Lexy was al aan het klagen dat ze wel deo moest.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een dingetje worden ....
Waarom? Ze doet toch niets meer.....quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lexy was al aan het klagen dat ze wel deo moest.
Er was eerder nog sprake van vanavondquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:37 schreef formule het volgende:
Morgen om 9.00 uur of om 10.00 uur, is nog niet duidelijk
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was eerder nog sprake van vanavond
Die heb de baby van Jessie en Jeffrey gekregen in ruil voor Beerenburgquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:44 schreef Crabapple het volgende:
Merel had het net over WRTW rompers met Diva erop, die szijn al eeuwen te koop net als rompers met panterprintjes
K3? Die drie vrouwen die kinderliedjes zingen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Overmorgen heeft ze een K3 jurkje dus .. Wat is dat eik?
Wat voor jurkje is mn vraagquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
K3? Die drie vrouwen die kinderliedjes zingen.
Rompers met de opdruk mini-merel of mini-jessie heeft meer kans tot slagen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb de baby van Jessie en Jeffrey gekregen in ruil voor Beerenburg
Shel doet niks, haar vriend is van het terrein afgestuurd, die houdt zich koest.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:45 schreef Mohitah het volgende:
Zou het vanavond dan nog gaan gebeuren dat Shel een Franny en een Merel gaat aanspreken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Shel zag ik net al in bed liggen. Die is de hele middag bezig geweest met een kappersklant.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Shel doet niks, haar vriend is van het terrein afgestuurd, die houdt zich koest.
Shellquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:48 schreef Maria44 het volgende:
Gerrit en Hiske over iemand. Hij heeft geen haat aan der, geen schijt aan der, maar ja als ze 3 stemmen op mij gaat geven ja dan gaat ze dat niet zo leuk vinden.
Daar laat ik haar niet zo maar mee wegkomen.
"In gesprek" is nogal zwak uitgedrukt...Hiss Hoort Uit.. ze geeft zelf geen zák stemmingsinfo , zoals gewoonlijkquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:50 schreef Crabapple het volgende:
His met Ger in gesprek over de stemmingen
quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"In gesprek" is nogal zwak uitgedrukt...Hiss Hoort Uit.. ze geeft zelf geen zák stemmingsinfo , zoals gewoonlijk
Dat vond Christel ook en kijk waar die is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Ik ben best wel belangrijk!
Geloof dat maar, die zaagt hard aan de stoelpoten van Jessie.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:02 schreef Crabapple het volgende:
Maris is in haar element nu ze de Utopianen kan aanspreken op financieel gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |