ohw, okequote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zou ik nooit doen
Hoezo een Fiat ? Toch niet zo'n verschrikkelijke 500 he?quote:
Ik heb een ander model van Nissan en die is prima. Maar die van haar rijdt wel echt lekker jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA EN JIJ DAN IK WIL JOUW MENING WETEN
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor
Ja, oke is goedquote:
qashqai en welke nog meer dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een ander model van Nissan en die is prima. Maar die van haar rijdt wel echt lekker ja
neuh. een bravo. die van mij staat nu de hele week wat niks te doen voor mn huis. als jij die overkoopt, dan kan ik een leukere kopenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo een Fiat ? Toch niet zo'n verschrikkelijke 500 he?
Zij heeft de Micraquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
qashqai en welke nog meer dan?
Ik heb er nu al twee, wat moet ik met drie auto'squote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. een bravo. die van mij staat nu de hele week wat niks te doen voor mn huis. als jij die overkoopt, dan kan ik een leukere kopen
Die nieuwe Micra's zien er nog niet eens zo verkeerd uit en ik ben absoluut geen fan van die boodschappenkarretjes.quote:
die zijn tegenwoordig ook niet echt klein meer toch?quote:
weet ik veel. ik heb er nu ook 2..quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er nu al twee, wat moet ik met drie auto's
Klopt. Die oude modellen zijn echt tering lelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die nieuwe Micra's zien er nog niet eens zo verkeerd uit en ik ben absoluut geen fan van die boodschappenkarretjes.
Overschot.. ik dacht dat jij een Ford had.quote:
Yesh, klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn tegenwoordig ook niet echt klein meer toch?
[..]
weet ik veel. ik heb er nu ook 2..
Zelfde geldt voor de Suzuki Swift, oud en nieuwe model echte oogaidsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Die oude modellen zijn echt tering lelijk
Ja eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de Suzuki Swift, oud en nieuwe model echte oogaids![]()
nee, al 1,5 jaar niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Overschot.. ik dacht dat jij een Ford had.
Hoe kom je bij een Fiat uit ? Gewoon zomaar ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, al 1,5 jaar niet meer.
maar als ik nog eens moest kiezen had ik weer een nieuwe ford gekocht.
die nieuwe is ook gewoon een plastic hok van binnenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de Suzuki Swift, oud en nieuwe model echte oogaids![]()
Ik snap niet dat mensen dat kopen, maar afijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die nieuwe is ook gewoon een plastic hok van binnen
ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je bij een Fiat uit ? Gewoon zomaar ?
Doe nou eens even normaal, rare vent.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word eigenlijk ontzettend geil van nieuwe auto's. Ik loop bijna spuitend door die showroom.
Nee serieus. Dat geeft echt een goed gevoel of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe nou eens even normaal, rare vent.
Men vindt dat niet alleen, het is het ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het enige aan die Qashqai is dat je vaak hoort dat men het een oude lullen auto vind.
Mja Y O L O
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Men vindt dat niet alleen, het is het ook.
Nou ja, een showroom heeft wel wat, maar om nou zo enthousiast te worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee serieus. Dat geeft echt een goed gevoel of zo.
sommige mensen boeit dat gewoon minder.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat kopen, maar afijn.
Auto leasen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, een showroom heeft wel wat, maar om nou zo enthousiast te worden.
Ik koop overigens geen nieuwe nieuwe auto... zou bij elk krasje moeten huilen
Autorijden is sowieso te duur, hier in NLquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.
vond dat model wel mooi, en de focus was aan vervanging toe, en een nieuwere focus vond ik te duur
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik nam jou al niet serieus met je Twingo.
Kan ik niet begrijpen, maar ja er zijn ook mensen waarbij je vraagt wat voor merk auto ze rijden en dan als antwoord:" een blauwe " krijgt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen boeit dat gewoon minder.
mijn werk auto is ook niet heel luxe van binnen, maar aangezien ik die niet hoef te betalen vind ik dat ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |