die limit was toch omhoog naar de 5000 gezet een tijd terug?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Another day, another #SonyFAILtwitter:dizzy_ziddy twitterde op woensdag 14-08-2019 om 15:42:41Still gonna complain about PSN's cloud save limit where they have a ridiculous file size cap (100GB) but you can never reach it since they have a quantity limit (1000 saves)Sony didn't expect anyone to have more than 1000 saves I guess https://t.co/Pk3rUKdSaJ reageer retweet
ander keertje dan, tegen de tijd dat die game weer geinstalleerd is....quote:
Heb je hier echt een bron voor nodigquote:
wacht, post snel één van de youtube filmpjes van iemand die je gelijk geeft, dat zal z'n mond wel snoeren!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je hier echt een bron voor nodig
Man man man hoeveel devs er al wel niet over de kop zijn gegaan vorige generatie.
De hele AA markt is eruit gesloopt. Het is indie of AAA, geen ruimte meer ertussen.
ehhh?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht, post snel één van de youtube filmpjes van iemand die je gelijk geeft, dat zal z'n mond wel snoeren!
Pak aan vlegel!
Nouja zou wel fijn zijn aangezien ik andere dingen zie.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je hier echt een bron voor nodig
Man man man hoeveel devs er al wel niet over de kop zijn gegaan vorige generatie.
De hele AA markt is eruit gesloopt door de grote publishers. Het is indie of AAA, geen ruimte meer ertussen.
Het verdienmodel van games is gewoon veranderd. Dat is een logisch gevolg van marktwerking. Gamers willen meer content en meer customisation. Dan regelen de ontwikkelaars dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, dat is wat ze willen dat je denkt. Ze hebben dit geld niet nodig voor meer games, sterker nog er komen deze dagen veel minder games uit, en er word jaarlijks miljarden verdiend met "live service" games en MTX crapgames.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf ps4 releasesik heb het over de markt in zijn geheel
Dit is regelrechte onzinquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het verdienmodel van games is gewoon veranderd. Dat is een logisch gevolg van marktwerking. Gamers willen meer content en meer customisation. Dan regelen de ontwikkelaars dat.
Wat jij zegt vindt jij de waarheid, dat is anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ehhh?
Wat ik zeg is gewoon waarheid
Nee, absoluut niet. Het is een feit dat er in de afgelopen 2 generaties een enorme hoeveelheid aan goede AA studios zijn gesloten, er minder van deze "budget" AAA games uitkomen, er meer en meer geld word gestoken in Live Service games en dat er een jarenlange periode is geweest waar je geen game van de grond kreeg bij een grote publisher als het geen "Live Service" game was. Dat er nu veel minder games uitkomen mede daardoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat jij zegt vindt jij de waarheid, dat is anders.
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Het is een feit dat er in de afgelopen 2 generaties een enorme hoeveelheid aan goede AA studios zijn gesloten, er minder van deze "budget" AAA games uitkomen, er meer en meer geld word gestoken in Live Service games en dat er een jarenlange periode is geweest waar je geen game van de grond kreeg bij een grote publisher als het geen "Live Service" game was. Dat er nu veel minder games uitkomen mede daardoor.
Dat is gewoon een feit.
Maar heb je een bron hiervoor?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Het is een feit dat er in de afgelopen 2 generaties een enorme hoeveelheid aan goede AA studios zijn gesloten, er minder van deze "budget" AAA games uitkomen, er meer en meer geld word gestoken in Live Service games en dat er een jarenlange periode is geweest waar je geen game van de grond kreeg bij een grote publisher als het geen "Live Service" game was. Dat er nu veel minder games uitkomen mede daardoor.
Dat is gewoon een feit.
Preciesquote:
Welke bron? Dit is toch gewoon algemeen bekend? Wonen jullie onder een steen ofzo? Houden jullie het gamenieuws niet bij? Moet ik nou echt bronnen gaan zoeken van studios die gesloten zijn, interviews met devs die aangeven dat ze met pitches nergens kwamen want geen live service games?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar heb je een bron hiervoor?
Volgens mij komen er alleen maar meer indie games op de markt. Ook een verandering van de markt,wat regelrechte onzin is volgens jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke bron? Dit is toch gewoon algemeen bekend? Wonen jullie onder een steen ofzo? Houden jullie het gamenieuws niet bij? Moet ik nou echt bronnen gaan zoeken van studios die gesloten zijn, interviews met devs die aangeven dat ze met pitches nergens kwamen want geen live service games?
Dit kan je toch zo zelf ook wel bedenken? Daar hoef je niet eens een bron voor te zoeken, dit zijn gewoon feiten die jarenlang al verteld worden en te zien zijn
Ik zal het nog herhalen, graag een bron voor deze uitspraak:quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke bron? Dit is toch gewoon algemeen bekend? Wonen jullie onder een steen ofzo? Houden jullie het gamenieuws niet bij? Moet ik nou echt bronnen gaan zoeken
Als jij denkt dat het sluiten van een gamestudio een relevante bron is die deze uitspraak ondersteunt, moet je hem vooral posten. Ik ben gewoon echt benieuwd wat je bron is voor het feit dat er minder games uitkomen, want wat ik kan vinden online is dat absoluut niet zo...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
sterker nog er komen deze dagen veel minder games uit
Ik heb gezegd dat je stukje over customization en marktwerking onzin is.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Volgens mij komen er alleen maar meer indie games op de markt. Ook een verandering van de markt,wat regelrechte onzin is volgens jou.
De games waren niet kut door de microtransactie. De games waren kut en hadden microtransacties.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke bron? Dit is toch gewoon algemeen bekend? Wonen jullie onder een steen ofzo? Houden jullie het gamenieuws niet bij? Moet ik nou echt bronnen gaan zoeken van studios die gesloten zijn, interviews met devs die aangeven dat ze met pitches nergens kwamen want geen live service games?
Dit kan je toch zo zelf ook wel bedenken? Daar hoef je niet eens een bron voor te zoeken, dit zijn gewoon feiten die jarenlang al verteld worden en te zien zijn
Waarom is er nog geen nieuwe Splinter Cell? Geen live service esque game
Waarom is er nog geen Skate 4? Blackbox gesloten want geen live service potentieel en de games verkochten niet genoeg ( want EA wil max greed )
Waarom is Vicarious gesloten? Ohja omdat EA besloot Dead Space 3 te verkrachten met microtransacties en de game daarom schijt was en niks verkocht
Maargoed Jimbo, oude vriend, no worries man want jij bent toch zo'n fan van EA?
Nee, de ingame economy van Dead Space 3 is aangepast om meer microtransacties te verkopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De games waren niet kut door de microtransactie. De games waren kut en hadden microtransacties.
En als je games maakt die niemand koopt, dan maak je verlies ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |