abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2000 @ 00:09:47 #1
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_514803
....omdat je van iemand houdt?

Tja, beetje vaag, maar kbedoel ut wel serieus.

Als je heel erg veel van iemand houdt, zonder dat je eigenlijk een relatie met hem/haar wilt,mag je dan toch sex hebben? Of is dat verkeerd/onverstandig?
Ik bedoel...als je heeeeel erg veel van iemand houdt, beste vriendjes zeg maar, en elkaar ook lichamelijk erg aantrekkelijk vindt, wat is er dan eigenlijk mis mee om ook te vrijen?

Ik weet dat veel mensen zeggen/denken dat het niet kan, maar zelf heb ik er eigenlijk niet zo heel veel problemen mee....
Ik slaap vaak naast mijn allerbeste vriend, en voel heus wel aan zijn lichamelijke reacties dat hij meer met me wil dan alleen maar tegen me aanslapen.
Tot nu toe deed ik net alsof me neus bloedde, maar...is het nou echt zo verkeerd als ik eens toegeef aan zijn verlangens?

Ik hou van hem...dus...waarom niet? (of waarom juist wel?)

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 december 2000 @ 00:22:24 #2
862 Arcee
Look closer
pi_514825
quote:
Op 04 december 2000 00:09 schreef Lot het volgende:
wat is er dan eigenlijk mis mee om ook te vrijen?
Helemaal niks. Tenzij je een relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet zo dus volgens mij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 4 december 2000 @ 00:26:29 #3
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_514838
quote:
Op 04 december 2000 00:22 schreef Arcee het volgende:
Helemaal niks. Tenzij je een relatie hebt natuurlijk, maar dat is niet zo dus volgens mij.
nope, heb ik niet dus....en hij ook niet...
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  maandag 4 december 2000 @ 00:33:53 #4
2575 chaos rules
eindelijk IR voor m'n naa
pi_514856
Als jij denkt dat het goed is en dat het niet een probleem kan worden in jullie vriendschap, waarom niet?
The reason why truth is so much more stranger than fiction is that there is no requirement for it to be consistent.

pi_514879
Denk wel dat de vriendschap snel over is dan, uit eigen ervaring tenminste
no es una problema
pi_514884
Ga maar even in de leer bij MissX zij leert je de kneepjes wel van het vak.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_514885
Ik snap 't niet helemaal. Als ik je verhaal zo lees ben je best wel verliefd op hem en hij ook op jou. Niks mee als je dan met hem naar bed gaat. Maar toch wil je kennelijk geen relatie met hem? Waarom niet?
Het klinkt nogal geforceerd allemaal. Maat ja, mischien heb je daar wel een heel persoonlijke reden voor. (?)
why live, when you can't dream?
  maandag 4 december 2000 @ 00:43:46 #8
2575 chaos rules
eindelijk IR voor m'n naa
pi_514888
Dat hoeft niet, maar vaak gebeurt het wel, omdat een van de twee meer wil dan de andere.
The reason why truth is so much more stranger than fiction is that there is no requirement for it to be consistent.

pi_514913
Tja mischien...Het blijft natuurlijk lastig als je al een vriendschappelijke relatie hebt met iemand. Op het moment dat je samen het bed induikt veranderd de situatie toch wezenlijk. Dat is tenminste mijn ervaring. De relatie komt dan als het ware in een ander stadium. Je kunt natuurlijk ook gewoon een one-night-stand met iemand hebben zonder dat daar verdere "verplichtingen" aan vast zitten, maar bij een goede vriend werkt zoiets volgens mij niet...Het hangt er natuurlijk vanaf hoe je tegen seks aankijkt maar als ik met een goede vriend naar bed zou gaan zou dat in eerste instantie zijn omdat mijn gevoelens voor die persoon het vriendschapstadium ontgroeit zijn en vervangen zijn door iets wat veel dieper gaat (LOL, en dit is niet letterlijk bedoelt )

[Dit bericht is gewijzigd door cosmicgirl op 04-12-2000 00:57]

why live, when you can't dream?
pi_514944
Ik denk dat sex zo ie zo niet erg slecht is als je het doet omdat je het lekker vind.. neej sommige vinden voetbal leuk en trainen daarvoor! .. maar als je vind dat het onder liefde valt zou ik het alleen delen met iemand waar ik van houd bv mijn vriendin. dus zou ik in het begin van de relatie niet gelijk sexen pas na een paar weken (normaal dan )

want liefde wil ik delen met een persoon waar ik met heel mijn hard van houd.. dus dan zou sex alleen maar niet cool zijn met een persoon...

Succes met je keuze of antwoord van mij

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 4 december 2000 @ 09:12:46 #11
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_515276
quote:
Op 04 december 2000 00:43 schreef cosmicgirl het volgende:
Ik snap 't niet helemaal. Als ik je verhaal zo lees ben je best wel verliefd op hem en hij ook op jou. Niks mee als je dan met hem naar bed gaat. Maar toch wil je kennelijk geen relatie met hem? Waarom niet?
Het klinkt nogal geforceerd allemaal. Maat ja, mischien heb je daar wel een heel persoonlijke reden voor. (?)
Nee, ik ben niet verliefd op hem. Hij is gewoon mijn gabbertje, mijn allerbeste maatje. Ik ken hem al jaren en door en door. Samen hebben we onwijs veel meegemaakt, lullen een gat in de ruimte, worden elkaar nooit moe, kunnen ALTIJD bij elkaar terecht.
Hij is een vriend zoals je er ws maar 1 keer eentje tegenkomt in je leven. Ik heb zelfs geen vriendinnen met wie ik zo'n vaste, hechte band heb als met hem.
En mijn vraag over sex hebben met zo iemand....tja. kweenie..ik had er in een chatbox een discussie over met iemand..we kwamen er niet echt uit en toen zei ik dat ik de vraag wel hier zou posten om te kijken hoe anderen er over denken.
En kijk, wat mezelf betreft: betreffende vriend komt al heel lang bij ons over de vloer, meer voor mijn zus dan voor mij in eerste instantie, want ik was nog maar een snotaap destijds.
Maar zelfs toen al klikte het onwijs goed tussen ons en zo langzaam maar zeker ontstond onze waardevolle vriendschap.
We delen echt alles samen, durf te stellen dat we ook echt alles weten van elkaar..
Nu ben ik 18 eneenhalf, weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt en tja...zelfs zonder dat echte "verliefde" gevoel voelden we ons toch af en toe ook lichamelijk erg tot elkaar aangetrokken.
Vooral na hele emotionele gebeurtenissen wil het wel eens gebeuren dat je bij elkaar ligt en zo'n behoefte hebt aan troost dat het je gewoon (bijna) overkomt als het ware...
En het is ons ook wel eens gebeurd...en ja...cosmicgirl heeft wel gelijk, er veranderde in eerste instantie wel iets in onze relatie. Maar dan wel vooral door het feit dat het gewoon erg verrassend was elkaars lichaam te ontdekken en ook (dat geld overigens alleen voor mij) te ontdekken hoe prettig sex kan zijn...wist ik veel...
Ik had er naderhand ook minder moeite mee dan mijn vriend, zijn nieuwe gevoelens voor mij verwarden hem...
En tja..hij is dus idd wel verliefd op me geworden.
We hebben er heel erg lang over gepraat over hoe nu verder en gelukkig ziet hij in dat er van mijn kant niet meer te verwachten is dan dat wat we al hadden samen. En hij respecteert dat, wil me niet kwijt.
Dus voor hem is het even slikken, dit gevoel een plekkie geven en dat is voor hem lastig, weet ik best.
Maar ik waardeer het dat hij toch blijft wie hij was: mijn gabbertje.
Ik zal iig niet meer toegeven aan me lijffie, mocht het nog weer eens zover komen.Het zou hem alleen maar verwarren denk ik en zijn "verliefde" gevoel versterken.
  maandag 4 december 2000 @ 10:32:35 #12
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_515415
Als jullie beiden absoluut zeker weten dat jullie geen relatie willen, dan kan het wel, denk ik. Als een van jullie meer wilt, verliefd wordt, dan heb je pas een probleem (slechte ervaring mee).
Wees daar voorzichtig mee, zodat daar geen misverstanden over bestaan. Kijk hem goed in de ogen of hij toch niet twijfelt als je vraagt of hij niet meer voelt dan goede vriendschap.
Succes.
The Internets, I needs it..
pi_515417
Het verschil tussen verliefdheid, liefde en vriendschap lag tussen mijn beste vriendin en mij (voordat ze verkering kreeg met een kereltje dat mij niet zo aardig vond bla bla bla niet leuk..) op ieder moment anders. Er zijn momenten geweest dat ik verliefd was en zij niet, er zijn momenten dat zij verliefd was en ik niet en er zijn momentne geweest dat we beiden niet verliefd waren.
Waarom het eigenlijk nooit wat geworden is hebben we ons wel eens afgevraagd maar ik en ook zij wist het eigenlijk niet. Ik denk dat het de angst was iets heel moois, heel warms en heel veiligs kwijt te raken.
Achteraf heb ik er geen spijt van maar ik had he wel anders gedaan, gewoon geprobeerd en zien waar we uit waren gekomen. Maar toen was ik en zij ook te schijterig of te behoudend en angstig.
(overigens zie ik haar tegenwoordig zelden en is er van liefde en warme vriendschap niet veel over, het is nu een vriendschap. Ze woont inmiddels samen met haar vriend en ze "mag" mij niet meer zien bla bla bla .. niet leuk)
  maandag 4 december 2000 @ 11:07:21 #14
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_515506
Daarom ben ik deze situatie voor en zie ik haar (beste vriendinnetje) al maanden niet meer. Is een logisch besluit, toch? Maar emotioneel is het wel zwaaaar.
Nou ja, beter nu dan dat ik haar (toekomstig) vriendje tegenkom
The Internets, I needs it..
pi_515585
quote:
Op 04 december 2000 09:12 schreef Lot het volgende:
Nee, ik ben niet verliefd op hem. Hij is gewoon mijn gabbertje, mijn allerbeste maatje. Ik ken hem al jaren en door en door. Samen hebben we onwijs veel meegemaakt, lullen een gat in de ruimte, worden elkaar nooit moe, kunnen ALTIJD bij elkaar terecht.
Hij is een vriend zoals je er ws maar 1 keer eentje tegenkomt in je leven. Ik heb zelfs geen vriendinnen met wie ik zo'n vaste, hechte band heb als met hem.
En mijn vraag over sex hebben met zo iemand....tja. kweenie..ik had er in een chatbox een discussie over met iemand..we kwamen er niet echt uit en toen zei ik dat ik de vraag wel hier zou posten om te kijken hoe anderen er over denken.
Als je deze vriendschappelijke relatie voort wilt blijven zetten zou ik niet overgaan tot sex.
Als je daarna nog ooit een ander krijgt zal de jalouzie toeslaan van zijn kant ...
Dat gaat op den duur het einde worden van de vriendschap.

Ik zou het dus niet doen.

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  maandag 4 december 2000 @ 12:22:20 #16
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_515712
Denkt hij er ook zo over?
Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
  maandag 4 december 2000 @ 13:03:18 #17
5612 DarkIce
ik fok, jij fokt, wij fokken
pi_515938
Niet doen, krijg je rare situaties van. Zie jerry springer
kill nothing but time
  maandag 4 december 2000 @ 14:47:35 #18
2432 Nimue
keep your magic
pi_516617
Nou Lot, volgens mij kun je best vrijen met iemand waar je verder geen relatie mee hebt en ook die vriendschap wel behouden (in ieder geval op dat moment), maar ik denk dat je dan wel ontzettend eerlijk tegen elkaar moet zijn en heel duidelijk over ieders wensen en verlangens. En als hij verliefd op jou is en dus een relatie met je wil en jij niet op hem, dan is het waarschijnlijk niet zo'n goed idee. En vaak eindigt zo'n niet-platonische vriendschap ook met zo'n situatie. Namelijk dat een van de twee meer wil dan de ander, meer gaat verwachten en dat het daarop stukloopt. Ik ken mensen die heel blij en gelukkig zijn van zulke vriendschappen, maar ik moet zeggen dat ik daardoor vaker vriendschappen heb zien eindigen dan zie voortduren. Want als een van de twee meer wil loopt het vaak stuk en als een van de twee een ander tegenkomt dan verandert de vriendschap vaak weer en dat is dan ook vaak lastig te accepteren voor de ander.
Hmmm, het is een wat negatiever verhaal geworden dan ik gedacht had, maar mijn advies is eigenlijk om eens heel goed over de gevolgen na te denken. Dan kun je er namelijk bewust aan beginnen of het bewust afhouden.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
  maandag 4 december 2000 @ 15:39:48 #19
6984 Liquid
Neuken doe je IRL niet hier
pi_516965
Ik lees bovenstaande allemaal even niet . wil alleen even iets zeggen.

Nu geef je hem die sex die je zelf ook wel wil. Maar dadelijk wil hij meer van je en jij niet. Dan wordt hij op zijn ziel getrapt en jij raakt je goede maatje kwijt. En krijg je misschien wel gruwelijke spijt van alles?

Trouw niet voor je 40 bent
  Redactie Frontpage dinsdag 5 december 2000 @ 17:46:22 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_522181
quote:
Op 04 december 2000 09:12 schreef Lot het volgende:

Nu ben ik 18 eneenhalf, weet waar Abraham de mosterd vandaan haalt

Super de Boer, fl. 1.19!
  woensdag 6 december 2000 @ 09:34:37 #21
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_523824
pi_523833
Geil.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_524099
Ik vind over dit onderwerp en over andere onderwerpen, dat je moet doen wat je gelukkig maakt. Alles wat je gelukkig maakt kan niet verkeerd zijn. Ongeacht wat iemand erover te melden heeft
  Redactie Frontpage woensdag 6 december 2000 @ 11:52:32 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_524150
quote:
Op 06 december 2000 11:36 schreef Aneurism het volgende:
Alles wat je gelukkig maakt kan niet verkeerd zijn. Ongeacht wat iemand erover te melden heeft
Zal het doorgeven aan Charles Manson.
pi_524363
Ik doe t gewoon als ik er zin in heb. Ik hoef niet speciaal van iemand te houden om het te doen.. Maar als ik het doet met iemand waar van ik hou (mijn vriend in dit geval) merk ik het verschil zeker wel..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')