Je houdt je er zelf niet aan lulquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef Goudenvis het volgende:
Lieve mensen,
Vaak doen we heel stom tegen elkaar op FOK!. We schelden elkaar uit voor allerlei nare dingen, we verpesten topics door oftopic te gaan, we vechten persoonlijke fitties uit in topics, we schijten in elkaars bek en ga zo maar door.
Dit is nu zo problematisch geworden dat er geen leuke, grappige topics meer geopend worden maar enkel provocerende of low effort posts worden gemaakt.
Dus ik vraag jullie namens Sire.
Doeslief.
Dankjewel
Kusje van mij
Lijkt me een prima topic. Het blijft klaagbaak he.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je houdt je er zelf niet aan lul
KLB / “Dames” die zich prostitueren op social media
Je noemt vrouwen hoeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 17:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Lijkt me een prima topic. Het blijft klaagbaak he.
Helemaal niet. Maar zijn idee was uitstekend en daarna gaat hij de trol uithangen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vat het niet zo persoonlijk op
Geen idee wat jouw opvatting is van trollen maar volgens mij heb ik gewoon mijn beklag gedaan over een herkenbare kwestie.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:45 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar zijn idee was uitstekend en daarna gaat hij de trol uithangen.
Totaal anders. Ik vind dat topic helemaal nergens op slaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:47 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw opvatting is van trollen maar volgens mij heb ik gewoon mijn beklag gedaan over een herkenbare kwestie.
Helemaal mee eens. Als de inteelt-kliekjes-users eens stoppen met bagger en stront te posten, kunnen we weer allemaal lief doen tegen elkaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:26 schreef Goudenvis het volgende:
Lieve mensen,
Vaak doen we heel stom tegen elkaar op FOK!. We schelden elkaar uit voor allerlei nare dingen, we verpesten topics door oftopic te gaan, we vechten persoonlijke fitties uit in topics, we schijten in elkaars bek en ga zo maar door.
Dit is nu zo problematisch geworden dat er geen leuke, grappige topics meer geopend worden maar enkel provocerende of low effort posts worden gemaakt.
Dus ik vraag jullie namens Sire.
Doeslief.
Dankjewel
Kusje van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |