abonnement Unibet Coolblue
pi_188463786
Volgens mij moet je wel van redelijk goede huize komen financieel gezien wil het je lukken om een iemand hierheen te halen.

Tenzij ze natuurlijk vluchteling is. Dus doe haar een hoofddoek om en laat haar zeggen dat ze uit Syrie komt dat is de snelste manier. Zeker als je haar ook nog laat zeggen dat ze christelijk en lesbisch is.

Maar voor Jan met de pet is het niet makkelijk. Dat hebben ze in NL aardig dichtgetimmerd. Er zijn namelijk genoeg kansloze josti's die het helemaal prima vinden om 'kaalgeplukt' te worden door een importbruid. Dit aangezien ze toch niks te verliezen hebben. Stel je bent 40+. Kansloos op de NL datingmarkt. Je hebt schulden etc. Maar door te trouwen krijgt je vrouw een NL paspoort. Zij kan vervolgens hier aanspraak maken op alle voorzieningen. Zat kerels die dat prima vinden voor een jaartje of 2 seksen met een jonge Aziatische griet. Dat zij het voor het paspoort doet boeit ze niet. En als ze na 5 jaar ofzo kan scheiden zonder haar paspoort te verliezen dan denkt hij 'toch weer 5 jaar gratis geneukt' :p
pi_188463904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 19:01 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Zegt m'n vrouw ook, lukt hem toch niet en dat ik me niet bemoeien omdat er toch niets uitkomt. Maar m'n broer is echt overtuigd van haar goede bedoelingen.
Wat moet een mooie, intelligente 21-jarige nou met jouw broer, die waarschijnlijk bijna 2 keer zo oud is?

Maar goed als hij te dom is om die optelsom zelf te maken dan snap ik wel dat hij een gewillige sukkel voor haar is, na hem een paar jaar te gedogen heeft ze een verblijfsvergunning en ze is nog jong zat om hier iets leuks van haar leven te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188463968
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:27 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik probeer hem er eigenlijk vanaf te praten.
Waarom? Hij weet het toch beter en gaat toch zijn eigen gang.
Hij moet op z'n bek gaan om wat te leren (en doet het dan toch gewoon weer).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188464128
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:15 schreef tstile het volgende:

Maar voor Jan met de pet is het niet makkelijk. Dat hebben ze in NL aardig dichtgetimmerd. Er zijn namelijk genoeg kansloze josti's die het helemaal prima vinden om 'kaalgeplukt' te worden door een importbruid. Dit aangezien ze toch niks te verliezen hebben. Stel je bent 40+. Kansloos op de NL datingmarkt. Je hebt schulden etc. Maar door te trouwen krijgt je vrouw een NL paspoort. Zij kan vervolgens hier aanspraak maken op alle voorzieningen. Zat kerels die dat prima vinden voor een jaartje of 2 seksen met een jonge Aziatische griet. Dat zij het voor het paspoort doet boeit ze niet. En als ze na 5 jaar ofzo kan scheiden zonder haar paspoort te verliezen dan denkt hij 'toch weer 5 jaar gratis geneukt' :p
Hier zit eigenlijk wel iets in. Misschien is de broer van TS gewoon heel pragmatisch.
pi_188464654
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:31 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hier zit eigenlijk wel iets in. Misschien is de broer van TS gewoon heel pragmatisch.
Gek genoeg gaat dit nieteens alleen op voor de kanslozen... Zelfs Wesley Sneijder zei dat over Yolanthe. Ook al gaat ze bij me weg dan heb ik toch een leuk jaar gehad _O-
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:43:27 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188466100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:15 schreef tstile het volgende:
Volgens mij moet je wel van redelijk goede huize komen financieel gezien wil het je lukken om een iemand hierheen te halen.

Tenzij ze natuurlijk vluchteling is. Dus doe haar een hoofddoek om en laat haar zeggen dat ze uit Syrie komt dat is de snelste manier. Zeker als je haar ook nog laat zeggen dat ze christelijk en lesbisch is.

Maar voor Jan met de pet is het niet makkelijk. Dat hebben ze in NL aardig dichtgetimmerd. Er zijn namelijk genoeg kansloze josti's die het helemaal prima vinden om 'kaalgeplukt' te worden door een importbruid. Dit aangezien ze toch niks te verliezen hebben. Stel je bent 40+. Kansloos op de NL datingmarkt. Je hebt schulden etc. Maar door te trouwen krijgt je vrouw een NL paspoort. Zij kan vervolgens hier aanspraak maken op alle voorzieningen. Zat kerels die dat prima vinden voor een jaartje of 2 seksen met een jonge Aziatische griet. Dat zij het voor het paspoort doet boeit ze niet. En als ze na 5 jaar ofzo kan scheiden zonder haar paspoort te verliezen dan denkt hij 'toch weer 5 jaar gratis geneukt' :p
Dat klopt dus niet, dat die vrouw een Nederlands paspoort krijgt door te trouwen. Ze krijgt niet eens een verblijfsvergunning door te trouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 21:30:41 #82
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_188467372
Ik snap überhaupt het probleem niet. Als mijn broer zoiets zou doen wens ik hem veel succes en ik zie wel hoe het afloopt. We hebben het over volwassen mensen neem ik aan die zelf beslissingen kunnen nemen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_188467562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoe hij haar zover heeft gekregen, hij is net zo lelijk als mij. Hij heeft geen knaken ofzo. Woont nu bij ons pap en mam in op het kamp.
Als hij geen knaken heeft en ook niet verantwoordelijk voor haar wil zijn dan gaat het natuurlijk nooit lukken om haar hiernaartoe te halen. Je moet als referent dienen voor een vreemdeling en voldoende inkomen hebben. Los daarvan zou de IND haar waarschijnlijk toch niet toelaten en gaan er daar wel wat alarmbellen af.
pi_188479827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als hij geen knaken heeft en ook niet verantwoordelijk voor haar wil zijn dan gaat het natuurlijk nooit lukken om haar hiernaartoe te halen. Je moet als referent dienen voor een vreemdeling en voldoende inkomen hebben. Los daarvan zou de IND haar waarschijnlijk toch niet toelaten en gaan er daar wel wat alarmbellen af.
Is dat zo?? Dat zal ik hem straks meteen zeggen dat ie niet nog meer energie in dit onzinnige plan steekt.
pi_188480182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:11 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Is dat zo?? Dat zal ik hem straks meteen zeggen dat ie niet nog meer energie in dit onzinnige plan steekt.
Yep.. ik denk dat hij alleen kans maakt als hij met dat meisje trouwt, maar ook dan gaat de IND de relatie uitpluizen. Krijgt hij een hele vragenlijst waaruit moet blijken of de relatie niet wordt gebruikt om aan een verblijfsvergunning te komen.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:35:59 #86
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_188480194
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Yep.. ik denk dat hij alleen kans maakt als hij met dat meisje trouwt, maar ook dan gaat de IND de relatie uitpluizen. Krijgt hij een hele vragenlijst waaruit moet blijken of de relatie niet wordt gebruikt om aan een verblijfsvergunning te komen.
Trouwen staat niet meteen gelijk aan een verblijfsvergunning he.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_188480230
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:35 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Trouwen staat niet meteen gelijk aan een verblijfsvergunning he.....
Dat weet ik..ik doe op mijn werk vaak aanvragen dus weet er e.e.a. van. Het is niet makkelijk om een verblijfsvergunning te krijgen. Kom trouwens ook wel eens situaties tegen waar ik gemengde gevoelens bij heb, maar ach..de IND zoekt het maar uit.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:59:42 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188489028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat weet ik..ik doe op mijn werk vaak aanvragen dus weet er e.e.a. van. Het is niet makkelijk om een verblijfsvergunning te krijgen. Kom trouwens ook wel eens situaties tegen waar ik gemengde gevoelens bij heb, maar ach..de IND zoekt het maar uit.
Ik heb bij de IND gewerkt, deze mevrouw kan het vergeten :D. Dominicaans huwelijk is ook niet erkend hier.
Deze mevrouw noemen we trouwens een Sankie. Google maar eens.
KuikenGuppy
pi_188489117
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:38 schreef SeLang het volgende:
Je wilt er gewoon zelf even op
#MeToo

* Vaak erg mooie vrouwen uit Colombia :9~ :9~ :@
pi_188489122
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:59 schreef Burdie het volgende:
Ik heb bij de IND gewerkt
Antifa ingelicht.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:20:48 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188489223
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb bij de IND gewerkt, deze mevrouw kan het vergeten :D. Dominicaans huwelijk is ook niet erkend hier.
Deze mevrouw noemen we trouwens een Sankie. Google maar eens.
Oeh, mooi leesvoer over de mannelijke variant.

https://www.expatsblog.co(...)e-dominican-republic

Je leest gewoon Pedro en Chantel, compleet met dubieuze zus van Pedro :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188489293
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als hij geen knaken heeft en ook niet verantwoordelijk voor haar wil zijn dan gaat het natuurlijk nooit lukken om haar hiernaartoe te halen. Je moet als referent dienen voor een vreemdeling en voldoende inkomen hebben. Los daarvan zou de IND haar waarschijnlijk toch niet toelaten en gaan er daar wel wat alarmbellen af.
Alleen is dat voldoende inkomen het minimumloon. Dus wat dat betreft is dat ook weer niet heel lastig. (en minimaal een jaarcontract)

Ik las hier ook dat ze dan moeten trouwen... totaal geen voordeel.
pi_188489325
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:27 schreef Multiply het volgende:

[..]

Alleen is dat voldoende inkomen het minimumloon. Dus wat dat betreft is dat ook weer niet heel lastig. (en minimaal een jaarcontract)

Ik las hier ook dat ze dan moeten trouwen... totaal geen voordeel.
Je moet het hele topic lezen.. de betreffende persoon heeft geen knaken dus ook geen minimumloon. En een huwelijk is in ieder geval een teken dat er een relatie is, wat 1 van de zaken is die een rol speelt bij de beoordeling. Alsnog moet je dan een hele vragenlijst invullen..waar je elkaar hebt ontmoet e.d.
pi_188489357
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je moet het hele topic lezen.. de betreffende persoon heeft geen knaken dus ook geen minimumloon. En een huwelijk is in ieder geval een teken dat er een relatie is, wat 1 van de zaken is die een rol speelt bij de beoordeling. Alsnog moet je dan een hele vragenlijst invullen..waar je elkaar hebt ontmoet e.d.
Ja ik reageerde ook meer in het algemeen. Zeker omdat dit toch onzintopic is.

En wat ik dus zei. Een huwelijk heeft geen toegevoegde waarde. Je zult inderdaad nog steeds je relatie moeten bewijzen. Het enige is dat je dan je bewijs van huwelijk overhandigt in plaats van een ongehuwdverklaring.
pi_188489441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:35 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja ik reageerde ook meer in het algemeen. Zeker omdat dit toch onzintopic is.

En wat ik dus zei. Een huwelijk heeft geen toegevoegde waarde. Je zult inderdaad nog steeds je relatie moeten bewijzen. Het enige is dat je dan je bewijs van huwelijk overhandigt in plaats van een ongehuwdverklaring.
Ach zolang jij maar geen onzin praat..dan is er nog hoop voor dit forum.
pi_188489481
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ach zolang jij maar geen onzin praat..dan is er nog hoop voor dit forum.
Bedankt voor het vertrouwen.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:59:58 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188489637
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:27 schreef Multiply het volgende:

[..]

Alleen is dat voldoende inkomen het minimumloon. Dus wat dat betreft is dat ook weer niet heel lastig. (en minimaal een jaarcontract)

Ik las hier ook dat ze dan moeten trouwen... totaal geen voordeel.
Jaarcontract is nog tricky.

quote:
Uw inkomen uit werk in loondienst is duurzaam als u het inkomen nog minimaal 12 maanden ontvangt. U hebt bijvoorbeeld een contract voor onbepaalde tijd. Of uw contract voor bepaalde tijd is nog 12 maanden geldig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_188489814
Dat zulke mensen nog kinderen mogen maken verbaast me altijd weer :D
Gelijk steriliseren die zooi en hele bloedlijn ook. :P
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:44:09 #99
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188490007
Ze gaat er nooit door komen bij de IND. Zwager werkt er, het is echt strenger dan je denkt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_188492346
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jaarcontract is nog tricky.
[..]

Klopt daarom ook minimaal. ;)

Als je in de eerste maand van je jaarcontract zit is dat nog niet zo'n probleem. Overigens als je contract korter is moet je salarisstroken/jaaropgaven van de laatste 3 jaar laten zien en op die manier bewijzen dat je genoeg verdient.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')