Die heb ik nog niet gezien livequote:Op zondag 11 augustus 2019 00:23 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt nog steeds gewerkt, ik mis Maris die maar 3 uur slaap nodig heeft en 15 uur per dag werkt voor haar lol
Wees blij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien live
Waarom nou niet meteen naast de wasmachine zetten?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:31 schreef snetje het volgende:
De vieze vette theedoeken gaan in een Big Shopper en worden door Brandon in het hok onder de trap gesmeten ... mocht iemand ze van de week kwijt zijn alvast ...
Ja, dan moet je Maris wel volgenquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Tenzij je van zeurende in minirokjes klussende vrouwen houdt?
Ze durven gewoon de confrontatie niet aan. En het bezoek heeft al lang de plannen gezien en als ze slim zijn, totaal negeren die gasten en de actie, zitten ze voor Jan Lulquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 23:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk enig om lollig te willen zijn ten koste van iemands bezoek.![]()
Ik vind het niet kunnen.
Geloven in Google....quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:36 schreef Maria44 het volgende:
Mylène zegt dat ze de webshop niet kan vinden via google. Als ze utopia webshop intypt, niks. Nou dat deed ik net en meteen de eerste hit raak.
Pff zeuren om niks weer.
9 uur bezoek Adriaan en ook Shelley. Markt om 13.00 uur.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:37 schreef Amphorapotje het volgende:
9 uur bezoek vermoed ik? En daarna de markt open?
Ja ik weet het. Maar toch zeg ik het even.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geloven in Google....
... daar moet je Maria voor heten
TYVM.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
9 uur bezoek Adriaan en ook Shelley. Markt om 13.00 uur.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
En de FEBO bevestigt het geheel door Greet en Fran off stream te halen .. dus het is wel waar
Bizar gewoon. Luie Andrea is wel de laatste die mag klagen over mensen die niks zouden doen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:40 schreef PsychPablo het volgende:
Dus luie Andrea klaagt over luie Gerrit ? Bijzonder .
Met Andrea en Dylan heb je ook meteen de grootste engnekken te pakken. Met de jarige job erbij de ideale bank.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:43 schreef DKUp het volgende:
Dreetje begint telkens over Gerrie.
Dil had het ook over dat Gerrie alleen maar chicks had geneukt.
Ach Dil heeft alleen maar verminkt.
Mooi hequote:Op zondag 11 augustus 2019 00:48 schreef DKUp het volgende:
Oei positieve en leuke dingen over Gerrie zeggen, de rest meteen stil en kijkt weg.
![]()
Met afstand. Goed van der dat ze het ook regelmatig ( terecht ) opneemt voor Gerrit zoals ze net ook deed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:47 schreef DKUp het volgende:
Wat een enge mensen, Milani is nog best van deze mensen.
Boom!quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:51 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Met afstand. Goed van der dat ze het ok regelmatig ( terecht ) opneemt voor Gerrit zoals ze net ook deed.
Yep, de grootste stokers heb je dan te pakken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:45 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Met Andrea en Dylan heb je ook meteen de grootste engnekken te pakken. Met de jarige job erbij de ideale bank.
Aadje begon tegen Gerrie.quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:54 schreef snetje het volgende:
Adriaan ook nog even : Hij begon weer! ...
Adje kan het nooit winnen van Gerrit. Gerrit blijft altijd relatief cool terwijl Adje altijd flipt en agressief wordt.quote:
Adje is de meest pure....quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:57 schreef PsychPablo het volgende:
Adje ; Misschien is het niet zo netjes wat ik allemaal zei maar hij begon weer, hij zat aan mij ?? Adje is malende , time to go home .
LOLquote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Adje is de meest pure....
Maar de kronkel van de hedendaagse realiteit maakt hem de irritantste...
Fubar.
Ik mag het toch wel met je eens zijn hierover?quote:Op zondag 11 augustus 2019 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Adje is de meest pure....
Maar de kronkel van de hedendaagse realiteit maakt hem de irritantste...
Fubar.
Jok snapt hetquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel met je eens zijn hierover?
Zichzelf/haarzelf zijn volstaat.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef Mister1984 het volgende:
Wat was het plan morgen om het bezoek van Shelley te pesten?
Dat was het bezoek van Shelley toch van plan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef Mister1984 het volgende:
Ja die ook, dus ze gaan elkaar pestenquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was het bezoek van Shelley toch van plan?
Dus jij denkt dat Shell haar moeder gaat pesten?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:26 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ja die ook, dus ze gaan elkaar pesten
Het bezoek van een Sheil pest vooral.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:20 schreef Mister1984 het volgende:
Sjekkies draaien. Wat een wijffie is het ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:29 schreef snetje het volgende:
Wat doet Dylan btw in dat rokers hok? Hij rookt toch niet meer ... zeker weer een joint besteld ...
[ afbeelding ]
Nee, lees mijn zinsbouw en dan zie je dat ik dat niet gezegd hebquote:Op zondag 11 augustus 2019 01:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Shell haar moeder gaat pesten?
Kee.. thx, dat was t eerste wat ik zag toenk inlogdequote:
Sorry ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kee.. thx, dat was t eerste wat ik zag toenk inlogde
T was gelukkig wat onbeduidend naakt... stel je voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 02:01 schreef chufi het volgende:
Volgens mij komt deze langsWat een vet kwabbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nog maar afwachten of het voor de streamers interessant wordt alle SL's en SW's tijdens twee bezoeken en de markt opbouwquote:Op zondag 11 augustus 2019 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Maar weer een een SL toe maar, waarom niet
Adje maakt het aanrecht schoon, voor de rest alleen slapende Utopianen in beeld
Ja, ze zijn gul met de SL, waarom ze die er in gooien geen ideequote:Op zondag 11 augustus 2019 07:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog maar afwachten of het voor de streamers interessant wordt alle SL's en SW's tijdens twee bezoeken en de markt opbouw
Een klein voordeel het bezoek van Adje is totaal niet interessantquote:Op zondag 11 augustus 2019 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zijn gul met de SL, waarom ze die er in gooien geen idee
We hebben er weer 1
Jawel .. beetje fantasie gebruiken .. de moeder van Shelly en de vader van Adje slaan elkaar de tent uit of ze duiken samen in een huisjequote:Op zondag 11 augustus 2019 07:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een klein voordeel het bezoek van Adje is totaal niet interessant
Welnee, die hebben niets met elkaar het is al raar dat Adje nog bezoek krijgt over 3 weken istie thuisquote:Op zondag 11 augustus 2019 07:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Jawel .. beetje fantasie gebruiken .. de moeder van Shelly en de vader van Adje slaan elkaar de tent uit of ze duiken samen in een huisje
We wachten op Leny Zal ze zich gaan gedragen, ik hoop van nietquote:Op zondag 11 augustus 2019 07:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een klein voordeel het bezoek van Adje is totaal niet interessant
Plakhoofd, goeie. Maar inderdaad, heel vadsig dat vieze plakkerige geboetseerde kapsel van der.quote:Op zondag 11 augustus 2019 07:38 schreef 5thencounter het volgende:
Plakhoofd Sjel zal nu toch ook een keer op tijd haar nest uit moeten zou je denken..
shell en a3 hadden afgespoken....quote:Op zondag 11 augustus 2019 07:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Jawel .. beetje fantasie gebruiken .. de moeder van Shelly en de vader van Adje slaan elkaar de tent uit of ze duiken samen in een huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |