abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:37:50 #76
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188450521
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ach man, het is gewoon stoken en krokodillentranen huilen wat die PAOK-gasten doen. Wat maakt het nou uit dat Ziggo de hoofdsponsor van Ajax is? Hebben ze in Griekenland geen persvrijheid ofzo?

In de thuiswedstrijd hing er pontificaal een spandoek in beeld waarop stond dat er maar één Macedonië is en dat ligt in Griekenland. Laten ze hun eigen debiele fans eens aanpakken.
Voor dat laatste zullen ze ook wel gestraft worden. En verder verschillen wij gewoon van mening over deze kwestie blackswangreen, dat kan gebeuren :)
pi_188450540
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat soort opmerkingen zijn ook twijfelachtig. Maar om eerlijk te zijn vind ik het best terecht dat ze Sierd hier niet mee weg laten komen.
Oh ik vind het echt zwaar overdreven _O- alsof ze zelf heel heilig zijn :P
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:42:46 #78
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188450635
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:38 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oh ik vind het echt zwaar overdreven _O- alsof ze zelf heel heilig zijn :P
Nee, vast niet. Maar ik kan zo'n backlash wel een beetje waarderen hoor. En Sierd moet ook niet klagen als af en toe iemand boos wordt om z'n opmerkingen.
pi_188450688
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, vast niet. Maar ik kan zo'n backlash wel een beetje waarderen hoor. En Sierd moet ook niet klagen als af en toe iemand boos wordt om z'n opmerkingen.
Volgens mij klaagt hij toch ook niet?
Hij haalt zijn schouders erover op.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 14 augustus 2019 @ 21:50:24 #80
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188450792
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Volgens mij klaagt hij toch ook niet?
Hij haalt zijn schouders erover op.
Ja nee, ik bedoel dat ook niet letterlijk hoor. Meer in de zin dat niemand hem hoeft te verdedigen.

Maar ik vind het oprecht een behoorlijk foute opmerking, en helemaal na van Em31 gelezen te hebben wat voor dingen hij in het verleden zoal heeft gezegd.
pi_188450939
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja nee, ik bedoel dat ook niet letterlijk hoor. Meer in de zin dat niemand hem hoeft te verdedigen.

Maar ik vind het oprecht een behoorlijk foute opmerking, en helemaal na van Em31 gelezen te hebben wat voor dingen hij in het verleden zoal heeft gezegd.
Volgens mij zijn de Grieken een beetje te snel in hun trots gekrenkt. Als een Griekse commentator zegt dat het Nederlandse publiek bleek, zuinig en lelijk is verwacht ik niet dat Ajax daarover gaat klagen op hun sociale media.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:00:15 #82
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188451009
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de Grieken een beetje te snel in hun trots gekrenkt. Als een Griekse commentator zegt dat het Nederlandse publiek bleek, zuinig en lelijk is verwacht ik niet dat Ajax daarover gaat klagen op hun sociale media.
Vast niet, en dat siert Nederland ook, maar wij hebben dan ook weer bijzonder weinig reden om een complex te hebben. De Grieken hebben dat na de afgelopen 10-15 jaar wel.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:01:12 #83
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188451028
Ik zal het binnenkort eens aan een Grieke collega van me vragen, die is geloof ik PAOK-fan dus ik zal vragen hoe zo'n opmerking nou binnenkomt daar, of dat het allemaal wel meevalt.
pi_188451205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik hoop bijna dat een Griekse commentator zoiets zegt :) Beetje lachen om elkaar, de overeenkomsten en verschillen moet kunnen vind ik :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188451306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:50 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat was iemand anders denk ik :P het gaat mij er ook meer om dat ze hier op de officiële pagina's over klagen, vanaf de loting al. Maar goed, wie weet is dat daar heel normaal :')

Ik zie al helemaal voor me hoe een Nederlandse club na de volgende loting gaat tweeten dat de UEFA vuile oplichters zijn _O-
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:14:44 #86
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188451343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:12 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat was iemand anders denk ik :P het gaat mij er ook meer om dat ze hier op de officiële pagina's over klagen, vanaf de loting al. Maar goed, wie weet is dat daar heel normaal :')

Ik zie al helemaal voor me hoe een Nederlandse club na de volgende loting gaat tweeten dat de UEFA vuile oplichters zijn _O-
Ja, da's ook gewoon heel dom natuurlijk. Al vind je dat, dan moet je dat nooit via zulke kanalen spelen.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:16:44 #87
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188451372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik hoop bijna dat een Griekse commentator zoiets zegt :) Beetje lachen om elkaar, de overeenkomsten en verschillen moet kunnen vind ik :)
Hm.. maar het is ook leuk om te lachen over dingen als kaaskoppen of gierig zijn. Maar om een enorme financiële crisis die nog steeds verstrekkende gevolgen heeft? Vind ik toch minder hoor.

Ik vind het trouwens ook geen racisme hoor, want de Grieken zijn geen ras. Maar dom vind ik het wel.
pi_188451397
quote:

[..]

Nederland en Nederlandse clubs zitten wel opvallend vaak in de 'poule des doods', als ik de Nederlandse media mag geloven :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 14 augustus 2019 @ 22:18:20 #89
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188451402
quote:

[..]

Het land zou te klein zijn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_188451421
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:16 schreef Strani het volgende:

[..]

Hm.. maar het is ook leuk om te lachen over dingen als kaaskoppen of gierig zijn. Maar om een enorme financiële crisis die nog steeds verstrekkende gevolgen heeft? Vind ik toch minder hoor.

Ik vind het trouwens ook geen racisme hoor, want de Grieken zijn geen ras. Maar dom vind ik het wel.
En wat vind je dan van iets als 'Die gyrosvreters zijn weer zo dronken van de ouzo dat ze straks weer het servies op de vloer gooien'? Daar zit niks over de crisis in :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:25:14 #91
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188451535
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En wat vind je dan van iets als 'Die gyrosvreters zijn weer zo dronken van de ouzo dat ze straks weer het servies op de vloer gooien'? Daar zit niks over de crisis in :)
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind het persoonlijk nog altijd vrij smakeloos. En dan heb ik in het dagelijks leven (soms ook hier) nog best een hard gevoel voor humor hoor. Maar Sierd is voetbalcommentator, geen dronken kerel in een café.
pi_188451929
It's all 'bout the dun dun do do do dumb.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:47:58 #93
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188451959
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:46 schreef Redefine het volgende:
It's all 'bout the dun dun do do do dumb.
Leuk liedje.
pi_188451960
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind het persoonlijk nog altijd vrij smakeloos. En dan heb ik in het dagelijks leven (soms ook hier) nog best een hard gevoel voor humor hoor. Maar Sierd is voetbalcommentator, geen dronken kerel in een café.
Stomme opmerkingen zijn het zeker, als je het vanuit de Grieken bekijkt. Maar toch vooral een storm in een glas water.

Eigenlijk zou je eerder verwachten dat een paar Grieken op twitter beledigd zouden zijn (dat is dan nog wel logisch). Niet dat het vanuit de club zelf komt.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188451974
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Leuk liedje.
:Y Daarna was er ook nog een duetje met Ricky M.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:49:08 #96
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188451985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

Stomme opmerkingen zijn het zeker, als je het vanuit de Grieken bekijkt. Maar toch vooral een storm in een glas water.

Eigenlijk zou je eerder verwachten dat een paar Grieken op twitter beledigd zouden zijn (dat is dan nog wel logisch). Niet dat het vanuit de club zelf komt.
Ach ja.. wat ik al zeg, alles met de crisis zal daar ook wel enorm gevoelig liggen. Snap ik ook wel, als een heel continent ruim een decennium lang op je neerkijkt vanwege geld.
pi_188452026
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Ach ja.. wat ik al zeg, alles met de crisis zal daar ook wel enorm gevoelig liggen. Snap ik ook wel, als een heel continent ruim een decennium lang op je neerkijkt vanwege geld.
Mjah, maar juist over die crisis was het vooral een heel flauwe grap. Niet iets waar een club zich druk over zou moeten maken. Sowieso typisch dat die überhaupt weten wat de Nederlandse commentator heeft gezegd. Zullen wel een paar Nederlandse Grieken zijn geweest.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 22:51:51 #98
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188452043
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Mjah, maar juist over die crisis was het vooral een heel flauwe grap. Niet iets waar een club zich druk over zou moeten maken. Sowieso typisch dat die überhaupt weten wat de Nederlandse commentator heeft gezegd. Zullen wel een paar Nederlandse Grieken zijn geweest.
Ongetwijfeld ja.
pi_188452133
Het showbizz-nieuws gaat er niet bepaald op vooruit:

Gaby Blaaser: 'Ik ben gek op masturberen'
Koel en donker bewaren
pi_188452147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Het showbizz-nieuws gaat er niet bepaald op vooruit:

Gaby Blaaser: 'Ik ben gek op masturberen'
Ze bedoeld dat ze gek is op @ijs_beer. Dat is wel duidelijk na de link die gisteren is gelekt.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')