Tja, beetje vaag, maar kbedoel ut wel serieus.
Als je heel erg veel van iemand houdt, zonder dat je eigenlijk een relatie met hem/haar wilt,mag je dan toch sex hebben? Of is dat verkeerd/onverstandig?
Ik bedoel...als je heeeeel erg veel van iemand houdt, beste vriendjes zeg maar, en elkaar ook lichamelijk erg aantrekkelijk vindt, wat is er dan eigenlijk mis mee om ook te vrijen?
Ik weet dat veel mensen zeggen/denken dat het niet kan, maar zelf heb ik er eigenlijk niet zo heel veel problemen mee....
Ik slaap vaak naast mijn allerbeste vriend, en voel heus wel aan zijn lichamelijke reacties dat hij meer met me wil dan alleen maar tegen me aanslapen.
Tot nu toe deed ik net alsof me neus bloedde, maar...is het nou echt zo verkeerd als ik eens toegeef aan zijn verlangens?
Ik hou van hem...dus...waarom niet? (of waarom juist wel?)
quote:Helemaal niks. Tenzij je een relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet zo dus volgens mij.
Op 04 december 2000 00:09 schreef Lot het volgende:
wat is er dan eigenlijk mis mee om ook te vrijen?
quote:nope, heb ik niet dus....en hij ook niet...
Op 04 december 2000 00:22 schreef Arcee het volgende:
Helemaal niks. Tenzij je een relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet zo dus volgens mij.
[Dit bericht is gewijzigd door cosmicgirl op 04-12-2000 00:57]
want liefde wil ik delen met een persoon waar ik met heel mijn hard van houd.. dus dan zou sex alleen maar niet cool zijn met een persoon...
Succes met je keuze of antwoord van mij
quote:Nee, ik ben niet verliefd op hem. Hij is gewoon mijn gabbertje, mijn allerbeste maatje. Ik ken hem al jaren en door en door. Samen hebben we onwijs veel meegemaakt, lullen een gat in de ruimte, worden elkaar nooit moe, kunnen ALTIJD bij elkaar terecht.
Op 04 december 2000 00:43 schreef cosmicgirl het volgende:
Ik snap 't niet helemaal. Als ik je verhaal zo lees ben je best wel verliefd op hem en hij ook op jou. Niks mee als je dan met hem naar bed gaat. Maar toch wil je kennelijk geen relatie met hem? Waarom niet?
Het klinkt nogal geforceerd allemaal. Maat ja, mischien heb je daar wel een heel persoonlijke reden voor. (?)
quote:Als je deze vriendschappelijke relatie voort wilt blijven zetten zou ik niet overgaan tot sex.
Op 04 december 2000 09:12 schreef Lot het volgende:
Nee, ik ben niet verliefd op hem. Hij is gewoon mijn gabbertje, mijn allerbeste maatje. Ik ken hem al jaren en door en door. Samen hebben we onwijs veel meegemaakt, lullen een gat in de ruimte, worden elkaar nooit moe, kunnen ALTIJD bij elkaar terecht.
Hij is een vriend zoals je er ws maar 1 keer eentje tegenkomt in je leven. Ik heb zelfs geen vriendinnen met wie ik zo'n vaste, hechte band heb als met hem.
En mijn vraag over sex hebben met zo iemand....tja. kweenie..ik had er in een chatbox een discussie over met iemand..we kwamen er niet echt uit en toen zei ik dat ik de vraag wel hier zou posten om te kijken hoe anderen er over denken.
Ik zou het dus niet doen.
Nu geef je hem die sex die je zelf ook wel wil. Maar dadelijk wil hij meer van je en jij niet. Dan wordt hij op zijn ziel getrapt en jij raakt je goede maatje kwijt. En krijg je misschien wel gruwelijke spijt van alles?
quote:Super de Boer, fl. 1.19!
Op 04 december 2000 09:12 schreef Lot het volgende:Nu ben ik 18 eneenhalf, weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt
quote:Zal het doorgeven aan Charles Manson.
Op 06 december 2000 11:36 schreef Aneurism het volgende:
Alles wat je gelukkig maakt kan niet verkeerd zijn. Ongeacht wat iemand erover te melden heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |