrast met zijn bezoek aan Utopia. Het klinkt als alsof er een droom uitgekomen is. Die man gaat de volgende verjaardagen zijn bezoek eindeloos vervelen met zijn sterke verhalen uit Utopia.

Kwart over zeven. Er zijn 3 Katie knuffels verdwenen gisteravond. Maar er is precies ¤ 1.000,-- omgezet. Jessie en Jens komen er wel uit met de cijfers.

Half acht. Volgende week zaterdag komt er een dubbele B&B. Dat zal wel weer slaapproblemen gaan opleveren. De beesten krijgen de laatste voeding en Katie ligt al zelf in haar hok te slapen. Ze zal wel dromen over Adriaan die door Frankrijk zo'n 800 kilometer gaat lopen naar het bedevaartsoord Santiago de Compostela in Spanje.

Kwart voor acht. Hiske inspecteerd de camper. En Frans begint gelijk weer hetzelfde verhaal vertellen waarmee hij verjaardagsgasten gaat vervelen tot in de eeuwigheid. Aardige man wel een beetje simpel.

Acht uur. Hiske en Gerrit zijn de tent in gegaan. Ze zijn versleten. Schoenen uit en te bed. Hiske gaat lezen. Gerrit neemt ook een boek ter hand. Gerrit leest Manipuleren kan je leren. Ze zwijgen lang terwijl ze lezen.

In de salon pakt Dyl een fles Jägermeister. Voor de caravan zitten Andrea en Franny op de scootmobiels ze voelen zich rebels. Dus helm op en karren maar. Ze rijden rondjes op het plein voor het badhuis. Franny wil er een voor haar verjaardag. Ze heben een hoop lol een pleziertje wat ik ze wel gun. Maar Jessie is anders die gunt een ander geen pleziertje en die trekt de sleutels uit het contactslot en staan ze stil. Franny noemt het pestgedrag.

ANTPQ-36 wist hem goed te raken met:

Snotkoker, kwal van de show, misselijk uit de baarmoeder geslingerd stuk nageboorte.

Gadverdamme, hij gunt die meiden hun geintje niet. :r :r :r :r

Hele dikke braak

Einde bericht.


Kwart voor negen. Jessie en Merel zitten aan tafel in de keuken. Merel maakt haar schilderij af. Lexy, Brandon en Andrea entertainen Frans en Gerda op de banken in de woonkamer. Was al bang dat ze zaten te verkommeren in hun camper.

Verida geeft haar bescheiden mening over Merel en Jessie:

jessie heeft geen schijt aan haar. Hij is volgens mij als de dood voor haar scherpe tong en wat ze kan veroorzaken

hij houdt haar de hand boven het hoofd en sputtert af en toe om nog een beetje geloofwaardig over te komen
Hij heeft heel wat keren haar aankopen, uitspraken, daden vergoeielijkend af gedaan met een kusje en een kleine vermaning, Niet meer doen Merel, kusje....

Maar dat is mijn bescheiden mening

Einde bericht.


Bij 15 maanden krijgen ze een extra ¤ 45,-- per dag boven op de ¤ 35,-- die ze nu al verdienen begrijp ik uit de conversatie tussen Hiske en Gerrit.

Kwart over negen. Mariska is uit bed. Die moet een gigantische blaas hebben. Ben benieuwd hoe snel ze terug is. Ze is eerst roken. Ze rookt er wel twee en gaat dan pissen. Ze gaat terug in de tent en kruipt weer haar nest in. En gaat vervolgens foto's aan haar wand kijken. Leuk hoor zo'n aktieve zakenvrouw. Altijd leuk om die in het wild te observeren.

Tien uur. Het druk in het badhuis. Veel liggen in bed of slapen al. Jordy en Franny zitten samen in de caravan chips te eten. Ze vragen zich af wat er morgen met Mariska gaat gebeuren. Of ze naar Shelley toe gaat of andersom. Jordy heeft in een paar dagen twee maanden gen sex gehad. En Franny 2 dagen zegt ze.

Kwart over tien. Jordy vertelt over de geschiedenis van de homo's in Amerika. Onder andere de Stonewall Inn rellen komen aan bod. Jordy zijn engels is niet geweldig. Hij zou meer moeten lezen en tv zonder ondertiteling moeten kijken.

Sluiting. Dotteke is nu weer heel aktief in de Cos. Welkom terug Dot. Je bijdragen worden gewaardeerd. Ook DGK is weer flink bezig. De Cos is je dankbaar. Veel grote lappen schrijvers vandaag die het beter dan ik kunnen volgen. Al deze bijdrage leveranciers wil ik hartelijk bedanken voor hun bijdragen, jullie maken de dagsluiting echt levendig.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

18 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Maria.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:29:00 #83
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188949588
De overige fragmenten staan onder de spoiler .... ;)


Shelley kan weer lekker shag kopen.
x7l27av
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  zondag 15 september 2019 @ 10:40:14 #84
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188953490
Mariska heeft er geen zin meer in, de overige fragmenten staan onder de spoiler .... ;)


Mariska heeft er geen zin in - 14 september 2019.
x7l2nrr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_188965867
Dagsluiting. De titel voor vandaag: StruisZVeugelT vandaag.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 107 dagen.



Zaterdagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even BattleBots kijken. Of toch maar niet. Het wordt gezellig in de caravan. Ze zitten lekker te snoepen en ze drinken Jägertea. Jägermeister met ice tea.

-------

Zondag. Het lastigste in de dagsluiting is het cappen van de dagenteller in de keuken. Ik tel graag af in de dagsluiting. En een cap er van is lastig omdat ik heel intensief zit te scannen om die cap te maken. Want het ding komt zo weinig in beeld dat hij lastig te vangen valt. Nou ja dit gaat nergens over maar ik wilde het jullie toch even vertellen.

Ondanks alles was de dagsluiting van gisteren de meest uitgebreide ooit. Er waren veel lappen schrijvers die uitgebreide verslaggeving deden die ik met liefde opneem in de dagsluiting. Deze schrijvers verrijken niet alleen de Cos maar ook de dagsluiting. Mijn dank is groot.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Zondagmiddag. Maris is uit haar nest gekropen. Ze praat met Hiske.

StruisZVeugelT vatte het als volgt samen:
2.0

_O- _O-
mie mie
ik ga stoppen met dat zakgeld
ik krijg alleen mar shit over me heen

Hits ; NEE dat ga je niet doen
ik ga je helpen
je gaat niet stoppen als iets niet lukt
.

Hits over ..toen ze een week de financ deed
.. "lees dr niks aan deed ""
ze was er klaar mee

Maris jankt verder; Febr eh sept vorig jaar
.. geen idee wat.....waar ze op doelt
verder
ik ben moe ..echt moe
.. Meer zuipen mokkel..
1 dag niet gezopen is een verloren dag Maris

---

agh we zijn er weer

Hits tok tok
Maris .. schuurt

Maris over Dre die pissed was

. Maris had onwijs zin in de ouderen maar ze was op

. flink an de drank gezeten ... ...

Maris ; ik kan er niks aan doen ..snikje
ik heb het nou eenmaal

. "roep het opjezelf af meid .
beschamend is het ...
je hebt een flink drank probleem
om nog maar te zwijgen over de spinnen in je hoofd

---

ze zorgt slecht voor zichzelf
laat staan voor een ander
..

totaal geen zelreflectie die Maris
denk dat er op 1 hand .te tellen
zero overblijft om die Meid
helder ./eerlijk ..op een spoort te zetten
37jr eigen waarheden
onbegonnen werk
negatief ingesteld

---

dus ze is via de Zwet .. Burnout
nu toch in Uto ?

apparte therapie
gezien dr CV op de site
ze zou het allemaal wel even gaan doen toch?

---

net .. een sorry
..
kleintje

tis maar een woord
ze schuurt gewoon door
slecht geprek

---

Cardioloog Hits
"je hebt een goed Hart""
Maris schuurt verder

---

zo gesprekje wee gedraaid
snle over anderen
en maar schuuren

dr zit een 1 in de klok
de kurk kan van de fles ^O^

Einde samengesteld bericht.


ThunderBitch had ook een mening over de de hele situatie:
"You know I Can"

Hiske in gesprek met Mariska.
Ik denk dat Mariska de mensen aan touwtjes wil laten bungelen.
Je kunt niet bij iemand afdwingen dat die persoon niet meer drinkt dan wat jij vindt.
Op iemand letten, betekent niet dat je iemand als een kind gaat behandelen.

Shelley, heeft ze willen behoeden om teveel zakgeld uit te geven.
WTH, je bent haar moeder niet.

Mariska zou in een klooster kunnen werken. De baas spelen over de novices en ze de regels tot op het letter te laten naleven en hel en verdoemenis over ze uitspreken als ze zich daar niet aan houden.

Einde bericht.


Half twee. Mariska heet een aanzienlijk gezichtsverlies geleden. Maar goed beschouwd krijgt ze wat ze verdiend. Die mag per direct van het terrein verwijderd worden. Haar rol is uitgespeeld daar. Ze kan gewoon de druk niet aan en wringt zichzelf in een onmogelijke positie.

puzziepie zag het volgende:
#FreePalestine

Het gesprek met His heeft Maris zichtbaar goed gedaan . Fijn ! ^O^ Ze kan er weer ff tegenaan tot de volgende inzinking zich aandient

Einde bericht.


Maris zit nu als een bezetene plankjes te schuren.

Kwart over twee. Het zagen en schuren houdt niet op. En iedereen doet of er gisteren niks gebeurd is. Wat is er mis met die mensen.

Half drie.

StruisZVeugelT noteert het volgende:
2.0

Jordie neemt het woord
fijn dat jullie er zijn
verhaal . festival..feest
Love..
liefde vieren
.
bijelkaar gezeten wat gaan we doen
Presentatie
18 okt van 19uhr to 23uur

waarom ..
Jordie leek het mooi en vet
een feest waar iedereen en alles welkom is
omarm jezelf wie en wat je bent
vergunning voor 1000 bezoekers
begroting .

---

Jordie verder
welke kosten
podium ..kosten
beveiliging ..kosten
overig decoratie terein
algemeen pollies'food enz
Hits ; bij de artiesten ook BUma ?
Jordie verder van ja
Jens gaat rosjeh uurtje draaien
Dre en Greet eigen ding
verder nog geen artiesten
en een dansgroep .die mee deed aan Holland op Hakken
iets..benader
2 Drag Queens lady huppel was er paar weken terug
nog hoop op artiesten maar dat is verassing
Dre ; we hebben FRan die graag danst ..en shell wil graag
Jordie ; ik denk dat dit dan een ander gesprek is

---

invulling avond
dj's zang en dans
regenboog bij de poort ..sliertGordijn van glitter

kapot Gay
dan een ontvagst gedeelte .. en dan tadaaa
je kan ook trouwen bij de buiten keuken .prieel
en een stone wall.."geschiedenis New York
Gay gedoei ..

---

ow en de bOmn worden rosjeh
doen ze met Crape Papier
Rosje Door de Bomen het Gay Bossie in

---Over het dansen:

Jordie zee
dit is niet het moment om het daarover te hebben nu

Einde samengesteld bericht.


Drie uur. Ze praten nog steeds over het Love = Love feest.

StruisZVeugelT vat het samen:
2.0

Merol mist het enthousiasme en vertrouwen in het Feest
Jordie zit een beetje heen en weer te koekeloeren
Jens ; we moeten wel een plan hebben
dit is een soort van zakelijke meeting
ik heb er echt een hard hoofd in
4 okt releeeasze party en dan

Jeszz ; wat zijn de mogelijkheden
stel dr wrden komende week 50 kaarten verkocht?
zou er een aanvulling op de begroting kunnen om het feest door te laten gaan
Hits ; ik denk dat het super orgineel is
als wij holladiejee
buiten dat moet ik ook shell en frann aan kijken
en dat iedereen gelijk is
je mag fliefd worden op wat leuk is
ik ben er KNEITER voor
een mooie boodschap
Jessz; mooi lang verhaal maar dat was niet de vraag
kaartverkoop slecht.. en dan snijden in je kosten
de basis vergroting event kan dat door
Miloon is dat plan c of d?

Einde bericht.


Vier uur. Jens heeft Shelley aangesproken op haar luie gedrag. Andrea schiet te hulp. Maar dat is vergeefs. Jens heeft haar klem met zijn superieure discussietechniek.

Op de fundering praten Merel, Jordy en Jessie over tenten en de opblaasbare roze kerk. Ze meten en meten maar en komen er niet goed uit. In hun geval is meten dus niet weten.

Kwart over vier. Ondertussen zit Mylene lekker te schilderen bij de bar. Ze ziet er tevreden uit. Haar schilderij vordert gestaag. Zonder klagen en zonder zeuren werkt ze stevig door. Ze is een mooi plaatje.

Maris zit in de rookcel te roken en te loeren. Mylene komt even vragen aan Jens waarom hij zo schreeuwde. Maar hij wil het er niet meer over hebben. Ze loopt weg en gaat een accuwissel doen.

Half vijf. Hiske staat sushi te maken. Ze likt aan haar vingers en in het eten te graaien. Ondertussen werkt ze nog van alles naar binnen. Op de loungeset schuren Lexy, Andrea en Jens nog steeds.

Vijf uur. Shelley doet nog steeds helemaal niks.

utopia2.0 heeft daar zijn eigen opvatting over:
trust me, I trust you

Wordt Shelley per half uur betaald of per uur ?................Wat ziet die eruit vandaag en dan wil ik dames van lichte zede niet veroordelen.....

Einde bericht.


Kwart over vijf. Gerrit zit achter Jessie die achter de computer zit. Shelley zit ook op eens mee te schuren. Zeker gestoken door een werkbij. Mylene, Franny en Jordy schuren ook samen met Lexy.

Half zes. Jordy fotografeert een paar sokken. Hij is met Franny op de scootmobiel tot bij de gym gereden om daar te fotograferen. Ze rijden nu rustig over het terrein.

Sofia2019

Gerrit wil Shelley een knuffel geven.

Shelley : nee doe eens normaal , doe ff gezond

Einde bericht.


Kwart over zes. Ze zijn nog steeds met die verdomde sushi bezig.

Half zeven. Het eten is zo goed als klaar.

StruisZVeugelT ziet ze eten en ziet:

it isz heurluk
sereen sluit Shell haar rode lippom om de afval vis Rol

ze geniet
het is heerlijk
iedereen lijkt positief
de visz met Zeewier..
Maris en Hits hebben keihard gekookt
Merol wilt een wijntje nemen
ANdrea vnd de paddestoel heurluk

---

MIloon pakt de shine
de stekker s zijn uit de koeling gheaald
alle meuk is ontdooid
slappe kaas soufel's
kleffe bamie hampjes
en geknate friet
..
een iemand heeft dat gedaan
. duszz

dan weet U dat

Einde samengesteld bericht.


Zeven uur. Gerrit is een SD kaart kwijt.

Rhosyn zag het gebeuren en schreef:
Katewalker~Dreamer

Gerrit is een cd kaartje kwijt en wil een nieuwe bestellen.
Jessie zegt dat hij ook kan gaan zoeken.
Gerrit wil niet 20 minuten gaan zoeken voor een cd kaartje van 24 euro.
Hij vroeg het ook niet aan Jessie maar het was een mededeling.
Jessie zegt: succes

Einde bericht.


Kwart over zeven. Jordy heeft spanning met Dyl en Brandon. Die twee gingen op de foto bij het gym. Jordy en Franny hebben ook flink mee geholpen maar worden niet op de foto gezet. Jordy had graag een foto gehad dat hij stoer aan het werk was aan de gym.

Acht uur.

MacDeMarco kon het rijmen en dichten niet laten:

Zagen, zagen, wiedewiedewagen
Een Utopiaan kwam in de silo om wat sushi te vragen
Jessie was niet thuis, Merel was niet thuis
Wult, zei de muis in het voorhuis

Einde bericht.


Kwart over acht.

snetje ving het volgende op:
Een Y hoort erbij

Shelley heeft een idee voor die 1000 euro ... een attractie huren ... botsauto's of zo ...

Lex: Kom we gaan kijken waar Hiske is...
Shelley: Hiske? ...
Lex: Ja even overleggen toch? ...
Shelley: Euh ....

Einde bericht.


Kwart voor negen. Gerrit ligt bij Franny in bed. Brandon en Andrea boven achter de computers.

StruisZVeugelT weet er ook van en ving het volgende op:
2.0

Frou wult neukeh
of dd de Staaf va Gret afzuigen

Brandson pc .. veul tikkeh

. zondag avond sept 2019

Merel en Lex gesprekje
over doodgaan
Lex denkt .. dat we steeds terug komne
Merel vraagt zich af of deud een slaap is

---

Dill gezwam
dichtslibbeh en hart transplanietsen
beter je leeft tot ut gaatje

knulliee mening geblaat
ff schoen zetten Sinteklaas kan zomaar ff langs in sept

Einde samengesteld bericht.


MacDeMarco doet ook een duit in het zakje:

Liever te dik in een net gebouwde utopia kist, dan weer een fittie gemist :B B:)B

Einde bericht.


Negen uur. Veel bedliggers.

StruisZVeugelT
2.0

Caravan streams
Dill naar bed
Brandson naar bed
Jordie idem

Einde bericht.


Kwart voor tien. Mylene ligt in bed en slaapt. Dyl en Jordy lezen in bed terwijl Brandon foto's kijkt ook in bed. Gerrit ligt ook te lezen in de tent. Hiske en Maris liggen daar ook te lezen/praten.

Tien uur. Maris en Hiske zetten hun concersatie voort.

Mumbojumbo hoort dat Maris iets heeft gelezen:
Stay out of the Gumbo

Maris en His hebben als theorie stemming acht oktober.
His: Vertel dan ook wat je hebt gelezen
sl
Maris: Er stond zeven weken daarna
Ger: Ik ga morgen ook wel even koekeloeren

Einde bericht.


Ik ga deze nog niet in de agenda zetten eerst maar eens kijken wat er morgen mee gebeurd.

Sluiting. Dotteke is nu weer aktief in de Cos. Je bijdragen worden gewaardeerd. Ook DGK is weer flink bezig. De Cos is je dankbaar. Vandaag was echt een StruisZVeugelT dag. Uit die hoek kwamen de meeste langere beschrijvingen. Waarvoor dank.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

18 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Maria.
19 September: Merel 1 jaar in Utopia. Dank je KeesAnders.
20 September: Ben Saunders en vrouw. Dyl krijgt les en vrouw kookt. Dank je StruisZVeugelT.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  maandag 16 september 2019 @ 00:43:56 #86
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188967878
Cemal organiseerde een surpriseparty voor Cees, de overige filmpjes onder de spoiler .... ;)


Surpriseparty voor Cees - 15 september 2019.
x7l6x2p

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_188983275
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Dotteke special.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 106 dagen.

[img][/img]

Zaterdagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even Dragons Den kijken. Of toch maar niet.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Maandag.

Dotteke stuurde me het complete verslag van de vergadering. Bedankt Dot.

En dan is het weer zo ver, centraal dag 474 van Utopia 2.

Het regent lekker in Utopia land en de Utopianen hebben zich verzameld in de silo,
Vooraf gaand aan de vergadering hadden we een SL waardoor we dus het begin gemist hebben

Jessie zegt dat ze -¤8.000 staan.

De markt is bijna uitverkocht een kleine 30 kaarten.

Voor de markt is alles geregeld, springkussen ballenbak, eendjes om mee te vissen, een kikker die zichzelf iedere keer opblijft en leuke standhouders

Hiske of Mariska ( ik hoorde het niet helemaal goed) zegt dat ze binnenkort naar de inkoop moeten kijken en naar de merchandise

De Ur komt eind deze week, zegt Merel

Mylen wil schilderijen met kinder dingen gaan maken ze verwacht dat ze wel gaan verkopen omdat er kinderen komen

Liedjes zijn aangevraagd ,om dansjes te doen

His zegt dat ze dat met de dj van die dag moet bespreken

Ze moeten nog dansjes gaan oefenen, tante Rita, en dergelijke

Mariska zegt dat het jaren lang haar werk is geweest

Hiske vraagt wat ze gaan verkopen

Servival jacks, het varken, legohangertje Mariska heeft wat samples
WRTW, Donny en Diva

En persoonlijke kleding, daar gaan ze het later in de vergadering nog over hebben.

Jessie vraagt of er mensen zijn die dingen moeten bestellen.
Wat shirts moeten er besteld worden



Jessie begint over de Hollandse markt, we hebben 4 en 18 oktober, en dan eind oktober een markt alle drie 1000 bezoekers, maar volgens Jessie gaan ze dat net redden.

Hij wilde twee festivals samenvoegen, maar dat gaat hem niet worden zegt hij.

Hiske zegt als love en love op 200 gasten staat en de markt op 1000 of dat wel gaat
Jessie denkt dat het dan wel weer kan

Maar je blijft met je markt zitten, wat wel totaal anders is, Mensen willen graag nog een keertje komen.

Alexandra vraagt of een boerenmarkt wel gaat lopen omdat ze dat in 1 ook al hebben gehad

Merel vraagt waarom geen halloween, volgens Jessie is dat te beperkt

Je kan alleen een beetje versieren, zegt Brandon. En mensen die verkleed rondlopen zegt Dylan
SHel vraagt of er een feestje voor de Utopianen is met Halloween

Hiske denkt dat het niet handig is om drie feesten van 1000 man te doen.

Ze vragen zich af of ze in november nog een markt hebben

Hiske denkt niet dat de markt het probleem is maar dat het gaat snijden in twee evenementen.
Jessie verwacht dat het wel een aardig centje gaat opleveren.

Wat ga je doen, ga je eerst wachten tot de twee andere evenementen break even hebben en dan de markt pas online zetten.

Ze moeten nadenken wanneer ze de markt online gaan zetten

His zegt dat een markt nooit veel geld kost. Jessie geeft aan dat een markt altijd geld oplevert

Jens voelt niet veel voor het uitstellen van de volgende markt online te zetten.

Jessie vraagt op welke datum ze dan gaan doen, ze kunnen het ook verzetten naar de eerste zondag in november

Hij gaat het nakijken

Hiske wil als het de laatste markt van Utopia is ze er iets spectaculairs van kunnen gaan maken

Ze wil iets tofs doen.

Jessie gaat navragen voor de datum, over twee dagen weten ze het.

Aktie punten,

Dingen die hij noemt zijn gedaan.

Grijze koelkast weg en omruilen met een uit de kuil, Mariska zou bellen

Mariska weet van niets. Het zou zo zijn als het feest binnen zou zijn.

Iedereen tettert door elkaar, Merel vraagt of ze het bij een iemand kunnen houden ze wordt gek.

Jessie kijkt de vriezer ff na, die wordt nu gebruikt als koelkast, hij zegt houden.


Sander is langs geweest om punten voor het love is love evenement in te vullen

Er zijn momenteel 22 kaartjes voor het evenement verkocht.

Ze hebben het over een tent, Jordie heeft gemaild, moet de tent recht staan, moet de grond glad zijn, de tent is 12 meter hoog het hoogste punt

Het is een kerk, zegt Gerrit.

B&B welke twee huisjes gaan het worden.
Mylene zegt dat er twee matrassen weggegooid zijn, in een zat schimmel.

Jordie bied aan dat er iemand naast hem kan liggen of het matras van hem pakken
Ger heeft ook een matras over, die mogen ze ook pakken

Jordie bied het martelhofke aan, dan gaat zij wel Jordie slapen.

Er moeten 4 mensen het huisje uit

Alexandra zegt dat ze wel bij Andrea en Shelly gaat liggen

Het huisje van Shel en Andrea en van Mylene en Jens voor de B&Bers

Jens en ik kunnen wel in de inloop kast kunnen gaan liggen.\

Het verbaasd mij dat niemand iets zegt over het huisje wat Merel en Franny zich hebben toegeëigend als inloop kast.

Shelly geeft aan dat zij niet haar huisje uit gaat als er een huisje leegstaat
Huisje Jens en Mylene is vrij, die gaan in de inloopkast

Dat er een huisje vrij is is niet zo, zegt Merel

Andrea Ger, moet het een B&B huisje worden of wil je niet op de grond slapen

Shellt zegt dat ze niet uit haar huisje wiel, ze blijft nee zeggen
heeft gezegd als een huisje een kast wordt gemaakt, het had gewoon een B&B moeten worden



Merel zegt we kunnen het er lang en breed over hebben.

Shel geeft aan dat het niet hun huisje gaat worden.

Ze hebben het over afzeggen, maar dat vinden ze te gek voor woorden.

Shel zegt dat het niet achterlijk te zijn haar huisje uit te gaan als er een huisje vrij is

Gerrit geeft aan dat ze eerder had moeten ingrijpen en tijdens het verbouwen in moeten grijpen

Ze gaat niet uit haar h uisje punt, zegt ze

Wat is het nu, zegt

Andrea zegt dat ze van het begin tegen de inloop kast is, er is toen veel over gezegd, maar ze gaat het huisje wel uit.

Maar ze vindt het dikke bullshit, zegt ze

Maar feit blijft dat Shelly niet haar huisje uit wil.

Mylene zegt dat Shelly te koppig is, ze zit er nu 15 maanden en we weten allemaal hoe ze is.

Waarom neem je zo houding aan, zegt Mylene.

Hiske is naar toilet is geweest, en heeft er over na kunnen denken

We hebben een inloop kast, en dan hebben we er geen mening over

Nu komt er een B&B en mensen gaan hun huisje niet huis

Shelly zegt dat ze wel gezegd heeft dat ze de inloop kast onzin vond


Hiske zegt dat Shelly, Andrea, Mylene, en Jens het maar op moeten lossen

Jessie zegt dat ze het niet tegen de gasten kunnen maken, ze voelen zich zo niet welkom

Hiske zegt dat ze dit niet kunnen maken


Nu is Shel de boosdoener, maar waren het niet Merel en Franny niet die eigenwijs waren om ondanks de bezwaren toch de inloop kast gingen make

Zo vreemd dus,

Merel wil met iedereen naar boven, voor de aankondiging met de derde artiest.

Merel legt uit wat voor feest ze heeft voor haar 15 maanden daar zitten, er komen artiesten er komt ook een fakir, vol trots verteld Merel wat ze allemaal voor haar eigen feestje geregeld heeft

Gerrit geeft aan dat ze een jaar hun best hebben gedaan om hun ambachtelijke dingen te verkopen

Ze gaan met de Gerkse bakkerij stoppen, ze gaan nog een week alles maken en dan stopt het, dan is Gerske bakkerij failliet, zegt Ger.

Na wat dimdammen wordt besloten dat er ook macarons gaan maken.

Morgen gaan Ger en Jessie hun tweede track opnemen.

Als het goed is is die volgende week af en hebben ze twee nummers voor 4 okt af.

Jens wil geen nieuw schoonmaak rooster maken, hij doet nu zelf wat dingen extra. Hij wil geen politie agent zijn.

Laat het lekker zijn, als je ziet dat er iets is gewoon schoonmaken

Dylan geeft aan dat vrijdag Ben Saunders met zijn vrouwtje komt, die gaat koken voor de hele groep

Jens vraagt of mensen de sap machine schoon willen maken als ze hem gebruikt hebben.

De deur van het sanitair gebouw komt er aan, ze dachten dat het niet nodig was omdat ze gingen stoppen, maar zo zegt Brandon zonder deur is het koud, de winter komt er aan.

De boven kant van de bar is helemaal aan diggelen, of het niet handig is om het voor de winter te repareren.

Het was Andrea die er over begon, Mylene neemt over.

Katie krijgt weer te veel eten, of mensen haar geen eten meer willen geven.

Als ze weer op gewicht zit en ze geen bolle wangetjes meer heeft mag Hiske haar weer een worteltje geven.

Jessie zegt dat je dan weer in het oude patroon komt.

! iemand mag het doen, niet iedereen zegt Franny

Als mensen zien dat Eevee bij Lucie drinkt haar bij de horens wegtrekken, zegt Franny

Alexandra verteld dat morgen de sportspullen komen, ene Gladys komt uitleg geven

Brandon heeft contact gehad waar de gym aan moest voldoen, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan.

Het dak moest hoger en de deur moest 1 meter breed zijn.

Er komt ook isolatie

En hij heeft een verassing voor me zegt Alexandra, waarschijnlijk werk.



Dylan over de handcirkel zaag, er liep gisteren water uit en toen hij er mee aan het werk was kwam er allemaal rook uit.

Dylan vraagt om spullen droog neer te leggen, zo blijf je spullen kopen

Jessie vraagt of iemand weet hoe ze de zaag van de afkortzaag kunnen halen, het lukt het niet.

Ze zegen dat Wim straks komt, die kan dan wel even kijken.

Eigen spullen verkopen op de markt.

Mylene zegt dat besproken was dat spullen verkocht om spullen die op de markt verkocht zouden worden in de pot gaan

We gaan voor een volle pot toch, mensen mogen maar een bepaald bedrag meenemen.

Jessie zegt dat hij dat niet weet, mensen hebben misschien geen andere bestemming hebben en wel iets van de Utopianen willen kopen

Zakgeld is ook verschillend hier kunnen we niet over beslissen, iedereen heeft anders nodig

Jessie zegt ook dat je niet kan verbieden dat mensen hun eigen spullen verkopen.

Franny is het over heen

Jessie wil niet dat het groots aangepakt wordt, ook niet op de webshop

Jessie geeft aan dat iedereen vrij is om eigen spullen te verkopen.

Hiske vraagt of ze dingen die ze gekregen hebben ook mogen verkopen.

Brandon zegt wat je hebt gekregen en je verkoopt is het je eigen verantwoording.

Heb je iets gekregen voor een dienst dan vindt Jessie niet t dat je het kan verkopen.

Als je een gratis pakket krijgt voor het zetten voor wimpers dan kan je die niet verkopen

Gerrit vindt dat mensen het wel heel erg ongemakkelijk aan het doen zijn

Gerrit begint weer over het jurkje van Shelly

Maar, zo zegt Jessie die heeft ze niet gekregen heeft voor een dienst

Andrea heeft hoofdpijn, of ze niet door kunnen gaan

Jessie wil het niet opgeven, Shelly zegt dat het groter is gemaakt dan het was.
Jessie zegt als ze het nu er over hebben weten mensen waar ze het over hebben.
Stel je doet je zaad in een potje en je wil dat verkopen dan mag het.

Einde vergadering


Kwart over een. Ik had nog nooit een verslag van een vergadering in de dagsluiting. Maar nu, dankzij Dotteke, die me een compleet verslag stuurde de premiere. Dank je wel Dotteke voor je tomeloze inzet.

Voor de rest wordt er geschuurd, gezaagd en gebouwd. Lexy en Maris zitten op het plateau te schuren. Jordy zit op de grond met een beitel versieringen voor zijn festival te maken. De decoupeerzaag heeft de geest gegeven en hij werkt met een handzaag en beitel verder. Mylene en Franny helpen hem. In de gym zijn Brandon en Dyl nog aan het bouwen.

Jens en Merel zijn boven in de silo bezig met het een en ander.

Half twee.

Thunderbitch schreef het volgende:

Wat ik weet is dat Jessie aan het zeuren was over de gym. Hij spoorde Franny aan om mensen zo snel mogelijk binnen te halen, want de gym zou 17 sept klaar zijn (want dat was beloofd), dan kon ze meteen aan de slag (om 5 euro voor een dansles te verdienen).
Het gaat natuurlijk om te kunnen zeiken als de gym nog niet klaar is.

Einde bericht.


utopia2.0 reageerde met deze:

Jessie heeft toch een punt?.......Die hele gym is toch ook een fiasco...Om er nog geld uit te willen halen, moet je toch ook zakelijk denken? Wat is er dan mis om al vooruit te denken met die danslessen?.....

Einde bericht.


Thunderbitch denkt er duidelijk anders over:

Dat is het Jessie denken en Jessie heeft zelf genoeg flaters geslagen, daar waar hij een grote mond had over zijn vaardigheden als ondernemer bijv. . Heb ik niets mee... ben geen groupie.

Einde bericht.


Half drie.. De SL's zijn wel weer bijzonder drastisch vandaag. Ze zijn frequent en langdurig. Terwijl er weinig gebeurd op het terrein.

ANTPQ-36 vertelt:

Leuke anekedote om te vertellen.

Het schijnt dat voordat je het utopen terrein op komt er van het weekend een ventje zat die alle inwoners had geboetseerd uit paarden stront wat daar in de omgeving op de ruiterpaden vinden is.
Alleen koning snotkoker stond er niet tussen.
Op de vraag waarom niet wist de kunstenaar in spe te vertellen:"Zoveel stront leg er nou ook niet" O-) :Y :Y

Einde bericht.


Vier uur. Het geouwehoer over de gym gaat maar door en door. Nu weer over het plastic zeil dat wordt gebruikt om de boel waterdicht te maken. Vooral Mariska heeft haat tegen het ding. Vast en zeker omdat de boys haar niet om hulp hebben gevraagd. Ze is alweer net zo vals en koud tegen de boys als ze tegen Shelley is. Ik zit eerlijk gezegd te wachten op iemand die haar dusdanig aanpakt datze echt flipt en iemand fysiek aanpakt.

Kwart over vier. Er hebben B&B klanten een mailtje speciaal in het huisje van Andrea en Shelley. Shelley is het er niet mee eens maar ze wil op aandringen van Andrea voor één keer toestemming geven. Een ander stelletje wil in de boot. Dat is een slimme boeking van de Febo lijkt mij. Het conflikt wordt gaande gehouden. Hiske lijkt er een satanisch genoegen in te scheppen.

Vijf uur. Wil wat gaan schrijven loopt mijn ex vrouw binnen. Even praten en wat drinken. Sorry voor de onderbreking in de verslaggeving.

Acht uur. Zo die is de deur uit. Terug naar Utopia. Waar men Mylene om uiteenlopende redenen een spreker over pesten in de maag wil splitsen al dan niet om oneigenlijke eigenbelang. Shelley wil namelijk danslessen en de kosten daarvan zijn ¤ 75,-- en ze heeft niet genoeg zakgeld. De spreker voor MYlene kost ¤ 159,--. Eerst kon het niet en was ze er klaar mee. Toen kon het ineens wel en hoefde het het van haar niet meer.

5thencounter had er een mening over:
Shit, nog steeds hier

En alle Wijven de ziekte in dat er vrijdag geen Pestsprekertje komt… geen PestFeesie

Die tyfus Miloontje, kutwijf, tyfuskut, hoe durft ze

Einde bericht.


Half negen. Het gezeik over Mylene bljft ook maar doorgaan.

utopia2.0 geeft ook zijn mening:

Ow omdat Merel het zegt is Mylene onredelijk en zijn de rest van de meiden het daar mee eens. Merel zegt ook dat Shelley onredelijk is, zelfs nu nog als je de streams goed volgt. Ow wacht, denk ook dat de rest van de meiden het daar mee eens zijn.

Einde bericht.


Kwart voor negen. Vrijdag campinggasten zes stuks. Leuk zegt Jens dan kunnen die elkaar mooi bezig houden en vallen ze ons niet lastig. Ik houd van de manier waarop hij denkt.


Hoor net in de tent dat Patricia niet meer naar de markt komt. En dat haar zus, denk dat ze Dominique heet, ook niet meer welkom is. Dit alles om onbekende redenen. Vind het heel jammer als deze twee niet meer komen want ik vond ze aanwinst. Vriendelijke en beschaafde dames en meer Utopiaans dan de Utopianen.

Kwart voor elf. Weer bezoek geweest
. Geen Utopia gekeken.

Sofia2019 hoorde iets:

Shelley nu over dat Jessie haar al leuk vind sinds zijn binnenkomst.

Shelley : ik had daar een naai atelier in zijn boot, en hij ging de hele tijd achter me zitten en kijken. Binnen een dag was ik weer weg. Ik had totaal geen interesse

Alexandra : als je een vriendin hebt hier, dan praat je toch niet zo. Ik zou het echt niet trekken.

Andrea ; blijkbaar gaan hun anders met elkaar om dan wij zouden doen in een relatie.

Shelley tegen Alex : nee daarom ga ik er ook geen ding van maken.

Einde bericht.


Elf uur. Er gebeurd weinig daar Mylene en Jens liggen in bed. Mylene is huilerig. Boven zitten Andrea, Dyl en Gerrit. Ze praten over vakantie naar Tjernobyl en hoe cool dat is. Beetje waanzin natuurlijk.

Sluiting. Dotteke is nu weer aktief in de Cos. Je bijdragen worden gewaardeerd. Ook DGK is weer flink bezig. De Cos is je dankbaar. Ja vandaag was een rommelige dag voor me. Vaak gestoord hier thuis. Dus de dagsluiting is niet erg lang deze keer. Gelukkig wel de vergadering van vanochtend dankzij Dotteke. Morgen is het misschien beter.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

18 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Maria.
19 September: Merel 1 jaar in Utopia. Dank je KeesAnders.
20 September: Ben Saunders en vrouw. Dyl krijgt les en vrouw kookt. Dank je StruisZVeugelT.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  dinsdag 17 september 2019 @ 23:32:16 #88
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_189000193

Centraal deel 1 - 16 september 2019.
x7l9fuh


Centraal deel 2 - 16 september 2019.
x7laeq4


Centraal deel 3 - 16 september 2019.
x7lamzj


Shelley gaat haar huisje niet uit - 16 september 2019.
x7l9gjl
.
pi_189000262
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Gym gevuld met apparaten.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 105 dagen.



Maandagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even American Ninja Warrior kijken. Of toch maar niet.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Dinsdagmiddag. Net terug van mijn 5 wekelijkse bezoek aan Baarle Nassau. Kijken of er vandaag nog iets gebeurd in het beloofde land.

Kwart voor een. Merel wil mensen hun persoonlijke boodschappen laten betalen van hun zakgeld.

ANTPQ-36 heeft weer eens een goed idee:

Oh, ze hebben nog geen "Nog 100 dagen" feesie.
Zullen we dat hier in de COS wel doen?
Nog 100 dagen dagen COSen O-)
Aanstaande zondag is het zo ver.
Iedereen vroeg opstaan en om 10:00 kofie met gebak en vanaf 10:15 gaan we zuipen.
Iedereen gewoon lekker thuis, scheelt weer reistijd en "wie rijdt er er terug" geneuzel.?

Einde bericht.


Een uur. Merel wil nog steeds iedereen afknijpen zodat de pot wordt gespekt. Merel is flink geirriteerd door haar medebewoners. Zus te lang en zo te kort ouwehoert ze maar door. Niemand helpt haar. Ze gaat haar eigen kleding toch maar niet verkopen. Oh en ze wil dat persoonlijke boodschappen van het zakgeld gaan.

FOKoffieleut voor rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten:
zwart daglicht uitstralen 2.0

andrea van de straat
vol met woede en ingehouden haat
zeg graag waar het op staat
als je er niet bij staat

Einde bericht.


Mazaru had ook inspiratie:

Andrea de rat
Het is me toch wat
Slaat op tilt van een woord
Alsof ze ter plekke werd vermoord
Ze plakt aan Shelley als een zuignap
Nee het is echt geen grap
Ze verafgood die meid
en wordt er zo geil van als een geit

Einde bericht.


Half twee. Ze zeuren maar door. Ondertussen bakt Hiske een paar eitjes.

ANTPQ-36 had nog een mooie over zijn zak:

Hipske nu eiertjes aan het klaar maken.
Half uurtje geleden Shel ook al.
Als ik als kerel zoveel zakspanners zou vreten ha'k binnen de maand een klapzak. O-).

Einde bericht.


StruisZVeugelT was nog niet klaar:
2.0

Scheele rooie
een omelet toestand gemaakt
bord vol lekker
aai ..en meuk

buiten in de zithoek opeten

mayo in de mondhoeken
geniet momenten

Einde bericht.


Kwart voor twee. Hiske en Lexy spannen samen tegen Franny. Lexy moet haar een lulpraatje verkopen in de hoop dat ze het doorlult.

StruisZVeugelT trok conclusies met:
2.0

Hits ; dus ik dacht
we moeten iets bedabken wat zij dan .. en over een ander
Merel ; dan moeten we iets over Lex
Hits ; ja
Merel denkt

HIts ; of over jess ..dat zij hem knap vnd en eh
Merel ; dan moet jij het zeggen
en heftig maken
dan heeft ze en .. en door met en

.. Treiter Utopia dag 475

waat de Feeksen genieten van snode plannen bakken

---

Merel ; ze moet er me kappen
dat heb ik al gezegt
dus logisch dat mensen har on betrouwbaar vinden

Einde samengesteld bericht.


FOKoffieleut heeft er ook een mening over:
zwart daglicht uitstralen 2.0

nou de heksenjacht is begonnen

nee niet hiske
niet shel
niet merel

milani ook niet

maar altijd zinnelijke franny

---

de rooie duivel kan het vuur van de verbrandingsoven opstoken
jessie jens en ger kunnen goed kuilen graven
shelley kan zeremoniemeesteres spelen/schreeuwen
shelley kan ook de cupcakes verzorgen voor bij het condoleren
milani kan een lied verzorgen
brendon kan een kist timmeren
maris kan heel goed familie spelen mocht de overledene geen nabestaanden hebben
andrea kan het bidprentje ontwerpen
dylan kan het lijk afleggen en de boel ontsmetten
lexie kan heel hard en ongepast huilen

Einde samengesteld bericht.


ThunderBitch ving het volgende op:

Eigenlijk niet. Heb wel het gesprek gehoord met Alex, maar heb het begin van het gesprek tussen Merel en Hiske niet gezien, dus weet niet wie het initiatief nam.
Ik las dat Mazaru schreef dat het Hiske was die de betrouwbaarheid wilde testen, dus wilde zeker weten of er een hiaat was in mijn waarneming. Dat het Merel was, klopt beter met het verloop van dit verhaal en de karakters.
Wel moet ik erbij zeggen dat Hiske ook een vieze draak is, maar dat weten we al heel lang, maar dat steekt ze niet meer onder stoelen of banken. Ze denkt vast, er mag geen bezoek en post meer ontvangen worden, dus gaan met die banaan.

Merel, de betrouwbare vriendin, die twijfels heeft aan Franny, hoe grappig. _O-

Einde bericht.


StruisZVeugelT is op dreef vandaag:
2.0

Hitske Plantinga
zero gedaan daar
met dr vieze gossip tong dag in dag uit
nul euro verdiend
wel geld eten, kleding schoenen . ondergoed jatten
..
in de periode Jhon /Crispel

wrd hoog tijd dat mokkel goed door de mand valt

Einde bericht.


ThunderBitch was ook nog niet klaar met inwoners:

Yep, over Franny ben ik al heel lang duidelijk, ze is een verrader, maar Merel moet ook haar mond houden, want die heeft Franny ook vaak genoeg voor de bus gegooid. Ze liegt dat het gedrukt staat, wel overtuigend. dat dan weer wel. Dus, de ironie dat zij een ander zou moeten gaan testen, is wel funny.

---

De Mariska kan ik ook niet meer horen.
Stelletje ouwe wijven, zoals ze bijelkaar zitten (zij en Hiske). .. iedereen gaat over de tong, word bekritiseerd en gewogen.
Doe mij denken aan een oude buurvrouw die ook ook precies wist wat er in de straat gebeurde, zat altijd voor het raam en had over iedereen een oordeel.
Je zult naat Mariska of Hiske wonen. :r

Edit: als Merel erbij zit, dan is het helemaal feest. De rest zijn luie flikkers en paupers.

Einde samengesteld bericht.


spapaars nam het volgende waar:
Ver onder het NAP

Alle verhaallijnen nu samenzweringen van en tegen bewoners.

Einde bericht.


ThunderBitch analyseerde Mariska en HIske:

Klopt en dat is wat ik niet vind rijmen. Ze zijn niet vroegrijp, maar vroegvergaan (lichamelijk en sociaal). Zoiets. Vooral Mariska, lijkt mij een verzuurde schoonmoeder (te bedenken dat ze zelfs nog een kind moet krijgen) die zich overal mee bemoeit en alles in je huis anders neerlegt en je de hele dag vertelt wat je beter kunt doen. In mijn hoofd klopt er iets niet, want ze is ook carrieretijger en werkt 24/7 en kletst de oren van je hoofd.

---

Hiske is gek. Zie eigenlijk sowieso niet in waarom het interessant zou moeten zijn voor Hiske. Van Merel snap ik het wel, want die zijn een soort van besties.

Einde samengesteld bericht.


Kwart over twee.

ThunderBitch over de verhaallijnen:

Zo niet mijn ding. Als het eerlijke aanvaringen zijn, dan zeg ik,... leuk, laat jezelf gaan, maar die elkaar naaien spelletjes, is niet aan mij besteed. Dan zal ik nog minder kijken.

Einde bericht. [/b]

Harrison had het volgende te melden:

Volgens mij is het door Lexie aangewakkerd vanmorgen toen ze met Merel foto's ging maken van kleding die ze wil verkopen. Bij Lex is kennelijk het kwartje gevallen dat ze het in haar eentje niet gaat redden tot de finale, dus nu wil ze zich bij het groepje Merel-Jessie-Gerrit aansluiten. Om te bonden met Merel begon ze toen over "die jongeren" dat die gaan samenspannen en dat ze Franny ook niet vertrouwt.

Einde bericht.


ANTPQ-36 doet een troonrede:

De utopia rede als GG hem had uitgesproken:

Geachte haren van de reet..
euh... heren van de raad
Wij hoeren van Bolland...
euh... boeren van -Holand
Vinden het steengeil...
euh... geen stijl...
Dat wij met onze gespeende lullen..
euh... geleende spullen
Vanuit onze harige kutjes.
euh... Karige hutjes
En met verkrachte eenden
euh... vereende krachten.

De bok van het dak neuken.
euh...de nok van het dak af beuken

Dit alles stond op vagina pier
euh... pagina vier

Einde bericht. [/b]

Rond een uur of drie las ik de volgende.

zodeju zag het scherp:
ennogmeer.

Zo Merel lult zich vast.....wou Mylene aanvallen over het niet op terugkomen van de tekeningen van haar hond in het boek die Merel ging schrijven.
Mylene zegt ik heb je gezegd dat ik niet zomaar iets kan tekenen en dat ik foto"s nodig heb en die had je genoeg maar nooit gekregen van je.
Ja maar, ja maar zegt Merel waarom ben je dan niet bij me gekomen daarmee.....want het is heel belangrijk voor mij......ik had verwacht dat je allang begonnen was......

Zo belangrijk dat je vergeet de foto's van je hondje te geven aan Mylene zodat ze aan de slag kon gaan.....?
Het is jouw idee trut.
En een ander hoeft je niet te vragen mag ik aub. foto's van je hond. :(

Einde bericht.


Half vier. Ben eindelijk bijgelezen. Bij de gym wordt hard gewerkt. De apparaten zijn aangekomen. Ze breken bij de ingang een stuk van de deuropening af omdat sommige apparaten te breed zijn.

Vier uur. Merel is ook weer lekker op dreef.

Dotteke ook aktief schreef mee:

Hoe die Merel ook praat he, alsof ze de baas van Utopia is
NIet tegenspreken maar luisteren, dat is wat mensen moeten doen

---

_O- ze hebben personeels te kort, zegt Hiske
Dus kan shel niet haar cup cake doen
Maar zo zeg SHel als ik knip kan ik ook niets anders doen

Dit is volgens mij gewoon dwars zitten om dwars te zitten

Einde samengesteld bericht.


Half zes. Er is spanning tussen Lexy en Franny. Lexy wilde de hele sportschool overnemen want ze had liever meer apparaten gehad dan Franny ruimte geven voor haar danslessen en gedoe. erel loopt dat te voeren want ze heeft Franny niet meer nodig om te spioneren want dat doen Hike en Maris dat voor haar.

Kwart voor zes. Ze eten een preischotel met gehakt en aardappels uit de oven. Shelley wil sambal en Mylene knoflooksaus er op.

Zeven uur. Lexy heeft de mededeling gedaan aan Franny dat ze verliefd is op Jessie. Nu gaat ze 24 uur wachten om te kijken of Franny het gaat doorlullen. Wat een luizenstreek uit de koker van Hiske en Merel.

Dotteke ving deze ook nog op:

Lex zegt dat het al een tijdje is, dan zegt ze het kan zijn dat het morgen weer weg waait _O-

Is het echt moet ik zelf nog achter komen
EN Frenkie dan, zegt Franny

Franny gelooft het niet
Waarom zou ik jokken, vraagt Lex.
Wat moet ik er mee, zegt Franny

---

Franny vraagt zich af waarom ze Jessie les gaat geven en of ze niet beter afstand kan nemen
Lex hakkelt dat ze het als promo nodig heeft voor het geld verdienen
En ze denkt dat ze het alleen aan Franny kan vertellen, maar nu gaat ze een koekje pakken en trainen.

Ze vindt het zo fucking kut

---

Het ie een leugen hoor, hoor ik Fran zeggen als Lex weg loopt _O-

---

Frankie dit is niet echt, Frankie dit is niet echt, dit is een test. Kijken of iemand eerlijk is en kan vertrouwen, zegt Lex als ze naar buiten loopt

Einde samengesteld bericht.


Kwart over zeven.

zodeju reageerde ook:

Franny had toch een betere reactie dan dat hele vieze stelletje bedacht kon hebben....
Met het is mijn vriendin...wat moet ik ermee.
En die zogenaamde vriendin lacht zich nu een kriek om haar en haar bedmaatje ook.

Einde bericht.


Acht uur. Maris speelt mee in de clip van Jessie en Gerrit. Haar rol verleidster van Gerrit. Ze wil zus en en zo. En dat beslist niet. His manipuleert Maris zo de clip in. En de trut trapt er nog in ook.

Kwart over elf. Hiske maakt een frikandellentaart in de keuken. Maris helpt of is bemoeizuchtig. Het is een verrassing voor Gerrit z'n 15 maanden morgen.

Sluiting. Veel lezenswaardige stukken vandaag in de Cos. Ik was de halve dag afwezig mijn excuses daarvoor. Maar gelukkig waren er Cossers die er wel waren en ook schreven. Hun bijdragen worden op prijs gesteld.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

18 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Maria.
19 September: Merel 1 jaar in Utopia. Dank je KeesAnders.
20 September: Ben Saunders en vrouw. Dyl krijgt les en vrouw kookt. Dank je StruisZVeugelT.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_189011298
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Gym gevuld met apparaten.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 104 dagen.



Dinsdagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even Frankie Drake Mysteries kijken. Of toch maar iets anders.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Woensdagmiddag.

Kwart over een. Op de loungeset zitten Maris en Hiske te schuren. Boven in de silo zitten Gerrit, Jessie en Shelley achter de computers. Het Franterpalace is nu helemaal roze geschilderd aan de buitenkant. Jordy en Franny staan bij de dieren te praten.

Drie uur. In de keuken zijn Hiske en Maris bezig met de voorbereidingen van het Eten op Woensdag. Nog niet gehoord hoeveel eters ze hebben.

Brandon ligt doodziek op bed. Lexy is de eerste die komt informeren hoe het met hem gaat. Lexy biedt aan om asperine te halen en dat gaat ze ook gelijk doen. Nu is ze ineens heel moederlijk. Ze gaat terug naar de zieke in de caravan en vraagt of hij iets wil eten. Brandon heeft geen trek. Hij krijgt een kopje thee.

In de gym staan Jessie en Franny te praten over de clip van Jessie en Gerrit. Jessie moet eerst met Gerrit overleggen zegt hij.

Jessie en Franny over het meelullen van Franny.

Dotteke zag dit:

Jessie vraagt hoe het zit met geheimen bewaren van Franny, ze heeft in het verleden wel eens dingen door geluld, ook al hadden ze pinkyzweer gedaan
Hij hoort de laatste tijd steeds meer dat ze met alle winden meewaait

Ze heeft het gehoord vanmorgen en ze zat best wel in een situatie, ze gaat er aan werken

Er zijn een paar mensen met wie ik de eind streep wil halen dat heb ik vanmorgen ook met Merel besproken en daar hou ik me aan
Maar jullie hebben gelijk, ik praat met iedereen mee
Mijn broer probeerde het ook al te zeggen tijdens het bezoek

---

Beterschap

Franny zegt dat ze nu in het midden van de groep staat, ze kan met iedereen overweg
Ze staat een beetje dom te lullen, ze blijft bij het feit dat ze niet op Jessie en Merel zal stemmen
Ze wil met iedereen door een deur kunnen en het is nu misschien de tijd m het af te leren, je hoeft niet iedereen leuk te vinden
Ze vindt het moeilijjk wie ze kan vertrouwen maar ze handelt er zelf ook niet naar
Ze vindt het goed van Jessie dat hij het zegt en niet achter haar rug om lult
Ja, en Jessie wil haar natuurlijk ook advies geven in deze

Einde samengesteld bericht.


Half vier. Jens is gestopt met zagen. Hij is nu de wei aan het maaien. Lekker alleen met zijn gedachten. Jens houdt er wel van om alleen te zijn.

Boven zitten Gerrit en Jessie. De Ripple is flink in waarde gestegen. Van 25 naar 32 cent.

Kwart voor vijf. Op de loungeset schuren Andrea en Lexy stapels hout weg. Arbeidstherapie om ze voor te bereiden op terugkomst in de buitenwereld.

Ondertussen proberen Merel en Franny een vrouwenversie van de Jessie en Gerrit song te maken.

Vijf uur. Maris en His hebben het over het 15 maanden feestje van Gerrit vanavond. Ze hebben er iets speciaals voor gedaan mede gezien zijn 2 verjaardagen die zwaar tegenvielen.

Lelie68 nam de telefoon aan:

Hè Merel... yeti heeft gebeld en wil zijn vacht terug..

Einde bericht.


Bramenstruik noemde naam van het beest:

Merel Servaes weer bezig

Einde bericht.

Zes uur de ploeg die komt Eten op woensdag is binnen. Ze klinken provinciaal. Waarom moet er nou eigenlijk door iedereen gezoend worden vraag ik me af.

Zeven uur. De inwoners eten in de kuil waar Dyl spareribs staat te grillen. En er is patat en eindeloze hoeveelheden saus.

Het wachten is op een Willem Alexander impersonator. Deze nep Willem heeft een schoonmaakbedrijf en komt Gerrit ook schoonmaaktips geven.

Half acht. De Eten op woensdag crowd zijn aan het dessert. Ze krijgen monchou taart.

Kwart voor acht. Jessie heeft Remco de hit producer aan de lijn.

zodeju was goed aan het opletten en hoorde:
ennogmeer.

Het kan niet op.......sigaren , modellen, champie met led verlichting onder in, en dat alles voor de clip ......Het is dus niet bij een nummertje opnemen gebleve

Einde bericht.


Acht uur. Het wachten op de majesteit is begonnen.

Dotteke noteerde:

Verzamelen, roept Franny
Hij is zenuwachtig, zegt Lex
Wat verwacht je nu Gerrit, vraagt Jordie
Niks, zegt Ger

---

Ger wordt er heel ongemakkelijk van, zegt hij

---

Jullie staan allemaal op een kluitje, zegt Merel Merel moet een batterij voor haar charlie, maar ze is niet fit genoeg om snel te rennen, of iemand anders het wil doen

---

Hij is er en zingen het wilhelmus

Einde samengesteld bericht. [/b]

Ze gaan de silo in en de koning gaat ook nog zingen. Het kan werkelijk niet op daar. Kosten nog plastic worden gespaard. Wat vreselijk dit. Echt om plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Dronkemans gebral terwijl de meeste daar nog nuchter zijn. Ze doen zelfs een uitbundige polonaise. Hij zingt er nog een over zonnebrillen op het strand. Wereldberoemd in Tilburg en omstreken.

Ik brei er een eind aan voor vandaag. Morgen meer.

Sluiting. Ik was de halve dag afwezig mijn excuses daarvoor. Maar gelukkig waren er Cossers die er wel waren en ook schreven. Hun bijdragen worden op prijs gesteld.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

19 September: Merel 1 jaar in Utopia. Dank je KeesAnders.
20 September: Ben Saunders en vrouw. Dyl krijgt les en vrouw kookt. Dank je StruisZVeugelT.
21 September: Mylene jarig. 21 jaar diner. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  donderdag 19 september 2019 @ 01:28:51 #91
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_189016307
Ruzies van vanavond nadat ze weer teveel hadden gezopen .... ;)


Mylène en Alexandra deel 1 - 18 september 2019.
x7ld9kt


Mylène en Alexandra deel 2 - 18 september 2019.
x7ldauj


Mylène en Alexandra deel 3 - 18 september 2019.
x7ldckw


Jordie en Mylène deel 1 - 18 september 2019.
x7ldg2y


Jordie gaat los - 18 september 2019.
x7ldei1
.
pi_189031512
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Gym gevuld met apparaten.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 103 dagen.



Woensdagavond.

Negen uur. De dagsluiting is er uit. Ga even American Ninja Warrior kijken. Of toch maar iets anders.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Donderdagmiddag.

Half een. In de keuken eten Jens, Mylene en Franny. Gerrit en Hiske zijn bezig om stroopwafelcake aan het voorbereiden. Is dat het laatste wat de Gerske bakkerij gaat produceren vraag ik me af.

Kwart voor een. Brandon, Dyl en Jordy zijn bezig om golfplaten op het dak van de gym aan te brengen. Jordy vindt zichzelf heel dapper dat hij op een ladder durft. Het dak gaat er goed uitzien.

Astrid en Bernette zijn binnen om Lexy te bodypainten. Ze krijgt een transformatie tot panter op het lijf geschilderd.

Een uur. De golfplaten voor het dak van de gym is te klein. Niet lang genoeg en niet breed genoeg. Ze komen rondom 20 centimeter te kort.

Kwart voor twee. De boys hebben ergens nog stukken golfplaat gevonden en fixen nu het dak. Gerrit en Jessie zitten samen in de keuken te vreten. Jessie klagen over het gebrek aan havermout. Yoghurt met rozijnen is Gerrit's suggestie.

Twee uur. Het is weer een SL extravaganza vandaag. Ze zijn nog steeds met Lexy's ombouw bezig.

Drie uur.

Dotteke zag het volgende:

Jordie denkt dat Katie schijnzwanger is
Ze is bezig een nestje te bouwen
Schijnt ze vaker doen, zegt Franny
Kunnen we niet kleine varkentjes er bij zetten zegt hij
Maar dat is volgens Frany geen optie, katie knuffels kunnen wel _O- zegt ze

Jordie vraagt hoe varkens seks hebben.
Op zijn hondjes, zeggen |Andrea en Franny

Een mannetjes varken erbij kan ook niet
Franny heeft al geinformeerd, maar Katie maakt ze af, het is een echt diva en duld geen ander varken in haar buurt

Hoe goed hebben ze gecast, zelfs het varken spoort niet :P

---

Zo mooi dit
Merel mailt en mailt en mailt en hoort niets van Patty
Mylene neemt contact op en ze krijgen dit bericht
Kut kind ook he Merel die Mylene

Einde samengesteld bericht.


Half vier. Merel heeft een videoboodschap van Patty Brard gekregen. Dit is het mooiste cadeau wat ze heeft gekregen. Ze is helemaal opgetogen. Ze is helemaal de weg kwijt.Het is de beste dag van haar Utopia leven zegt ze.

Half vijf. Ze zijn nog steeds bezig met het bewerken van Lexy. Des te meer ze er op smeren des te minder panter dat het wordt.

Kwart voor vijf. Maris vraagt aan Jessie wanneer de paal komt. Ze wil paaldansen in de clip van Jessie en Gerrit. Ze heeft heel veel lessen gevolgd. Gerrit zegt liever niet. Ik denk laat maar lekker voor paal staan. En weer een SL. Echt om doodziek van te worden die SL's.

Half zes. De bodypainters willen graag wat eten. Lexy kookt pasta. Er was nog saus.

Zes uur. De bodypaint dames blijven echt hangen op het terrein. Geen idee waarom.

Dotteke hoorde Lexy:

Wat een schreeuwwijf die Lex
Wij vrouhuhhhhhhhhhh motten eens wat vakker samuh dinge doen lekker tutte en zo
Ga je in blote benuhhhhhhhhhhhhhhhh
Eendjusssssssssssssssssssssssss
En onder tussen pulkt ze haar tanden schoon

Einde bericht.


Kwart over zes.

Dotteke zag iemand binnenkomen:

Wat ben je afgevallen, zegt iemand die binnen is gekomen
Ja, klopt zegt Merel, maar er is ook wel weer wat bij gekomen
Maar als het goed is is er ook wat af

euhhhhhhhhhhh je bent weer dikker geworden Merel, zeg maar vierkant

Einde bericht.


Merel pakt een fles wijn. En schenkt eens flink in. Ze vult Maris nog even bij en vertrekt met twee bierglazen vol naar de Inloopkast. Franny loopt mee. Ze gaan verkleden. Merel met een glimjurk en tiara alsof zij de Koningin van Verweggistan is.

Ondertussen is Mylene bezig zich op te dirken. Die gaat de show stelen denk ik. Zij ziet er prachtig uit. Een klasse vrouw. Ze heeft de uitstraling van een franse filmster.

Merel vraagt aan Mylene wat ze van haar schoenen vindt. Na een niet zo van Mylene gaat ze in de spiegel in de tattoo salon kijken. Ze komt er uit en gaat zich weer verkleden. Nu in plaats van die Ma Flodder jurk kiest ze nu iets zwarts. Want dat kleedt zo mooi af. Ze houdt wel die zielige kindertiara op.

StruisZVeugelT oplettend als altijd zag dit:
2.0

de body moet dicht

die drukertjes schuuren langs de binnenwand van dr flubbrlappen
dus body maar omhoog omslaan

Merel
ook andere schoenen

Frou ; leuker dit
je lijkt wel slanker zo

Einde bericht.


Zeven uur. Weer een lange SL. Hiske begint in te storten. Ze staat te janken bij Lexy. Lexy vindt haar een mooie vrouw en is blij dat ze Hiske heeft leren kennen.

StruisZVeugelT zag het ook en schreef:
2.0

scheele jankt ..
ja .. janken wat mot je anders
al die maande ouwehoeren over anderen
en ff een dipje

kan gebeuren meid
het was afzien
knap hoor
dat vegeteren op de Uto Maatschapij

---

Lex laat Droogtand ff aan je strakke balleh likeh

je Prangende Pronte ..
de gladde jekkers

ff klein likje
of die scheele bek tussen de 2 knallers
toe maar

Einde samengesteld bericht.


Kwart over zeven. Hoor ik het gekraag van plastic weer. Dus ik denk dat Lexy weer in dat vel plastic loopt. Kijk ik naar het scherm staat er iemand paprika ribbel chips in een bak te storten.

Bestweldonker gaf een duidelijke mening:

Dat vind ik ook zo maf aan die rooie.....er zit een soort kink in haar kabel!

Over het algemeen kan ze dat goed verbloemen, maar soms zie je gewoon, zeker als het over seks of relaties gaat, dat ze daar heel onhandig in is en probeert dan stoer te doen - kijk eens hoe normaal ik dit vind, maar je merkt aan alles dat ze op dat terrein gewoon niet spoort.

---

Ik vind het creepy van Hiske, zelfs zo dat ik haar niet graag in mijn vriendenkring zou hebben.

Einde samengesteld bericht.


StruisZVeugelT noteerde deze:
2.0

Meertje vraat zich af waar die vent blijft
die van de CockTailsz aka LulStaart drinkjes

.. dna maar ff roken
en een handje zjippies

het duurt zo lang dat wachten
Feestje zou al begonnen zijn

Einde bericht.


Acht uur. Wat een vreselijke vertoning dit feestje voor Merel. Maar voor de rest is het een stuk minder. Het is de soort muziek waar ik een pleurishekel aan heb en veel inwoners ook. Jens is al naar zijn bed gegaan. Jordy walgt van die hollandse meuk. Piratenfestival muziek. Feesttenten ver in de provincie en achterbuurten van grote steden daar is deze muziek voor bedoeld.

MacDeMarco zong spontaan mee:
WOOZE

wohohoooo
dromeeeeeeeee
elkeeeeeeee nacht
daaaan komeee ze weeer
langs
dromeeeeeeee
doeeeeeee
ik alleen van jouuuuu
van jouuuuuuu

Einde bericht.


Kwart over acht. Merel staat te huilen bij zo'n sentimenteel stuk gekweel. Haar moeder zong het altijd voor haar en haar broertje.

Bestweldonker heeft een mooie suggestie:
Est modus in rebus

Over 2 dagen de verjaardag van Mylène, 21 jaar wordt het meiske, ik hoop op een cadeautje van de Febo - Mylene, 21 jaar is een mijlpaal en omdat jij het in Utopia beleeft, krijg je van ons een vrijstelling voor de eerste stemming, van harte! :)

Einde bericht.


Half negen. Jessie ouwehoert over dat Jens er niet bij. En gelijk er achter aan waarom gaat hij niet naar huis als hij hier niet wil zijn.

Kwart voor negen. De volgende ploeg herriemakers is begonnen tot groot enthousiasme van de inwoners. Gerrit staat met de jongste bodypainter te smoezen bij de bar. Volgens kenners in de Cos kan de DJ niet goed mixen. Voor mij klinkt het allemaal als pleurisherrie. Ik hoor 100 keer liever Andrea draaien. Dat swingt altijd.

Kwart over negen. Het lijkt alsof het nooit is afgelopen met die tyfusherrie. Het gaat maar door en door er komt geen eind aan. Het is dat er nog enige aktie later valt te verwachten.

ThunderBitch had er een duidelijke mening over:

Een aanslag op je oren. Was ingelogd, maar was druk bezig met wat anders... deed net de muziek aan en verschrikkelijk... Zie ze tekeergaan. Je zou er zo de brandspuit op willen zetten. _O-
Ben benieuwd naar de effecten straks. :P

Einde bericht.


Tien uur.

zodeju deelde het volgende:
ennogmeer.

Mariska gaat ook in de clip spelen in zwarte jurkje en pumps......Remco? heeft haar overgehaald. |:( |:(

Einde bericht.


Sluiting. Maar gelukkig zijn er Cossers die ook schreven. Hun bijdragen worden op prijs gesteld. Ik brei er een eind aan voor vandaag. Morgen meer.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

19 September: Merel 1 jaar in Utopia. Dank je KeesAnders.
20 September: Ben Saunders en vrouw. Dyl krijgt les en vrouw kookt. Dank je StruisZVeugelT.
21 September: Mylene jarig. 21 jaar diner. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_189046156
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Jessies grote faal.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 102 dagen.



Half elf. De dagsluiting is er uit. Ga even wat anders kijken.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Vrijdagmiddag.

Kwart over twee. De complete ploeg is binnen om de clip van Jessie en Gerrit op te nemen. Remco en Peter hebben modellen meegebracht. Er is een cameraman er zijn kostuums het isolatiemateriaal wat in de gym lag is door Brandon en Jordy weggehaald.

Ook Ben Saunders en zijn vrouw zijn binnen. Ben komt Dyl lesgeven en zijn vrouw schijnt heel goed kunnen koken gaat dat doen voor de Utopianen.

Kwart voor drie.

StruisZVeugelT over TV momenten:
2.0

DroogTand aait Knorr Katie

.. Gossipeh

over Mariska .. ;; ze wil dr niet in!
allemaal groot sprak

heb jij dat ook ?? dat Diva gerag
ja .. nee he
Topper
jij spekt de BV he .. met je knuffels
lekker dung lekker ding

Hitske PLaninga..op zoek naar een tv moment
ff KNorr jeuken
en verder met tokken
ja . tis me wat he
wil je op de foto??
knappert
ja

Einde bericht.


Datlijktmaarzo ziet Maris denken:

Waar ben ik in beland denkt Mariska weer eens.
Nou in Utopia wat zo'n enig podium is waar je alles kan doen wat je wil.
Dus daar ben je beland, en zelf gekozen!
En geen haar beter dan de rest die daar zit!

Einde bericht.


Drie uur. Dyl gaat Brandon zijn borst van een tattoo voorzien. Ben stuurt Dyl bij en geeft handige praktijk tips. Op de bank in de achtergrond praat Jordy met Ben zijn vrouw.

StruisZVeugelT dicht het volgende:
2.0

dr drolletje knot moet ff uit
Merol; ik heb mn haar NOOIT los he
echt nooit

Mefroi PoederVisagie ; ; verteld over dr lange vlerken
ze had ze ooit . heule langen
toch wel spijt dat ze genikpt zijn

---

nee.. nooit los
echt nooit
altijd een Knot
ze zee ut zelluf

"" drolletje van de sliertje ""

Einde samengesteld bericht.


Kwart over drie. Het blijft maar doorgaan. Ze lopen in en uit de gym en er wordt niks opgenomen. Merel krijgt haar fotoshoot en ziet er uit als een temeier. En ook geen enkele klasse.

utopia2.0 stelde een logische vraag:
trust me, I trust you

Vind niemand het hier vreemd dat Mylene niet meedoet in de clip?

Einde bericht.


Soulraven stelde het volgende vast:

Jessie krijgt nu al grootheidswaanzin.

"Normaal kom je natuurlijk op een plek waar alles al klaar is"

Einde bericht.


Half drie. Het duurt en het duurt. Komt er dan nooit een eind aan.

Dotteke stelde vast:

Ben er eigenlijk al een beetje klaar mee, de hele dag al over die rot clip en er is nog geen plaatje geschoten. Het moet allemaal nog beginnen

Einde bericht.


StruisZVeugelT schreef de volgende compilatie van de opnamen:
2.0

gaat Mafklapper Saunders bij bRandson prikkn ??

Brandson Tatoei hok
blote bast
op het borstbeen komt een Tatoeiii
plaatjes i sgeplakt
het wachten is op de "Meester ""

Brandson neemt ook een scorpi in zn nekkie
en een TRaan onder zn oog
tzt

---

wat gaat Janita koken voor de meute

"vrouwtje van Ben Saunders "
ze heeft boodschappen mee genomen

OPname's Clip in de spogtschool
rookgordijn ..eetsels boel klaar zetten

---

tis heul geheim
die clip opname's streamlok maar weer

split zonder tand
je komt in de krant
sorry je dochter
*O*
texst is vergezochter

. ow we zijn dr weer

"Neem uw plaatsen in
geluid ..licht
set stil
draaien

---

dr motte ook ponypaks op tafelt

of een iemand ff de champagne glazen kan pakken
. .
tis keihard werken
geen prod asistente
zjess moet steeds overal aan deken
aka .. bemoei

---

Merol op de foto

mefroi gooid een haring
Merol de zeeleeuwin poseert
klats hebbes .
1 shot prima gedaan
andere pose
mefroi gooid een Sardientje

oeps ..mis

opnieuw
ff makeup bijwerken

---

is de texst van die clip al gevangen door Cossies
waar Jesz bralt
sorry voor je dochter ?

---

fok euro's
*O* *O* *O*
.. gaat te snel -O-

ik ben op tv ..
Greet texst

Einde samengesteld bericht.


Vier uur. Ze schieten voor de zoveelste keer een nerveuze en onzekere Jessie. Zo wel Gerrit als Jessie zweten geen zweet maar een overdaad aan saus. De visagiste loopt met bakken poeder te slepen om ze maar een beetje mat op beeld te krijgen.

utopia2.0 had ook nog een goede suggestie:
trust me, I trust you

Ze moeten Franny ruilen met die dame die nu achter Jessie zit.....Franny klooien met Jessie....Merel >:)

Einde bericht.


Kwart over vier. Normaal gesproken plaats in geen caps in de dagsluiting maar voor deze prachtige van cobain1994 maak ik een uitzondering.

cobain1994 maakte de volgende prachtige cap:

[spoiler][/spoiler]

Einde bericht.


StruisZVeugelT had er ook een mening over:
2.0

:Y ^O^

mooie mopp.....
past zo niet daar tussen de Idiots
kleine beetje brein heeft dat af en toe heel goed door
snel weg daar..

---

wat zit die Cirose achter de pc te doen ?
ga alco zuipen hou je verslaving in stand
doe iets

Jens .. meuk inpakken
Dill Tatoei met Saunders

Rest hangt in het houten hok..opname's clipp

---

mail van Febo klapt over
als het hier zo doorgaat
over Meroll

krijgen we dat ..
verplicht lieve dinges zeggen
over MeRoll

pesten mag niet Conjo's

---

geen jonko's en nakkies in de Klip
zaaie on Hollandsge meuk

Einde samengesteld bericht.


Kwart voor vijf. De fotografe gaat nu even los voor de stills. Daarna gaan ze de set veranderen voor andere beelden.

Vijf uur. Jessie is door de mand gevallen als performer. Hij kan het gewoon niet. Gerrit daarentegen is een geboren performer. Dat hadden die gasten van Allround Playground al goed gezien. Gerrit moet van Jessie af qua performance. Samen schrijven is OK maar het performen moeten ze aan Gerrit over laten.

StruisZVeugelT ving dit op:
2.0

tis bijna klaar
de Heren zuchten .. moei van alles
nog een paar sjotjesz
Greet alleen ..en Jesz alleen
streamwissel
een lange dag
voor een pak karnemelk
6 gevulde koeken

nachtje valkie incl ontb

ff een kleine inschattings fout

Einde bericht.


Dotteke hoorde Merel en Jessie:

Merel vindt het chanant, zegt ze tegen Jessie
Ze had een dikke clip verwacht
Jessie op zijn pikkie getrapt, kan dat later vraagt hij hier zit die niet op te wachten
Ik zeg alleen dat ik me er niet lekker bij voel, maar dat had ik beter bij een ander kunnen doen.

Einde bericht.


Kwart voor zes. Gerrit staat de fotografe uit haar concentratie te halen. Het meisje die achter Jessie stond staat over drie weken in de Playboy in Nederland en Duitsland. Ze heeft ook een kindje thuis in Hoeven bij Breda.

Jessie heeft Merel weggestuurd omdat ze het een genante bedoening vindt die hele clip. Ze heeft last van plaatsvervangende schaamte net als een hoop Cossers. Dus dat wordt bonje later, kan niet missen. Merel staat nu Lexy te vragen wat zij er van vindt. Lexy geeft niet echt antwoord die wil vast geen partij trekken. Het Jessie afzeiken is in volle gang door Merel tegen Lexy.

Kwart over zes. Jessie en Merel hebben spanning over een foto.

Dotteke noteerde:

Waarom wil je niet, straks heb je er spijt van, zegt Merel
Hier heb ik geen spijt van, zegt Jessie
Het enige wat ik van je wil is dat je me steunt gisteren avond en nu en dat doe je niet, zegt hij

Einde bericht.


Half zeven. De kampeerders zijn binnen. Wyatt en twee meiden. Merel weet niet hoe ze een wentelteefje moet bakken. Simpele ziel.

De dames kampeerders vragen zich af of Wyatt een man is of een vrouw. Ze komen tot de conclusie dat Wyatt een vrouw is. De dames weten niet hoe ze hun tent moeten opzetten. Wyatt heeft in no time een grote tent opgezet.

Kwart voor zeven. In de keuken zitten de inwoners te smikkelen van de de door de vrouw van Ben Saunders gekookte surinaamse maaltijd.

DE B&B'ers zijn nu ook net binnen. Zien er uit of ik ze eerder daar heb gezien.

StruisZVeugelT stelde vast:
2.0

Lex over reuk
tis een zenuw ofzow

soms iets
ruik je nie enzow

wat ze jammer vnd
geen vriend
je ruikt elkar niet

Neus kapoet
so jammer
flubber
een jantra massage

---

Scheele rooie
over intens aanraken

dr was eens een Brandnetel

Hitske Plantinga en de sprookjes uit Grun

---

Geile dansjes in de sweethut
klip opnemen

Einde samengesteld bericht.


Zeven uur.

Dotteke ziet een jankert:

Merel jankt tegen Hiske over Jessie.

Ze snapt niet dat hij gezegd heeft dat ze hem nergens in steunt

---

Merel vindt het best heel erg dat Jessie zegt dat ze hem niet steunt in zijn droom.
His zegt dat ze wel kritisch mag zijn, dat is Jesssie zelf ook
Ik heb tegen niemand gezegd dat ik het gênant vindt, alleen tegen hem, zegt Merel

---

Ha, was je bericht al kwijt :D
Je ik vind ook dat Ger het echt goed doet, vind hem ook een grote kwal
Maar goed eerlijk is eerlijk hij doet het vele malen beter dan Jessie

Jessie straalt een en al onzekerheid in deze.
Hij moet dit gewoon niet doen, het staat niet bij hem

Einde samengesteld bericht.


Half acht. De campinggasten krijgen te eten in de keuken. Surinaamse kliekjes en hamburgers met patat.

Gerrit staat met de clipmeneer te praten.

humpty keek er naar en schreef:

Verschil is heel groot zegt de man tegen Gerrit jij bent een entertainer
maar Jessie moet zich afvragen of hij dit wel leuk vind

---

Maak je je er zorgen om vraagt Gerrit
we kunnen heel veel knippen en plakken zegt de man
Misschien dat het ook komt omdat zijn vriendin er bij was

---

Zo te horen ziet de man het niet zitten met Jessie
of hij moet echt heel erg veranderen
Jessie: het is eerst onwennig maar later begon ik het leuk te vinden
Dat straal je ook uit zegt de man en dat zie je ook

---

De volgende gaan ze buiten Utopia opnemen
nou Gerrit kan je beter solo gaan

Einde samengesteld bericht.


Half acht. Jessie en Merel hebben eindelijk weer eens bonje. Gezeur dat zij hem niet steunt. Ik doe alles voor je zegt ze. Maar dat is niet goed genoeg. Merel geeft hem een kut gevoel.

humpty zag het en schreef:

komt allemaal hartstikke goed met de clip zegt Jessie
op het podium gaat hij heen en weer lopen
Zou hij dan ook een mapje onder zijn arm hebben

Einde bericht.


Kwart voor acht. De productiecrew pakt de apparatuur in de auto en neemt neemt afscheid. DE familie Saunders is ook vertrokken. Mevrouw kan uitstekend koken is de consensus.

Acht uur. De laatste eters eten de koude patat. De dag is daar voorbij gevlogen.

Half negen. Maris vertrekt 3 januari naar Gambia, het oudere vrouwen sexparadijs, ze gaat voor 29 dagen all inclusive voor ¤ 3.500,--. Het is een brand nieuw complex met privé strand.

Kwart voor negen. Hiske heeft een verrassing en die komt nu het terrein opgereden. Het is een jacuzzi. Het duurt 18 uur voor dat ding op temperatuur is.

Kwart voor tien. Gerrit staat bij de rookcel met een van de kampeersters. Gerrit gooit met bullshit en zij gaat er op in.

Sluiting. Ben moe van dit talentloze gedoe. Maar gelukkig zijn er Cossers die ook schreven. Hun bijdragen worden op prijs gesteld. Ik brei er een eind aan voor vandaag. Morgen meer.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

21 September: Mylene jarig. 21 jaar diner. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische of inspirerende bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zaterdag 21 september 2019 @ 00:25:56 #94
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_189049237

Merel deel 1 - 19 september 2019.
x7lhnn7


Merel deel 2 - 19 september 2019.
x7lhpzg


Merel probeert een camera af te dekken - 19 september 2019.
x7lhm7r


Bezopen Alexandra wordt naar bed gebracht - 19 september 2019.
x7lhhhv


Ruzie Merel en Jessie - 19 september 2019.
x7lhit2
.
pi_189051608


[ Bericht 100% gewijzigd door wildstar op 21-09-2019 09:32:03 ]
pi_189060467
Dagsluiting. De titel voor vandaag: De boot affaire.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 101 dagen.



Tien uur. De dagsluiting is er uit. Ga even wat anders kijken.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Vandaag een experiment. De hele dagsluiting in een spoiler. Dit om mobiele gebuikers tegemoet te komen. Die hebben last met scrollen is mij verteld. Reacties en commentaar welkom in; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sluiting. Ben moe van dit eindeloos gemierenneuk. Maar gelukkig zijn er Cossers die ook schreven. Hun bijdragen worden heel erg op prijs gesteld. Ik brei er een eind aan voor vandaag. Morgen meer.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien/hopelijk).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische of inspirerende bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 22 september 2019 @ 01:16:06 #97
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_189064882
De camping gasten mogen in de boot slapen bij Jessie ..... ;)


Kamperen in de boot deel 1 - 20 september 2019.
x7lj6x4


Kamperen in de boot deel 2 - 20 september 2019.
x7ljb4v


Kamperen in de boot deel 3 - 20 september 2019.
x7ljjtg


Telefoon voor Jessie - 20 september 2019.
x7ljmic
.
  zondag 22 september 2019 @ 13:29:08 #98
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_189069675
De ruzies van gisteren, meer fragmenten volgen ..... ;)


Ruzie Merel en Jessie - 21 september 2019.
x7ljbb5


Ruzie Merel en Alexandra deel 1 - 21 september 2019.
x7ljkf4


Ruzie Merel en Alexandra deel 2 - 21 september 2019.
x7ljlza


Ruzie Merel en Alexandra deel 3 - 21 september 2019.
x7lka78
.
pi_189078659
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Pisopwekkende geluiden.

In geen geval accuraat en beslist subjectief, vaak gekleurd en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 100 dagen.



Kwart over negen. De dagsluiting is er uit. Ga even wat anders kijken.

Hier staan de filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Ik ga door met dit experiment. De hele dagsluiting in een spoiler. Dit om mobiele gebuikers tegemoet te komen. Die hebben last met scrollen is mij verteld. Reacties en commentaar welkom in; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sluiting. Alweer eendag eindeloos gemierenneuk. Maar gelukkig zijn er Cossers die ook schreven. Hun bijdragen worden heel erg op prijs gesteld. Ik brei er een eind aan voor vandaag. Morgen meer.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien/hopelijk).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.???
3 November: Utopia Markt.???
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische of inspirerende bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  zondag 22 september 2019 @ 21:44:43 #100
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_189078937
Ik ga door met dit experiment. De hele dagsluiting in een spoiler. Dit om mobiele gebuikers tegemoet te komen. Die hebben last met scrollen is mij verteld. Reacties en commentaar welkom in; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')