abonnement Unibet Coolblue
pi_188414085
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:32 schreef TAV74 het volgende:

[..]

2006 ook... toen wisten we nog niet eens hoe een hipster er uit zag.
Toen was ik nog jong en strak. Nu krijg ik de vraag wanneer ik ga broeden.
pi_188414349
Jammer, met Dave op de valreep nog even een noemenswaardige boeking die de laatste lichtingen nodig had, staat hij op de spot in het schema die toch al onmogelijk was.
pi_188414639
Nog een voordeel van een camper: minimaal 6 paar droge schoenen meenemen _O_
pi_188414641
Kaartje gescoord net voor 105e, kom zaterdag en zondag langs.
pi_188414737
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:23 schreef Niveath het volgende:
https://www.instagram.com/p/B1EogT7ouVw/?igshid=1ko9lwjikefxi

Schrijf Job Jobse ook maar vast met potlood op voor in de Adonis of Armadillow?
Ik wist niet dat ze op de Armadillow ook programmeren: althans niet bekendmaken aan het publiek. Dacht gewoon wat random DJs die altijd maar weer goede plaatjes weten te brengen op het juiste tijdstip. :P
Het weer zat niet mee
pi_188414897
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 22:09 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze op de Armadillow ook programmeren: althans niet bekendmaken aan het publiek. Dacht gewoon wat random DJs die altijd maar weer goede plaatjes weten te brengen op het juiste tijdstip. :P
Vorig jaar is dat wel bekend gemaakt, net als vandaag dus, en dat waren dezelfde soort Dj's uit de clubs en van radiozendertjes e.d.. Alleen maandagochtend is dus nog een verrassing en vorige keer kwam toen David Vunk, maar die sloot toen Xray af dus was er al. Job Jobse zou ook zeer passend zijn en komt elk jaar wel ergens opduiken. Nu dus dikke kans op dat slot. Top idee lijkt me.

In tegenstelling tot vorige jaren is trouwens de line up van de Desperados nog niet gelanceerd.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188414946
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 22:16 schreef Niveath het volgende:

[..]

Vorig jaar is dat wel bekend gemaakt, net als vandaag dus, en dat waren dezelfde soort Dj's uit de clubs en van radiozendertjes e.d.. Alleen maandagochtend is dus nog een verrassing en vorige keer kwam toen David Vunk, maar die sloot toen Xray af dus was er al. Job Jobse zou ook zeer passend zijn en komt elk jaar wel ergens opduiken. Nu dus dikke kans op dat slot. Top idee lijkt me.

In tegenstelling tot vorige jaren is trouwens de line up van de Desperados nog niet gelanceerd.
Tof! :s)
Het weer zat niet mee
pi_188415065
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 22:16 schreef Niveath het volgende:

[..]

Vorig jaar is dat wel bekend gemaakt, net als vandaag dus, en dat waren dezelfde soort Dj's uit de clubs en van radiozendertjes e.d.. Alleen maandagochtend is dus nog een verrassing en vorige keer kwam toen David Vunk, maar die sloot toen Xray af dus was er al. Job Jobse zou ook zeer passend zijn en komt elk jaar wel ergens opduiken. Nu dus dikke kans op dat slot. Top idee lijkt me.

In tegenstelling tot vorige jaren is trouwens de line up van de Desperados nog niet gelanceerd.
Job Jobse schrijft op z’n Insta dat ie zondagnacht/maandagochtend nog een verrassingset gaat doen, acht de kans groot dat ie komt dus
pi_188415097
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 22:24 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Job Jobse schrijft op z’n Insta dat ie zondagnacht/maandagochtend nog een verrassingset gaat doen, acht de kans groot dat ie komt dus
Ja precies daarom kopieerde ik die post hier naar toe ;)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188415686
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:51 schreef De.Marcus het volgende: Back to 2006 ? : Prachtig modderglijden bij de Alpha : En daarna door t publiek rennen :P Artic monkeys hadden minder bekijks en t was net moses :P Publiek vloog uit elkaar :)
Echt helemaal geen enkele vezel in mij begrijpt wat hier leuk aan is :')
pi_188416169
Volgende week is het allemaal alweer voorbij
pi_188416292
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 17:16 schreef indiaantje89 het volgende:
3FM :') . Plaatsen net een filmpje waarin ze zeggen:

"De Staat sluit de Alpha tent af. De Alpha is de allergrootste"
"The Prodigy zou er eigenlijk spelen. maar Keith ging dood"
"En toen moesten ze een vervanger regelen"
"Lachend. Kunnen we dat eruit knippen ?! Hahaha"
"Dat is super vet voor hen"
"De een zijn dood is de ander zijn brood"

|:(
3FM is toch een kutzender.

Ben zo jaloers op die Belgen met hun Studio Brussel. Maakt een ritje door België altijd aangenaam.
Van alles is weer waardeloos.
pi_188416484
Ik heb net toch maar een paar regenlaarzen besteld
pi_188417242
zin er in

ik vertrek do rond 14 vanuit maastricht
met tussenstop rond 18 in biddinghuizen. dan is er nooit file
de tent staat dan voor t donker is.

dan nog tijd om munten te kopen, drankje te doen, vrienden op te zoeken
alvast en paar van onze 22!! geplande eettentjes te bezoeken.
hopen dat t een beetje droog blijft.
pi_188417609
Als lwl The Opposites écht niet heeft dan ben ik serieus wel een beetje teleurgesteld in de organisatie dit jaar. Dan missen ze en de Heideroosjes en The Opposites (die allebei gewoon op Lowlands horen. Er hebben echt mensen lopen slaepn dan) en De Staat vervangt The Prodigy (wat ik serieus nog steeds lachwekkend vind). Dus beter pakken ze gewoon The Opposites
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 07:57:28 #41
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188418281
Echt, NOS journaal meldt zelfs dat er nu zoveel kaarten worden doorverkocht.
Wat een nieuws he, max 2% van de bezoekers laat zich afschrikken door de weersvoorspellingen :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188418319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 07:57 schreef TAV74 het volgende:
Echt, NOS journaal meldt zelfs dat er nu zoveel kaarten worden doorverkocht.
Wat een nieuws he, max 2% van de bezoekers laat zich afschrikken door de weersvoorspellingen :o
Als ze worden doorverkocht dan komen er gewoon andere mensen.

Mag van mij wel wat rustiger worden nu het terrein een modderpoel zal zijn.
Kun je misschien nog ergens zitten.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_188418367
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 08:06 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Als ze worden doorverkocht dan komen er gewoon andere mensen.

Mag van mij wel wat rustiger worden nu het terrein een modderpoel zal zijn.
Kun je misschien nog ergens zitten.
Je merkt het echt niet als er 500 man minder is.
pi_188418428
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 02:05 schreef ikbenrond het volgende:
Als lwl The Opposites écht niet heeft dan ben ik serieus wel een beetje teleurgesteld in de organisatie dit jaar. Dan missen ze en de Heideroosjes en The Opposites (die allebei gewoon op Lowlands horen. Er hebben echt mensen lopen slaepn dan) en De Staat vervangt The Prodigy (wat ik serieus nog steeds lachwekkend vind). Dus beter pakken ze gewoon The Opposites
The.Opposites.komt.niet.
pi_188418568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 07:57 schreef TAV74 het volgende:
Echt, NOS journaal meldt zelfs dat er nu zoveel kaarten worden doorverkocht.
Wat een nieuws he, max 2% van de bezoekers laat zich afschrikken door de weersvoorspellingen :o
Tsja komkommer tijd. Nu is het nog wachten op speld artikel hierover... onee wacht:

https://speld.nl/2019/08/(...)ensen-die-niet-gaan/
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:49:46 #46
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_188418576
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 08:06 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Als ze worden doorverkocht dan komen er gewoon andere mensen.

Mag van mij wel wat rustiger worden nu het terrein een modderpoel zal zijn.
Kun je misschien nog ergens zitten.
Klopt, ik kan niet het hele weekend omdat ik geen oppas heb. Maar als ik voor weinig een kaartje kan krijgen om de avonden langs te komen dan doe ik dat, woon op 20 km afstand dus het is goed te doen met de auto. Hopelijk kan ik er 1 krijgen onder de 100 ;)

Hier ben ik helemaal niet blij mee met die aandacht, liever niet te veel mensen die nu gaan kijken voor een kaartje https://www.telegraaf.nl/(...)ctie-originele-prijs
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:50:49 #47
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_188418583
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Nee. Dat is nu de Sexyland geworden.

Die tent was wel echt wazig dat jaar, inderdaad met acteurs en snoeiharde muziek.
Helga's House of Pain was dat, geniaal. Maar niet zo geniaal als de Titty Twister.
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_188418613
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 20:16 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Nee. Dat is nu de Sexyland geworden.

Die tent was wel echt wazig dat jaar, inderdaad met acteurs en snoeiharde muziek.
Owh jammer vond het wel lachen toen :P

Laarzen staan al klaar en neem ook wel het nodige aan extra kleding mee als ik onverwacht een flinke regenbui op mijn kop krijg!

Ideaal zo het terrein op rijden met de vouwwagen en niks geen gesjouw :D
pi_188418653
Ik vind het jammer dat er nu een beetje een negatieve vibe hangt op de socials en in de kranten, door de afzeggingen en het weer. In januari was de hype helemaal terug en nu zit iedereen te berichten over een paar buien en infantiele rappers die altijd afzeggen. Ga weg man :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188418663
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:01 schreef Niveath het volgende:
Ik vind het jammer dat er nu een beetje een negatieve vibe hangt op de socials en in de kranten, door de afzeggingen en het weer. In januari was de hype helemaal terug en nu zit iedereen te berichten over een paar buien en infantiele rappers die altijd afzeggen. Ga weg man :D
Tsja.. sommige mensen hebben soms gewoon een beetje de pik op dit festival. Ik laat me niet tegen houden door een paar druppels regen hoor. En al die toffe bands _O_

Maar goed, eens eigenlijk zou NOS gewoon het nieuws moeten openen dat New Order na zoveel jaar weer eindelijk in NL staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')