Oke is goedquote:
Ja, prima toch ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook snel tevreden.
Nee precies. Die rijden opvallend vaak in een volvo. @Vanillekwarkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, prima toch ?
Je hebt niets aan zeikerds
Laten we maar zwijgen over de Nissanrijders.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee precies. Die rijden opvallend vaak in een volvo. @:vanillekwark
Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laten we maar zwijgen over de Nissanrijders.
wil je een fiat kopen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laten we maar zwijgen over de Nissanrijders.
kneusquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
NISSAN GENOT ALLERBESTE GENOT
Mijn vriendin is er dol op haha.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had ik zin in.
Hoe bevalt die Nissan overigens?
Nou, ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee.
JA EN JIJ DAN IK WIL JOUW MENING WETENquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er dol op haha.
Uhm nee, dat zou ik nooit doenquote:
ohw, okequote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zou ik nooit doen
Hoezo een Fiat ? Toch niet zo'n verschrikkelijke 500 he?quote:
Ik heb een ander model van Nissan en die is prima. Maar die van haar rijdt wel echt lekker jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA EN JIJ DAN IK WIL JOUW MENING WETEN
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor
Ja, oke is goedquote:
qashqai en welke nog meer dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een ander model van Nissan en die is prima. Maar die van haar rijdt wel echt lekker ja
neuh. een bravo. die van mij staat nu de hele week wat niks te doen voor mn huis. als jij die overkoopt, dan kan ik een leukere kopenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo een Fiat ? Toch niet zo'n verschrikkelijke 500 he?
Zij heeft de Micraquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
qashqai en welke nog meer dan?
Ik heb er nu al twee, wat moet ik met drie auto'squote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. een bravo. die van mij staat nu de hele week wat niks te doen voor mn huis. als jij die overkoopt, dan kan ik een leukere kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |