abonnement Unibet Coolblue
pi_188416394
Hoi,

Ik heb een vraag namens een vriendin van mij. Ze heeft afgelopen weekend gezien dat haar verloofde foto's van zichzelf met een ontbloot bovenlichaam heeft gestuurd naar een vriend van hem die homo is. Die vriend kent zij niet zo goed, maar ze zag dat hij erom had gevraagd via Whatsapp. Vervolgens stuurde die homovriend haar verloofde een bericht: "bedankt voor de lekkere foto's schat. Kus!"

Ze maakt zich zorgen. Voor zover zij weet heeft hij nooit gezoend of seks gehad met andere mannen, maar ze kan zich niet indenken dat een hetero man dit zou doen... Een vraag aan de hetero mannen op dit forum dan maar: zouden jullie zoiets kunnen doen?
  Forum Admin maandag 12 augustus 2019 @ 23:40:24 #2
58651 crew  murp
murp
pi_188416492
En hebben ze er al samen over gehad?
pi_188416515
Is hij onzeker over z'n lichaam dat hij ff wil polsen bij een homo?
pi_188416564
Hoe heeft ze die foto's gezien? Heeft ze in zijn telefoon/WA zitten neuzen?
pi_188416579
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:40 schreef murp het volgende:
En hebben ze er al samen over gehad?
Ja, ze heeft aan hem gevraagd waarom hij dat deed en hij zei iets als: "als hij er geil van wordt, waarom niet?" Meer kreeg ze er niet echt uit.
pi_188416609
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:43 schreef madam-april het volgende:
Hoe heeft ze die foto's gezien? Heeft ze in zijn telefoon/WA zitten neuzen?
Volgens mij kreeg hij net een appje binnen van hem toen hij even weg was en toen keek ze. En ze openen wel vaker elkaars telefoon
pi_188416628
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:41 schreef Vlicious87 het volgende:
Is hij onzeker over z'n lichaam dat hij ff wil polsen bij een homo?
Kan ik me niet voorstellen! Hij sport 5 keer per week en heeft een super body.
pi_188416686
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:36 schreef Sushilover het volgende:
Een vraag aan de hetero mannen op dit forum dan maar: zouden jullie zoiets kunnen doen?
Nee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 12 augustus 2019 @ 23:53:54 #9
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_188416767
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:47 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen! Hij sport 5 keer per week en heeft een super body.
Ach vrienden in de sportschool zitten elkaar toch ook altijd op te hemelen over hun spiermassa. Zou er niet te veel achter zoeken, maar beetje gek is het natuurlijk wel.
AZ
ALKMAAR
pi_188417059
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:47 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen! Hij sport 5 keer per week en heeft een super body.
Dat zegt dan ook wel weer wat
pi_188417231
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:21 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook wel weer wat
Dat hij een abbo heeft bij een sportschool..
pi_188417906
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:47 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen! Hij sport 5 keer per week en heeft een super body.
Juist die gasten zijn vaak superonzeker.

Op zich is pochen met je sportschoollijf voor dat soort gastjes niet ongebruikelijk, maar naar een andere kerel sturen zodat die erop kan geilen is dat absoluut wel.
pi_188417936
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:46 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Volgens mij kreeg hij net een appje binnen van hem toen hij even weg was en toen keek ze. En ze openen wel vaker elkaars telefoon
Gevalletje eigen schuld dus. Moet ze maar niet in zijn telefoon kijken.
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:27:10 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188418104
'ik vraag dit voor een vriend'

lol
Laffe huichelaar
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:38:32 #15
481417 ariebloot
A horse is a horse etc.
pi_188418167
Ik geef antwoord voor mijn vriend,hij krijgt van een vriend foto`s van die vriend zijn naakte bovenlichaam om te kijken of hij daar geil van wordt terwijl ik die vriend zijn vriend een heel geil lijf heb wat hij elke dag ziet omdat ik altijd in huis naakt rond loop.
Zelf, als mijn vriendin een appje krijgt kijk ik niet op haar telefoon en die vriendin moet als ze haar vriend niet vertrouwd er met hem over praten in plaats van hier de vraag te stellen wat wij er van vinden.
Ik vindt dus dat ze niet in zijn telefoon moet spioneren en vertrouwen in hem moet hebben als ze dat niet heeft moet je de relatie stoppen.

[ Bericht 89% gewijzigd door ariebloot op 13-08-2019 07:56:28 ]
pi_188418218
Grote vraag is of hij er met z'n blote tampeloeres opstaat ja of nee. Zo niet, dan niks aan de hand.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_188419066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 07:47 schreef dezomervoorbij het volgende:
Grote vraag is of hij er met z'n blote tampeloeres opstaat ja of nee. Zo niet, dan niks aan de hand.
Ik heb de foto zelf niet gezien, maar volgens mij stond er geen tampeloeres op hahaha :')
pi_188419081
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 07:27 schreef timmmmm het volgende:
'ik vraag dit voor een vriend'

lol
Haha nee maar echt!
pi_188419098
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 07:38 schreef ariebloot het volgende:
Ik geef antwoord voor mijn vriend,hij krijgt van een vriend foto`s van die vriend zijn naakte bovenlichaam om te kijken of hij daar geil van wordt terwijl ik die vriend zijn vriend een heel geil lijf heb wat hij elke dag ziet omdat ik altijd in huis naakt rond loop.
Zelf, als mijn vriendin een appje krijgt kijk ik niet op haar telefoon en die vriendin moet als ze haar vriend niet vertrouwd er met hem over praten in plaats van hier de vraag te stellen wat wij er van vinden.
Ik vindt dus dat ze niet in zijn telefoon moet spioneren en vertrouwen in hem moet hebben als ze dat niet heeft moet je de relatie stoppen.

Ze gebruiken vaker elkaars telefoon, hij neemt ook wel eens haar telefoon op gezien ze gezamenlijke vrienden hebben. Denk juist als je elkaar vertrouwt moet dat ook kunnen...
pi_188419645
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:38 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Ze gebruiken vaker elkaars telefoon, hij neemt ook wel eens haar telefoon op gezien ze gezamenlijke vrienden hebben. Denk juist als je elkaar vertrouwt moet dat ook kunnen...
Ikzelf vind het juist niet van vertrouwen getuigen als je toegang tot elkaars telefoon wil.
pi_188419816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ikzelf vind het juist niet van vertrouwen getuigen als je toegang tot elkaars telefoon wil.
Het is niet "wil".
Het is gewoon iets vanzelfsprekend in een relatie. Niet dat je er persé dingen in wil gaan zoeken. Maar gewoon om te gebruiken als van jou niet binnen handbereik is.

Ik snap dat krampachtige gedoe over "kom niet aan mijn telefoon" in een relatie echt niet.
pi_188420157
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:30 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Het is niet "wil".
Het is gewoon iets vanzelfsprekend in een relatie. Niet dat je er persé dingen in wil gaan zoeken. Maar gewoon om te gebruiken als van jou niet binnen handbereik is.

Ik snap dat krampachtige gedoe over "kom niet aan mijn telefoon" in een relatie echt niet.
True. Echter moet je ook gewoon gesprekken kunnen voeren onder vrienden zonder dat je partner dit allemaal mee leest,etc.
Ik hoef niet te weten wat mijn vrouw allemaal met haar vriendinnen bespreekt hoor. Ik verwacht dat andersom ook niet.

Als ze dan wel af en toe in mijn telefoon kijkt vind ik dat helemaal niet erg. Maar niet als het uit nieuwsgierigheid is.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_188420211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 10:59 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

True. Echter moet je ook gewoon gesprekken kunnen voeren onder vrienden zonder dat je partner dit allemaal mee leest,etc.
Ik hoef niet te weten wat mijn vrouw allemaal met haar vriendinnen bespreekt hoor. Ik verwacht dat andersom ook niet.

Als ze dan wel af en toe in mijn telefoon kijkt vind ik dat helemaal niet erg. Maar niet als het uit nieuwsgierigheid is.
Als je de telefoon van je partner wil gebruiken ga je niet naar zijn chats toch. Dan is het niet willen gebruiken maar kijken :P

Maar uit ervaring weet ik dat wanneer je je partner vertrouwt, je ook niet de behoefte voelt om naar zijn chats te kijken of nieuwsgierig te zijn. Je gebruikt zijn telefoon om te googlen of iets dergelijks

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 11:05:54 ]
pi_188420235
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:05 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Als je de telefoon van je partner wil gebruiken ga je niet naar zijn chats toch. Dan is het niet willen gebruiken maar kijken :P

Maar uit ervaring weet ik dat wanneer je je partner vertrouwt, je ook niet de behoefte voelt om naar zijn chats te kijken of nieuwsgierig te zijn. Je gebruikt zijn telefoon om te googlen of iets dergelijks
Het is een vertrouwenskwestie inderdaad, want anders gebruik je lekker je eigen telefoon.
Kijk jij wel eens in de telefoon van je partner?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_188420321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 11:06 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Het is een vertrouwenskwestie inderdaad, want anders gebruik je lekker je eigen telefoon.
Kijk jij wel eens in de telefoon van je partner?
Niet naar zijn chats en dergelijke. Heel soms, wanneer de mijne niet in de buurt is en ik iets wil opzoeken. Maar ik vraag eerst wel of ik het mag gebruiken om iets op te zoeken. Maar ik ga nooit naar chats of e-mails.

Gebeurde weleens dat ik hem (ex inmiddels) heel veel opeens zag appen (hoorde ook dat geluid) en dan vroeg ik soms met wie hij zat te appen. Hij vertelde het en het was klaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2019 11:13:12 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')