Ik heb geen idee wie Sam Planting is. Weer een nieuw account van Stijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Peppi en Kokki taal. Het zou zo uit het toetsenbord van Sam Planting kunnen rollen.
Zondag eerste training dus dat wordt sowieso niet nuchter kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De inhuldiging van de kroonprins mag je niet missen.
Had vakjury aan deze post toegevoegd en ik was door het lint gegaan.quote:
Zo'n Pieter Zwart typetje, dan weet je het wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Sam Planting is. Weer een nieuw account van Stijn?
Ajax op de grasmat van VVV, ik zou lekker de doelpunten kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik baal er wel ontzettend van dat Valencia v Sociedad tegelijk is met Ajax en City.
Ik sla geen wedstrijd van Ajax over.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ajax op de grasmat van VVV, ik zou lekker de doelpunten kijken
Nemen we iemand die pokemons zit te vangen in Minecraft nog serieus?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Maar goed, ontopic. Anders haakt @:Mani89 ook af
Mani moet mew nog vangen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Stijn zweert bij Pieter Zwart.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo'n Pieter Zwart typetje, dan weet je het wel.
@wimderon ookquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn zweert bij Pieter Zwart.
Het is wachten tot Rondewim zijn plasje komt doen en ik kan een bingokaart inleveren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wim is een connaisseur.quote:
Mijn Minecraft server is net gecrashed.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb hem, en in een clone machine gegooid om Mewtwo te maken, ik ben trots op mezelf.quote:
Overigens feitelijk onjuist. Ben het lang niet altijd eens met zijn analyses.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens feitelijk onjuist. Ben het lang niet altijd eens met zijn analyses.
Met pinkje Hendriks? Kan niet veel geweest zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:09 schreef Szura het volgende:
Kut, interview van de altijd sympathieke Van Bommel gemist
Gewoon niet zo vervelend doen.quote:
Pinkje?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met pinkje Hendriks? Kan niet veel geweest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |