Hier weer verder .
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 04-12-2000 00:14]
Georgie en Desiree zitten bij elkaar op de bank in de huiskamer.
Fewdi zit op de schommelstoel.
G. probeert het stemmetje van Cruyff na te doen.
Robin komt er nu ook bij.
Het lijkt of ze een t.v. gekregen hebben.
Deze staat achter de bank in de huiskamer bij de vlaggen.
R. : nog even teletekst
Stem : lukt je niet
R. : kunnen we geen video van Tatjana kijken ?
Stem : die kan je misschien van je zakgeld kopen.
F. en R. brengen de t.v. terug.
Bi, Hieke, Ferdi, Georgie, Dees en Robin.
Ze zingen "Loving you is easy, 'cause you're beautiful".
Het gaat weer over het benefiet-concert.
Dees en Robin lopen naar de keuken.
Robin op de slaapkamer, ligt aangekleed op bed. Zie niet precies wat hij doet.
Ik hoor wel gekeuvel vanuit de huiskamer, maar de stream blijft op Robin. Aha, Robin is aan het lezen.
Op de achtergrond hoor ik G., F. en D.
We zijn in de woonkamer met Dees en Georgie. Ze voeren een moeizaam gesprek met veel stiltes. Over hoe vaak de vorige bewoners nog in Almere komen. Georgie leest ondertussen in een tijdschrift oid.
G: 'Valt me nog mee dat Annet dit niet heeft meegenomen!'
D: 'Dat kon ze niet, toen was Annet al weg...'
Daar hebben ze een discussie over. Dees blijkt gelijk te hebben.
Georgie zegt iets over Willem. Hoe die had kunnen winnen. Dees vertelt dat ze hem achterbaks vond en Ruud was er van overtuigd dat hij ging winnen oid.
Georgie leest verder in z'n boekje. Ziet er kennelijk een mooie keuken in afgebeeld. Ze praten verder over hoe back to basic ze moeten koken.
Dees blijft maar proberen een gesprek op gang te brengen over Bart. Ze wil duidelijk vertellen hoe leuk ie is. Georgie geeft weinig sjoege.
D: 'Het lijkt me ook wel heel erg moeilijk voor hem om zomaar weer in dit huis te stappen! En met vreemde mensen...'
G: 'Tsss' Lange stilte terwijl ie stug doorleest en dan: 'Ze deden 4 uur over een brood bakken... Hoe doen ze dat?'
Het blijkt dus het kookboekje van Willem te zijn waar Georgie in leest.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-12-2000 03:09]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 03:04]
Georgie zegt iets over Bart zijn radioshow. Hij is benieuwd wat Bart over 3 uur gaat zeggen over zijn verblijf in het huis. Dees leeft helemaal op. Heel enthousiast informeert ze naar de tijd van het programma. Vertelt dat ze wel wist hoe laat ie op stond en ooo wat is ze benieuwd naar wat Bart zegt...
Georgie zegt dat Bart een goner zou zijn als ze samen op de radio waren. Dees vraagt met een kirrend lachje waarom ie dat denkt. Georgie zegt dat hij Bart vet zou dollen.
Dan hoort Dees het luik in de DBK denkt ze. Ze gaan niet kijken ofzo.
Georgie praat verder over de familie van Kim. Of ze hem wel mogen. Dees denkt van wel, anders hadden ze Kim daar nix over geschreven.
Georgie vraagt zich af hoe het met hem en Kim verder zal gaan strax. Dees denkt dat het nutteloos is om daarover te denken, maar dat het je toch steeds bezig blijft houden in het huis.
Dan zijn we ineens weer terug bij Bart. Bart en Sabien, Bart is zo leuk omdat ie Anouk belt...blablabla
G: 'Ik zou jou toch ook bellen als ik in Eindhoven was...'
Iets over hoe leuk Koos meedoet de laatste dagen met spelletjes. Dees vertelt dat ze heeft gehoord dat mensen wel eens op kunnen leven als ze genomineerd zijn, ineens actiever worden.
Georgie gaat vertellen dattie het toilet maar mooi heeft schoongemaakt. Dit gaat over in een gesprek over hoe weinig de heren doen. Het valt Georgie gewoon op omdat hij zo druk is. Dees vertelt hoe lui Robin is en illustreert dit met anekdotes. Ze grijpt de gelegenheid aan om te vertellen wat een eikel Robin is vergeleken bij Bart.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-12-2000 03:16]
Dees: "t is al bijna twee weken geleden". Georgie: "Ik lig al bijna twee weken alleen in m'n nest". Georgie ligt wat verveeld te gapen tussendoor. Kim schijnt donderdag in de uitzending te zitten. Desiree: "Zo dichtbij en je kunt er niet bij. Misschien komt ze wel even binnen". (Réken er maar niet op! Red.)
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 04:30]
Desiree vindt dat je vooral jezélf moet blijven... Koos passeert ook nog even de revue. Georgie: "Ik heb Koos nog nooit wat zien schoonmaken". (Nee, omdat jij altijd ligt te maffen als de anderen werken, Red.) Desiree: "Eén keer. Maar Robin doet ook niks". Roddeluurtje dus.
't Gaat nu zelfs nog even over de bevooroordeling van mensen. Georgie: "Ik ben daar heel makkelijk in, ik laat iedereen in z'n waarde. Als Robin weer eens iets heeft, denk ik 'lekker belangrijk'". Desiree: "Ik ga daar ook niet op in".
Desiree zegt weer een paar keer "Ja, dat heb ik ook", als Georgie z'n mening ergens over geeft. Afgewisseld met: "Ik had precies 't zelfde!". (Ze heeft écht nergens zélf 'n mening over. Red.) 't Wordt volgens Georgie psychisch nog 'n zware tijd.
Er passeren 'n hoop namen van artiesten die bij 't concert gaan komen. Darius, Gordon, Guus Meeuwis, Abel. Krezip komt volgens Desiree waarschijnlijk ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 03:24]
Hij zit op zijn praatstoel. Over wie hij kent. De eigenaar van de Baja, een voetballer uit Den Haag. Iets over Spetters. Kan er nix leukers van maken, sowwy..
Ze hebben het over vriendschappen na het huis. Georgie denkt dat hij met Ferdi wel contact zal houden. Dees had ook wel 1 goede vriendin willen vinden in het huis.
Georgie blikt nog even terug op donderdag: "Fewrdi een kutweek, en dan moet Hieke naar de dagboekkamer, zij helemaal blij en hij zit in een dip". Desiree: "Wanneer kwam Bart, oh ja woensdag". Ze wil het gesprek 't liefst weer terug op Bart hebben.
Ze gaan nog ff door. Dat Sjors blij was en zijn maatje een k*tweek had. Ik zat ff met mijn hoofd bij iets anders en mis dus een stukje..
Georgie heeft een idee in zijn hoofd, wie er gaat winnen. Wil het nu niet zeggen. ook niet of het een man of vrouw is. Maar als hij of Dees weg worden gestemd, zal hij het vertellen bij het verlaten van het huis. Dees: 'Dan moet je het niet vergeten he!'
En we zijn op wonderlijke wijze weer bij Bart. Waarom ie Dees had uitgekozen, hij had toch ook gewoon 2 dagen kunnen blijven zonder toenadering te zoeken. Dees kan er maar niet genoeg van krijgen...
Georgie vertelt dat Bart haar natuurlijk vaker heeft gezien op tv en bij de regie. Weet veel meer over haar dan ze denkt. Dees krijgt er de kriebels van in haar buik als ie dat zo zegt.
Georgie houdt een ingewikkeld verhaal, onderbroken door reclame. Legt uit dat hij denkt dat strax iedereen genomineerd wordt oid.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-12-2000 03:44]
Desiree: "Heb jij enig idee wie er wint? Een man of een vrouw?" Georgie: "Ligt er helemaal aan wie er overblijft". Duh! Red. Daarna: "Laten we afspreken dat we, als één van ons er uit gaat, elkaar vertellen wie we denken dat er wint". Dees gaat akkoord met deze afspraak. Al had ze ook 'n afspraak met Robin en we weten hoe dát is afgelopen. Red.
Georgie even later: "Ik denk dat Bianca wint. Of jij". Dan nog een ingewikkelde verhandeling van Georgie over dat Koos of Robin er lang in blijft.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 03:40]
Ze vinden dat 't leven raar kan lopen. Desiree vindt de uitspraak 'vandaag is de eerste dag van de rest van je leven' erg mooi. Georgie: "Als je nagaat dat ik op 't punt stond iets met 'n meisje te beginnen en ik hier bezig ben met 'n ander meisje...".
Etc.
Ze hebben het weer over Bart nu. Dees gelooft niet in toeval. Georgie zegt dat je leven per dag kan veranderen.
Ze kunnen niet slapen. Zeggen dat ze morgen dood zijn als ze gewekt worden. Dees hoopt op muziek. Ze zeggen dat niemand reageert op het piepje dat normaal klinkt als weksignaal. Dees oppert om te doen alsof ze BB niet horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-12-2000 03:58]
Hebben het over jonge meisjes die bellen. Tussenstanden op internet. Maar kortom, ze weten het ook niet en zijn er errug benieuwd naar.
Dees vertelde nog wel dat ze vorig jaar voor bart is gaan bellen toen ze dacht dat Ruud zou gaan winnen.
Dan over de Buspassagiers. Zijn al snel weer vergeten door het publiek. Ze proberen zich te herinneren wie er ook weer in zaten. En babbelen dan over de hoofdprijs. Hoeveel hebben Antoinette en Bart overgehouden na de belasting. Dees giechelt als een bakvis.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-12-2000 04:07]
Na ook de BB1-bewoners nog even dito af te kammen wil Georgie wel naar bed. (Gelukkig, eindelijk rust! Red.)
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 04-12-2000 04:07]
Dees gaat ook haar tanden poetsen. Ze hebben het over films.
Georgie neemt een koude douche ondertussen.
Nog wat gebabbel over fotolijstjes zegt Sjors welterusten en gaat naar bed. Ik ben hem dankbaar!
Dees rommelt nog wat in de badkamer. En dan gaat ze weer naar de woonkamer. Zit in haar paarse gevalletje te lezen op de bank. Nee he...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-12-2000 04:16]
Deesje is net opgestaan en naar bed gegaan. Stilte in het huis.
De cliffhanger voor vandaag: Wanneer explodeert Dees van verliefdheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |