quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juf RoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:26 schreef puzziepie het volgende:
5 mensen waar Jessie super klaar mee is
Ik ken er genoeg die super klaar met die kleuter zijn
Maar ja dat is niet daar
Jessie is niet op stream.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:26 schreef puzziepie het volgende:
5 mensen waar Jessie super klaar mee is
Ik ken er genoeg die super klaar met die kleuter zijn
Maar ja dat is niet daar
Fijn dat je dat even meldt. Ik ging haast op zoek naar hem.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:31 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even meldt. Ik ging haast op zoek naar hem.
Jessie heeft maar 1 taak, scriptbewaking.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:31 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Jessie heeft even geen succesbeleving.
Hij weet dat dit zijn ondergang wordt.
Jessie kan niet samenwerken, ging ook niet met Boyd.
Zo bedoelde ik het niet. Vond t gek dat er stond dat hij klaar met 5 mensen was. En dat ik hem dat niet heb horen zeggen omdat die niet op stream wasquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:31 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even meldt. Ik ging haast op zoek naar hem.
Charming, de ladder en je ziet het 'broekje' van de panty.quote:
Hoewel ik het wel iets vind dat uit zijn mond kon komen heb ik het ook niet gehoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:40 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Vond t gek dat er stond dat hij klaar met 5 mensen was. En dat ik hem dat niet heb horen zeggen omdat die niet op stream was
Psychisch niet stabiel en eventueel acteren bij andere mensen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die mylene vind ik echt zich elk uur anders gedragen en andere emoties vertonen. Van uren slapen overdag, tot heel erg huilen, tot zeggen dat ze bang is van mensen tot nu weer helemaal happy en blij.
Hoewel ik haar een van de aantrekkelijkste vrouwen om naar te kijken vind daar zou zij thuis beter af zijn. Ikgun haar wel een Petertje.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Psychisch niet stabiel en eventueel acteren bij andere mensen.
Ik heb liever andere mensen naar huis. Ze kan inderdaad wel wat hulp gebruiken zonder camera’s thuis.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:53 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hoewel ik haar een van de aantrekkelijkste vrouwen om naar te kijken vind daar zou zij thuis beter af zijn. Ikgun haar wel een Petertje.
Daarom hoort ze daar niet thuis. Maar ze wijst anderen aan voor haar eigen falen. Dat is jammer. Ze moet eens naar zichzelf gaan kijken leert ze veel van. Als je anderen de oorzaak geeft van je labiele gedrag knap je nooit op. Daar zou ze hulp bij moeten gaan krijgen. En dat niet kunnen slapen is goed te verklaren omdat ze overdag uren slaapt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Psychisch niet stabiel en eventueel acteren bij andere mensen.
Jaloezie ten topquote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly zeiken dat zij een filmavond organiseert en iedereen er bij betrekt en de release alleen draait om gerrit en jessie. Die trut heeft 28 kaartjes verkocht tot nu toe. Dat noemt ze iets organiseren.
Ze had haar ouwe moer moeten vragen een bustrip naar de premiere voor buurtgenoten te organiseren. Vijftig hagenesen in een bus zou de premiere en het begin van Shelley's stardom groter maken dan het nu is.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly zeiken dat zij een filmavond organiseert en iedereen er bij betrekt en de release alleen draait om gerrit en jessie. Die trut heeft 28 kaartjes verkocht tot nu toe. Dat noemt ze iets organiseren.
Ik denk niet dat Lenie populair isquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:02 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze had haar ouwe moer moeten vragen een bustrip naar de premiere voor buurtgenoten te organiseren. Vijftig hagenesen in een bus zou de premiere en het begin van Shelley's stardom groter maken dan het nu is.
Zou je denkenquote:
Dat is niet op stream geweest zeker?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
Laatste beelden uitzending vandaag waren dus vooraankondiging van bedreiging door bezoek van shelly aan franny. Ik weet niet hoeveel kijkers er zijn maar denk dat die gozer en die vriendin zich nu wel voor de kop slaan dat ze zich hebben uitgelaten op die manier.
Nee staat wel op de site bij video. En morgen dus in de uitzending.Is bij woorden gebleven.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is niet op stream geweest zeker?
We hebben hier wel het filmpje voorbij zien komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nope, Talpa gaf die beelden later vrij via Facebook en nu dus en morgen in de uitzendingquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.... We know things. .quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:40 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Vond t gek dat er stond dat hij klaar met 5 mensen was. En dat ik hem dat niet heb horen zeggen omdat die niet op stream was
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee staat wel op de site bij video. En morgen dus in de uitzending.Is bij woorden gebleven.
Oh even loeren danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nope, Talpa gaf die beelden later vrij via Facebook en nu dus en morgen in de uitzending
Het zit wel diep he? Had je verwacht dat ze veel kaarten zou verkopen? Ik niet. Een trut.. ach...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Een film van hoeveel minuten? kan me er niks bij voorstellen. Zal wel weer een enorme flop wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zit wel diep he? Had je verwacht dat ze veel kaarten zou verkopen? Ik niet. Een trut.. ach...
20 minuten. Lorenzo is de naam. Flop gegarandeerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:20 schreef IkFok het volgende:
[..]
Een film van hoeveel minuten? kan me er niks bij voorstellen. Zal wel weer een enorme flop worden
Geen idee, interesseert mij ook geen sikkepit, net zoals zoveel daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:20 schreef IkFok het volgende:
[..]
Een film van hoeveel minuten? kan me er niks bij voorstellen. Zal wel weer een enorme flop worden
Er was een filmpje van .quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En hier heeft ook niemand echte interesse we hebben het repeteren gezien. Dat was genoeg. Genoeg om te zien dat dit project geen kans van slagen had.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, interesseert mij ook geen sikkepit, net zoals zoveel daar.
Naar verwachting ...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:29 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En hier heeft ook niemand echte interesse we hebben het repeteren gezien. Dat was genoeg. Genoeg om te zien dat dit project geen kans van slagen had.
Yep genoeg om plaatsvervangende schaamte te voelen. En dat terwijl wij het liefst in zang en dans zouden uitbarsten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Naar verwachting ...genant voor woorden.
Jij begrijpt het!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:31 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Yep genoeg om plaatsvervangende schaamte te voelen. En dat terwijl wij het liefst in zang en dans zouden uitbarsten.
Het is jammer dat Shelley het niet begrijpt. Ze heeft geen idee hoe hard je moet werken om een acteurs carriere op te bouwen. Haar droom lijkt een nachtmerrie te worden.quote:
Ja, uberhaupt dat ze niet te horen krijgt dat ze het beter kan laten, want het lijkt nergens op. Ze kan zich beter inschrijven bij een figuranten buro. Komt ze misschien ook even op tv.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:34 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het is jammer dat Shelley het niet begrijpt. Ze heeft geen idee hoe hard je moet werken om een acteurs carriere op te bouwen. Haar droom blijkt een nachtmerrie te worden.
Zelfs als figurant is meer dan één gezichtsexpressie nodig.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, uberhaupt dat ze niet te horen krijgt dat ze het beter kan laten, want het lijkt nergens op. Ze kan zich beter inschrijven bij een figuranten buro. Komt ze misschien ook even op tv.
Want, dat is het gewoon, actrice zijn...... de volgende Nina ofzo.
Als paspop.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 22:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zelfs als figurant is meer dan één gezichtsexpressie nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |