Tegenwoordig zijn ze allebei zwanger. Vind dat zo vreemd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Romy is zwanger en Romy en Cemal zijn in verwachting.
Zal @bonker blij mee zijnquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Harde bonk in de brievenbus… post
Snap niet dat hij dan niet de hele dag met Franny in bed gaat liggen, da`s pas uniek omdat waarschijnlijk niemand hem daar ooit in zal evenaren. Ze kijken wel uit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Als ik ergens passie voor heb, dan pik ik het best wel snel op en ben ik best wel goed.
Hiske over Dre - Ze kan wel draaien hoor, echt wel goed!
Gerrit doet net alsof het niet zo is en daar baalt hij van, maar hij heeft haar gisteren wel een compliment gegeven.
Het plezier in draaien is bij Ger weg omdat het unieke eraf is... ja, maar ja, ja
Andrea is wel de allerbeste draaier so far!quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:22 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een nieuw project van Andrea toch maar dj-en. Zal wel weer net zo'n succes worden als al haar andere projecten die nog geen cent hebben opgeleverd
Ja toevallig heb ik dat meegekregen...Alles zou voor Lexie moeten zijn, aandachtsgeil..elke traan van Lex, is een uitzending waard, denkt ze...We konden het weten, toen deze opgeblazen oude tang binnenkwam..Ik gaf haar nog het voordeel van de twijfel..Dacht nog, dat ze ook wel lief kan zijn..Maar een lieve Lex is slechts schijn en voor haar imago..quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Vanmiddag bij het afscheid van de wensambulance met terminale vrouw was heel erg. Ze jankte of haar leven er van af hing want zij ziet haar moeder 15 maanden niet.
Bij 'denkt' ga je al de mist inquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die Alexander toch wel een heel vreemd persoon in haar gedrag. Die denkt dat ze nog 20 is of zo.
Nou, weet niet. Als je denkt dat je je ouders teleur gesteld hebt omdat je niet bent zoals ze gehoopt hadden. En dan leest dat in ieder geval moeders super trots op je is en vindt dat je het goed doet kan dat wel een hele opluchting zijn....quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze allebei zwanger. Vind dat zo vreemd.
On topic: overdreven gedoe van Jordi.
Ja precies, ik dacht hetzelfde in het begin. Maar al gauw kwam haar ware aard naar boven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja toevallig heb ik dat meegekregen...Alles zou voor Lexie moeten zijn, aandachtsgeil..elke traan van Lex, is een uitzending waard, denkt ze...We konden het weten, toen deze opgeblazen oude tang binnenkwam..Ik gaf haar nog het voordeel van de twijfel..Dacht nog, dat ze ook wel lief kan zijn..Maar een lieve Lex is slechts schijn en voor haar imago..
Die doet het het leuks daar.......quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:22 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een nieuw project van Andrea toch maar dj-en. Zal wel weer net zo'n succes worden als al haar andere projecten die nog geen cent hebben opgeleverd
Weer dromen van anderen afpakken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:22 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het zoiets is, spanning die eruit komt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, weet niet. Als je denkt dat je je ouders teleur gesteld hebt omdat je niet bent zoals ze gehoopt hadden. En dan leest dat in ieder geval moeders super trots op je is en vindt dat je het goed doet kan dat wel een hele opluchting zijn....
Jezus..die heeft net bezoek gehad, zoon en ex kwamen opdraven! Wat nou?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Lex haar laatste post was op 3 juli.
Merel - Ik zou helemaal gek worden!
Maar Frenkie he haar grote liefde.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jezus..die heeft net bezoek gehad, zoon en ex kwamen opdraven! Wat nou?
Kan ze weer zeggen dat ze een full time DJ is zoals toen met Chrissie met de kunst.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
De grote droom van Gerrit.![]()
Gelukkig wordt er nu gebruik van gemaakt.
Ach Merel hoeft maar 3x te stampen en boos naar de camera te kijken en morgenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jezus..die heeft net bezoek gehad, zoon en ex kwamen opdraven! Wat nou?
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:03 schreef formule het volgende:
Gerrit heeft niet zo'n zin meer in plaatjes draaien
Ze doet niet andersquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:33 schreef zodeju het volgende:
Bemoeit diva zich er weer mee met het opnemen van de track......
Ze hebben idd niks gezegd, want zaterdag is de dag voor de markt en dan mag er niks afgsproken worden, maar Jessie had toch de opname geregeld. Die is kennelijk naar vandaag verschoven en van beide dagen wist Mylène niks.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Aha, daar komt de aap uit de mouw, de JONGENS hebben Mylène nooit vertelt wanneer er zou worden opgenomen, niks gedeeld dus!
Merel - Was je er niet bij toen ik het tegen Jens zei?
Als iemand iets tegen Jens zegt, dan moet je dus meteen aannemen dat het voor JOU bedoeld is?![]()
Jaloers kreng die Merel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:38 schreef zodeju het volgende:
Gelukkig heeft die man van vanmiddag aardig door hoe Gerrit en Jessie zijn.....Vonden het geen punt om nog een keer terug te komen. Als Mylene het niet goed genoeg vond was het helemaal geen punt.....Mannen hadden het al over een andere zangeres.....vooral Gerrit en MEREL vinden het niks dat ze op die track komt te staan.
MEREL die er geen reet mee te maken heeft.
Ja zeker wel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik snap wel dat Mylene het af en toe niet meer weet en niet meer snapt!
Je moet als 20 jarige wel verdomd sterk in je schoenen staan om je tegen zo'n stel uitgekookte miesgassers staande te houden.
Dan moeten we wel buiten beschouwing laten dat het zelf ook een bloed irritante snitch kan zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik snap wel dat Mylene het af en toe niet meer weet en niet meer snapt!
Je moet als 20 jarige wel verdomd sterk in je schoenen staan om je tegen zo'n stel uitgekookte miesgassers staande te houden.
Zeker, het is niet echt een leuk meisje maar denk niet dat er echt kwaad inzit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dan moeten we wel buiten beschouwing laten dat het zelf ook een bloed irritante snitch kan zijn.
Dat hoef je voor mij echt niet buiten beschouwing te laten, ik heb het gewoon over DEZE situatie!quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dan moeten we wel buiten beschouwing laten dat het zelf ook een bloed irritante snitch kan zijn.
Nutellapizza.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat hoef je voor mij echt niet buiten beschouwing te laten, ik heb het gewoon over DEZE situatie!
Die jongens lichten Mylène niet in over de opnames en de dagen en de tijden en dan is het haar schuld dat ze schor is?
Schiet mij maar lekt!
Nee hoor, daarom ook. Ze gaat bijv. met Merel om omdat dat een bully is en ze bekt Jens af die haar wel mag. Dat soort dingen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wat ik begreep wist ze dat er vandaag mensen zouden komen, maar ze is onzeker erover en dan snap ik goed dat ze er geen zin in heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:49 schreef zodeju het volgende:
[..]En dan zeggen had ze maar niet de avond ervoor tot vier uur moeten zuipen......madam lag een keer vroeg op bed.
Het is altijd een beetje dubbel. Soms vind iik dr echt aandoenlijk en dan hoppaa alles weer overboord omdat ze er weer iemand bij naait..quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker, het is niet echt een leuk meisje maar denk niet dat er echt kwaad inzit.
Nee ze wist het niet.......de jongens vond dat ze het maar had moeten vragen wanneer ze weer nodig was.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik begreep wist ze dat er vandaag mensen zouden komen, maar ze is onzeker erover en dan snap ik goed dat ze er geen zin in heeft.
Nee hoor, zij zou dat nooit doen zei zequote:Op maandag 12 augustus 2019 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Die Mariska is echt aan het inslijmen bij mensen een week voor de stemmingen.
Nee, ze wist het niet!quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik begreep wist ze dat er vandaag mensen zouden komen, maar ze is onzeker erover en dan snap ik goed dat ze er geen zin in heeft.
Ja, precies dat.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje dubbel. Soms vind iik dr echt aandoenlijk en dan hoppaa alles weer overboord omdat ze er weer iemand bij naait..
Echt nooitquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee hoor, zij zou dat nooit doen zei ze
We hebben gezien hoe ze kan kruipenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:56 schreef Lelie68 het volgende:
Waarom twijfel ik altijd aan die stoere verhalen van Merel
Nee hequote:Op maandag 12 augustus 2019 20:55 schreef Bestweldonker het volgende:
OMG, ik zie Wyatt door de bosjes.....
Ik heb begrepen dat Wyatt niet door de casting selectie is gekomen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hedie kan beter als vaste bewoner binnengehaald worden. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze dat hééééél graag wil.
Joh een beetje lachen denk dat mariska daar heel goed mee om kan gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:58 schreef zodeju het volgende:
Mariska zou dit geintje niet kunnen waarderen........ze voelt zich al door het gelach in de zeik genomen.
We zullen het zo weten......quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh een beetje lachen denk dat mariska daar heel goed mee om kan gaan.
En vaker zuipenquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris moet vaker broeken dragen, staat haar veel beter.
waar ging dat over?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:01 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris reageert wel goed - Nee, gaat em niet worden, geen angel.
Ohhh, dus ze heeft het wel geprobeerd.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Wyatt niet door de casting selectie is gekomen.
Wat ik gehoord heb wel, maar ik heb geen bewijs, wel een betrouwbare bron.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, dus ze heeft het wel geprobeerd.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Wyatt niet door de casting selectie is gekomen.
Ger ligt uitdagend in onderbroek, in Maris haar bed, enig!quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waar ging dat over?
ik hoor merel,fran,ger en his lachen
Zondag.quote:
Wat een lol wat een lol......quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ger ligt uitdagend in onderbroek, in Maris haar bed, enig!
Merel, Hiske en Franny bepissen zich van de lol.
ook goed. zal weer flinke veren in haar reet krijgen. en mam zal wel vragen waarom ze nog geen botox weer heeftquote:
alle 5 niet in die tent . fik fikquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind Gerrit gewoon echt niet grappig.......
Het zal mijn makke wel zijn....
ze gaat pas feb 2020....en merels mamma heeft jessie ook bedreigt.....per postquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:08 schreef PTLe het volgende:
Goede avond , mafgik hier wat vragen , is het waar dat Shelly weg gaat , ik heb wel het filmpje van de bedreiging gezien en dat het waar is .
Ik las wel iets op FB,maar het lijkt me niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:08 schreef PTLe het volgende:
Goede avond , mafgik hier wat vragen , is het waar dat Shelly weg gaat , ik heb wel het filmpje van de bedreiging gezien en dat het waar is .
Ja ik ook op FB maar dat is niet altijd waarheid .quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik las wel iets op FB,maar het lijkt me niet.
De bezoekers van de markt denk ik.quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:09 schreef Maria44 het volgende:
Andrea Dylan Brandon Jordie Shelley en Mariska lullen over Merel maar durven niks tegen haar te zeggen zegt Merel tegen Hiske
Hiske heeft er niks over gehoord zegt ze.
Waar komt dit nou ineens vandaan?
oh nee dat doet merel zelf niet. die zelf fran aanmoedigde dat ze shel kapot moest makenquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Ik heb het idee dat het andere groepie over mij lullen, maar niets tegen mij durven zeggen. Ik heb geen flauw idee, maar ik wel het wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |