abonnement Unibet Coolblue
pi_188433381


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:


Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188433391
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Detective Maris zoekt het uit.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Maandagavond half elf. De boys liggen in de caravan en praten over wie er mogelijk op de bank gaan komen. Andrea en Shelley liggen ook in hun huisje. In de tent liggen Hiske, Gerrit en Maris ook al in bed.

Elf uur. Zo te zien liggen ze allemaal in bed en valt Utopia stil.

Kwart over twaalf. Adriaan is nog achter de computer bezig. Op de andere streams alleen slapende mensen.

Tegen twee uur.

chufi verblijde ons met de volgende wijsheid:
Veo Veo

ínspiratie ... dat is wat er faalt bij de FEBO

Einde bericht.


------

Kwart voor een dinsdag middag. Net terug van een shopping trip naar België.

BloesBloes heeft een mooie observatie:
Ja maar ...!

Wat een show, er lopen er een paar te rappen, waarbij je denkt geef mij het geluid van een varkensslachterij maar, dan loop er één met een hersenbeschadiging continue een lesje anatomie op te dreunen en dat gaat maar door en de rest zit met z'n snufferd voor een beeldscherm filmpjes te kijken. Godsamme opdoeken die zooi en bij John de Mol in de achtertuin flikkeren }:|

Einde bericht.


Half twee. De BOL.COM affaire is nu behoorlijk op gang. Iemand heeft tijdens het opheffen van het Bol account nog even snel een bestelling geplaats. Dure parfum van ¤76 en een hele dure zonnenbril van ¤301. Maris zit er boven op. Ze weet van de zwendel en ze probeert uit te zoeken wie er al die rotzooi besteld heeft op rekening. Dit komt de sfeer niet ten goede.

Kwart voor drie. Dylan heeft tattoo klantjes. Twee dames komen door de poort. Er wordt gezoend. Ze verdwijnen in de caravan.

Drie uur. Hiske en Shelley bij Jessie en Gerrit in de studio. De vraag is of de dames dezelfde producers mogen gebruiken om Mylene de titelsong voor Lorenzo te laten zingen. Uiteraard zijn het Jessie en Gerrit hier tegen. Zelfs Hiske kan dit niet veranderen. Ze zoeken wel een andere oplossing.

Kwart over drie. Shelly en Hiske schrijven boven in de silo meer script voor hun Lorenzo film.

Half vijf. SL. Jens en Adriaan zijn weer aan het sporten.

Kwart over vijf. Dyl laat zijn Utopia vrienden een streepje tattooëren op zijn zij.

Kwart voor zes. Lexy heeft post ook van Frenkie. Frenkie wacht nog steeds op haar. Maar hij wilde niet samen met haar ex op TV. Haar zoon heeft nu ook een bril.

Kwart voor zeven. Adriaan en Jens in de keuken. Buiten staat de man met de gouden lul met Mylene te praten. Hoe hij laag in zijn energie zit en dat hij op de bank terecht komt. Uiteraard maakt hem dat niks uit.

Kwart over zeven. Ze zitten nu allemaal in de silo en eten hashcake. Drie gram stuff in een cake. En dat gaan ze meteen man of twaalf opeten. Dat is een kwart gram de man en dat is weinig. Ik ben zelf niet zo'n eter ik rook het liever. Met eten moet je altijd maar afwachten hoe het valt.

Acht uur. Merel en Franny op het wachtbankje. Allebei histerisch lachen om de korte beentjes van Merel. Gerrit komt erbij en even later ook Jessie.

In de silo wordt gekaart. Boven zit Jordy achter de computer en Andrea op de andere.

Kwart over acht. Op het grasveld, Franny heeft spierpijn in haar amandelen. Adriaan gaat hoela hoepen. Dyl komt er ook bij. Jens komt ook hoepen. Franny verdwijnt weer naar binnen.

Half negen. Merel gaat weer roken.

Kwart voor negen. Merel overdreven histerisch aan het lachen. Ze hangt tegen Jessie aan. In de studio draait Andrea een set. Lekkere sound gooit ze er uit.

Kwart over negen. Maris, Hiske en Gerrit in de tent. Hiske en Gerrit proberen Maris uit te horen over de stemmingen. Maris laat het achterste van haar tong niet zien. Gerrit vraagt of zij op hem zou kunnen vallen. Maar nee hij is te jong, niet haar type en teveel een studentje.

Tien uur. In de silo nog steeds dat achterlijke gelach. Franny voelt zich niet erg lekker. Die kruipt in bed. In de silo wordt nu weer gekaart.

Kwart over tien. Ik nok er mee voor vandaag. Was niet erg gemotiveerd vandaag. Morgen weer een dag en een nieuwe poging tot een beter gevulde dagsluiting.

Agenda.

Elke Vrijdag: Pizza eten met vrije toegang bij Mariskas Pizzapaleis.
Zondag film opnamen Lorenzo.
Zondag: Familiebezoek Merel. Dank je FF.
1 September om 18:00 t/m 21:00 de Filmavond Premiere Lorenzo Starring Shelley.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188433447
zou ze met dat ongewenst naar binnen treden, niet bedoeld hebben naar buiten treden?
Make trouble not war
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:40:31 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188433586
Tsja, is Frustie nu "wilsonbekwaam" ? ook al speelt ze de sterren van de hemel…. dat Gerrie eergisteren even 2 minuten echt neuken mocht was om hem op de trekhaak te rijgen tot de Nominaties

Nu is het duidelijk weer de boel besodemieteren en afhouden …
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:42:47 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188433637
TT _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:43:58 #6
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188433663
Tranny ligt iig niet te spacen van die cake :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:44:38 #7
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188433687
Dat gesmak is ook niet om aan te horen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188433714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:43 schreef puzziepie het volgende:
Tranny ligt iig niet te spacen van die cake :+
Hoogintelligente Greet heeft er geen moeite mee om naast het ijlend geval te liggen, hij ijlt vrolijk mee, zolang hij maar mag 'voelen'.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188433733
Ik luisterde alleen even, geen beeld, maar als je Frennie hoort, zou je toch gewoon de zedenpolitie gaan bellen
Make trouble not war
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:46:38 #10
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188433737


Merel ligt ook al met Jessie in de boot?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:47:02 #11
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188433748
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Hoogintelligente Greet heeft er geen moeite mee om naast het ijlend geval te liggen, hij ijlt vrolijk mee, zolang hij maar mag 'voelen'.
Brrrr ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:47:08 #12
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188433751
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Hoogintelligente Greet heeft er geen moeite mee om naast het ijlend geval te liggen, hij ijlt vrolijk mee, zolang hij maar mag 'voelen'.
Jahh.. het luidkeelse giebelen "waarom doe ja dat?? " is té grappig
pi_188433796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Brrrr ;(
Gerrit lijkt me een enorme voorvochtbaby :r :r :r :r
Make trouble not war
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:52:48 #14
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188433879
Gerrie ligt nu wanhopig uit te rekenen wanneer mógelijk die 250mg wiet een keer uitgewerkt zouden kunnen zijn.. zodat 'ie erop kan...

Uren, Frustie kennende tot morgenochtend 09:30h
pi_188433886
Tot nu toe valt het allemaal wel mee met de reacties op de cake.
pi_188433915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Gerrit lijkt me een enorme voorvochtbaby :r :r :r :r
:D
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:55:14 #17
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188433930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe valt het allemaal wel mee met de reacties op de cake.
0 de rest is fake.. met Frustie als winnaar, maar dat kunnen ook haar depripillen zijn die versterkend meewerken
pi_188434022
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:00:02 #19
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188434049
En wederom proberen ze Gerrit zwart te praten bij Mylene ... ze snapt niet wat ze nu weer bedoelen ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188434055
Mylene tript ook
pi_188434068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 23:00 schreef snetje het volgende:
En wederom proberen ze Gerrit zwart te praten bij Mylene ... ze snapt niet wat ze nu weer bedoelen ...
Ziekelijk, leuk dat je iemand niet moet maar dan maar telkens er maar andere mensen mee lastig vallen :r
SOONY
pi_188434078
Voor het betere trekwerk moet u bij Frannie zijn..
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:02:18 #23
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_188434104
Jammer... Regie draait Fruts en Ger weg net nu ze lekker op stoom kwamen ..
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:02:49 #24
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188434116
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 23:00 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ziekelijk, leuk dat je iemand niet moet maar dan maar telkens er maar andere mensen mee lastig vallen :r
Zij gaat nu goed met Gerrit maar krijgt nu het gevoel alsof ze een moord heeft gepleegd ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188434126
Wie voor het neukwaar komt, komt bedrogen uit ;)
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')