Zo'n Pieter Zwart typetje, dan weet je het wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Sam Planting is. Weer een nieuw account van Stijn?
Ajax op de grasmat van VVV, ik zou lekker de doelpunten kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik baal er wel ontzettend van dat Valencia v Sociedad tegelijk is met Ajax en City.
Ik sla geen wedstrijd van Ajax over.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ajax op de grasmat van VVV, ik zou lekker de doelpunten kijken
Nemen we iemand die pokemons zit te vangen in Minecraft nog serieus?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Maar goed, ontopic. Anders haakt @:Mani89 ook af
Mani moet mew nog vangen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Stijn zweert bij Pieter Zwart.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo'n Pieter Zwart typetje, dan weet je het wel.
@wimderon ookquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn zweert bij Pieter Zwart.
Het is wachten tot Rondewim zijn plasje komt doen en ik kan een bingokaart inleveren.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wim is een connaisseur.quote:
Mijn Minecraft server is net gecrashed.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb hem, en in een clone machine gegooid om Mewtwo te maken, ik ben trots op mezelf.quote:
Overigens feitelijk onjuist. Ben het lang niet altijd eens met zijn analyses.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens feitelijk onjuist. Ben het lang niet altijd eens met zijn analyses.
Met pinkje Hendriks? Kan niet veel geweest zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:09 schreef Szura het volgende:
Kut, interview van de altijd sympathieke Van Bommel gemist
Gewoon niet zo vervelend doen.quote:
Pinkje?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met pinkje Hendriks? Kan niet veel geweest zijn.
Was niks nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met pinkje Hendriks? Kan niet veel geweest zijn.
Pics.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's zijn aan het knokken met elkaar.
Bennetje Ketonquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens mij heb ik Ben in mijn FPCL dus hup Ben
Zit liever op FOK! (lol)quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een lieve beestjes.(en kom eens in de zon)
Maar dan voldoet Mani niet meer aan het stereotype boze witte man.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een lieve beestjes.(en kom eens in de zon)
Ik ben een blanke man.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dan voldoet Mani niet meer aan het stereotype boze witte man.
Het is niet de bedoeling dat je naar buiten gaat als het 40 graden is, of je moet dood willen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is tien dagen 40 graden geweest, een beetje kleur mocht wel.
Heb je een huidziekte?quote:
Moet toch brood op de plank komen hé.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je naar buiten gaat als het 40 graden is, of je moet dood willen.
UWV olee olee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet toch brood op de plank komen hé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |