abonnement Unibet Coolblue
pi_188442621
Ik heb het koken gedelegeerd vandaag :7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 augustus 2019 @ 14:07:47 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188442660
Ik heb deze mix voor vanavond


Verder moet ik er nog wat bij verzinnen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 14:08:00 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188442666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:04 schreef Puala het volgende:
Ik heb het koken gedelegeerd vandaag :7
Dat kan ik ook nog doen :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188442695
ah de blowvriendjes van de buurjongen lopen weer naar achter. Even mijn deuren dicht doen.
pi_188442763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:07 schreef borisz het volgende:
Ik heb deze mix voor vanavond
[ afbeelding ]

Verder moet ik er nog wat bij verzinnen :+.
Die was me nog niet opgevallen in de winkel. Laat even weten of het iets is?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188442807
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:09 schreef Puala het volgende:
ah de blowvriendjes van de buurjongen lopen weer naar achter. Even mijn deuren dicht doen.
:r
pi_188442830
quote:
18s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:09 schreef Puala het volgende:
ah de blowvriendjes van de buurjongen lopen weer naar achter. Even mijn deuren dicht doen.
ok, daar valt mijn "alleen maar op het balkon rokende want anders stinkt het zo in huis" buurvrouw bij in het niet.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 augustus 2019 @ 14:16:27 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188442835
quote:
Vanaf vandaag is het verboden om een slagroomspuit vast te houden tijdens het rijden. Wie toch een ballon wil nemen achter het stuur, moet dat handsfree doen met een slagroomspuithouder. Zo kunnen de bestuurders hun aandacht op de weg houden.

“Mensen denken vaak dat ze op een rustig stukje wel even een ballon kunnen tappen”, zegt politiewoordvoerder Menno Stuit. “Maar je hebt er twee handen voor nodig en zo’n patroon werkt niet altijd lekker mee. Voor je er erg in hebt knal je op een andere auto.” Volgens Stuit hebben agenten het regelmatig zien gebeuren. “Dan zie je na een ongeluk slagroomspuiten in een auto rondslingeren en dan snap je meteen: die hebben veel te lang moeten prutsen voordat ze hun ballonnetje konden vullen.”

Bij het CBR wijzen ze afrijders erop dat ze, als ze straks hun rijbewijs hebben opgehaald, moeten opletten met het ballonvullen achter het stuur. Examinator Marina Beekschut: “Natuurlijk, zolang ze nog rijles hebben zeggen ze allemaal braaf dat ze geen patronen gaan schieten vanaf de chauffeursstoel, maar dat ze eerst langs de kant van de weg gaan staan. De ervaring leert toch dat ze al snel overmoedig worden als het nieuwe eraf is en dat schakelen soepel gaat. Alleen even het tuitje oprekken, denken ze dan. Alvast het patroon erop draaien. En zo gaat dat verder.”

Garagehouder Jort Beekmans heeft al een behoorlijk aantal houders verkocht, maar vraagt zich af of het bij de jongeren aan zal slaan. “Het heeft toch een beetje een suf imago, zo’n houder. Dat is iets wat je ouders gebruiken. Ik denk dat voor jongeren maar één ding werkt: boetes uitschrijven. Dan gaan ze vanzelf over op handsfree.”
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188442923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ok, daar valt mijn "alleen maar op het balkon rokende want anders stinkt het zo in huis" buurvrouw bij in het niet.
Zij zitten onder de overkapping en hangen daar met harde muziek. Doe mij dan maar jouw buurvrouw :Y Al is dat ook smerig :X
pi_188442965
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Zij zitten onder de overkapping en hangen daar met harde muziek. Doe mij dan maar jouw buurvrouw :Y Al is dat ook smerig :X
Kan het me voorstellen, ik wil ook niet ruilen ;-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_188443006
Kan altijd erger. Mijn oude buurvrouw praat altijd tegen me als ze weer eens onkruid aan het plukken is in haar voortuin. :r :r :r
pi_188443069
Wonen wij naast elkaar? :o
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 14:27:22 #65
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188443090
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:26 schreef Puala het volgende:
Wonen wij naast elkaar? :o
Anders hou je gewoon je mond als je onkruid staat te plukken jah :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188443290
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:

Anders hou je gewoon je mond als je onkruid staat te plukken jah :(
:D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188443392
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kippetje uit de oven.
^O^ goeie! Kip uit de oven it is :9
pi_188443406
Mensen, ik heb een nieuwe BH. *O* Altijd een drama om een goed passende te vinden, dus ik ben blij.
pi_188443462
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Moment, even mijn schoudervullingen rechttrekken :X
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:43 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe BH. *O* Altijd een drama om een goed passende te vinden, dus ik ben blij.
Ga een keer naar Superbra in Rotterdam noord. Dan ga je heel gelukkig de deur uit *; Je bankrekening wordt er wel minder gelukkig van.
pi_188443476
@Anthraxx Marijn is me het dotje wel zeg! *;
En wat een retegaaf boxkleed! Zou er bijna een box voor de volgende van willen :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443488
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef minilot het volgende:
@:Anthraxx Marijn is me het dotje wel zeg! *;
En wat een retegaaf boxkleed! Zou er bijna een box voor de volgende van willen :7
Kan je ook gewoon op de vloer leggen ^O^
pi_188443504
Spullen gepakt, straks nog dutje want strontverkouden. Vanavond schnitzel eten en dan morgen Lowlands *O*
Ik twijfel nog tussen om 7 uur met de tentenbouwers mee of om 3 uur met de tourbus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188443509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:47 schreef Aure het volgende:

[..]

Kan je ook gewoon op de vloer leggen ^O^
Je was me net voor. Volgens mij staat er nergens bij "mag alleen in de box" :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_188443520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:52 schreef Aure het volgende:
Ugh ik heb echt nergens zin in, maar moet zo toch even boodschappen doen. Komt 't kind tenminste ook nog eens buiten :') weet alleen nog niet wat ik wil koken.

Wat eten jullie vanavond?
Ik eet een recept van @Myraela voor pasta met o.a. gerookte kip, bosui en barbecuesaus, juist ook omdat ik daar precies nul boodschappen voor hoefde te doen *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443565
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef Aure het volgende:
Ga een keer naar Superbra in Rotterdam noord. Dan ga je heel gelukkig de deur uit *; Je bankrekening wordt er wel minder gelukkig van.
Ik wil juist nooit teveel uitgeven aan een BH, nu bijvoorbeeld 30 euro en dat vind ik helemaal prima. Ze gaan toch altijd kapot omdat ik ze gewoon in de wasmachine en droger gooi. En ik hou toch altijd het probleem met de twee verschillende maten eigenlijk. :')
pi_188443566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zal nooit de email van een student vergeten die ik kreeg, jaren geleden. “Hi, I Can’t make it to class on XX. Can you reschedule the class?” Let wel, dat was een hoorcollege voor 100 studenten.
:o
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443590
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik eet een recept van @:Myraela voor pasta met o.a. gerookte kip, bosui en barbecuesaus, juist ook omdat ik daar precies nul boodschappen voor hoefde te doen *)
Heb je die wel eens eerder op? Superongezond, maar ik vond het echt heel erg lekker. :D
pi_188443604
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:23 schreef Myraela het volgende:
Kan altijd erger. Mijn oude buurvrouw praat altijd tegen me als ze weer eens onkruid aan het plukken is in haar voortuin. :r :r :r
Ai. Ik voel je pijn. :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:47 schreef Aure het volgende:

[..]

Kan je ook gewoon op de vloer leggen ^O^
Verhip! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443644
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Spullen gepakt, straks nog dutje want strontverkouden. Vanavond schnitzel eten en dan morgen Lowlands *O*
Ik twijfel nog tussen om 7 uur met de tentenbouwers mee of om 3 uur met de tourbus.
Tourbus natuurlijk! Veel plezier! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443657
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Tourbus natuurlijk!
Nou ja, de tentenbouwers komen zich hier verzamelen. Dus ik ben soberso wakker dan. En extra meer festivaltijd. En zelf plek voor mn tent zoeken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188443661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb je die wel eens eerder op?
Neen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_188443757
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:43 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe BH. *O* Altijd een drama om een goed passende te vinden, dus ik ben blij.
Dat is echt zo fijn :D O+
pi_188443763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil juist nooit teveel uitgeven aan een BH, nu bijvoorbeeld 30 euro en dat vind ik helemaal prima. Ze gaan toch altijd kapot omdat ik ze gewoon in de wasmachine en droger gooi. En ik hou toch altijd het probleem met de twee verschillende maten eigenlijk. :')
Om deze reden ben ik lidl fan. <20 en ze zitten prima. Gaan bijna een jaar mee voor dat geld. Dikke prima
pi_188443781
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef minilot het volgende:
Neen :+
Nu maak ik me zorgen. Jij bent al zo lastig tevreden te stellen met pasta's. :D
pi_188443803
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil juist nooit teveel uitgeven aan een BH, nu bijvoorbeeld 30 euro en dat vind ik helemaal prima. Ze gaan toch altijd kapot omdat ik ze gewoon in de wasmachine en droger gooi. En ik hou toch altijd het probleem met de twee verschillende maten eigenlijk. :')
Ah ja ze zijn daar wel vaak vanaf 40 euro denk ik. Ik was ze overigens ook gewoon in de wasmachine, wel in zo'n zakje.
pi_188443828
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu maak ik me zorgen. Jij bent al zo lastig tevreden te stellen met pasta's. :D
Nee nee, andersom. Ik vind pasta prima voer, maar niet iets waar ik echt ontroerend enthousiast over ben, dus mijn verwachtingen zijn altijd laaggespannen en ik vind het al gauw best :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188444089
Meh ik moet nog een heel kozijn kwasten maar buienradar dreigt met miezer om 17:00
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188444123
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Hadden jullie een goede reis gister Frantic?


Wij eten vanavond cannelloni met aubergine en courgette en tomatensaus.
Heb je een receptje? Ik heb dat allemaal in huis namelijk.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188444284
Op bbc1 nu : Ainsley in de Korean Kitchen. Smakelijk :Y)

Nu gaan ze brood bakken met lavendel. :7
pi_188444334
Weet iemand toevallig of er ergens goede bio zakjes voor de prullenbak zijn? Heb altijd gezeik met die dingen. Ze lekken gewoon door, scheuren volledig. Doe 1 zak in het bakje, maar heb dan een tweede zak nodig om de zak weg te kunnen gooien in de container. En elke keer weer de hele bak schoonmaken.

Met restafval nooit dit gezeur.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:38:46 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188444340
Gefeliciteerd Anthraxx *O* Proost :)

Toevallig vandaag voor het eerst met Skype gebruikt.
Problemen en moest Kees maar Skypen
Dus ik Skype naar Kees: Hoi ik ben die en die van deze vestiging en ik heb een probleem.
Hij een antwoord terug nee dat gaan niet lukken binnen drie dagen maar je moet abracadabra, abracadabra enzo doen.
Ik: Mag ik je bellen?
Nog nooit zo snel een telefonisch afspraakje gehad.

Hier bloemkoolsoep en kippenvleugels uit de airfryer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188444369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:38 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toevallig of er ergens goede bio zakjes voor de prullenbak zijn? Heb altijd gezeik met die dingen. Ze lekken gewoon door, scheuren volledig. Doe 1 zak in het bakje, maar heb dan een tweede zak nodig om de zak weg te kunnen gooien in de container. En elke keer weer de hele bak schoonmaken.

Met restafval nooit dit gezeur.
Geen bakje dus geen zakjes nodig. Zijn irritant idd. Heb zo'n inzet in de gootsteen en die gaat direct in de groene bak leeg. Geen gestink ook in huis zo ;)
pi_188444397
Ik doe altijd een velletje keukenpapier op de bodem van m'n groenbakje, en dan hoef ik 'm alleen even af te spoelen en ondersteboven neer te zetten om 'm schoon te maken. Daarvoor moest ik altijd echt de zooi eruit boenen, maar met het papier gaat het niet zo kleven :)
pi_188444399
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:38 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toevallig of er ergens goede bio zakjes voor de prullenbak zijn? Heb altijd gezeik met die dingen. Ze lekken gewoon door, scheuren volledig. Doe 1 zak in het bakje, maar heb dan een tweede zak nodig om de zak weg te kunnen gooien in de container. En elke keer weer de hele bak schoonmaken.

Met restafval nooit dit gezeur.
Geeft de gemeente uit: gratis bij alle supers, groot en klein. w/
Ventibag.eu https://www.ventimax.eu/nl/
Nog geen ongelukjes mee gehad in 20 meter van aanrecht naar kliko achter in de tuin.

Nu Zweedse keuken: veel met haring en pickles en reindeer.
Frantic? Komt je bekend voor...
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:43:24 #97
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188444401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef minilot het volgende:
@:Anthraxx Marijn is me het dotje wel zeg! *;
En wat een retegaaf boxkleed! Zou er bijna een box voor de volgende van willen :7
We hebben er 2. Anna heeft ze zelf gemaakt. Maar ze liggen niet alleen in de box. Ook als speelkleed op de grond :).
pi_188444480
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:38 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toevallig of er ergens goede bio zakjes voor de prullenbak zijn? Heb altijd gezeik met die dingen. Ze lekken gewoon door, scheuren volledig. Doe 1 zak in het bakje, maar heb dan een tweede zak nodig om de zak weg te kunnen gooien in de container. En elke keer weer de hele bak schoonmaken.

Met restafval nooit dit gezeur.
Of je gooit je groenafval in een plastic zak, kiept de plastic zak leeg boven je bak met groenafval, en gooit je plastic zak daarna bij het plasticafval.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 augustus 2019 @ 16:04:36 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188444662
Die van de Action hadden we toen ik nog in IJmuiden woonde.
Nu gaat het bij de restafval. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188444844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:22 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Heb je een receptje? Ik heb dat allemaal in huis namelijk.
Tomatensaus maken met passata, ui, knoflook, oregano en tijm. Courgette en aubergine fijn snijden, met knoflook aanbakken. Vocht afgieten,op smaak maken met peper en zout, een mengen met geiten roomkaas. Cannelloni vullen, met tomatensaus bedekken,pecorino en mozzarella eroverheen en in oven.

Ik ben benieuwd, heb het nog nooit gegeten..
pi_188445798
Canneloni O+ We maken hier nog wel eens de versie met spinazie en (gemalen) cashewnoten van de heren van Happy Pear. Heerlijk O+

:O Oh mčn, ik kan geen chemische reactie meer zien.... ik vrees dus dat mijn vriend moet koken en afwassen :+
pi_188445857
Roti vanavond :9 Afhaal wel :@ Vandaag is mijn agenda volgeplempt met werk. Echt zulke leuke klussen O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')