Dagsluiting. De titel voor vandaag: Nieuwe ervaringen of oude shit.
In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.
And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.Kwart over tien gisteravond. De dagsluiting is er uit.
-------
Kwart over een.
Verida reageerde op het volgende van snetje over Mylene:
Op donderdag 29 augustus 2019 23:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Zij heeft als enige bijna alles op een presenteerblaadje gekregen maar niks en dan ook niks mee gedaan...
Make up lijn ...
Modellen werk ...
Kinderboeken ...
FHM500 ...
Zangles ...
Kleding promoten ...
Panty promoten met moeite ... na bemoeienis van Merel ...
Nagels ...
Miss nog wat ...
Verida reageert als volgt:
Ik vergeet vast wat ...
ze heeft net als iedereen van alles aangeboden gekregen
make up lijn is net als bij alle anderen, niet van de grond gekomen Het opzetten van een volledig nieuwe make-up lijn is natuurlijk ook onzin, iets dergelijks pak je niet aan vanuit Utopia.
modellenwerk wilde ze eigenlijk niet doen in Utopia, pakt ze weer op als ze er uit is.
Kinderboek is ze samen met Jens aan bezig geweest, maar ik denk dat ze zich gerealiseerd hebben dat het schrijven van een kinderboek niet iets is wat je even achteloos doet.
FHM heeft ze voor geposeerd, net als shel, en ze zijn vlak na elkaar geeindigd.
panty promoten, is nooit binnengekomen. En de bemoeienis van Merel was natuurlijk ook miniem. was weer zo'n promotie dealtje van Merel.
Nagels doet ze inderdaad niets meer mee, net zoals de anderen ook geen klanten krijgen voor het doen van nagels.
kinderfeestjes worden niet echt gehouden in de zomervakantieperiode.
Ik vergeet vast nog wat.
Ze heeft het niet slechter gedaan dan de rest wat betreft de aangereikte dingen.
of we moeten de lijst van mislukkingen van de anderen (jessie o.a.) er ook nog even bij gaan halen. 
Einde bericht. Vrijdagmiddag.
Half twee. Gelukkig de vergadering gemist. Onder Merel's bed liggen een hoop kippen eieren. Merel hoopt op kuikentjes die haar zien als moeder en haar dus de hele dag kunnen volgen.
Op de loungeset zit Lexy sjablonen te spuiten op hout voor kistjes. Jessie staat er zich weer mee te bemoeien.
Kwart voor twee. Brandon, Adriaan, Dyl en Jordy in de caravan. Brandon heeft zijn haar helemaal wild.
In de keuken hangen Maris, Hiske en Mylene. Ze zijn spul aan het voorbereiden voor de pizza party van vanavond.
Op de loungeset wordt driftig doorgewerkt aan de speciale exclusieve kistjes.
Kwart over twee. Jessie en Adriaan zitten te praten bij de vreetkuil. Ze praten over wat Adriaan gaat doen. Adriaan gaat vloggen. Ook gaat hij verre reizen ondernemen. Filmpjes schieten als hij over de Amazone vliegt en de mensen wijzen waar de soja vandaan komt.
Kwart over drie. Brandon heeft bezoek. Die dame, ze heet Naomi, heeft Kay gezien op een festival vertelt ze aan Dyl.
Beneden in de silo worden er kistjes van handtekeningen voorzien.
Shelley doet een handwasje in het badhuis.
Boven in de silo zitten Hiske, Shelley en Dyl achter de computers. En uiteraard is het weer SL na SL deze middag.
Op een bankje bij het water zitten Brandon met meisje Naomi te praten. Zij is op vakantie geweest in Berlijn en ook in Dresden. Maar er was te weinig hollandse kost voor haar smaak. Pizza en pasta was het touristische menu. Nergens aardappels met groenten en vlees. Misschien een leuk meisje voor Brandon. Voor mijn smaak is ze te burgerlijk.
Kwart voor vier. Merel en Franny schroeven een waarschuwings bord over een broedende kip Maria op het Franterpalace.
In de studio staat Jens te oefenen met de DJ set. Brandon en z'n date zitten nog steeds op het bankje bij het water. Boven in de silo zijn Dyl, Andrea en Shelley nog steeds druk bezig met het een of ander.
Vier uur. Accuwissel. Brandon maakt gebruik van de accuwissel om van het bakje te verdwijnen. Hij maakt er een soort rondleiding van. In het badhuis vindt het bezoek de kleur van de deuren mooi.
Kwart over vier. Brandon en blond meisje uit Hoorn al pratend weer terug bij het bankje. En weer SL. Blondje is ouder dan Mylene maar ze vindt dat Mylene er ouder uitziet dan ze er zelf uitziet. Ze krijgen lekkere, door Jordy gebakken, crepes.
Vijf uur. Op de loungeset is de kistjes productie in full swing. Ze schuren en spuiten er op los. In het badhuis staat Jordy te strijken.
Kwart over vijf. Brandon en Hoorns meisje nog steeds samen op het bankje. Wat een boring stel is het samen. Ze is wel op de hoogte van figuranten castings. Dus ik denk dat zij een figurant uit de Talpa stal is. Ze wil nog wel even een polly ter herinnering. Ze wacht nu op het openen der poort. Meisje verbaasd zich over hoe klein het station van Hilversum is. Amsterdam CS is veel groter. Ze deed haar best maar het sloeg niet erg aan bij Brandon. Dan gaat het hek open en mag ze weg. Met de bus en de trein naar Hoorn.
Kwart voor zes. Naomi de deur uit en gelijk komt Lexy de boel uithoren. Met typisch Lexy gelul wurmt ze zich in het liefdesleven van Brandon. Als Brandon er uit komt dan staan de meiden in de rij voor hem zegt ze.
>>>Gelukkig komt mijn dochter zo eten dus valt er een gat in de dagsluiting voor een paar uur. Mijn excuses voor die onderbreking.
Tien uur. Mijn dochter is vertrokken en ik ben weer terug hier. Ik zie Franny op een bankje. Ze ziet er bedonderd uit. Ik kan niet zien wat er fout zit. Maar iets zit niet helemaal lekker. Franny heeft pijn in haar rug. Ze ziet er nerveus en gespannen uit.
Half elf. In de keuken worden indiese hapjes bereid voor morgen voor het familiebezoek van Franny. En er wordt weer wijn gezopen alsof het niks kost.
Maris zit met een glas wijn en Gerrit op een bankje. En in die volgorde ook. En SL.
Elf uur. Merel en Franny zijn nog steeds met de hapjes voor morgen bezig. File in het badhuis. Ik geloof dat ze weer vroeg naar bed moeten.En SL. Beeld. En weer SL.
Kwart over elf. Ik zie net Merel een pan olie, waar ze net die indo hapjes hebben gebakken, leeg gooien in het toilet. Wat een asociaal wezen is die Merel toch. Vraag me af of dat wel mag.
Merel zit boven achter de computer. Jessie komt boven en zegt: Naar bed, naar bed en SL. Ze praten over Gerrit die een mening heeft over de verhouding van Jessie en Merel. Gerrit vindt het een poppenkast.
Sambalbaai ving het volgende op over de verhouding Gerrit/Franny:
Owwww de aap komt uit de mouw. Franny voelt zich al stront behandeld door Gerrit.
Ze snapt het niet, was toch gewoon chill, beetje knuffelen. We zijn alleen vrienden.
Merel: het is altijd wat Ger wil, nooit wat Franny wil.
Franny: nou Franny wil ff niets van Gerrit.
Einde bericht. Kwart voor twaalf. Wat een lol hebben ze in het huisje van Lexy en Jordy. De logees Dyl en Brandon maken sfeer met zingen enzo. En SL.
Twaalf uur. De kampeerders hebben zoveel zooi in hun tent dat ze er zelf moeilijk bij kunnen. Dus gaan ze eerst maar eens in het badhuis hun tanden poetsen. En Sl. Kampeermeneer staat een beetje verwilderd rond te kijken in het badhuis. Hij neemt elk detail op. Kampeerstel gaat naar hun tent. Ze vragen zich af hoe ze ruimte kunnen maken in de tent. Veel spullen kunneen in tassen die buiten de tent staan. Meneer heeft hippe sokken aan met wietbladeren er op. Deze mensen hebben nog nooit eerder een tent van binnen gezien of gekampeerd. Ze slapen met de deur open. De deur kan niet dicht zeggen ze tegen Andrea en Dyl die even spontaan langs komen wandelen. En SL.
Kwart over twaalf. Zwaar gesprek in de boot tussen Jessie en Merel.
Sambalbaai maakte de volgende samenvatting:
Owwww Merel piekert omdat Jessie net zei dat Merel hem niet onvoorwaardelijk steunt. Waarom zeggen mensen dat. Is er iets gezegd of gebeurd? Ze zal Jessie nooit afvallen, nooit slecht over hem praten. Nou ja, alleen als ze ruzie hebben.
Merel: en Jessie steun jij me onvoorwaardelijk?
Jessie: ja eigenlijk wel. Net zoals jij het net uitlegt.
Einde bericht. Half een.
puzziepie regeerde op KeesAnders met het volgende:
Heb wel het idee dat Merel veel meer haar best doet en veel eerder en meer toegeeft dan hem.
Ze lijkt me echt wel de volwassenere van de 2.
Ik denk dat vrouwen vaak de fout maken door te gaan redderen voor een man
en al zie ik dat bij Merel een stuk minder , ze doet het wel : zijn natje droogje
Merel mee naar bed als Jessie wil slapen, ze geeft veel toe ...teveel
Ze wil zekerheid maar die moet ze zoeken in zichzelf ...
(ehm mijn leven is goddank geweldig ,of heb ik het nu tegen mezelf
Ze begint claimend over te komen , al snap ik wel wat ze bedoelt,
Misschien toch ook wel een vrouwending of zo
Einde bericht. Sambalbaai kwam met het volgende:
Merel: volgens mij vertel jij niet zoveel.
Jessie: volgens mij heb je me nog nooit iets gevraagd, buiten mijn werk om.
Jessie wil naar buiten gaan.
Merel: en dan reageer je weer zo.
Jessie: ik kan wel zeggen dat ik er verdrietig over ben maar pffff.
Merel: ik heb het idee dat je er liever niet over praat. Je reageert kort als ik vraag naar je vrienden en zo en wat je met hen deed.....
Einde bericht. Kwart voor een. Merel en Jessie bij de rookcel. Iedereen anders lijkt naar bed.
Sambalbaai reageerde op mijn bericht met het volgende:
Op zaterdag 31 augustus 2019 00:51 schreef Paco55 het volgende:
Hij wil liever 10 tenten. Snap ik wel. Want ¤ 750 per nacht omzet zou lekker zijn voor de kas.
Sambalbaai's reaktie:
Merel: eigenlijk zijn we allebei geen makkelijke praters.
Jessie: nee en als ik van alles niet weet wordt het nog moeilijker.
Merel: dat is niet goed.
Jessie: wat niet.
Merel: dat we allebei niet makkelijk praten.
Jessie: dat is ook iets van deze situatie.
Merel: maar hoe kunnen we dan met elkaar gaan?
Jessie: dat is niet makkelijk hier. Maar de vorige keer dat het uit was toen.....SL 
Einde bericht. Een uur. Ik ben klaar voor de volgende Cos en mijn nest. Morgen weer een dag. Iedereen in zicht slaapt.
Half twee. De Cos is bijna vol zodat de dagsluiting er uit kan.
Nieuwe filmpjes in de SV. Dank je 5th.Agenda. Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs. ¤ 15 voor 4 mini pizza's.
31 Augustus: Franny krijgt familie bezoek.(9 Uur). Dank je FF.
31 Augustus: 15 maanden feestje Brandon en Adriaan. Dank je Harrison.
1 September: Mariska heeft ook haar bezoek. Dank je DGK.
1 September: Van 18:00 t/m 21:00 de Filmavond Premiere Lorenzo Starring Shelley en Hiske.
2 September: Adriaan gaat naar huis. Dank je Maria.
2 September: 2 uur. Begrafenis gedoe Jessie.
2 September: 3 uur. Proefrit treintje. Dank je Maria.
5 September: Scootmobiel race. En lasagna van Merel. 16:00. Dank je ANTPQ-36.
10 September: Mari van de Ven komt langs.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon. Dank je FF.
5 Oktober: Single release party. Dank je Maria.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay feest. Dank je Maria.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria.
Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.