abonnement Unibet Coolblue
pi_188451417
Vorum voor democratie :')
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 22:23:06 #27
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188451504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:06 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Huizen zijn niet meer te betalen, energieprijzen schieten omhoog, BTW omhoog, zorgkosten exploderen. Gezinnen met een modaal inkomen komen niet meer rond. Gezinnen met een uitkering houden meer over dan werkenden. Proficiat met de VVD, die de afgelopen 30 jaar Nederland verkwanselt hebben. Burgers gaan er al 30 jaar niet op vooruit, terwijl bedrijfswinsten jaar na jaar stegen. Ergens klopt er iets niet he.
Huizen zijn juist wel nog te betalen. Juist links wil de hypotheeknorm naar 90% zetten en de markt verdrukken met de import van alles en iedereen. VVD heeft juist voor meer koopkracht gezorgd met een belastingvoordeel voor werkenden. Hoge energiekosten komt voornamelijk door de klimaatparanoia van ook voornamelijk links. Dat je met uitkering meer overhoudt dan met een baan is ronduit schandalig, maar bij wie moet je zijn als je wil nivelleren? Juist linkse partijen.
Eigenlijk gaat je geklaag vooral over niet genoeg VVD en teveel links
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188452542
VVD _O_
Rutte _O_
Dijkhoff _O_
  User die overal opduikt 2022 donderdag 15 augustus 2019 @ 05:27:08 #29
186611 Haags
pi_188454705
Dierenpartij _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_188454766
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:23 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Huizen zijn juist wel nog te betalen. Juist links wil de hypotheeknorm naar 90% zetten en de markt verdrukken met de import van alles en iedereen. VVD heeft juist voor meer koopkracht gezorgd met een belastingvoordeel voor werkenden. Hoge energiekosten komt voornamelijk door de klimaatparanoia van ook voornamelijk links. Dat je met uitkering meer overhoudt dan met een baan is ronduit schandalig, maar bij wie moet je zijn als je wil nivelleren? Juist linkse partijen.
Eigenlijk gaat je geklaag vooral over niet genoeg VVD en teveel links
Het zegt nogal wat over de VVD gezien ze toch met de ogen dicht en het gas vol open meegaan in de klimaathysterie, vind je niet ? Wat ik hier veel hoor van VVD-fans is : Ja maar kijk links eens...HALLO, de VVD gaat vol in zee met linksch?
Wat is er nog rechts aan de VVD?

[ Bericht 1% gewijzigd door DoubleUU op 15-08-2019 06:44:58 ]
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188454816
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:16 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

VVD zet de rotte appels tenminste buiten. Bij groenlinks worden ze campagneleider :')
Ik noem het liever sekteleider, maar ik snap je punt :P Desondanks veel rotte appels bij de VVD.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 08:20:44 #32
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188455144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 06:32 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Het zegt nogal wat over de VVD gezien ze toch met de ogen dicht en het gas vol open meegaan in de klimaathysterie, vind je niet ? Wat ik hier veel hoor van VVD-fans is : Ja maar kijk links eens...HALLO, de VVD gaat vol in zee met linksch?
Wat is er nog rechts aan de VVD?
Je snapt het principe van coalities?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188456239
Ik krijg nog steeds 1000 euro van de VVD }:|
pi_188462326
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:20 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Je snapt het principe van coalities?
In het geval van de VVD betekent dat al je principes over de schutting pleuren, en dan diegene aanvallen die min of meer wel rechtsig geluid heeft, en vervolgens rollen met linksch. En dan demoniseren totdat je niet meer op je platvoeten kan staan.
Alles om aan de macht te blijven.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 18:03:43 #35
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188462372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:00 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

In het geval van de VVD betekent dat al je principes over de schutting pleuren, en dan diegene aanvallen die min of meer wel rechtsig geluid heeft, en vervolgens rollen met linksch. En dan demoniseren totdat je niet meer op je platvoeten kan staan.
Als jij meedoen in een coalitie vertaalt naar principes over de schutting pleuren, dan ben jij vast van een van de partijen die structureel voor spek en bonen aan de zijlijn staan te schreeuwen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188462417
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:03 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als jij meedoen in een coalitie vertaalt naar principes over de schutting pleuren, dan ben jij vast van een van de partijen die structureel voor spek en bonen aan de zijlijn staan te schreeuwen
Jij leest expres niet, getuigt van een goed verhaal (not). Ga lekker VVD stemmen joh.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 18:08:43 #37
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188462436
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:07 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij leest expres niet, getuigt van een goed verhaal (not). Ga lekker VVD stemmen joh.
Dit klinkt als een SP/pvv escape. Volgens mij zat ik goed
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_188462444
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:08 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dit klinkt als een SP/pvv escape. Volgens mij zat ik goed
Ik weet wie het zegt :) Ik betwijfel of je ooit iets goed hebt.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')